Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 120  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 mei 2011 16:28 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
hsrobin schreef:
Zo'n groot probleem is dat niet hoor om vol te houden, tijdens de preparty gewoon niet non stop stampen.
Dan lekker je nest in je kunt toch vrij lang slapen omdat je er al bent je hoeft niet helemaal er heen te reizen! :D
Dan begin je de dag met wat alcohol tegen de avond flink wat eten, snoepje er in en daarna wat peppeng, wedden dat je onder de gram blijft! :thumbsup:

Jonguh!
Weet je hoe tantoe schadelijk dat is voor je hersenen? :mad:

Not to forget your body and your soul!
Bericht Geplaatst op 19 mei 2011 16:30 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:

Niet zo heel erg gelukkig! :D

http://www.nu.nl/wetenschap/2447254/xtc ... brein.html

Dat bericht over 10% krimping was nep :')
Bericht Geplaatst op 19 mei 2011 16:32 

Hardtraxx Veteran

hsrobin schreef:
Olijfboompje schreef:

Niet zo heel erg gelukkig! :D

http://www.nu.nl/wetenschap/2447254/xtc ... brein.html

Dat bericht over 10% krimping was nep :')

Hahahahah bazig :D
Bericht Geplaatst op 20 mei 2011 00:18 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
^^ nee extended tickets alleen helaas..

Ik vind het veels te veel geld voor zoiets.
Daarnaast gaan er reteveel zombies rondlopen.
Geen levend mens houdt het vol zo lang te prepartyen, dan weinig slaap te vatten, dan nog langer door te feesten en dan nog langer doorfeesten.
Dat trek je zelfs niet op pep.
Tenzij je meer als een gram weg gaat snuiven gedurende het feest.

Pre-party nuchter vol maken, Defqon.1 zelf pas om 14.00 uur opslenteren en vervolgens de hele avond wauzen tot de afterparty voorbij is.. :corn:
Bericht Geplaatst op 20 mei 2011 01:38 

Hardtraxx Veteran

Ik hou het gewoon weer bij een paar biertjes ^^ loudness ook volgehouden zo, en voor de eerste keer kon ik meer dan 50% van de avond herinneren.

Is er eigenlijk al een meeting idee? :P
Bericht Geplaatst op 20 mei 2011 07:56 

Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Ik hou het gewoon weer bij een paar biertjes ^^ loudness ook volgehouden zo, en voor de eerste keer kon ik meer dan 50% van de avond herinneren.

ideeën altijd, maar ik denk dat veel mensen de timetable af willen wachten wat dat betreft...
Bericht Geplaatst op 20 mei 2011 14:08 

Donateur

Vorig jaar was er best een een chille meeting in de Blue rond het middaguur :) Veel mensen gesproken.
Bericht Geplaatst op 20 mei 2011 14:11 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Vorig jaar was er best een een chille meeting in de Blue rond het middaguur :) Veel mensen gesproken.

Ik wil jou sowieso spreken adjudant. Voor de rest zal iedereen toch wel bij The Machine etc te vinden zijn toch?
Bericht Geplaatst op 20 mei 2011 14:17 

Donateur

Ik weet niet, bij de hardstyle ga ik sowieso Titan checken maar ik ga de rest van de dag heel veel rondjes lopen en zoveel mogelijk verschillende stijlen checken. Vooral hardcore en industrial meepikken :)
Bericht Geplaatst op 20 mei 2011 14:51 

Hardtraxx Elite

Rawbin schreef:

Over een weekje anders meeting topic aan maken lijkt me wel mooie tijd maandje van tevoren.
Bericht Geplaatst op 20 mei 2011 14:52 

Donateur

Dit wordt mijn eerste Defqon. Zou vorig jaar al gaan, maar zat toen met een gescheurde enkelband.. Extra zin in dus!
Bericht Geplaatst op 20 mei 2011 14:55 

Donateur

Teknizion schreef:
Dit wordt mijn eerste Defqon. Zou vorig jaar al gaan, maar zat toen met een gescheurde enkelband.. Extra zin in dus!

Helaas heb jij nooit het echt defqon gevoel meegemaakt op het strand :( Dat was echt vet :cool:
Bericht Geplaatst op 20 mei 2011 16:23 

Hardtraxx Newbie

Het strand heb ik ook gemist, aankomende Defqon wordt ook mijn 1e! Kijk er al jaren naar uit, nooit de kans gezien tegaan!
Bericht Geplaatst op 20 mei 2011 17:06 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Ik weet niet, bij de hardstyle ga ik sowieso Titan checken maar ik ga de rest van de dag heel veel rondjes lopen en zoveel mogelijk verschillende stijlen checken. Vooral hardcore en industrial meepikken :)

zow iets had ik ook in gedachten, maar denk vooral industrial :thumbup:
Bericht Geplaatst op 21 mei 2011 10:27 

Hardtraxx Newbie

Hopelijk gaat Toneshifterz sluiten volgend jaar, die kan tenminste wel een anthem maken.
Bericht Geplaatst op 21 mei 2011 10:33 

Bierkoning

PierrePruuk schreef:
dawasiknie schreef:

Ik wil jou sowieso spreken adjudant. Voor de rest zal iedereen toch wel bij The Machine etc te vinden zijn toch?

Was ik wel van plan, maar nu ik ook naar Wish ga hoeft dat niet meer aangezien hij daar ook staat, net als Chris One dus daarvoor hoef ik ook niet meer :P
Wordt dus voornamelijk zwerven rond Mainstage & Blue, ligt er maar net aan waar ik zin in heb op dat moment en wie er draaien ^^ Kwil sowieso TNT ff zien op de main, ben benieuwd naar al dat nieuwe werk! Voor de rest heb ik niet echt acts die ik MOET zien, al zijn er natuurlijk wel een paar heel vette waar ik denk ik wel zeker ben zoals G4H, Crypsis & B-Front
Bericht Geplaatst op 21 mei 2011 11:10 

Hardtraxx Veteran

Firestarter schreef:
Hopelijk gaan Toneshifterz sluiten volgend jaar, die kunnen tenminste wel een anthem maken.

Liever niet.. :')
Bericht Geplaatst op 21 mei 2011 13:19 

Hardtraxx Addict

Firestarter schreef:
Hopelijk gaat Toneshifterz sluiten volgend jaar, die kan tenminste wel een anthem maken.

Als je met sluiten, stoppen bedoelt... prima :P Maar liever niet indd!
Bericht Geplaatst op 22 mei 2011 12:57 

Vind het wel vet dat Chris One en The Machine in de line-up staan. Maar om daar 62.50 euro voor te betalen is ook beetje overdreven. :P Misschien volgend jaar naar Defqon.1. :)

Voor degene die wel gaan, alvast 'have fun'! :P
Bericht Geplaatst op 22 mei 2011 13:22 

Aan het typen...

Volgend jaar komt de btw er ook nog bij op :P
Bericht Geplaatst op 22 mei 2011 16:26 

Lyst schreef:

Ach ja elk jaar heeft z'n voor- en nadelen. :P
Bericht Geplaatst op 22 mei 2011 17:41 

Hardtraxx Veteran

Convert schreef:
Lyst schreef:

Ach ja elk jaar heeft z'n voor- en nadelen. :P

Je geeft wel net aan dat je vanwege de hoge kosten niet gaat dit jaar ;) Maar volgend jaar wordt Defqon ongetwijfeld ook gruwelijk :thumbup:
Bericht Geplaatst op 24 mei 2011 19:01 

Hardtraxx Veteran

heb er zin aan! :yay:
Bericht Geplaatst op 24 mei 2011 23:05 

Donateur

Lekker in een huisje op het Walibi terrein. Geen gedoe met tentjes enzo. HEEEERLIJK :D
Bericht Geplaatst op 24 mei 2011 23:43 

http://www.nu.nl/binnenland/2523205/gif ... trand.html
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten