Normale tickets zijn al 20 minuten uitverkocht, misschien dat je nog Extended tickets kan bemachtigenwrote:± 10 min nog
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Waarom houden ze me dan in die tering rij... zg dan meteen dat ´t al is uitverkocht 
Een ogenblik geduld alsjeblieft (± 24 minuten)
jahoo, maar zijn de normale tickets echt uitverkocht?
jahoo, maar zijn de normale tickets echt uitverkocht?
-
A
- 6 posts member since 2010
- last seen Mar 2012
nog net kunnen bestellen via eventtravel 
-
IHardtraxxer
- 57 posts member since 2011
- last seen Oct 2013
Ik heb dus een kaartje over, een extended ticket met camping, pre en after party. Maandag al gekocht, blijkt er niemand van mijn vrienden extended te doen...
1 kaartje, voor de normale prijs, ik hoef geen winst van een mede liefhebber.
is 102 euro inclusief administratie fee dinges.
Is waarschijnlijk net zo duur of goedkoper als een normaal kaartje via marktplaats en dan heb je de extended versie. Dan kan je afterparty enzo doen, als je wilt.
Hoe doe je dat verkopen? Is namelijk een e-ticket, en ik wil ook die e-ticket niet opsturen en dan geen geld krijgen...
Is waarschijnlijk net zo duur of goedkoper als een normaal kaartje via marktplaats en dan heb je de extended versie. Dan kan je afterparty enzo doen, als je wilt.
Hoe doe je dat verkopen? Is namelijk een e-ticket, en ik wil ook die e-ticket niet opsturen en dan geen geld krijgen...
Rawbin, waarom heb je dr niet voor gekozen combi kaarten te halen als je zo graag wou? Die waren redelijk makkelijk te krijgen, en die 25 euro voor ene bus vind ik wel chill... zie 't nadeel er niet zo van in. Lachen man 
Volgend jaar beter...
Volgend jaar beter...
-
A
- 6 posts member since 2010
- last seen Mar 2012
Bij eventtravel worden steeds boeking geannuleerd dus als je steeds je tickets selecteert kom je er ooit wel tussen had ik net ook 5 min geleden 
Hier is een apparte sectie voor op 't forum. Verkoop enzowrote:Ik heb dus een kaartje over, een extended ticket met camping, pre en after party. Maandag al gekocht, blijkt er niemand van mijn vrienden extended te doen...
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Leuk hoor die errors, al m'n vrienden hebben niks kunnen kopen! Behalve de 3 kaarten die ik doorverkoop aan ze
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2009
- last seen Jun 2021
Ja lekker! Toch nog kaarten kunnen kopen. Toch bedankt dan Q-dance!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK BEN EEN BAAS, al zeg ik het zelf
4 kaarten + busticket in da pocket
lekkeeerrrr dan! xD Hoe meer liefhebbers hoe beter!wrote:WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK BEN EEN BAAS, al zeg ik het zelf
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
En ja hoor
De advertenties met "ik heb 4 tickets voor defqon te koop 100 euro per stuk" zijn weer volop aanwezig op marktplaats!
Trieste mensen
De advertenties met "ik heb 4 tickets voor defqon te koop 100 euro per stuk" zijn weer volop aanwezig op marktplaats!
Trieste mensen
Als q-dance zijnde moet je eigenlijk achter hun naam komen en gewoon de tickets blokkeren en het geld terugstorten, net zoals die debiel op PF vorige keerwrote:En ja hoor
Trieste mensen
Zulke mensen moeten een life-time bann krijgen voor ticket sales.
Had gelukkig al kaarten, net een paar trieste lui op Marktplaats een alleraardigst mailtje gestuurd :') . Triest volk daar!
Geplaatst op : Zaterdag 9 april 2011 om 13.37 uur
Opmerkingen : Geen
Daarom deed ie het dus nu wel
Opmerkingen : Geen
Daarom deed ie het dus nu wel
Inderdaad.. Maarja, zal aardig wat werk zijn voor Q-dance om heel Marktplaats af te struinen....wrote:Zulke mensen moeten een life-time bann krijgen voor ticket sales.
Ik ben toch blij dat ik een code had zo te horen 
Ik zie in de toekomst een samenwerking tussen q-dance, marktplaats en het OM... Marktplaats verschaft de info van die ratten, q-dance klaagt ze aan en het OM sluit ze op!
Beter koop je nu gewoon Extended tickets, ben je alsnog goedkoper uit dan met al die trieste geldwolven...
Je hoeft toch niet per sé op de camping te staan?
Je hoeft toch niet per sé op de camping te staan?
Last edited by Made on , edited 1 time in total.