Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja daar hoef je niet hooggeleerd voor te zijn. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand setje van wasted penguinz opgenomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou het why was meer sarcastisch, ik vind het grafherrie
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Vond de eindshow een beetje te zweverig. Wat een onzin met dat breathe in, breathe out, alsof dat handjevol nuchtere mensen nog mee staat te doen. Zwanenmeer prima, leuk, mooi, maar als je achteraan staat zie je er geen moer van, dus leuk voor de beelden, maar als bezoeker bij de stage weinig toegevoegde waarde. Villain er op het eind weer als een Nobelprijswinnaar voor de vrede doorheen zeiken. Vaak heeft de eindshow ook de premiere van nieuwe platen, nu werd WKND gedraaid welke door Wildstylez al op The Gathering gedraaid werd.

Merk ook inderdaad dat er een beetje negatieve tendens rond gaat betreft de muziek. De Red is tegenwoordig vanaf 7 uur al raw, de Yellow is gigantisch (why?), piepkicks everywhere. De Black staan lang niet meer de grote artiesten, die worden gedegradeerd naar de Gold. De Silver wordt weggestopt in een hondenhok. Sound Rush welke afsluit met een Greazy Puzzy edit welke echt niemand kan waarderen. Nee, ik ben dit jaar niet rouwig dat ik niet gegaan ben.

Met vriendelijke groet,

Maarten van Rossem


Die Wim Hof is idd wel echt een behoorlijke klapmongool en die ademhalingsplaat vond ik persoonlijk ook een beetje de plank misslaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Najah prima dat er een Yellow is, laat ze daar lekker naar die pleuris herrie de hele dag luisteren.
Maar idd 2/\1 afsluiten met Greazy Puzzy edit, nou jee lache hoor, wat een lol... Iedereen staat stil :/
Het lijkt wel een ziekte wat sneller om zich heen grijpt dan corona
Zoveel tracks om de set te eindigen, gooi er No Time to Die in bijvoorbeeld.

En waarom moet de Gold het doen met een zeer ondermaats geluidssysteem t.o.v. 2019? Is de Gold tegenwoordig de sluitpost op de begroting van Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik trek vooral die constante drukte in de muziek niet. talloze kickswitches, elke 10 seconden veranderd een hele plaat. Hoogst irritant! Geef mij maar gewoon solide hardstyle en dan kom ik al gauw uit op vervlogen tijden. Of je moet echt heel kritisch de kwaliteit er tussenuit pikken. Maar daarvoor ga ik niet meer een ticket voor defqon kopen.
Heb dan ook lekker veilig vanaf de bank zitten kijken en soms met verbazing.

Maar toch ook heel erg verrast met veel nieuwe muziek die mij gelijk raakt in het hart! Helaas zie je wel mindere reactie vanuit publiek, die willen tegenwoordig gewoon warface om 14u. Dat is op die livestream vaak wel pijnlijk duidelijk te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Finally awake!!

Kan me vinden in de vele reacties hierboven.
Begrijp die hype ook niet, dacht even bij Sound Rush en Atmo dat er iets mis was met de platenspelers xd

Rond 15.00u binnen na een zenuwachtig autoritje, storingen in de auto van mijn maat.. vooral bij het filerijden, volgens mij stonden we daardoor zelfs op priority ;)

Verder ging alles redelijk soepel en vlotjes. Defqon blijft toch the holy ground, aankleding voor een festival is wel heel strak!
Rejecta ff gecheckt, was mooi druk in de blue en sfeertje zat er daar wel in. Vervolgens naar mijn laatste Power Hour, ik heb t riedeltje wel gezien :/ . Sfeer om ons heen was er ook niet bepaald ofzo.. veel stilstaand volk!! Ff gezeten en wat biertjes gehapt.. daarna ging de tijd wel heel rap. Phuture Noize blijft :worship: lekker veel ruimte en linksvoor meer liefhebbers om ons heen verzameld!! Landmines :loving: :loving: De vrouw wilde graag naar Sound Rush en Atmozfears, zo geschiedde!! 21.00u ff snel langs kluis etc gegaan en laatste gedeelte leek in een zucht voorbij! Endshow zat wel dik in elkaar als je inderdaad naar t verhaal kijkt!! Transform :loving:

Autoproblemen bleven ons bespaard en in recordtempo thuis.. ideaal :)

Af en toe heb ik echt zo'n carnavalsgevoel op dit soort feesten. Creatieve outfits en borden bij sommigen xd

Al met al veel bekenden gezien/gesproken.. Kan ook weer in het archief!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteraard snapt Deepack het weer niet in de Magenta
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet niet wie Aranxa is maar ik ben fan :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 14:51 
 
Hardtraxx Newbie

Paul Elstak is lekker bezig op de black :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat grappig de verschillen. Ik vind raw hardstyle juist enorm op vooruit gaan, terwijl ik mainstream (Sound Rush, g4h etc) juist achteruit vind gaan. Ze lijken de trend van 2018/2019 na te willen doen, terwijl naar mijn idee veel raw namen daar vanaf stappen (meer gated en meer lompe kicks). Ik vind helemaal mooi. Boeit mij overigens totaal niet dat mainstream hardstyle dat doet, kan mij daar echt niet druk over maken.

Overigens fantastisch weekend so far, ontzettend goede harde muziek gehoord bij Element, Chris One, Dither&nvitral, kruelty, vyral, cryex en meer. Maar wel behoorlijk gebroken vandaag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze moeten volgende keer of de Red eerder opengooien, of minder zondagkaarten verkopen. De drukte is echt niet te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Ze moeten volgende keer of de Red eerder opengooien, of minder zondagkaarten verkopen. De drukte is echt niet te doen

Dr komen er nog veel meer bij, staat nog een megalange file voor de parkeerplaats xd
Dacht dat t gister al lang duurde…
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 16:49 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
SL5961 schreef:
Ze moeten volgende keer of de Red eerder opengooien, of minder zondagkaarten verkopen. De drukte is echt niet te doen

Dr komen er nog veel meer bij, staat nog een megalange file voor de parkeerplaats xd
Dacht dat t gister al lang duurde…


Sta je er nu midden in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
hurricane schreef:
SL5961 schreef:
Ze moeten volgende keer of de Red eerder opengooien, of minder zondagkaarten verkopen. De drukte is echt niet te doen

Dr komen er nog veel meer bij, staat nog een megalange file voor de parkeerplaats xd
Dacht dat t gister al lang duurde…


Sta je er nu midden in?

Ja halverwege de dijk was het hooo :P
Terwijl andere jaren kon je op zondag zo doorjagen
Nu op parkeerplaats Z xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Ik trek vooral die constante drukte in de muziek niet. talloze kickswitches, elke 10 seconden veranderd een hele plaat. Hoogst irritant! Geef mij maar gewoon solide hardstyle en dan kom ik al gauw uit op vervlogen tijden. Of je moet echt heel kritisch de kwaliteit er tussenuit pikken. Maar daarvoor ga ik niet meer een ticket voor defqon kopen.
Heb dan ook lekker veilig vanaf de bank zitten kijken en soms met verbazing.

Maar toch ook heel erg verrast met veel nieuwe muziek die mij gelijk raakt in het hart! Helaas zie je wel mindere reactie vanuit publiek, die willen tegenwoordig gewoon warface om 14u. Dat is op die livestream vaak wel pijnlijk duidelijk te zien.


Daarom was The Pitcher gisteren een hele fijne veraderming op de UV. Draaide een hele fijne eufo set zonder onnodige chaos. En daarnaast natuurlijk Geck-O, de man van het weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die het veel te druk vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat er geen video is bij Magenta. By far meest boeiende line-up van vandaag. Die UV line-up is partijtje matig ook, of is dat echt populair tegenwoordig? Schakelde net even naar feestdjruud, lol. Zoals ULTIMO al zei: denk dat ik oud word. >.<

Valt me ook dit jaar echt op dat 9/10 acts op de blue hetzelfde klinken. Uitzonderingen, die ik gezien heb, waren Voidax en B-Front, klasse.

Ook wel beetje eens met dat het allemaal harder en sneller lijkt te moeten. Zonde, maar ok, ik blijf als mainstream sletje gewoon lekker genieten van Headhunterz, Wildstylez, Noisecontrollers en B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik zat net eens even naar de lineup te kijken maar eigenlijk is er maar heel weinig 'gewone' hardstyle vandaag.
Of je beland bij de raw, of in een soort carnavalstent.
Vrijdag en zaterdag baalde ik wel dat ik er niet bij was, maar aan vandaag mis ik weinig denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ben ik de enige die het veel te druk vind?

Het is niet te doen idd… weet niet of t een geluidsdingetje is om de Red niet langer open te gooien maar dit is niet super chill
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit vergeleken met de vorige 3 dagen was het vandaag echt tien keer drukker
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 17:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bass Modulators draaien echt een heldige set op de magenta, niet normaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ja ik zat net eens even naar de lineup te kijken maar eigenlijk is er maar heel weinig 'gewone' hardstyle vandaag.
Of je beland bij de raw, of in een soort carnavalstent.
Vrijdag en zaterdag baalde ik wel dat ik er niet bij was, maar aan vandaag mis ik weinig denk ik.


Dat was voor mij de reden om dus de vrijdag heen te gaan.
Omdat sinds dat Sunday Funday geïntroduceerd is, er te weinig euforische hardstyle aan bod komt op de zondag.

Citaat:
Ik trek vooral die constante drukte in de muziek niet. talloze kickswitches, elke 10 seconden veranderd een hele plaat. Hoogst irritant! Geef mij maar gewoon solide hardstyle en dan kom ik al gauw uit op vervlogen tijden.


Dit ook vooral ja.
Vind het erg jammer dat in zo'n rap tempo de mainstream hardstyle aan het veranderen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ja ik zat net eens even naar de lineup te kijken maar eigenlijk is er maar heel weinig 'gewone' hardstyle vandaag.
Of je beland bij de raw, of in een soort carnavalstent.
Vrijdag en zaterdag baalde ik wel dat ik er niet bij was, maar aan vandaag mis ik weinig denk ik.

Voor zijn de Defqon Legends en de Magenta de reden om zondag te gaan.
Verder is er geen “gewone” hardstyle.
Al is het bij de Magenta niet te doen als je buiten de tent staat want de UV overstemt helaas het geluid
In 2019 was de Red om 17u al open btw.. snel weer doen volgend jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
ULTIMO schreef:
Ja ik zat net eens even naar de lineup te kijken maar eigenlijk is er maar heel weinig 'gewone' hardstyle vandaag.
Of je beland bij de raw, of in een soort carnavalstent.
Vrijdag en zaterdag baalde ik wel dat ik er niet bij was, maar aan vandaag mis ik weinig denk ik.

Voor zijn de Defqon Legends en de Magenta de reden om zondag te gaan.
Verder is er geen “gewone” hardstyle.
Al is het bij de Magenta niet te doen als je buiten de tent staat want de UV overstemt helaas het geluid


Wie zijn de DQ legends dit jaar? Weet iemand dat?
Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten