Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 13:53 

Donateur

We doen weer kaarten in de verkoop, wacht f! Je houdt je plek in de que..

Zo ga je van een half uur naar 5 uur. Nice one!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 13:54 

Hardtraxxer

mr_vertigo schreef:
ILoveMDMA schreef:
Ik heb dus een kaartje over, een extended ticket met camping, pre en after party. Maandag al gekocht, blijkt er niemand van mijn vrienden extended te doen...
1 kaartje, voor de normale prijs, ik hoef geen winst van een mede liefhebber.
is 102 euro inclusief administratie fee dinges.
Is waarschijnlijk net zo duur of goedkoper als een normaal kaartje via marktplaats en dan heb je de extended versie. Dan kan je afterparty enzo doen, als je wilt.

Hoe doe je dat verkopen? Is namelijk een e-ticket, en ik wil ook die e-ticket niet opsturen en dan geen geld krijgen...

Hier is een apparte sectie voor op 't forum. Verkoop enzo

Dat snap ik... Dat is niet het probleem... Ik zit met het probleem dat geld overmaken een paar dagen duurt voordat ik het heb. En wie maakt er nou 102 euro over zonder te weten of je iets krijgt dan? En ik ga niet die tickets al opsturen en dan maar hopen dat ik 102 euro krijg, dat bedoel ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 13:54 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Had gelukkig al kaarten, net een paar trieste lui op Marktplaats een alleraardigst mailtje gestuurd :') . Triest volk daar!

Of wij gaan de Nazi's uithangen: Gewoon nu al bieden op de kaarten de marktplaats homo's, tot je de naam hebt en gelijk naar Q doorspelen ^^ iedereen die vandaag geplaatst heeft gewoon terugnaaien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 13:55 

Hardtraxx Beheerder

ILoveMDMA schreef:
En wie maakt er nou 102 euro over zonder te weten of je iets krijgt dan? En ik ga niet die tickets al opsturen en dan maar hopen dat ik 102 euro krijg, dat bedoel ik...

Goh, dat is het risico van 2de hands verkopen, dat blijf je altijd houden. Beste is ook gewoon face-to-face afspreken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 13:59 

Hardtraxx Elite

Heb ik is gedaan, face to face afspreken.. En toen dus hard genaaid met de kaarten, waren dus gekopieerd..... Later had ik nog een kaar voor Qlimax over, wilde blijkbaar diezelfde hond hem kopen.. Ik heb echt heel station Hilversum bij elkaar staan schreeuwen, en heb heel veel moeite moeten doen om hem niet helemaal verrot te slaan midden op t station daar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 14:00 

Hardtraxx Addict

TakkU schreef:
Heb ik is gedaan, face to face afspreken.. En toen dus hard genaaid met de kaarten, waren dus gekopieerd..... Later had ik nog een kaar voor Qlimax over, wilde blijkbaar diezelfde hond hem kopen.. Ik heb echt heel station Hilversum bij elkaar staan schreeuwen, en heb heel veel moeite moeten doen om hem niet helemaal verrot te slaan midden op t station daar...

Tsja, wat kunnen we daar nou over zeggen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 14:01 

Hardtraxxer

zoals met grote festivals in Belgiƫ doen.
Kaarten kan je alleen op naam kopen. Dus ieder ticket staat op je eigen naam. Aan de deur laat je je ticket zien met je naam erop en je ID erbij, komt de naam niet overeen, dan is ie doorverkocht en kom je niet binnen. Simpel!
Teveel gekochte tickets kan je terug geven, met een beetje annuleringskosten eraf. Dan raken festivals bijna nooit uitverkocht, omdat alleen liefhebbers kopen.
Maar in Nederland wordt er dan altijd gezegd blablabla, privacy, bla blabla. Terwijl die mensen aan de deur echt niet kunnen onthouden welke namen er voorbij komen, dus lekker belangrijk... En ID moet je sowieso bij hebben op feesten...
Haha, op Hardbass moest een 22 jarige vriendin van mij aan de bar ineens ID laten zien voor 2 flesjes water en een sinas. Dus zij zo: huh, voor water en sinas? Toen de barmeneer (of mevrouw, ik stond te wachten op mn water dus ik weet het niet): ohh, ja, uhm, oke, neem maar mee dan.
...
Vaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 14:02 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
We doen weer kaarten in de verkoop, wacht f! Je houdt je plek in de que..

Zo ga je van een half uur naar 5 uur. Nice one!

Koop er 2 voor mij :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 14:03 

Hardtraxxer

Die site werkt voor gene meter volgens mij.

Ik had nog maar 5 minuten wachttijd, krijg ik ineens internal server error gaat mn wachttijd naar 3 uur. Bij mn maten precies hetzelfde en Eventtravel is ook niet meer gelukt.

Geen Defqon door de prachtige site van Q-Dance. En bedankt, kutzooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 14:06 

Hardtraxx Newbie

Eeeeen hij is helemaal uitverkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 14:10 

Hardtraxx Veteran

Ik ben echt een hele vieze mazzelpik :P echt heel vervelend voor de mensen die geen kaartje hebben. Hopelijk wordt er wat gedaan tegen de doorverkoop en komen er nog een aantal vrij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 14:11 

Hardtraxx Veteran

Is uitverkocht..

Om 13:18 moest k nog 2 min, en toen die internal server error..
Hoera'tje voor Q-Dance!

btw: Als iemand op HT kaartje extra heeft (wel regular) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 14:12 

Hardtraxxer

WIJNUH schreef:
Die site werkt voor gene meter volgens mij.

Ik had nog maar 5 minuten wachttijd, krijg ik ineens internal server error gaat mn wachttijd naar 3 uur. Bij mn maten precies hetzelfde en Eventtravel is ook niet meer gelukt.

Geen Defqon door de prachtige site van Q-Dance. En bedankt, kutzooi

Ik had precies hetzelfde maar uiteindelijk toch nog gelukt dankzij me broertje die ze laptop aan had staan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 14:14 

Hardtraxx Beheerder

Ik gok dat er de hele dag nog wel sporadisch kaarten vrij komen. Kan me namelijk niet voorstellen dat alles verkocht EN betaald is binnen 1 uur :P (zelfde was vorig jaar het geval)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 14:15 

Hardtraxx Elite

Echt de slechsts geregelde kaartverkoop ooit... Eerst een too busy error, daarna lang wachten.. Maat van me kwam er wel door, maar kon geen entrance tickets meer kopen.. Daarna ik zelf internal server error, toen nog 3 mins wachten kwam ik er zelf door, kon ik ook geen entrance tickets meer bestellen.. Lijkt wel alsof ze alleen maar extended hadden ofzo... Wat een bullshit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 14:16 

Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Ik ben echt een hele vieze mazzelpik :P echt heel vervelend voor de mensen die geen kaartje hebben. Hopelijk wordt er wat gedaan tegen de doorverkoop en komen er nog een aantal vrij :)

Ik ben bang dat ik de mijne kwijt raak. was zo fucking blijf dat ik ineens weer kaarten kon bestellen. Alleen ik had extended op 1 gezet om volgende stap te doen en dan weer terug, soort van refresh. selecteerde ik dus 4 kaarten met nog die extended erbij. Dus heb het risico gelopen dat ik 20 euro kwijt ben, hopelijk ziet iemand bij paylogic het over het hoofd. afwachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 14:17 

Hardtraxx Veteran

Ja hoe zit dat nou?
Ik had via een code 2 tickets besteld. Nu vandaag nog 2 erbij maar kon ook 4 kiezen natuurlijk. Als ik er 4 gekocht zou hebben worden er dan 2 ongeldig verklaard ofzo? Of ben ik dom geweest met maar 2 tickets kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 14:33 

Hardtraxx Newbie

Jor-D schreef:
Ik gok dat er de hele dag nog wel sporadisch kaarten vrij komen. Kan me namelijk niet voorstellen dat alles verkocht EN betaald is binnen 1 uur :P (zelfde was vorig jaar het geval)

Zouden die dan gewoon op dezelfde pagina te krijgen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 14:40 

Hardtraxx Beheerder

Gratis Defqon.1 ticket: http://tickets-kaartjes.marktplaats.nl/ ... -2011.html

Dank aan Dhr. F van Schetsen. #faal
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 14:43 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 14:45 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:

:/ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

maar deie boden eronder zijn misschien nog grappiger :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 14:53 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Jor-D schreef:

:/ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

maar deie boden eronder zijn misschien nog grappiger :D

foto is aangepast hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 14:56 

Hardtraxx Veteran

Alsof dat ticket niet al 80000x gedownload is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 15:06 

Donateur

Hmm nu al uitverkocht ben net wakker :/ :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 15:16 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Hmm nu al uitverkocht ben net wakker :/ :thumbdown:

Wat dacht je rob? dat ze wel even zouden wachten tot je wakekr was? :P Haha. binnen 6 minuten was het al uitverkocht.
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten