Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 121  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahahaha kan me dat filmpje van HHZ ook nog herinneren ja.
Ruffian had gisteren op de Magenta ook een paar flinke spoorbielzen weggewerkt leek het..
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die kop van heady :D

Hij lijkt wel op steen op deze manier :lol:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 20:48 
 
Hardtraxxer

Verklaart wel meteen waarom hij niet met unresolved op de foto wilde :lol:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 20:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Heady lekker aan de pillen!


Sjeezus :oh: :lol:

Valt wel heel erg op dit ja.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 20:56 
 
Hardtraxxer

Lijkt erop alsof hhz van de stage is gehaald xd
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 20:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is HHZ nou van stage gehaald? xd Ik zie hem niet meer op het podium?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 20:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij zette hij geluid zacht en nam Noisecontrollers het over. Nu is hij weg xd
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is helemaal goud, Noisecontrollers die NCBM draait.....toepasselijk voor Heady nu :lol:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 21:00 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
G1LL schreef:
Ben ik de enige die het veel te druk vind?

Het is niet te doen idd… weet niet of t een geluidsdingetje is om de Red niet langer open te gooien maar dit is niet super chill

Ja als je een extra festivaldag doet met losse kaartverkoop kun je toch niet de grootste stage dichtgooien.

Magenta helaas ook grotendeels geskipt door de drukte daar, niet zo chill allemaal.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 21:02 
 
Hardtraxxer

Ja cancellen die headhunterz!!! Nee effe serieus, moet hij toch weten! Gvd man, laat lekker
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Ja cancellen die headhunterz!!! Nee effe serieus, moet hij toch weten! Gvd man, laat lekker


Haha niemand oordeelt toch. Het is gewoon fking grappig.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 21:06 
 
Hardtraxxer

Hij staat weer te draaien
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blijkbaar ook maar een mens!
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wat er backstage tegen hem gezegd is :D
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nakkie erbij en gas erop hahahaha
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 21:08 
 
Hardtraxxer

Inkakken is bijnakken
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan enkel de UV en blue streamen?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Ik kan enkel de UV en blue streamen?

Als je via PC doet, probeer dit eens? :P https://www.q-dance.com/network/live/122410129
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zn overgangen gaan ook heel soepel :D
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Ja cancellen die headhunterz!!! Nee effe serieus, moet hij toch weten! Gvd man, laat lekker


Mwah.
Niet geheel mee eens.

Hij staat daar wel voor veel geld zn werk te doen tegenover 60.000 man als legend op de mainstage + kijkers op de stream. Enige proffesionaliteit mag dan wel verwacht worden. Dit kan eigenlijk gewoon echt niet.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
ULTIMO schreef:
Ik kan enkel de UV en blue streamen?

Als je via PC doet, probeer dit eens? :P https://www.q-dance.com/network/live/122410129


Probeer vanaf telefoon.
Als ik die link van jou aanklik moet ik eerst een membership afsluiten (die ik al heb :lol: )

Mooie boel
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 21:22 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
MYTZE schreef:
ULTIMO schreef:
Mwah.
Niet geheel mee eens.

Hij staat daar wel voor veel geld zn werk te doen tegenover 60.000 man als legend op de mainstage + kijkers op de stream. Enige proffesionaliteit mag dan wel verwacht worden. Dit kan eigenlijk gewoon echt niet


Snap jouw opmerking, echt! Maar denk precies dat de tendens van tegenwoordig is.......alles moet maar gefilmd en vastgelegd worden!
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JDX als legend! Verdiend!
Echt een topper :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rubrix schreef:
JDX als legend! Verdiend!
Echt een topper :thumbsup:

Dit, wat een tracks :love:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2022 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rubrix schreef:
Ben benieuwd wat er backstage tegen hem gezegd is :D


Mij ook een beetje.
Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten