Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 22 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Poster: Defqon.1 Festival
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
owja cultuurbarbaren op defqon1 :D :love:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Heerlijk dan! Misschien dan eindelijk een keer fatsoenlijk raggen op het einde :thumbsup:
Vond de afgelopen jaren de afsluiters maar weinig aan :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Jurheinen wrote:Heerlijk dan! Misschien dan eindelijk een keer fatsoenlijk raggen op het einde :thumbsup:
Je kan toch altijd ergens anders afsluiten?
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Feb 2015
B-front moet juist niet afsluiten, want dan moet je kiezen tussen titan en b-front. Ik wil liever allebei :drool:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
JefQ wrote:B-front moet juist niet afsluiten, want dan moet je kiezen tussen titan en b-front. Ik wil liever allebei :drool:
Wie zegt dat Titan afsluit :) ? Heb ik iets gemist?
J
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Kepro wrote:
Jurheinen wrote:Heerlijk dan! Misschien dan eindelijk een keer fatsoenlijk raggen op het einde :thumbsup:
Vrienden van me willen altijd op de main afsluiten, en ik ga niet in mijn eentje in een andere tent staan ;)
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Dan kies ik toch voor B-Front op de main :) ben sowieso ook met vrienden die naar hun 2e feestje gaan. En wordt m'n 1e defqon, dus wil de show wel zien :P

Ik bid tot god voor een vuurwerkshow tijdens de break van Everything Changes :worship:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Ik zie het trouwens nog wel gebeuren dat Q-Dance Zatox laat afsluiten :') dan ga ik echt een partij huilen!
F
Hardtraxx Newbie
48 posts member since 2011
last seen Aug 2021
Vaag dat iedereen nog steeds speculeert over de mogelijke afsluiter van Defqon.

Dat is natuurlijk NC, en zo rond 22.45u zal je hun anthem horen om Defqon 2011 in stijl met vuurwerk af te sluiten.
Het zal hun momentje zijn.

Wat ik nog steeds niet snap is hoe ze de hoofdact eerder willen laten beginnen want dan gaan de bezoekers eerder naar huis?? WTF?

Het gaat door tot half 5 punt uit :)
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Rawbin wrote:Ik zie het trouwens nog wel gebeuren dat Q-Dance Zatox laat afsluiten :') dan ga ik echt een partij huilen!
Nobody said it was easy huil momentje? :D
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Count me in. Ook aanwezig. ;D.
Silver ziet er te sappig uit
J
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Firestarter wrote:Vaag dat iedereen nog steeds speculeert over de mogelijke afsluiter van Defqon.

Dat is natuurlijk NC, en zo rond 22.45u zal je hun anthem horen om Defqon 2011 in stijl met vuurwerk af te sluiten.
Het zal hun momentje zijn.

Wat ik nog steeds niet snap is hoe ze de hoofdact eerder willen laten beginnen want dan gaan de bezoekers eerder naar huis?? WTF?

Het gaat door tot half 5 punt uit :)
L2R Bovenaan de pagina, bvd.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Jurheinen wrote:
Kepro wrote:
Vrienden van me willen altijd op de main afsluiten, en ik ga niet in mijn eentje in een andere tent staan ;)
Ik hoef niet af te sluiten op de main hoor :whistle:
Gaan wij lekker los @ Titan of iemand anders @ Purple/ Blue terwijl al die anderen de Digital Age tracks aan moeten horen (ALS Noisecontrollers wél afsluiten) :lol:
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Zeker en vast dat het weer Digital Age parade wordt, ook als ze gewoon afsluiten. Na die aanfluiting van een afsluiter op Bassleader voor mij , had ik nog een sprankje hoop dat het op Intents beter ging. Maar het was alleen maar erger. Maar uit eindelijk gewoon daar me verstand op 0 gezet, en nog losgegaan ik haat het om als een zuurpruim om me heen te kijken als er kut gedraaid wordt. xd

Maar ik weet zeker dat mijn maten op de main gaan afsluiten, hoe dan ook. Ik denk dat ik ook gewoon ga doen want ik moet om 12 uur weer in de bus terug zitten. Loop daar liever met vrienden naar toe, dan alleen. :P
Last edited by Inner Creativity on , edited 1 time in total.
J
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
[/quote] Ik hoef niet af te sluiten op de main hoor :whistle:
Gaan wij lekker los @ Titan of iemand anders @ Purple/ Blue terwijl al die anderen de Digital Age tracks aan moeten horen (ALS Noisecontrollers wél afsluiten) :lol:[/quote]

Ja maar jij gaat niet met de bus ofwel? Zoals wesley zegt, best wel handig om met mensen wie je kent naar de bus te lopen :thumbup: , ik vind hem sowieso niet in mijn eentje :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2020
En daarbij, hoe spectaculair is die show tijdens de afsluiting op de main trouwens? :P
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Feb 2015
G1LL wrote:
JefQ wrote:B-front moet juist niet afsluiten, want dan moet je kiezen tussen titan en b-front. Ik wil liever allebei :drool:
Wie zegt dat Titan afsluit :) ? Heb ik iets gemist?
Dat is mijn aanname
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
93Wesley93 wrote:En daarbij, hoe spectaculair is die show tijdens de afsluiting op de main trouwens? :P
Ik vond het zéker wel vet vorig jaar, maar de set voor het vuurwerk was pure bagger >.<
Tijdens & en na het vuurwerk was het weer héél dik (Yellow Minute/ Kicktool en nog wat plaatjes volgens mij)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
vuurwerk was ook minder toch? xd
J
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
roberttt wrote:vuurwerk was ook minder toch? xd
Was het alsnog meer dan op welk feest ook :)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Jurheinen wrote:
roberttt wrote:vuurwerk was ook minder toch? xd
Was het alsnog meer dan op welk feest ook :)

decibel owned wel met firework
J
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Was er alleen bij in 2008, en toen was het zo focked up druk tijdens Paul Elstak dat ik daar geen reet van heb gezien! Stond namelijk helemaal achteraan naast het VIP-deck
Hardtraxxer
79 posts member since 2009
last seen Feb 2012
en tog heb ik stiekem het gevoel als ik al die commotie lees dat het geluid lekker zacht gaat staan op defqon
wat een zeik mensen het feest duurt maar tot 11 uur dus wat zeuren ze :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2020
Neehee... Geen te zacht geluid, dit is me nieuwe grootste irritatie moment op een feest. :P
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
93Wesley93 wrote:Neehee... Geen te zacht geluid, dit is me nieuwe grootste irritatie moment op een feest. :P
+1, was echt zwaar kut op Intents af en toe.