Moet ik nou werkelijk gaan zeggen dat het niet meer aan almeerderstrand is? :')wrote:http://www.nu.nl/binnenland/2523205/giftige-blauwalg-bij-almeerderstrand.html
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:Moet ik nou werkelijk gaan zeggen dat het niet meer aan almeerderstrand is? :')wrote:http://www.nu.nl/binnenland/2523205/giftige-blauwalg-bij-almeerderstrand.html
-
C
was meer als: kijk, q-dance voorzag alles
behalve de werkzaamheden van de NS die ze nu hebben danwrote:was meer als: kijk, q-dance voorzag alles
Jajawrote:was meer als: kijk, q-dance voorzag alles
-
C
ook daarop was toen een bekendmaking over... hahahwrote:behalve de werkzaamheden van de NS die ze nu hebben danwrote:was meer als: kijk, q-dance voorzag alles
als de TT het toelaat wil ik ook wel even een kijkje nemen bij E-Force, die platen klinken volgens mij wel lekker live 
Als dat zo is, dan zouden we nu toch wel door de voordelen heen zitten, omdat het steeds duurder wordt?wrote:Ach ja elk jaar heeft z'n voor- en nadelen.wrote:Volgend jaar komt de btw er ook nog bij op
Hoe ga jij dan? Auto of bus?wrote:1 Maandje
Weet iemand of je die bustickets van Event-travel via die post krijgt of via de mail?
Ik heb zeker zin in dit feestje!!
maar eerst nog ff volgende week Intents meepakken
maar eerst nog ff volgende week Intents meepakken
wrote:Weet iemand of je die bustickets van Event-travel via die post krijgt of via de mail?
Bussiewrote:Hoe ga jij dan? Auto of bus?wrote:1 Maandje
Ik dacht dat je ze een aantal dagen van te voren per post binnen zou krijgen?wrote:wrote:Weet iemand of je die bustickets van Event-travel via die post krijgt of via de mail?
Hard Bass heb ik via de mail gekregen, en gistger ook m'n Emporium tickets.....wrote:Ik dacht dat je ze een aantal dagen van te voren per post binnen zou krijgen?wrote:wrote:Weet iemand of je die bustickets van Event-travel via die post krijgt of via de mail?
had even gebeld, en je krijgt ze aantal dagen van te voren op de mail.
Omdat mijn email adres geblokkeerd is wegens klote spam moest ik mijn email wijzigen.
Had gelukkig net mijn kaarten van defqon en decibel op de computer gezet voordat mijn mail geblokkeerd werd.
Omdat mijn email adres geblokkeerd is wegens klote spam moest ik mijn email wijzigen.
Had gelukkig net mijn kaarten van defqon en decibel op de computer gezet voordat mijn mail geblokkeerd werd.
Cool, denk dat ik ook de bus ga pakken. Zit nog te twijfelen, of de Kwibus vanuit de Lier of gewoon vanuit Spijk...wrote:Bussiewrote:Hoe ga jij dan? Auto of bus?wrote:1 Maandjedat waren de enige kaarten nog die ik kon krijgen
Kan je los nog een busticket kopen dan? Er zijn namelijk nog meer vrienden die nog mee willen 
Uiteraard, nog genoeg kaartjes beschikbaar.
Toch nog aanwezig
Uiteraard weer gezellig met chukkels en olijfboompje
wrote:Toch nog aanwezig![]()
Van walibi zelf? Wij zitten in een huisje op de riviera camping oidwrote:Lekker in een huisje op het Walibi terrein. Geen gedoe met tentjes enzo. HEEEERLIJK
Kleine kilometer daar vandaan geloof ik!
loon is binnen dus bus kan gereserveerd worden