Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Piano op het podium gezet. Sefa?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 21:52 
 
Hardtraxx Crew

TNT :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaaa hooorr!! TNT ALS LEGENDS! :woot: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie vent om te zien altijd, die technoboy met z'n gekke moves xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een kut einde van die TNT set :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 22:20 
 
Hardtraxxer

NightFly013 schreef:
"Kut heb een foutje gemaakt"


dat was als troll, check de videoclip van Lessons In Love RMX maar op 1:01 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 22:26 
 
Hardtraxx Crew

Evelyn's stem :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 22:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is toch wel een heerlijke afsluiting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Main Concern wtff :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 23:22 
 
Hardtraxxer

Ik werd echt he-le-maal gek bij die 3 classics van JDX. Heb vrijwel de hele dag bij de classics gestaan en dit was echt de kers op de taart :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 23:23 
 
Hardtraxxer

Transcendence live :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 00:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kleine doch middelmatige opsomming laatste dag stream kijkende (even voor het beeld, we zaten dus met vrienden in een huisje in Limburg, geen kaartjes):

Qua line up/programma gezien echt de meest matige dag. Was ook echt zoeken naar wat te luisteren/kijken. Uiteindelijk maar bij de stream van Bass Modulators in de Magenta beland (Prachtige set). Rest van het aanbod was erg matig (Feestdjruud, even serieus).

Hierna na een bak shoarma klaar gaan zitten voor The Closing Ceremony. De Legends, ja natuurlijk hun sporen verdiend en alle dikke hits kwamen voorbij. Headhunterz leek het inderdaad wat moeilijk te hebben met wat verdovende middelen, maar ach. Leek af en toe wel een Romeins standbeeld. Ik snap de pro's en con's, maar gezien Heady een labiel mannetje is welke altijd hunkert naar herkenning en waardering, snap ik dat hij wat huiverig was om weer voor een volle Defqon bak te staan. Dan neem je wat ter ontspanning. Is het slim als je wereldwijd gestreamd wordt? Nee. Zou je het zelf ook doen als je daar moet gaan staan? Maybe. Ben benieuwd naar zijn pleidooi (als het er al komt). Zal wel een lulverhaal worden dat die moe was. Zou hem overigens sieren als die gewoon zou zeggen: 'de pil viel niet zo lekker'.

JDX, méér dan verdiend en wat klonk Transcendence mooier dan hij al was, qua timetable had die beter gepast voor het World of Madness trio, maar ok. Kleine tip: laat het live zingen voortaan achterwege als het niet spot on is. Zó jammer dat de beste plaat uit zijn CV dan zo verneukt wordt.
TNT, altijd tof, maar ik miste toch een aantal rammers uit het ruime repertoire.

Ghost Stories was zoals verwacht geniaal. Hier dus wél het voorbeeld van hoe je live zang combineert. Wat zal Diederik trots zijn op zijn zus. Echt loepzuiver gezongen en geweldige set. Wel jammer dat ze The Enemy niet deden. Toch voor mij dé plaat welke er voor zorgde dat de hoop tijdens Corona weer terug kwam.

Al met al een redelijk eind, waar ik me wel weer gigantisch ergerde aan Villain welke na het Q-Dance 'wow wow' nog even de Dalai Lama moest uithangen, met zijn wijze teksten en open deuren. Iedereen is vertiefd, munten zijn op, sleutel afgestoft, kramp in de kuiten, gal in de slokdarm, beginnende koppijn, dorst en dan zal Villain even vertellen hoe we als één familie moeten acteren terwijl het merendeel al met zijn ziel in een tent, pendelbus of auto zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zal ook wel niet helpen dat afgelopen vrijdag de Oma van Villain is komen te overlijden en op deze manier troost zoekt met dit soort uitspraken. Lijkt me erg pittig om alsnog de uplifting MC te zijn op een feest van deze schaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 00:27 
 
Hardtraxx Elite

Wat gebeurde er allemaal met Heady dan? Ik lees veel maar allemaal vage verhalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 00:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou volgens mij heeft hhz vrijdag gewoon een mega set gedraaid! Op insta was te zien dat ie daarna het hele weekend op defqon is blijven feesten. Hoeveel mensen doen dat nuchter? Ik ken ze niet.
Heel slim is het niet, of op z’n minst een risico, om daarna zo on stage te gaan.
Maar wat mij betreft kan hij wel wat potjes breken.

Vond het wel vermakelijk!

Daarnaast is hij zover ik weet ook altijd open en eerlijk geweest over drugs ge/misbruik
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 00:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Wat gebeurde er allemaal met Heady dan? Ik lees veel maar allemaal vage verhalen.


Ga de stream maar terugkijken en oordeel zelf:)



Die blik van 'm op 07:05 :lol: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Transcendence live :cry: :cry:

oeff.. was de 1e x dat ik deze live hoorde op een dik geluidssysteem
Maar goed dat ik een zonnebril op had :cry: xd

MYTZE schreef:
Evelyn's stem :loving:

Dit :loving: Wat is dat onwijs knap om voor zo'n groot publiek zo mooi te zingen. Zuiver, geen valse noten, wauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De laatste 3 uren op de Red waren meteen mijn beste van het weekend. :love: :love:
Zo'n onwijs dikke Legends, waar ik op gehoopt had :loving: Herinneringen kwamen boven van Legends 2016 (HHZ, TBY, Prophet)
Als verassing JDX , Wan Taim, Transcendence, najah al zn hits. Wat klonkt dat superdik :loving: Dik verdient!
TNT zalig met hun tracks, wat knalde die reverse bass er door zeg :bomb:
Ghost Stories, pfff wat zalig klonk dat samen met Evelyn live. Daar mogen ze echt trots op zijn op zo'n act :worship:
Samen met een heerlijke sfeer vooraan van nog even met zn allen genieten nu het nog kan, en een prachtige lucht van de ondergaande zon, dat was wel magisch :$ Heb echt genoten :clap:
En de Closing Ceremonie, met vuurwerk mooier dan de Eindshow op zaterdag :surrender:
De wolken van vuurwerk waren weer terug :yay:
Weet iemand hoe die eerste track heette in de closing ceremonie? Heerlijke melodie in die track [edit: Hard-Driver - Rise Again] (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 02:25 
 
Hardtraxx Elite

Revolting Against schreef:
Kleine doch middelmatige opsomming laatste dag stream kijkende (even voor het beeld, we zaten dus met vrienden in een huisje in Limburg, geen kaartjes):

Qua line up/programma gezien echt de meest matige dag. Was ook echt zoeken naar wat te luisteren/kijken. Uiteindelijk maar bij de stream van Bass Modulators in de Magenta beland (Prachtige set). Rest van het aanbod was erg matig (Feestdjruud, even serieus).

Hierna na een bak shoarma klaar gaan zitten voor The Closing Ceremony. De Legends, ja natuurlijk hun sporen verdiend en alle dikke hits kwamen voorbij. Headhunterz leek het inderdaad wat moeilijk te hebben met wat verdovende middelen, maar ach. Leek af en toe wel een Romeins standbeeld. Ik snap de pro's en con's, maar gezien Heady een labiel mannetje is welke altijd hunkert naar herkenning en waardering, snap ik dat hij wat huiverig was om weer voor een volle Defqon bak te staan. Dan neem je wat ter ontspanning. Is het slim als je wereldwijd gestreamd wordt? Nee. Zou je het zelf ook doen als je daar moet gaan staan? Maybe. Ben benieuwd naar zijn pleidooi (als het er al komt). Zal wel een lulverhaal worden dat die moe was. Zou hem overigens sieren als die gewoon zou zeggen: 'de pil viel niet zo lekker'.

JDX, méér dan verdiend en wat klonk Transcendence mooier dan hij al was, qua timetable had die beter gepast voor het World of Madness trio, maar ok. Kleine tip: laat het live zingen voortaan achterwege als het niet spot on is. Zó jammer dat de beste plaat uit zijn CV dan zo verneukt wordt.
TNT, altijd tof, maar ik miste toch een aantal rammers uit het ruime repertoire.

Ghost Stories was zoals verwacht geniaal. Hier dus wél het voorbeeld van hoe je live zang combineert. Wat zal Diederik trots zijn op zijn zus. Echt loepzuiver gezongen en geweldige set. Wel jammer dat ze The Enemy niet deden. Toch voor mij dé plaat welke er voor zorgde dat de hoop tijdens Corona weer terug kwam.

Al met al een redelijk eind, waar ik me wel weer gigantisch ergerde aan Villain welke na het Q-Dance 'wow wow' nog even de Dalai Lama moest uithangen, met zijn wijze teksten en open deuren. Iedereen is vertiefd, munten zijn op, sleutel afgestoft, kramp in de kuiten, gal in de slokdarm, beginnende koppijn, dorst en dan zal Villain even vertellen hoe we als één familie moeten acteren terwijl het merendeel al met zijn ziel in een tent, pendelbus of auto zit.

Alles goed verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 02:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kreeg een berichtje van iemand die nog stil staat op de Parking, alles staat muurvast over de hele dijk
Succes allemaal die nog in de file staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 04:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Kreeg een berichtje van iemand die nog stil staat op de Parking, alles staat muurvast over de hele dijk
Succes allemaal die nog in de file staan :P


Ja wat een ramp was dat, wij stonden gelukkig langs de uitgang weg geparkeer. 01:48 waren we eindelijk uit de file. En we waren om 23:00 vertrokken bij de Red. Nu eindelijk thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 11:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
hurricane schreef:
Kreeg een berichtje van iemand die nog stil staat op de Parking, alles staat muurvast over de hele dijk
Succes allemaal die nog in de file staan :P


Ja wat een ramp was dat, wij stonden gelukkig langs de uitgang weg geparkeer. 01:48 waren we eindelijk uit de file. En we waren om 23:00 vertrokken bij de Red. Nu eindelijk thuis.


Verkeer blijft daar echt een kriem en ook wij waren pas rond 3en thuis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blijft bizar dat ze niet een paar verkeersregelaars kunnen fixen voor de doorstroming.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redle schreef:
Blijft bizar dat ze niet een paar verkeersregelaars kunnen fixen voor de doorstroming.

Gaat weinig oplossen denk ik. Meen mij te herinneren dat het sinds Defqon bij Biddinghuizen is het altijd al een ramp is met het verkeer. Te weinig doorgang, ook na het terrein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 12:26 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Maar nu lijkt echt de gehele scene te veranderen en dat is iets wat ik wel ontzettend kut vind.


Heeft imo ook wel te maken met het tiktok publiek wat aangetrokken wordt.
Als ik mijn tiktok open, wat ik slechts 6x per dag doe tijdens een potje flink kakken, dan komt er zo ontzettend veel uptempo en techno voorbij.
Dat terwijl ik zelf heel sporadisch deze twee stijlen luister, hardstyle kom ik een stuk minder tegen, daarbij krijg ik ook het gevoel dat uptempo veel ruiger is om naar te luisteren.

Zelf ook m'n eerste techno kaartjes gekocht, mede door de vele techno die voorbij komt en ik het eens ben gaan checken. Dus ik ben ook zeker onderdeel van het probleem, alleen dan om als een klaplongende dwaas door het techno publiek te manoeuvreren!!
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten