Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Wel goed dat ze excuses kwamen aanbieden inderdaad. Ik zou er wel ff flink van de wap door zijn geweest van de schrik lijkt me.

Wij zijn alleen op zondag geweest, via de car parking ingang, maar geen problemen ervaren. Eentje mocht ook haar inhaler mee naar binnen nemen zonder vragen, en naar haar medicatie is ook niet gevraagd (of die gezien is weet ik niet zeker, inhaler wel).


Ja mooi dat ik je nog even tegen kwam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja! :) En thx voor de tip dat er ruimte was helemaal rechtsvoor bij de magenta. Met alle ruimte van de wereld kunnen losgaan tijdens B-Front :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n agressieve razzia praktijken zijn inderdaad niet nodig, maar dit is toch heel normaal?:
David_ schreef:
Een vriendin liep op zondag met een fanny pack van de camping naar het festival, werd haar ineens gevraagd om die even open te doen.


Zeker als ik lees dat er weer pepperspray is gebruikt in het publiek, dan mogen ze van mij prima streng controleren op wapens/pepperspray etc. Stripsearches en obsessief op zoek gaan naar drugs is een ander verhaal, maar een tasje mag van mij wel open gemaakt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 10:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Revolting Against schreef:
?


Dit kan dus eeeeeecht niet. Ik had hier echt een ding van gemaakt als ik er bij was.

Nou ja het is dat ik er niet bij was, anders had ik hier zeker wel even een scene gaan schoppen ja. De vrienden die wel mee waren, waren al door de poortjes en hadden hun versnaperingen veilig mee naar binnen kunnen loodsen, dus ik denk dat ze daarom niet echt actie ondernamen.

Overigens heeft ze wel een klacht gestuurd richting het beveiligingsbedrijf en binnen nog bij enkele security haar verhaal gedaan. Deze hielden natuurlijk hun collega's de hand boven het hoofd en zeiden dat ze hiertoe opdracht kregen van Q om actief en waar nodig agressief op te treden bij geval van vermoeden of twijfel. Denk dus ook niet dat ze er iets mee gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 10:55 
 
Hardtraxx Veteran

Is er trouwens iemand die de 1 na laatste plaat van B-Front (Zaterdag - Blue) ergens is tegengekomen. Wat een pareltje was dat. Vrouwelijke vocalen, soortgelijk als die 'i'm going to save it' vocals in die andere nieuwe plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 11:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Is er trouwens iemand die de 1 na laatste plaat van B-Front (Zaterdag - Blue) ergens is tegengekomen. Wat een pareltje was dat. Vrouwelijke vocalen, soortgelijk als die 'i'm going to save it' vocals in die andere nieuwe plaat.


Dat is de opvolger van Cosmos die je bedoelt, draait hij al sinds Wish outdoor in oktober volgens mij, dus zal wel in 2024 gereleased worden. :slow: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 11:22 
 
Hardtraxxer

Toch nog even terugkomen op die beveiliging zondags.
Zoals gezegd bij mij viel t mee.
Maar lees hierboven paar berichten dat er uitvoering over de ballen gegaan wordt bij controle. Hoe moet ik dat zien? Over je kleren of echt in je broek/over je ondergoed?

Ik heb het zelf ooit een keer meegemaakt dat een vrouwlijke beveiliger me tijdens de controle gewoon vol in m'n kruis greep. Gelukkig kon ze niks voelen, maar als ik bovenstaande zo lees, hoop ik niet dat dat de standaard wordt..

Ik me nooit zorgen gemaakt bij controle, maar afgevoerd gaan worden omdat ze 4x over je zak voelen en dan toch wat voelen zitten vind ik niet zo een prettig idee. Ik ga nog maar een paar keer per jaar en zou het zonde vinden om m'n verzetje op te moeten geven vanwege zulke praktijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MaartenV schreef:
Gelukkig kon ze niks voelen


hehehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zo'n agressieve razzia praktijken zijn inderdaad niet nodig, maar dit is toch heel normaal?:
David_ schreef:
Een vriendin liep op zondag met een fanny pack van de camping naar het festival, werd haar ineens gevraagd om die even open te doen.




Inderdaad, de inhoud van tassen / fanny packs moeten wat mij betreft zelfs gecontroleerd worden, anders is het juist weer het anderste uiterste, namelijk een flut fouillering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 11:39 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
MaartenV schreef:
Gelukkig kon ze niks voelen


hehehe


I know xd wist ff niet hoe t anders te omschrijven :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top weekend gehad! Meeste plussen en minnen zijn hier wel genoemd, al met al vooral héél erg genoten! Uitschieters waren voor mij Vertile op de gathering (je verwacht het niet), Thera, B-front en Rooler.

Je kon in de Q-dance app nog een fotomoment kopen voor 20 euro. Met 5 vrienden dit gedaan en dat was een leuke ervaring. Met je maten in een golfkarretje een lege mainstage oprijden, fotootje schieten en weer door. :thumbsup:

Volgend jaar ook sowieso weer Zuiderzee, op de fiets naar Defqon kunnen met de luxe van een huisje was een genot!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Volgend jaar ook sowieso weer Zuiderzee, op de fiets naar Defqon kunnen met de luxe van een huisje was een genot!

Ja wij stonden voor het eerst sinds 2013 niet op Zuiderzee maar op europarcs Veluwemeer, waardoor we afhankelijk waren van de pendelbus die reed. Heenreis ging 3 dagen top, maar de terugreizen minder. Liep bijv zondag om 23:00 uit de blue bij Main Concern, moest nog even wachten op de groep want die waren bij de eindshow, en kwamen dus pas om 02:00 aan op de camping wat normaal een ritje van 20 minuten is. Normaliter pakten we dan lekker het fietsje. Ook reed de pendelbus maar tot 01:00 op andere dagen, waardoor we bijna verplicht waren om gelijk na het einde om 23:00 naar de pendelbus te lopen. Voorderest echt een top weekend gehad, Defqon blijft altijd speciaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Also, heb laatste 10min van ghost stories gezien, maar wat zing Evelyn geweldig live. Normaal gesproken komen live zangers nooit echt lekker door op hs feestjes (in mijn ervaring), maar zij deed het fantastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Also, heb laatste 10min van ghost stories gezien, maar wat zing Evelyn geweldig live. Normaal gesproken komen live zangers nooit echt lekker door op hs feestjes (in mijn ervaring), maar zij deed het fantastisch.

100% eens. Hoe dit niet moest liet Sarah Maria zien bij JDX. Ik was dan ook een beetje huiverig over hoe Evelyn het zou doen écht live, want het kan de set maken of breken. We hebben natuurlijk allemaal de Defqon @ Home set gezien welke top was, maar zo live on stage valt er weinig te bewerken of knippen. Maar dit was naar mijn mening echt super geslaagd en loepzuiver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

elroyce schreef:
ElTigre schreef:
Volgend jaar ook sowieso weer Zuiderzee, op de fiets naar Defqon kunnen met de luxe van een huisje was een genot!

Ja wij stonden voor het eerst sinds 2013 niet op Zuiderzee maar op europarcs Veluwemeer, waardoor we afhankelijk waren van de pendelbus die reed. Heenreis ging 3 dagen top, maar de terugreizen minder. Liep bijv zondag om 23:00 uit de blue bij Main Concern, moest nog even wachten op de groep want die waren bij de eindshow, en kwamen dus pas om 02:00 aan op de camping wat normaal een ritje van 20 minuten is. Normaliter pakten we dan lekker het fietsje. Ook reed de pendelbus maar tot 01:00 op andere dagen, waardoor we bijna verplicht waren om gelijk na het einde om 23:00 naar de pendelbus te lopen. Voorderest echt een top weekend gehad, Defqon blijft altijd speciaal :thumbsup:


Ook veluwemeer. Wij zijn 22:55 weggelopen bij de blue op zondag en konden linea recta naar het huisje. Was perfect! Gewoon een minuut of 10 eerder vertrekken elke dag en je bent binnen no time bij je nest. Aanrader!

Die eindshows zie je wel op youtube. (al was dit wel de eerste keer in 10 edities Defqon dat ik de eindshows heb geskipt voor iets anders).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
.......De Legends vond ik niet echt bijzonder. Een hitjesparade van de 3 heren, en wat was het mixwerk soms bedroevend zeg :huh: werd bijna schandalig gewoon...


Door wie zou dat toch komen? :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 15:07 
 
Hardtraxxer

:lol: lachen, maar professioneel is het niet. Benieuwd of hij er nog voor op z'n donder heeft gekregen (als het echt zo is natuurlijk) In 2006 gebeurde het ook op defqon, toen kreeg hij schijnbaar later op z'n mieter van the Prophet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 15:15 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
elroyce schreef:
ElTigre schreef:
Volgend jaar ook sowieso weer Zuiderzee, op de fiets naar Defqon kunnen met de luxe van een huisje was een genot!



Ook veluwemeer. Wij zijn 22:55 weggelopen bij de blue op zondag en konden linea recta naar het huisje. Was perfect! Gewoon een minuut of 10 eerder vertrekken elke dag en je bent binnen no time bij je nest. Aanrader!

Die eindshows zie je wel op youtube. (al was dit wel de eerste keer in 10 edities Defqon dat ik de eindshows heb geskipt voor iets anders).


Mwa, niet mee eens, de eindshows wil ik gewoon bij zijn.
Om 23:30/23:45 moet je gewoon genoeg bussen hebben staan om iedereen die op Veluwemeer staat naar huis te ongeveer gelijk naar huis te kunnen brengen, het moet niet zo zijn dat je structureel 1uur+ moet wachten op dat moment

Zeg dan gewoon dat de ritten tussen 22:00 en 22:30 niet rijden, dan speel je 2 bussen vrij om om 23:30 meer capaciteit te hebben.

Maar er was gewaarschuwd dat er bussen te kort waren, daar heb ik wel begrip voor, het is overal gedoe met bussen, ook partybussen zijn bijna nergens te krijgen momenteel. Een maat van mij rijdt voor Pauw vervoer, en die wordt bijna elke dag gevraagd om extra te rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

serial schreef:
Mwa, niet mee eens, de eindshows wil ik gewoon bij zijn.
Om 23:30/23:45 moet je gewoon genoeg bussen hebben staan om iedereen die op Veluwemeer staat naar huis te ongeveer gelijk naar huis te kunnen brengen,


Dat er uberhaupt bussen waren die op deze manier reden was al een godswonder though, denk dat je echt onderschat hoe groot het probleem met buschauffeurs was. :P

Werd ook al gecommuniceerd dat er meer geduld/flexibiliteit van de passagiers werd verwacht ivm deze situatie. Wij hebben ons aangepast door eerder te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MaartenV schreef:
:lol: lachen, maar professioneel is het niet. Benieuwd of hij er nog voor op z'n donder heeft gekregen (als het echt zo is natuurlijk) In 2006 gebeurde het ook op defqon, toen kreeg hij schijnbaar later op z'n mieter van the Prophet.


Toen moest hij nog verantwoording afleggen aan z'n baas. Hij is nu eigen baas. Misschien dat Q-Dance het met een knipoog tegen hem zegt, maar meer ook niet. Zijn genoeg artiesten, ook buiten de hardstyle, die onder invloed hun ding doen. Het was nu wel heel obvious tho :lol:

We hebben er als publiek ook niet echt last van gehad toch? Alleen Unresolved ging met tranen naar huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 16:04 
 
Hardtraxxer

TropicalDanny schreef:
SL5961 schreef:
.......De Legends vond ik niet echt bijzonder. Een hitjesparade van de 3 heren, en wat was het mixwerk soms bedroevend zeg :huh: werd bijna schandalig gewoon...


Door wie zou dat toch komen? :P

Afbeelding


Die foto is wel echt spot-on haha! :thumbsup: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
MaartenV schreef:
:lol: lachen, maar professioneel is het niet. Benieuwd of hij er nog voor op z'n donder heeft gekregen (als het echt zo is natuurlijk) In 2006 gebeurde het ook op defqon, toen kreeg hij schijnbaar later op z'n mieter van the Prophet.


Zijn genoeg artiesten, ook buiten de hardstyle, die onder invloed hun ding doen. Het was nu wel heel obvious tho :lol:

Joh, het heeft toch ook wel weer z'n charme. Als artiest lekker samen met het publiek uit je dak, zo lang het maar geen invloed heeft op de performance. Reken maar dat er wat druk op de ketel staat bij die artiesten, zeker op een main en zéker op Defqon waar je als artiest het beste moet en wil laten zien.

Het is wel grappig, vroegah in de hardcore piek werden de lijnen zo van de draaitafel gesnoven en stond bijna iedereen strak achter de tafel of bezopen. En nu drugs eigenlijk algemeen meer geaccepteerd is, is het als artiest ineens weer taboe om hier aan mee te doen. Zeker in de EDM, waar het natuurlijk 'voorbeelden' zijn voor de kids.

Ik zag ooit in een docu of interview iemand zeggen dat je vroeger de hele minibar of backstage leeg zoop en nu komt Armin van Buuren braaf op z'n rider met een tros banaantjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang je performance er niet onder lijdt wel ja… maar zoals ik
Het nu hoor was het echt niet best. Wel leuke beelden ja haha. Maar iemand van zijn statuur zou wel beter moeten weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag mij af hoe blij Q-dance hier van word aangezien ze toch best wat geld neerleggen voor de naam Headhunterz en dit toch zijn performance beinvloedde. Vraag mij ook natuurlijk wel af hoeveel van de menigte er iets van gemerkt hebben :lol:

Het levert ook wel weer leuk beeldmateriaal en gesprekstof op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiesten zijn net mensen, he.
En we kunnen denk ik allemaal wel onze pappenheimers aanwijzen, wat betreft drugsgebruik. Alleen maar mooi, toch. Zéker nadien in het publiek of op een after. Heb er van het weekend wel meer zien lopen die niet alleen een Spaatje blauw op hadden.
Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten