Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 120  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 16:09 

Hardtraxx Elite

owja cultuurbarbaren op defqon1 :D :love:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 18:06 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk dan! Misschien dan eindelijk een keer fatsoenlijk raggen op het einde :thumbsup:
Vond de afgelopen jaren de afsluiters maar weinig aan :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 18:19 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Heerlijk dan! Misschien dan eindelijk een keer fatsoenlijk raggen op het einde :thumbsup:

Je kan toch altijd ergens anders afsluiten?
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 18:45 

Hardtraxxer

B-front moet juist niet afsluiten, want dan moet je kiezen tussen titan en b-front. Ik wil liever allebei :drool:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 19:06 

Hardtraxx Veteran

JefQ schreef:
B-front moet juist niet afsluiten, want dan moet je kiezen tussen titan en b-front. Ik wil liever allebei :drool:

Wie zegt dat Titan afsluit :) ? Heb ik iets gemist?
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 19:08 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Jurheinen schreef:

Vrienden van me willen altijd op de main afsluiten, en ik ga niet in mijn eentje in een andere tent staan ;)
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 19:11 

Hardtraxx Veteran

Dan kies ik toch voor B-Front op de main :) ben sowieso ook met vrienden die naar hun 2e feestje gaan. En wordt m'n 1e defqon, dus wil de show wel zien :P

Ik bid tot god voor een vuurwerkshow tijdens de break van Everything Changes :worship:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 19:15 

Hardtraxx Veteran

Ik zie het trouwens nog wel gebeuren dat Q-Dance Zatox laat afsluiten :') dan ga ik echt een partij huilen!
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 19:45 

Hardtraxx Newbie

Vaag dat iedereen nog steeds speculeert over de mogelijke afsluiter van Defqon.

Dat is natuurlijk NC, en zo rond 22.45u zal je hun anthem horen om Defqon 2011 in stijl met vuurwerk af te sluiten.
Het zal hun momentje zijn.

Wat ik nog steeds niet snap is hoe ze de hoofdact eerder willen laten beginnen want dan gaan de bezoekers eerder naar huis?? WTF?

Het gaat door tot half 5 punt uit :)
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 19:47 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Ik zie het trouwens nog wel gebeuren dat Q-Dance Zatox laat afsluiten :') dan ga ik echt een partij huilen!

Nobody said it was easy huil momentje? :D
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 19:48 

Kraak... Piep...

Count me in. Ook aanwezig. ;D.
Silver ziet er te sappig uit
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 20:04 

Hardtraxx Veteran

Firestarter schreef:
Vaag dat iedereen nog steeds speculeert over de mogelijke afsluiter van Defqon.

Dat is natuurlijk NC, en zo rond 22.45u zal je hun anthem horen om Defqon 2011 in stijl met vuurwerk af te sluiten.
Het zal hun momentje zijn.

Wat ik nog steeds niet snap is hoe ze de hoofdact eerder willen laten beginnen want dan gaan de bezoekers eerder naar huis?? WTF?

Het gaat door tot half 5 punt uit :)

L2R Bovenaan de pagina, bvd.
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 20:07 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Kepro schreef:
Jurheinen schreef:

Vrienden van me willen altijd op de main afsluiten, en ik ga niet in mijn eentje in een andere tent staan ;)

Ik hoef niet af te sluiten op de main hoor :whistle:
Gaan wij lekker los @ Titan of iemand anders @ Purple/ Blue terwijl al die anderen de Digital Age tracks aan moeten horen (ALS Noisecontrollers wél afsluiten) :lol:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 20:14 

Hardtraxx Veteran

Zeker en vast dat het weer Digital Age parade wordt, ook als ze gewoon afsluiten. Na die aanfluiting van een afsluiter op Bassleader voor mij , had ik nog een sprankje hoop dat het op Intents beter ging. Maar het was alleen maar erger. Maar uit eindelijk gewoon daar me verstand op 0 gezet, en nog losgegaan ik haat het om als een zuurpruim om me heen te kijken als er kut gedraaid wordt. xd

Maar ik weet zeker dat mijn maten op de main gaan afsluiten, hoe dan ook. Ik denk dat ik ook gewoon ga doen want ik moet om 12 uur weer in de bus terug zitten. Loop daar liever met vrienden naar toe, dan alleen. :P
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 20:23 

Hardtraxx Veteran

[/quote] Ik hoef niet af te sluiten op de main hoor :whistle:
Gaan wij lekker los @ Titan of iemand anders @ Purple/ Blue terwijl al die anderen de Digital Age tracks aan moeten horen (ALS Noisecontrollers wél afsluiten) :lol:[/quote]

Ja maar jij gaat niet met de bus ofwel? Zoals wesley zegt, best wel handig om met mensen wie je kent naar de bus te lopen :thumbup: , ik vind hem sowieso niet in mijn eentje :lol:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 20:25 

Hardtraxx Veteran

En daarbij, hoe spectaculair is die show tijdens de afsluiting op de main trouwens? :P
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 20:27 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
JefQ schreef:

Wie zegt dat Titan afsluit :) ? Heb ik iets gemist?

Dat is mijn aanname
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 20:29 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
En daarbij, hoe spectaculair is die show tijdens de afsluiting op de main trouwens? :P

Ik vond het zéker wel vet vorig jaar, maar de set voor het vuurwerk was pure bagger >.<
Tijdens & en na het vuurwerk was het weer héél dik (Yellow Minute/ Kicktool en nog wat plaatjes volgens mij)
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 20:30 

Donateur

vuurwerk was ook minder toch? xd
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:14 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Was het alsnog meer dan op welk feest ook :)
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:21 

Donateur

Jurheinen schreef:
roberttt schreef:

Was het alsnog meer dan op welk feest ook :)

decibel owned wel met firework
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:32 

Hardtraxx Veteran

Was er alleen bij in 2008, en toen was het zo focked up druk tijdens Paul Elstak dat ik daar geen reet van heb gezien! Stond namelijk helemaal achteraan naast het VIP-deck
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:35 

Hardtraxxer

en tog heb ik stiekem het gevoel als ik al die commotie lees dat het geluid lekker zacht gaat staan op defqon
wat een zeik mensen het feest duurt maar tot 11 uur dus wat zeuren ze :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:37 

Hardtraxx Veteran

Neehee... Geen te zacht geluid, dit is me nieuwe grootste irritatie moment op een feest. :P
Bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:38 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Neehee... Geen te zacht geluid, dit is me nieuwe grootste irritatie moment op een feest. :P

+1, was echt zwaar kut op Intents af en toe.
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten