Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Kleine doch middelmatige opsomming laatste dag stream kijkende (even voor het beeld, we zaten dus met vrienden in een huisje in Limburg, geen kaartjes):

Qua line up/programma gezien echt de meest matige dag. Was ook echt zoeken naar wat te luisteren/kijken. Uiteindelijk maar bij de stream van Bass Modulators in de Magenta beland (Prachtige set). Rest van het aanbod was erg matig (Feestdjruud, even serieus).

Hierna na een bak shoarma klaar gaan zitten voor The Closing Ceremony. De Legends, ja natuurlijk hun sporen verdiend en alle dikke hits kwamen voorbij. Headhunterz leek het inderdaad wat moeilijk te hebben met wat verdovende middelen, maar ach. Leek af en toe wel een Romeins standbeeld. Ik snap de pro's en con's, maar gezien Heady een labiel mannetje is welke altijd hunkert naar herkenning en waardering, snap ik dat hij wat huiverig was om weer voor een volle Defqon bak te staan. Dan neem je wat ter ontspanning. Is het slim als je wereldwijd gestreamd wordt? Nee. Zou je het zelf ook doen als je daar moet gaan staan? Maybe. Ben benieuwd naar zijn pleidooi (als het er al komt). Zal wel een lulverhaal worden dat die moe was. Zou hem overigens sieren als die gewoon zou zeggen: 'de pil viel niet zo lekker'.

JDX, méér dan verdiend en wat klonk Transcendence mooier dan hij al was, qua timetable had die beter gepast voor het World of Madness trio, maar ok. Kleine tip: laat het live zingen voortaan achterwege als het niet spot on is. Zó jammer dat de beste plaat uit zijn CV dan zo verneukt wordt.
TNT, altijd tof, maar ik miste toch een aantal rammers uit het ruime repertoire.

Ghost Stories was zoals verwacht geniaal. Hier dus wél het voorbeeld van hoe je live zang combineert. Wat zal Diederik trots zijn op zijn zus. Echt loepzuiver gezongen en geweldige set. Wel jammer dat ze The Enemy niet deden. Toch voor mij dé plaat welke er voor zorgde dat de hoop tijdens Corona weer terug kwam.

Al met al een redelijk eind, waar ik me wel weer gigantisch ergerde aan Villain welke na het Q-Dance 'wow wow' nog even de Dalai Lama moest uithangen, met zijn wijze teksten en open deuren. Iedereen is vertiefd, munten zijn op, sleutel afgestoft, kramp in de kuiten, gal in de slokdarm, beginnende koppijn, dorst en dan zal Villain even vertellen hoe we als één familie moeten acteren terwijl het merendeel al met zijn ziel in een tent, pendelbus of auto zit.


Review van een A4tje voor het kijken van een stream, baasje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mensen die als aandenken hun recycle token nog hebben, vul de code op het muntje in en maak kans op mooie prijzen ^^
https://www.q-dance.com/join/defqon-1-2 ... ycle-token
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Als ik mijn tiktok open

Kijk, hier bega je de fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Voor mensen die als aandenken hun recycle token nog hebben, vul de code op het muntje in en maak kans op mooie prijzen ^^
https://www.q-dance.com/join/defqon-1-2 ... ycle-token

Waren het dezelfde tokens als op Rebirth?
Daar stond toen ook leuk een code op en de tekst dat je er iets mee kon winnen maar daar heb ik nooit meer wat over gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Voor mensen die als aandenken hun recycle token nog hebben, vul de code op het muntje in en maak kans op mooie prijzen ^^
https://www.q-dance.com/join/defqon-1-2 ... ycle-token

Prijzen kan je dan in ontvangst nemen in 2029.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn 10e editie Defqon, en voor mij misschien wel de beste editie. Na 3 jaar hypen de verwachtingen alsnog overtroffen.

Tering gezellige blije lui overal, wel genoeg vaag volk maar geen seconde aan gestoord. Ben naar al mn “must see” sets geweest die ik wel graaag wilde zien. Kleine opsomming van de highlights van mn weekend:

Jay Reeve live, Rejecta in de blue, Mutilator en Fraw, Chris One, Ode to Delete, the Purge, Luminite, Genox, Element, Main Concern beide setjes, Thera op de Magenta. Kleine teen nog gedipt in de zilver tijdens Fracture 4 en dat was stiekem ook best heel erg vet. Klein dompertje dat ik Anderex was vergeten maar ach.

Hele weekend ook geen eindshow gezien, legends set kon me gestolen worden en geen seconde spijt van gehad. Hele weekend alleen maar dom bier lopen harken met een lading los gaande blije mensen om me heen.

Drukte op zondag was denk ik het enige minpuntje maar op de indigo viel dat nog mee. Rooler in de Blue denk nog nooit zo’n uitpuilende tent gezien.

Was ook tering mooi om te zien hoe die Element stond te genieten op dat podium, random applaus/gejuich momentjes na z’n tracks. Vgm schreeuwde hij nog door de mic iets naar z’n moeder zo van “wat staat het vol hè ma” hahhaa. Enorme gunfactor. en een grandioze set ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 13:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Main Concern :worship: :worship: :worship: wat een heerlijke sfeer en platenkeuze.

Toch wel wat minpunten:

--- Bars: veel te lang wachten op een drankje, door simpelweg te weinig personeel.
--- Verkeer: daar kan inmiddels wel iets op verzonnen worden zou ik denken? Blijft verbazingwekkend dat je maar 1 baan hebt voor zoveel festivalgangers. Terugweg hadden we nog geluk dat we voor de grote drukte van het terrein waren, terwijl we gewoon tot het einde er waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
hurricane schreef:
Voor mensen die als aandenken hun recycle token nog hebben, vul de code op het muntje in en maak kans op mooie prijzen ^^
https://www.q-dance.com/join/defqon-1-2 ... ycle-token

Prijzen kan je dan in ontvangst nemen in 2029.

haha ja of na een jaar gratis Dediqated membership er daarna betaald aan vast zitten :P

ULTIMO schreef:
Waren het dezelfde tokens als op Rebirth?
Daar stond toen ook leuk een code op en de tekst dat je er iets mee kon winnen maar daar heb ik nooit meer wat over gelezen.
Kans is groot dat t bij hetzelfde bedrijf vandaan komt. Maar ik vermoed dat ze wel weten welke tokens naar DQ zijn gegaan en je geen Ribirth code kunt invullen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 13:38 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Mijn 10e editie Defqon, en voor mij misschien wel de beste editie. Na 3 jaar hypen de verwachtingen alsnog overtroffen.

Tering gezellige blije lui overal, wel genoeg vaag volk maar geen seconde aan gestoord. Ben naar alle “must see” sets die ik op de een of andere manier heb meegemaakt. Kleine opsomming van de highlights van mn weekend:

Jay Reeve live, Rejecta ik de blue, Ode to Delete, the Purge, Luminite, Genox, Element, Main Concern beide setjes, thera op de Magenta. Kleine teen nog gedipt in de zilver tijdens Fracture 4 en dat was stiekem ook best heel erg vet. Klein dompertje dat ik Anderex was vergeten maar ach.

Hele weekend ook geen eindshow gezien, legends set kon me gestolen worden en geen seconde spijt van gehad. Hele weekend alleen maar dom bier lopen harken met een lading los gaande blije mensen om me heen.

Drukte op zondag was denk ik het enige minpuntje maar op de indigo viel dat nog mee. Rooler in de Blue denk nog nooit zo’n uitpuilende tent gezien.


Eens wat betreft alle blije mensen! Als ik dit weekend vergelijk met Rebirth, wereld van verschil.
Waar ik ook ben geweest, alleen maar staan ouwehoeren, dansen en dollen met onbekende blije mensen om me heen. Veel mensen goed van de kaart maar ook die waren deze keer gezellig en totaal niet vervelend :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 13:39 
 
Hardtraxxer

Vanuit Zeeland op vrijdag heen en weer getuft, maar het was het zeker waard. We hadden een priority parking en konden in één keer de parking oprijden. Daarnaast waren we ook echt mega vlot binnen. Nadien weet ik eigelijk nog steeds niet of dat door die priority parking komt of door het geringe aantal mensen op het terrein. Heb het in al die jaren Defqon nog nooit zo rustig gezien.

Defqon blijft voor mij hét hardstyle festival. Prachtig opgezet en hele vette stages. Ook vond ik de opstelling bijzonder prettig. Kwamen binnen bij Bloodlust en die gooide meteen Do or Die (Rebelion remix) erop :drool: Daarna een kort uitstapje naar de mainstage gemaakt, maar daar vond ik de sfeer (eigenlijk de hele dag) ietwat tegenvallen. Die vonden we in the Blue beter en daar zetten Vertile en Cryex voor mij de beste setjes van de dag neer. Vertile opende met Simulation, wat een parel van een plaat is dat toch :loving:

Na een rondje langs de mainstage en magenta terug bij the Blue voor Ode aan Delete. Mooi uurtje gehad, al vond ik het persoonlijk jammer dat er geen MC was om extra sfeer te creëren. Afgesloten bij Rejecta (kreeg 10 minuten korter?) en SZP op de main en de dag was weer zo voorbij.

Verder kan ik me helemaal vinden in de reactie van Jawel op p110. Dat nu zelfs de euforische artiesten al gaan afsluiten met hardcore (of erger) is een treurige ontwikkeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 Dagen defqon geweest, omdat we pas vanaf vrijdag konden komen. Gemengde gevoelens bij deze editie...

Paar pijnlijke overlappingen, vooral Ode to Delete, Vyral en Main Concern op vrijdag. Toch een leuke dag gehad. Overal wel bijna even geweest. Zaterdag idem, leuke dag gehad. De zondag was helaas wel anders. Voor mij was het echt veel te druk waardoor mijn humeur flink omsloeg. Wou zelfs naar huis gaan in de late namiddag. Gelukkig ging uiteindelijk dan toch de main open waardoor het bij B-Front classics wat rustiger werd. Stond ook gewoon een groepje veertigers te pissen tegen het doek aan de rechterkant in de Magenta. Iedereen daarna lekker langs die doek schurend naar voor om een plekje te zoeken... Mensen stonden op een gegeven moment op de picknicktafels mee te kijken. Q, hier moet toch iets veranderen hoor. Verder nog wel de ziel uit mijn lijf gebeukt bij Main Concern. Wat een sfeer!

Pluspunten:
- Goed gevulde bierbekers. Paar keren echt tot het randje gevuld (mag ook wel voor die prijs)
- Aankleding festival
- Veld 6 waar toch nog veel ruimte was toen we vrijdags aankwamen (vreesde het ergste)
- Rustige buren op de camping
- Silver en Gold op drukke momenten elders. Lekker doorrammen altijd.
- Random shit zoals de bloemen-gevende fietser en het touwtrekken + Geck-O techno setje bij die mobiele stage
- Beveiligers die er ook een feestje van maakten. SO naar de langharige knul bij Main Concern gisterenavond.
- Aanbod eten en drinken
- Goede setjes bij sommige artiesten (Element om maar iemand te noemen was bv goed te doen seg!)

Minpunten:
- Bar. Zowel traag werkend en/of chagrijnig volk als die domme elektronische zooi waardoor alles veel te lang duurt
- Woekerprijzen, vooral bij het eten aan gestoord
- Drukte en vooral op zondag. Qua crowd management echt wel gefaald hier vind ik. Jank die main open volgende keer.

Het was uiteindelijk wel weer gewoon dik over het algemeen, maar dat ligt toch steeds minder aan de muziek zelf helaas. Best moe nu want ik had er al een weekend Graspop op zitten en moet donderdag weer 4 dagen Rock Werchter dus ik ga even in zomerslaap. Laterrrr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

+ + + + + 4 Dagen past goed bij Defqon. 3 dagen was altijd net te weinig om echt goed los te komen. Vrijdag het gevoel van 'al zoveel gezien en nog zolang te gaan'. HEERLIJK. Dat was voorheen na de eerste volle dag al afzien omdat het nog maar 1 dag was.

+ + + Voor het eerst Friendscamp gedaan. Nog nooit zo relaxed op Defqon gearriveerd. Voorheen altijd stress met verkrijgen van een prettig plekje. Daarnaast door het bij elkaar geraapt zooitje mensen veel nieuwe mensen leren kennen :beer:

+ + + De laatste 3 uur op de red. Eindelijk de Legends die iedereen wil zien. Hhz, Ws, Nc en daarnaast JDX en TNT. Beter kan toch niet?

+ Mijn 9e Defqon en voor het eerst compleet nuchter. Maakt de ervaring toch net wat anders en nieuwer. Alle afters geskipt om rust te pakken.

+ aankleding en sfeer van het festival zoals altijd bij Q topnotch

+ Eindelijk een aantal artiesten van mijn wensenlijst kunnen schrappen. Anderex, Billx, Nosferatu (millenium), Wasted Mind, JDX, Ghost-Stories en Peacock in concert. Andere noemenswaardige setjes: Thera, B-Front, D-Sturb, Bass Modulators.

+ - De hoeveelheid uptempo op de camping dat door de speakers komt na 0:00. Dit was in 2013 (mijn eerste keer weekend) echt niet zo. Wel prettig dat bewaking na 2 á 3 uur 's nachts ingrijpt.

- De keuze aan echt goed gezond eten. 90% van het eten is gewoon een vette hap. Prima voor een dagje maar niet een heel weekend. Had graag wat opties gehad om meer groenten naar binnen te krijgen.

- De douches op de camping. 5x gedoucht waarvan 1 goed warm met normale straal. 1e dag ijskoud gedoucht en 3 andere keren lauw water met een matige straal.

- - - - - De drukte op zondag. Je moest altijd 10-15 minuten bij de bar, foodcourt of WC wachten en je kon nergens echt lekker staan. Tja ook logisch als je de grootste stage dicht gooit met daarbij 5 barren, 1 foodcourt en wc's. Leuk om met z'n alle voor de legends te verzamelen maar dat maakt de rest van de dag niet beter. Volgende keer de red de hele dag open SVP!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 14:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Genoten van een heerlijk weekend!

En op de UV draaien was geweldig. Thanks voor iedereen die erbij was om de vrijheid weer te vieren! :thumbsup: Eerst nog even zenuwachtig of dat m’n set niet letterlijk in het water zou vallen met die onweers -voorspellingen, maar uiteindelijk kwam de zon zelfs door en viel alles op z’n plek.

Tracklist voor de geïnteresseerden:
Intro T.A.F.O.F.
Jay Reeve ft. Elyn - Our Reality (Edit)
Jay Reeve & Geck-O - ID (The Heat)
Jay Reeve & NC & The Pitcher - The Ultimate Freedom Mash—Up
Jay Reeve & Hardstyle Pianist ft. Elyn - Ignite The Fire (Edit)
Jay Reeve & Wildstylez - Created By Legends
Jay Reeve - T.A.F.O.F.
Jay Reeve ft. Elyn - The Dance Is Ours
Jay Reeve - House Music (LIVE Edit)
Jay Reeve & Audiotricz - Illuminate The Way (LIVE Edit)
Jay Reeve & Eke ft. MC DL - Lost & Found
Jay Reeve & Ecstatic - We Can Dance Again
Jay Reeve - The Nearest Star
Jay Reeve & Solstice ft. Mark Vayne - We Make Heaven Bend
Jay Reeve ft. Elyn - Bittersweet Symphony (Freedom Cover)
The Golden Gospel Singers - Oh Freedom! (Jay Reeve Bootleg)
Outro.

Tot de volgende!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
Genoten van een heerlijk weekend!


Tot de volgende!

Beste set van het weekend wat mij betreft! Ik hoop veel van die platen met reawake ook te horen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 15:02 
 
Artiest

Defqon :love: (L)

Ongelofelijk weekend gehad! Drie dagen lang een afgeladen silent disco afterparty met The Funky Cat, zoveel plezier. Uiteindelijk vier setjes gedraaid op de UV vrijdag, elke set weer anders met een heerlijk sfeertje. Pop up hardtechno setje op zondag was ook nog ontzettend leuk :D

Kers op de taart natuurlijk wel om op de mainstage te mogen draaien na Power Hour. Heerlijk timeslot voor een zachte landing en lekker melodieus setje, voelde echt episch. Maximaal genoten :D

Tracklist van de RED set:
01. Mauro Picotto - Komodo
02. Geck-o - Soul Train
03. Geck-o - Invocation (The Great Gift Of Life)
04. Primeshock & Geck-o - It's What We Are Reloaded
05. Crisis Era - Drop It Low (WOW WOW Edit)
06. Underworld - Born Slippy (Wildstylez Edit)
07. Jay Reeve & Geck-o - The Heat
08. Geck-o - Hello Earth (w/ Motorcycle - As The Rush Comes)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan, heel vet. Had niet gedacht ooit nog de og Komodo te horen op de mainstage
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit was gewoon een geweldig weekend. Teveel pluspunten om op te noemen. Enige minpunt is drukte op zondag.

Element :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Was weer een heel dik weekend! The Purge, SZP, Wasted Penguinz & Rebelion sets van het weekend! Zaterdag de minste lineup, maar wel de leukste dag. Overal prima sfeer ook. Zondag was het echt te druk en stond er teveel Mainstage volk in de magenta waardoor de sfeer vaak tegenviel.

Daarnaast schouderklopje voor mezelf voor het weer!! Voor mij het best mogelijk qua weer/temperatuur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Daarnaast schouderklopje voor mezelf voor het weer!! Voor mij het best mogelijk qua weer/temperatuur!
Idd hulde, dit was spot on :worship: Ik checkte af en toe buienradar en je zag wat buien langs het terrein heen gaan. Dit was een perfect weertje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vrijdag en zaterdag aanwezig geweest. Dit jaar mezelf voorgenomen om overal wel even te staan en me maar te laten verrassen. Vrijdag begonnen op de Yellow bij Major Conspiracy. Kon me eigenlijk wel prima vermaken met zo'n uurtje lompe muziek. Daarna naar de BLUE gegaan voor Vertile die weer een heerlijke set draaide. Nieuwe collab met Heady ^^ . Bij de Magenta even naar Alpha Twins gegaan. Hoorde tijdens die set een Sub Zero Project plaat uit 2017 wat vrij opmerkelijk was maar goed. Daarna een tijdje bij de Indigo gestaan. Hier was het beste sfeertje van de dag te vinden. Heel veel blije gezichten gezien bij setjes van Artifact, Element en Vyral. Jammer dat bij de laatstgenoemde de tent erg leeg stond. Vond de keuze om de Delete tribute, Vyral en Main Concern tegelijkertijd te zetten heel vreemd. Hierdoor ook maar een half uurtje van de Delete Tribute gezien waar het echt niet uit te houden was met de hitte. Heftig om naar het podium te kijken waar niemand stond, dat kwam wel even binnen. Muzikaal gezien een hele dikke set verder en gelukkig niet alleen z'n grootste hits. Dag afgesloten bij Rejecta op de RED. Wat een lekkere drive zitten er in die nieuwe platen van hem :worship: .

Zaterdag begonnen bij de Silver met een alternatief setje van N-Vitral & Dither, erg vette mix van hard techno, paar oude raw platen en industrial hardcore. Heerlijk dat die stage achterin wat fonteinen had wat lekker verfrissend was met het warme weer. In de middag vooral bij de UV gestaan en daar zeker geen spijt van gehad. Wat een heerlijke sfeer hing daar bij Wasted Penguinz, Adrenalize en TNT :loving:. Ook ontzettend genoten bij The Purge (wat een geweld :bomb: ) en B-Front die nooit tegenvalt. De zaterdag ook afgesloten op de RED. Rebelion, Warface en G4H allemaal prima op vermaakt.

Kortom een heel leuk weekend gehad en me dit jaar minder gestoord aan al het bijzondere volk wat daar rond loopt. Dat zou wel deels gewenning zijn na al die keren. Ook gelukkig snel weg bij de parkeerplaats en de aankleding was dit jaar echt fantastisch. Dit is toch wel het meest complete festival wat ik ken. Volgend jaar er zeker weer bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 15:38 
 
Hardtraxxer

Ron schreef:
Main Concern :worship: :worship: :worship: wat een heerlijke sfeer en platenkeuze.

Toch wel wat minpunten:

--- Bars: veel te lang wachten op een drankje, door simpelweg te weinig personeel.
--- Verkeer: daar kan inmiddels wel iets op verzonnen worden zou ik denken? Blijft verbazingwekkend dat je maar 1 baan hebt voor zoveel festivalgangers. Terugweg hadden we nog geluk dat we voor de grote drukte van het terrein waren, terwijl we gewoon tot het einde er waren.


Het in moeten voeren van de bestelde drank via een of andere app hielp ook niet mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kun je niet op Defqon een paar uurtjes werken in ruil voor korting op kaartje of merch?
Wil best wel een paar uurtjes friet bakken o.i.d. Had dat gister middag prima kunnen doen, line up was voor mij smiddags toch matig.
Heb alleen geen zin in administratieve rompslomp om dat te regelen...
Moet toch iets creatiefs te bedenken zijn om het personeelsprobleem op te lossen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
op de Yellow bij Major Conspiracy

Dit was hakke ja. Ging mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 15:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantastisch weekend gehad. Uitgebreider verhaaltje volgt want ik heb koorts en ben net positief getest op kerona :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Kun je niet op Defqon een paar uurtjes werken in ruil voor korting op kaartje of merch?
Wil best wel een paar uurtjes friet bakken o.i.d. Had dat gister middag prima kunnen doen, line up was voor mij smiddags toch matig.
Heb alleen geen zin in administratieve rompslomp om dat te regelen...
Moet toch iets creatiefs te bedenken zijn om het personeelsprobleem op te lossen?


Een collega van me doet dat vaak.
4 uurtjes vrijwilligerswerk op een festival (met gratis drinken en eten) en daarna kun je gratis het terrein op.

Weetniet of een grote organisatie als Q ook zulke mensen inzet met die voorwaarden
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten