Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
ULTIMO schreef:
Ja ik zat net eens even naar de lineup te kijken maar eigenlijk is er maar heel weinig 'gewone' hardstyle vandaag.
Of je beland bij de raw, of in een soort carnavalstent.
Vrijdag en zaterdag baalde ik wel dat ik er niet bij was, maar aan vandaag mis ik weinig denk ik.


Dat was voor mij de reden om dus de vrijdag heen te gaan.
Omdat sinds dat Sunday Funday geïntroduceerd is, er te weinig euforische hardstyle aan bod komt op de zondag.

Citaat:
Ik trek vooral die constante drukte in de muziek niet. talloze kickswitches, elke 10 seconden veranderd een hele plaat. Hoogst irritant! Geef mij maar gewoon solide hardstyle en dan kom ik al gauw uit op vervlogen tijden.


Dit ook vooral ja.
Vind het erg jammer dat in zo'n rap tempo de mainstream hardstyle aan het veranderen is.


Dat hoort er nou eenmaal bij. 15 jaar geleden vonden we dat ook.
Over 10 jaar gaan we weer terug verlangen naar nu. Zo werken die dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
hurricane schreef:
ULTIMO schreef:
Ja ik zat net eens even naar de lineup te kijken maar :P eigenlijk is er maar heel weinig 'gewone' hardstyle vandaag.
Of je beland bij de raw, of in een soort carnavalstent.
Vrijdag en zaterdag baalde ik wel dat ik er niet bij was, maar aan vandaag mis ik weinig denk ik.

Voor zijn de Defqon Legends en de Magenta de reden om zondag te gaan.
Verder is er geen “gewone” hardstyle.
Al is het bij de Magenta niet te doen als je buiten de tent staat want de UV overstemt helaas het geluid


Wie zijn de DQ legends dit jaar? Weet iemand dat?

Alleen vermoedens :P het is nu wel 2,5 uur nu dus mss opgeknipt in delen?
Ik gok iig wildstylez, Headhunterz, technoboy of noisecontrollers
Ben iig wel heel erg benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frequenzers denk ik omdat ze nergens op de line up staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is Dune aan het doen bij Gold?
Draait hardstyle? Demi kanon & atmoz - move my body

Mc mouth of madness = zwanger?
Wat heeft die kerel een pens zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Frequenzers denk ik omdat ze nergens op de line up staan

Die waren vrijdag ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
makrooy schreef:
Frequenzers denk ik omdat ze nergens op de line up staan

Die waren vrijdag ook :P


Serieus? Laat maar dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Mc mouth of madness = zwanger?
Wat heeft die kerel een pens zeg xd

Komt doordat er te weinig euphorische hardstyle gedraaid wordt.

Mi gado wat een gezever zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 18:53 
 
Hardtraxxer

Wij stonden middenin het traangas gebeuren bij hhz. Echt bizar joh, renden gelijk de heuvel op. Iedereen moest keihard hoesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 19:06 
 
Hardtraxxer

Als ik dit allemaal lees en zie wat er voorbij komt, dan ben ik blij dat ik vanmorgen weer naar huis ben gegaan.
Geweldige dagen gehad. Defqon is wel echt outstanding qua aankleding en organisatie (behalve vandaag dan even een misrekening denk ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 19:10 
 
Hardtraxxer

Merk wel dat ik Decibel Outdoor steeds meer m'n go-to weekend festival aan het worden is, de hoeveelheid buitenlanders (wat is de Duitse vertaling van douchen trouwens?) begint echt extreme vormen aan te nemen (niet dat hier iets mis mee is), en dat komt de sfeer niet bepaald ten goede.

Verder echt absurd dat je 3,60 af moet rekenen voor een biertje, en maar moet hopen dat hij 3/4 gevuld is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 19:49 
 
Hardtraxxer

Rubrix schreef:
zeke schreef:
ULTIMO schreef:
Ja ik zat net eens even naar de lineup te kijken maar eigenlijk is er maar heel weinig 'gewone' hardstyle vandaag.
Of je beland bij de raw, of in een soort carnavalstent.
Vrijdag en zaterdag baalde ik wel dat ik er niet bij was, maar aan vandaag mis ik weinig denk ik.


Dat was voor mij de reden om dus de vrijdag heen te gaan.
Omdat sinds dat Sunday Funday geïntroduceerd is, er te weinig euforische hardstyle aan bod komt op de zondag.

Citaat:
Ik trek vooral die constante drukte in de muziek niet. talloze kickswitches, elke 10 seconden veranderd een hele plaat. Hoogst irritant! Geef mij maar gewoon solide hardstyle en dan kom ik al gauw uit op vervlogen tijden.


Dit ook vooral ja.
Vind het erg jammer dat in zo'n rap tempo de mainstream hardstyle aan het veranderen is.


Dat hoort er nou eenmaal bij. 15 jaar geleden vonden we dat ook.
Over 10 jaar gaan we weer terug verlangen naar nu. Zo werken die dingen



Zeke en Ultimo geven aan het jammer te vinden dat het zo rap veranderd. En dat muziek aan verandering onderhevig is weet iedereen. Maar je kan wel de vraag stellen is het nog iets waar ik nog enthousiast van word, waar mijn hart sneller van gaat kloppen? Ik onderschrijf hun gevoel en ik weet dat een aantal dj’s binnen de scène er ook wel mee aan het worstelen is. Moeten ze mee in de trend/hype of durf je echt je eigen ding te blijven doen? Ik loop al wat jaartjes mee (de echte early tijd nog meegemaakt) en heb jarenlang van euforisch tot raw op heel veel vlakken kunnen waarderen. Ben nooit tegen verandering geweest en altijd kwam er wel weer wat interessants bovendrijven. Maar ik merk ook dat ik mijn interesse begin kwijt te raken. Er is nog een klein aantal namen die ik nog interessant vind en de classics kan ik altijd van genieten, maar verder doet het mij weinig meer. Misschien is het de leeftijd, maar ik betwijfel het. Het is gewoon mijn ding niet meer. Ik word kritischer, leef minder toe naar feesten, sla de laatste artiesten steeds vaker over en sta regelmatig hoofdschuddend voor sommige stages als er zo knetterhard moet afgesloten worden. Maar ik zie ook dat een ander deel het prachtig vindt, maar niet zoals vroeger. Dan ging iedereen los en had een grote glimlach op zijn gezicht, het is inderdaad anders.

Dit jaar voor het eerst naar een technofestival geweest en daar kwam dat oude gevoel weer terug. Goede sfeer in de muziek, creativiteit was te horen, goede melodieën, blije koppies…. Ik hoor deze kritische geluiden meer om mij heen, ook van veel jongere liefhebbers, maar er zal ook een deel zijn die het fantastisch vindt. We gaan het zien het gaat lopen. Ik zal hardstyle nooit helemaal vaarwel zeggen, maar jammer vind ik het soms wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rubrix schreef:
zeke schreef:
ULTIMO schreef:
Ja ik zat net eens even naar de lineup te kijken maar eigenlijk is er maar heel weinig 'gewone' hardstyle vandaag.
Of je beland bij de raw, of in een soort carnavalstent.
Vrijdag en zaterdag baalde ik wel dat ik er niet bij was, maar aan vandaag mis ik weinig denk ik.


Dat was voor mij de reden om dus de vrijdag heen te gaan.
Omdat sinds dat Sunday Funday geïntroduceerd is, er te weinig euforische hardstyle aan bod komt op de zondag.

Citaat:
Ik trek vooral die constante drukte in de muziek niet. talloze kickswitches, elke 10 seconden veranderd een hele plaat. Hoogst irritant! Geef mij maar gewoon solide hardstyle en dan kom ik al gauw uit op vervlogen tijden.


Dit ook vooral ja.
Vind het erg jammer dat in zo'n rap tempo de mainstream hardstyle aan het veranderen is.


Dat hoort er nou eenmaal bij. 15 jaar geleden vonden we dat ook.
Over 10 jaar gaan we weer terug verlangen naar nu. Zo werken die dingen

Zal wel. Maar ik 'volg' de hardstyle sinds 2008 ongeveer en heb sindsdien nog nooit gehad dat ik de 'evolutie' kut vond. Tuurlijk baalde ik als een artiest een richting in ging die me niet zinde maar er waren genoeg alternatieven. En tuurlijk baalde ik toen 'we' ineens op de radio te horen waren.

Maar nu lijkt echt de gehele scene te veranderen en dat is iets wat ik wel ontzettend kut vind.

Maar dat is en blijft mijn persoonlijke mening. Er zijn (blijkbaar) genoeg anderen die dit wel leuk vinden allemaal. En dat is een goed recht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocal van Tonight werd even voor een paar seconden over de monitors gespeeld
Foutje…
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 19:59 
 
Hardtraxx Newbie

Set van Bob op de magenta :love: en ook zijn set op de blue met hedendaagse nummers was top. Helaas één van de weinige artiesten die nog wel een eigen stijl heeft. Volkomen eens met wat hierboven geschreven wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 20:04 
 
Hardtraxxer

Klaplong080 schreef:
Set van Bob op de magenta :love: en ook zijn set op de blue met hedendaagse nummers was top. Helaas één van de weinige artiesten die nog wel een eigen stijl heeft. Volkomen eens met wat hierboven geschreven wordt!


Bob is wat mij betreft ook de uitzondering op de regel en blijft zijn eigen ding doen. Ook zijn stijl veranderd, maar ik blijf het fantastisch vinden. Hij is van de weinige namen waar ik nog voor naar een feest kom. DBSTF blijven er ook met kop en schouders bovenuit steken. B-frontliner en Project one kijk ik ook heel erg naar uit, maar ook te weinig gezien de laatste jaren. B-freqz vond ik ook fantastisch, maar daar lijkt ook weinig leven meer in te zitten. Recent nog een remix van ze gehoord, maar dat was niet om aan te horen. Weer zo overdreven hard helaas :( . Kwam waarschijnlijk uit de koker van de frequencerz. Er zijn nog wel een paar namen, maar de spoeling wordt steeds dunner naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal met je eens Jawel!

Loop zelf mee sinds 2007 en dit is het eerste moment dat ik echt denk van: dit is echt niet best meer. Tuurlijk worden er nog goede platen gemaakt maar ik vind de muziek over het algemeen te chaotisch worden en ook kinderachtiger. De classics hadden niet al die poespas van tegenwoordig. Zit ook veel meer flow in. Tegenwoordig met alle breaks en kickswitches zit er 0 flow meer in sommige setjes.

B-front 1 van de weinige grote namen die lekker zijn eigen ding blijft doen. Hopelijk blijft dat zo.
Ook the Pitcher doet nog lekker zijn eigen ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heady lekker aan de pillen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 20:24 
 
Hardtraxxer

Hoor en lees vanalles dit weekend. Maar merk ook......ik ben niet de enige die steeds minder met de hardstyle van tegenwoordig heeft. Bedankt iedereen, dacht soms dat ik de enige was! Maar ga ook naar feesten sinds 1999 dus ja dat er veranderingen zijn prima. Maar of ik ze dan ook automatisch leuker vindt!?!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Heady lekker aan de pillen!


Zoooo niet zo'n beetje ook haha. Duidelijk te zien op de stream xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb hem nog niet een keer met zn ogen zien knipperen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Heb hem nog niet een keer met zn ogen zien knipperen :lol:


Wat zei die nou? "Kut heb een foutje gemaakt" door de speakers... xd
Benieuwd of ze hem daarop aanspreken want het is wel aardig duidelijk en dan ook nog eens dit soort uitspraken etc..

Haha die blik van hem. "Hij vindt he-le-maal moooi" :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga helemaal stuk om Heady :lol:

"Kut ik heb een foutje gemaakt" idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildy houdt hem goed in de gaten als die aan de knoppen zit. Geweldig dit :corn:
Haha iemand geeft hem net een Redbull....hier kan je wel gebruiken pik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 20:37 
 
Hardtraxx Crew

NightFly013 schreef:
kbm_ schreef:
Heb hem nog niet een keer met zn ogen zien knipperen :lol:


Wat zei die nou? "Kut heb een foutje gemaakt" door de speakers... xd

Zegt ie volgens mij ook in de videoclip :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Past t interview van Headhunterz op zn eerste DQ als talent mooi bij :P
Vorige  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten