Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Die caravan en die machines meteen bij Toofargonia waren ook tof. Zulke randzaken, met ook Club MPH met B-Front en Adaro op zondag, voelde allemaal als een grote speeltuin en maakt het voor mij echt af.


Die karaoke caravan, op het pad richting de purple bedoel je? :lol: Wat goed was dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Toofargonia
:worship:
In elke houten kist daar lag wel een buitenlander k.o. in foetushouding xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 21:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Enorm aan het nagenieten en heb heimwee al. Voornamelijk alle pluspunten:

Vrijdag:
Na een bak enorm chille patat begonnen bij Voidax en Vertile(voor een deel) die ondanks het matige geluid wel echt vette platen neerzette. We Are The Enemy, Together We Grow en Voodoo People Bootleg waren wel toppuntjes. Promo was ondanks de vrij standaard set wel gewoon feest, het zelfde geldt eigenlijk voor Alpha Twins. Devin Wild was echt absurd hard, wat een kicks waren dat zeg. Geck-O op de UV was eveneens enorm gezellig met alleen maar goede platen. Even kort gekeken bij de Silver bij Deep Dimension en Rude Awakening en bij laatsgenoemde bevestigden Times Like These VIP en Unaltered wel weer hoe goed het geluid bij de Silver was. Ode to Delete was mooi om te zien, het publiek vooral. Toen ik hoorde dat ze over gingen naar platen voorbij de Spoontech periode ben ik naar Main Concern gelopen die het setje van de dag hadden, wat een heerlijke platenkeuze. Iedereen ging echt hard los ook en dingen als Kick The Flow en The Debt maakten het af :love:. Vervolgens afgesloten bij Mad Dog die heel dicht bij het setje van de dag zat, wat een (deels pre-mixed/mashups) mixwerk en platenkeuze. Heb platen gehoord die ik nog nooit bij millenium sets heb gehoord. Sowieso dikke pluspunten voor Born To Raise Hell, World Grid, Line Got Crossed en die oude lompe Negative A plaat.

Zaterdag:
Vroeg naar het terrein gegaan om te beginnen bij Sacerdos Vigilia & Strange Arrival die degelijk begonnen maar kon er soms maar moeilijk inkomen. Even bij I:Gor gekeken waar het geluid belabberd stond maar wel Devil Has A Name eindelijk live gehoord :love:.

Vervolgens was het wel weer 100% feest bij N-Vitral & Dither, echt absurd veel goede platen horen langskomen. Een nadeel was wel het publiek in het begin, niemand die snapte dat ze oude industrial gingen draaien (stond ook heel dom niet aangegeven in de app/lu) ondanks dat ze het wel over socials hadden gecommuniceerd. Vervolgens zie je veel gasten boe roepen of middelvingers opsteken. Gelukkig ging dat volk na 20 minuten wel weg. Ander nadeel was dat N-Vitral veel te nieuw spul pakte naar mijn mening. Niks van Kling Klong EP of iets rondom die tijd behalve Kombat Aktion. Hij stond ook behoorlijk bezopen achter de draaitafel waardoor hij tot twee keer toe een plaat inmixte die ze net al hadden gedraaid. Godzijdank hadden we Dither, die man heeft dit setje gered. Enorm goede platenkeuze, heel ziek mixwerk en hij fixte keer op keer heel netjes de fouten die N-Vitral maakte.

Vervolgens naar Chris One gegaan die vet en gevarieerd draaide. Mooi dat Rickzel naar me toe komt dat ik eindelijk piepkicks op goed geluid ga horen waarna Chris One vervolgens techno (Ghost In The Machine) begint te draaien :lol:. Eerder weg gegaan om Geck-O op de red van begin tot eind mee te maken en ook dat was echt perfectie qua muziek en sfeer. Zonnetje kwam er mooi bij ook. Stond gelukkig nog aardig wat publiek na Power Hour. Voor Geck-O nog even een stukje Shockrage meegepakt wat ook heel tof was.

Daarna naar Ophidian & Thrasher die het setje van deze dag hadden. De platenkeuze was enorm goed en het mixwerk was bovenwerelds goed. Hoe Ophidian op het laatste deel van die set aan die mixtafel aan het trekken en draaien was met dat snelle mixwerk van dien was zo absurd vet. Kan echt tig platen noemen die de set maakte maar boven alles, Silver.22, God Meltdown en Positive Outlook. Wat ab fucking surd hard ging dat zeg, ongelooflijk. Laatste twee uur wat gechilld en gependeld tussen The Satan, The Outside Agency & Akira, Steve-D en Vince. Gunz For Hire was echt afschuwelijk slecht en de eindshow was wel echt top gedaan. Voor mij gevoel was het dit keer echt een show ipv anthem + 4 nieuwe nummers + vuurwerk.

Zondag:
Op tijd voor Fracture 4 die ook heerlijk draaide. I Never Want To See Your Face Again was een hoogtepuntje. Had graag nog wat andere platen willen horen wel en iets minder flashcore wellicht, maar alsnog dik. Toen Adamant Scream & Tymon die het setje van de dag hadden. Het was lomp, het was feest, het mixwerk was geweldig en de platenkeuze ook. Door de drukte na eten maar blijven hangen bij de Silver voor Somniac One die ook weer een boven verwachting goed setje neerzette. Draaide veel platen die ze zelf nooit eerder er bij pakte en vooral die Frame Of Mind (geloof ik) plaat was echt keihard. Genox was ook enorm vet. Heel lomp met veel drive. Beetje zonde alleen dat hij 20 minuten voor het einde van de set al begint met hardcore, niet nodig. Rest van de avond niet veel bijzonders meegepakt. Main Concern deden alles goed maar het geluid niet.

Verder veel gezelligheid gehad met meerderen van hier, ondanks dat ik wat minder sociaal bezig was vanwege medische problemen. De aankleding vond ik verder ook top, de UV en Red vond ik geweldig gedaan. Props aan de barman bij de Heiniken Silver die me op twee dagen gewoon een flesje water inclusief dop gaf aan het begin. Het vaag dwalen over de camping was ook weer ouderwets grappig om te doen. Was nog geen vijf stappen op campsite 1 en ik hoorde Erika al om vervolgens een bocht verder mensen de Titanic scenes zien nadoen met de muziek (bruur baloe versie).

De algemene muziek mag me dan wat minder doen maar als er volgend jaar gewoon een line-up van het zelfde kaliber staat ben ik gewoon weer aanwezig. Heb niks met het gros van de line-up maar ik heb 95% van het weekend gewoon goede sets kunnen meepakken of ander vermaak kunnen vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Grid, Line Got Crossed en die oude lompe Negative A plaat.

Present Danger :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik zag nog een vraag over werken op Defqon. Op zondag hebben Melvin en ik een dienstje gedraaid bij de Fanpost-stand. Dit was overigens op vrijwillige basis maar wel van genoten. :lol:


Zo, dat was aanpoten zeg. Gelukkig kregen we uitbetaald in Flügel waardoor het zwoegen het dubbel en dwars waard was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Remi schreef:
Ik zag nog een vraag over werken op Defqon. Op zondag hebben Melvin en ik een dienstje gedraaid bij de Fanpost-stand. Dit was overigens op vrijwillige basis maar wel van genoten. :lol:


Zo, dat was aanpoten zeg. Gelukkig kregen we uitbetaald in Flügel waardoor het zwoegen het dubbel en dwars waard was!


Is een uurloon wat ver boven modaal is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
MelvinFR schreef:
Remi schreef:
Ik zag nog een vraag over werken op Defqon. Op zondag hebben Melvin en ik een dienstje gedraaid bij de Fanpost-stand. Dit was overigens op vrijwillige basis maar wel van genoten. :lol:


Zo, dat was aanpoten zeg. Gelukkig kregen we uitbetaald in Flügel waardoor het zwoegen het dubbel en dwars waard was!


Is een uurloon wat ver boven modaal is :P


Precies :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 23:54 
 
Hardtraxx Newbie

fflkkr schreef:
MelvinFR schreef:
Remi schreef:
Ik zag nog een vraag over werken op Defqon. Op zondag hebben Melvin en ik een dienstje gedraaid bij de Fanpost-stand. Dit was overigens op vrijwillige basis maar wel van genoten. :lol:


Zo, dat was aanpoten zeg. Gelukkig kregen we uitbetaald in Flügel waardoor het zwoegen het dubbel en dwars waard was!


Is een uurloon wat ver boven modaal is :P


Met de muntprijzen wel ja :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Toen Adamant Scream & Tymon die het setje van de dag hadden. Het was lomp, het was feest, het mixwerk was geweldig en de platenkeuze ook.

Grim zat er wat doorheen en ik vond mijn draai niet echt met de drukte, dus met ons tweeën hier ook komen buurten. Geen minuut spijt! Misschien tijd om me wat meer te verdiepen in al die herrie op de Silver. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 07:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wie heeft er corona gekregen???
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 07:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Hoorde van iemand dat Frontliner aan had gekondigd verder te gaan met een Hardcore alias?
Iemand die daar meer over weet?


In een van de pre en aftertalks over Defqon op Youtube zegt hij in een interview 2 albums "klaar" te hebben liggen. 1 B-Frontliner en 1 album waar hij nog niks over kon zeggen. Zou dus goed een Hardcore album kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 08:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
En wie heeft er corona gekregen???


Joe
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Positief verhaal.


Kijk, dit zijn de teksten Dennis, hier kan ik me nou in vinden :cool:

Broken Balance schreef:
Mooi dat Rickzel naar me toe komt dat ik eindelijk piepkicks op goed geluid ga horen waarna Chris One vervolgens techno (Ghost In The Machine) begint te draaien :lol:.


Hahaha vervolgens was ik degene die verbaasd was over hoe vet dit klonk, mooi was dat idd :lol: Met Jordi was ook mooie wisselwerking dat hele weekend. Zaterdag begonnen bij Fraw en Mutilator met hem op mijn aanraden, zondag bij Fracture 4 op zijn/jullie aanraden haha.

Alm1ghty schreef:
En wie heeft er corona gekregen???


Inmiddels 3 man waarmee ik in het huisje zat. ben benieuwd of mijn covid loze streak ook dit keer behouden wordt. Tot nu toe altijd nog weten te ontwijken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 10:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
En wie heeft er corona gekregen???

Mijn hele vriendengroep en ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

3e keer Defqon, 1e keer weekend. En eentje die ik nooit zal vergeten! Kort wat plus en minpuntjes:

+ Opening van The Gathering met het anthem van DBSTF. Wat een energie en sfeer hing hier. Je voelde dat iedereen al 2.5 jaar zat te wachten om dit nummer mee te schreeuwen. Een top start van het weekend!
+ The Tribute op UV. Het 2013 anthem met een lichtshowtje om de eerste avond af te sluiten. Helemaal mooi :)
+ Setjes op vrijdag: Ecstatic, Headhunterz, Devin Wild, en the set/show van Sub Zero Project en een speciale vermelding voor DJ Thera. Eerste keer pas dat ik een setje van hem live heb gezien (hoe is het mogelijk hè) maar wat vet! Geweldige sfeer en heerlijke kicks. Een verademing tussen de kicks van het moment. (s/o naar degene die een peukie te leen had, omdat we nog niet wisten dat je ze wel gewoon kon kopen ergens :lol: )
+ Setjes op zaterdag: Noisecontrollers, Geck-o (ook nog ontmoet, wat een toffe gozer zeg :) ), DJ Isaac, TNT (set van het weekend wel denk ik, maken/draaien in mijn ogen toch de 'echte' hardstyle), The Outside Agency & Akira, Rebelion, Gunz 4 Hire. Laatstgenoemde was muzikaal niet de sterkste set die ik ooit heb gezien, maar kan toch altijd erg genieten van de bak energie die ze in het publiek gooien.
+ Power Hour en Eindshow. Beide gewoon heerlijk van staan te genieten met een despo in de hand :D
+ Setjes op zondag: Geck-o op de pop-up, Billx, Evil Activities, Frontliner, Frenchcore Familia, Ran-D & Adaro, B-Front en de legends en Ghost Stories waren ook top. Evelyn lady of the night. Hoe knap als je voor zo veel mensen zo zuiver kan zingen!
+ De Red Stage. Indrukwekkend, en lichtshow/vuurwerk in de avond was iedere keer prachtig.
+ UV stage, ook heel vet!
+ The Big Chill. Paar keer wezen buurten en heerlijke muziek. Fijne afwisseling tussen the harder stylezzz.
+ Geluid op UV, Silver, Magenta en Yellow.
+ Algehele sfeer.
+ Rustige buren op de camping, gewoon 4 prima nachtjes gehad :) Ook heerlijk om gewoon eens Robbie Williams - Angels te horen om half 2 's nachts ipv nonstop speedcore)
+ Het tijdschriftje dat we meekregen op maandagochtend. Ontzettend knap dat er al foto's van de avond er voor in stonden. Gelijk een leuk aandenken om na te genieten!
+ Drukte bij de barren. Had verwacht dat dit dramatisch zou zijn ivm personeelstekort, maar dit viel me echt alles mee! Ook vrijwel alleen maar vrolijk personeel gezien :)
+ Recycle systeem. Buitenlanders snappen het niet (lees je gewoon in voor je ergens heen gaat denk ik dan), maar ik vind het top. Heerlijk die schone vloeren :)


- Drukte op donderdag op de camping (doorstroming verliep vlot, wat goed was, maar eenmaal op de camping was het een chaos terwijl we er al om 12:30 waren) en The Gathering. Organisatorisch gewoon een gigantische fail dit. In combinatie met de hitte was het in geen één tent uit te houden.
- Geluid op de Red. Was tijdens de meeste setjes gewoon echt heel kut. Veel te veel bass waardoor alle hoge frequenties wegvielen. Dit was voorgaande jaren volgens mij een stuk beter.
- Geluid tijdens elke liveshow met instrumenten die ik heb gezien. Of de instrumenten, of de synth/kicks, of het gezang kwamen allemaal nooit lekker samen door. Klonk soms gewoon vrij amateuristisch hierdoor. Benieuwd of het via livestreams beter klonk.
- Nét iets te veel Duitsers die graag de aandacht op zich zelf vestigen. Leuk dat je er bent, maar ik kom voor de DJ's, de show en de muziek. Niet om jou lekker gek te zien hakken waar je dan ook nog eens 5m2 voor in beslag neemt en zonder het door te hebben steeds op andermans schoenen trapt. (Ook mensen die de hele tijd met hun rug naar de dj staan om hun groepje te vermaken ofzo, nooit begrepen)
- Hitte in de tenten als het wat drukker was. Hierdoor eigenlijk alleen de buiten stages echt meegepakt. Magenta was wel top!
- Alleen dat smerige water wat ze Heineken Silver noemen bij de Silver. En ripoff klein flesje despo voor 2 munten. Geef me gewoon pils of getapte despo en ik ben blij.
- Muntprijs. Vooral voor eten sloeg dit nergens op. Eerste ochtend €5,40 betaald voor een bolletje met 1 plakje kaas, wtf man :lol: Hamburgers voor restaurantprijzen terwijl de Burger King ze nog beter maakt. Zoals eerder benoemd: prima dat het duur is, maar geef dan kwaliteit. Dit was pure oplichterij.

En ook ik merk dat de hedendaagse hardstyle echt hit or miss is voor mij. 34 kicks per track en 4 fake drops is wel leuk geweest na een paar nummers. Vooral als je een nummer niet kent is er geen touw meer aan vast te knopen. Op een paar organisatorische fouten na (vooral de druktes op donderdag en zondag vond ik erg slecht van Q en is ook niet iets wat ik bij ze vindt passen) toch gewoon een fantastisch weekend gehad. Hoop dat dit volgende editie opgelost wordt, want ben er ongetwijfeld gewoon weer bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
En wie heeft er corona gekregen???

Count me in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 12:51 
 
Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
En wie heeft er corona gekregen???


Bij ons ook een hele bups mensen, behalve ikzelf (tot nu toe)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Corona of zonder de naam gewoon verkouden/grieperig dus. Zoals je na een normaal heftig Defqon weekend ook bent. Althans, pre-Corona en na een Defqon weekend was ook onze halve groep niet fit, ziek/zwak, verkouden, keel etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Zoals je na een normaal heftig Defqon weekend ook bent.

Moet zeggen dat ik maandag alleen wat spierpijn had, en dinsdag op werk (ondanks de mega drukke dag) ook gewoon behoorlijk fit. Mentaal ook niks te merken, is wel eens anders geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier alleen last van moeheid, verder geen klachten :) geen coronings, geen griep, geen verkoudheid, geen gedip
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 14:35 
 
Hardtraxx Addict

Nergens last van hier op een enkel die niet meer wil na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 15:07 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben het wel eens met Jonas Schmidt dat dit een van de beste edities tot nu was en dat 4 dagen eigenlijk best wel perfect is. Ik lees idd veel herkenbare minpunten over met name de drukte op zondag, maar dat heeft bij mij niet de pret mogen drukken, want als je gewoon links voor staat is het altijd goed :-). Op vrijdag was het gewoon heet, dus daar kan geen enkele organisatie iets aan doen. Ik kan de hedendaagse hardstyle juist wel waarderen als ik kijk naar setjes als the Purge, Vertile. Er wordt gewoon een heel dorp neergezet, met naast de DJ acts enorm veel entertainment, waarbij het niet uitmaakte welke stage je was. Ik heb ook de helikopter vlucht gedaan vrijdag, wat zeker een aanrader is.

Pluspunten die ik nog niet gehoord heb, maar heel erg gewaardeerd werden:
- De beergarten. 4 dagen bediend worden met glazen speciaal bier tegen een schappelijke prijs was echt een plus.
- De Stelz bus. Even 5 minuten daarin en je zat weer vol energie.

Ik was zondag avond vertrokken, maar stond er in die folder die maandag uitgedeeld werd al een defqon 2023 datum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niburu schreef:
want als je gewoon links voor staat is het altijd goed :-)

Vooral bij HHZ op de main, want ik ben echt een onwijze pepperspray fan. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niburu schreef:
- De Stelz bus. Even 5 minuten daarin en je zat weer vol energie.


Zaterdagavond nog even in die bus gedraaid :). Heerlijke energie, maar snikheet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh man doet me goed om eindelijk weer wat koppies van het morsdode forum te zien. Defqon blijft gewoon baas boven baas he? wat een gezelligheid :bomb: :bomb:
Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten