oke hier kan ik niet meer overheenwrote:Shuffelen? Fucking hele dag planken!wrote:Jumpen? Fucking hele dag shuffelen!wrote:stampen ? fucking de hele dag jumpen !
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Planken? Fucking hele dag rukken!wrote:oke hier kan ik niet meer overheenwrote: Shuffelen? Fucking hele dag planken!
Main kapot swaffelenwrote:swaffel de hele dag tegen de main aan
vorig jaar lukte dat meteen.. wat een lelijk ding was dat 
Ook hier: Ontopic mensen. Degene die offtopic blijft gaan krijgt een waarschuwing. Bij 3 zwaaien we je uit.
Ontopic.
Ontopic.
bus gereserveerd dus kan niks meer fout gaan 
Jawel, de bus kan kapot gaan, afgelast worden door te weinig aanmeldingen of er kan een ellenlange file komen te staan, waardoor je niet eens op Defqon komtwrote:bus gereserveerd dus kan niks meer fout gaan
Last edited by Chukkels on , edited 1 time in total.
Zin in! Laatste feestje was Euphoria dus wordt ook wel weer eens tijd 
Bus kapot, lopen of met de fietswrote:Jawel, de bus kan kapot gaan, afgelast worden door te weinig afmeldingen of er kan een ellenlange file komen te staan, waardoor je niet eens op Defqon komtwrote:bus gereserveerd dus kan niks meer fout gaan
afgelast door te weinig afmeldingen?
file, lopen
sowieso overal is een oplossing voor, ik zou zelfs vanaf zoetermeer met de fiets naar walibi gaan om aanwezig te zijn hoor
Vanaf vandaag ga ik elke dag een gebedje doen dat B-Front de me main mag gaan afsluiten, wat was zou dat fantastisch zijn.
De kans zal vast weer veel groter zijn dat het de anthemmakers worden maar goed..
De kans zal vast weer veel groter zijn dat het de anthemmakers worden maar goed..
Q-dance zet de hoofd-act op het midden van de dag zodat veel mensen wat eerder zullen vertrekken dan 23.00 (volgens de verwachtingen van Q) om zo de uitstroom wat te versoepelen. Als dit wordt verwacht is mijn verwachting dus dat de anthem makers, in dit geval Noisecontrollers, dus midden op de dag zullen draaien.wrote:Vanaf vandaag ga ik elke dag een gebedje doen dat B-Front de me main mag gaan afsluiten, wat was zou dat fantastisch zijn.![]()
Sowieso niet XD vuurwerk overdagwrote:Zullen ze dat echt doen denk je?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Denk het niet heur, Afgelopen jaren was het nog elke keer weer dat de Anthem-makers afsloten...
Ik dacht het ergens gelezen te hebben in een nieuwsbericht.. Ik wacht het allemaal wel af.. De keuze om de camping te gebruiken heeft ook te maken met de uitstroom van de massa.
zou best kunnen.. Q kennende weten ze vast wel op een ander manier de set van de noisecontrollers te ondersteunen met het nodige show geweld
daar is vuurwerk niet per se bij nodig..
manager Q-dance zei een paar dagen terug:
manager Q-dance zei een paar dagen terug:
I've got news for you, Defqon.1 will be off the charts, next generation of festivals! Watch and learn, competition#DQ11
In een nieuwsbericht zeiden ze alleen dat de hoofdact niet zou afsluiten, naar grote verwachting zal NC de hoofdact zijn (Omdat ze het anthem hebben gemaakt).
FF snel zoeken (Staat hier http://www.bhznet.nl/nieuws.asp?ID=14428):
FF snel zoeken (Staat hier http://www.bhznet.nl/nieuws.asp?ID=14428):
Staat ook hier: http://www.omroepflevoland.nl/nieuws/ni ... wsId=79940Ook treedt de hoofdact eerder op de avond op. Festivalgangers verlaten dan eerder het festival.
Klopt, was al bekend. Hierdoor hopen ze dat mensen eerder naar huis gaan.
Nou of ze moeten de dronken pinguins neerzetten als eindact
Dan zie je me wel vertrekken, maar anders blijf ik mooi tot het einde.
EDIT: de bus gaat pas na het einde terug, dus ben wel verplicht om te blijven
Nou of ze moeten de dronken pinguins neerzetten als eindact
EDIT: de bus gaat pas na het einde terug, dus ben wel verplicht om te blijven
Dan kan het toch haast niet anders dat B-Front afsluit op de main? Dat zou wel echt perfect zijn! 
noisekick er neerzetten en binnen 10 min is het leeg 
Boterhammen met kaas onder water opetenwrote:noisekick er neerzetten en binnen 10 min is het leeg
dan heb ik plek op los tegaanwrote:noisekick er neerzetten en binnen 10 min is het leeg
ik ren dan echt wel weg :p vindt het niet zoveel aan... die kicks lijken net natte scheten op een hoog bpm