owja cultuurbarbaren op defqon1

Vond de afgelopen jaren de afsluiters maar weinig aan
Je kan toch altijd ergens anders afsluiten?wrote:Heerlijk dan! Misschien dan eindelijk een keer fatsoenlijk raggen op het einde![]()
Wie zegt dat Titan afsluitwrote:B-front moet juist niet afsluiten, want dan moet je kiezen tussen titan en b-front. Ik wil liever allebei
Vrienden van me willen altijd op de main afsluiten, en ik ga niet in mijn eentje in een andere tent staanwrote:Je kan toch altijd ergens anders afsluiten?wrote:Heerlijk dan! Misschien dan eindelijk een keer fatsoenlijk raggen op het einde![]()
Nobody said it was easy huil momentje?wrote:Ik zie het trouwens nog wel gebeuren dat Q-Dance Zatox laat afsluiten :') dan ga ik echt een partij huilen!
L2R Bovenaan de pagina, bvd.wrote:Vaag dat iedereen nog steeds speculeert over de mogelijke afsluiter van Defqon.
Dat is natuurlijk NC, en zo rond 22.45u zal je hun anthem horen om Defqon 2011 in stijl met vuurwerk af te sluiten.
Het zal hun momentje zijn.
Wat ik nog steeds niet snap is hoe ze de hoofdact eerder willen laten beginnen want dan gaan de bezoekers eerder naar huis?? WTF?
Het gaat door tot half 5 punt uit
Ik hoef niet af te sluiten op de main hoorwrote:Vrienden van me willen altijd op de main afsluiten, en ik ga niet in mijn eentje in een andere tent staanwrote:Je kan toch altijd ergens anders afsluiten?wrote:Heerlijk dan! Misschien dan eindelijk een keer fatsoenlijk raggen op het einde![]()
Dat is mijn aannamewrote:Wie zegt dat Titan afsluitwrote:B-front moet juist niet afsluiten, want dan moet je kiezen tussen titan en b-front. Ik wil liever allebei? Heb ik iets gemist?
Ik vond het zéker wel vet vorig jaar, maar de set voor het vuurwerk was pure baggerwrote:En daarbij, hoe spectaculair is die show tijdens de afsluiting op de main trouwens?
Was het alsnog meer dan op welk feest ookwrote:vuurwerk was ook minder toch?
wrote:Was het alsnog meer dan op welk feest ookwrote:vuurwerk was ook minder toch?