Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme Chris One baas. Gevarieerd, hard en goed mixwerk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een verademing, B-Front op de blue!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand Noisecontrollers opgenomen? Graag pb
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 20:03 
 
Hardtraxx Newbie

Lekker setje van Phuture Noize! Mooi dat ie ook oude klappers als 'anthem of freedom' en 'fire' draaide :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Iemand Noisecontrollers opgenomen? Graag pb


Ik was iets te laat, maar heb 37 minuten van zijn set. Zal t sturen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klaplong080 schreef:
Lekker setje van Phuture Noize! Mooi dat ie ook oude klappers als 'anthem of freedom' en 'fire' draaide :worship:


Oude klappers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Psyko Punkz die nog even Yeckyll & Hyde van hhz draait op de main :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 00:19 
 
Hardtraxxer

Hoe was de endshow, nieuwe platen nog?
Transform gok ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 00:31 
 
Hardtraxx Crew

poekiepoes12 schreef:
Hoe was de endshow, nieuwe platen nog?
Transform gok ik?

Endshow was
D-Block & S-te-Fan - Primal Energy (Defqon.1 2020 Anthem)
Brennan Heart & Wildstylez - WKND!
Rooler & Sickmode - Too Cold
Psyko Punkz ft. Wim Hof & Zac Aynsley - The Alchemist
Sound Rush & Sogma - Transform
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 00:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elke keer die sfeer bij die setjes van wasted penguinz op defqon, heerlijk :love:
1 van de weinige artiesten die niet meegaat dat alles harder moet tegenwoordig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 00:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Godverdomme Chris One baas. Gevarieerd, hard en goed mixwerk :worship:


Die Virtual Self remix waar ie mee opende :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 01:47 
 
Hardtraxxer

Ben toch een beetje teleurgesteld over het geluid op de outdoor-podia. Alleen de laatste paar uurtjes staat het voluit. De UV was volgens mij in voorgaande jaren de hele dag echt snoeihard en loepzuiver. Wel erg lekker bij Bass Modulators, heerlijke set :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 02:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klaplong080 schreef:
Wat een set van Wasted Penguinz! Zag ik nou goed dat de MC minutenlang zat te janken achter Pontuz?

Godverrredegodver heb deze set helaas moeten missen omdat we compleet vast stonden voor de parkeerplaats :/
Mss ook maar beter want dan had ik het wss ook niet droog kunnen houden tijdens zn set :$
Verder vind ik het een schande dat hij zo weinig geboekt wordt hier in NL :thumbdown:
Zo dat moest er ff uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 02:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Ben toch een beetje teleurgesteld over het geluid op de outdoor-podia. Alleen de laatste paar uurtjes staat het voluit. De UV was volgens mij in voorgaande jaren de hele dag echt snoeihard en loepzuiver. Wel erg lekker bij Bass Modulators, heerlijke set :thumbsup:

Halverwege Adrenalize ging het volume opeens lekker omhoog
En bij de laatste plaat van Bass Modulators dachten ze bij t geluid zeker, fuck it, we gooien het volume gewoon ff op standje maximaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 02:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verder erg genoten bij Mad Dog in de black, wat een heerlijk setje :D
Moet zeggen dat ik de eindshow toch wat minder magisch vond dan ik had gehoopt.
Het vuurwerk bij Transform was wel vet gedaan hoor, en een heerlijke track (L)
Oja en de opening van de eindshow was ook erg gaaf :loving:
Bij mij zit de eindshow van 2016 nog zo in mn geheugen gegrift met het vuurwerk bij Gravity :love:
Nu op naar morgen, helaas al weer de laatste dag :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 03:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

T geluid was vrij dramatisch..

Manmanman.. Verder blijft Defqon epic
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 04:29 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
Halverwege Adrenalize ging het volume opeens lekker omhoog
En bij de laatste plaat van Bass Modulators dachten ze bij t geluid zeker, fuck it, we gooien het volume gewoon ff op standje maximaal xd

Haha ja precies! Zo zonde dat die installatie het duidelijk aan kan. Maar zal wel met overlast etc te maken hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 07:09 
 
Hardtraxxer

Iemand die de set van mark with a k kan opnemen om 15:00 ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Rooler & Sickmode - Too Cold
Psyko Punkz ft. Wim Hof & Zac Aynsley - The Alchemist
Sound Rush & Sogma - Transform


Ben ik de enige die in deze platenkeuze, volgorde en stage design het verhaal van Q-Dance en Defqon van de afgelopen 2 corona jaren ziet? De feniks sterft (Too cold), genereert energie door ademhaling/ meditatie (The Alchemist), wordt herboren en krijgt nieuw leven (Transform).

Durf hiermee de gok te wagen dat dit niet de stage is die ze in 2020 voor ogen hadden. Al met al heel top en creatief gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 10:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vrijdag naar Defqon.1 geweest als dagbezoeker. En heb muzikaal gezien echt m'n slechtste Defqon ooit meegemaakt sinds 2004. Weet nu zeker dat ik echt m'n interesse in hardstyle begin te verliezen met de kant die het nu op gaat.
De beste set die ik gehoord heb was van Ecstatic om 12.00 uur bij binnenkomst en bij Headhunterz werd het voor m'n gevoel eindelijk een beetje feest waarbij Scrap Attack ver boven de andere platen uit stak.

Heb Alpha Twins nog even meegepakt voor de classic hitjes, maar verder maakte het niet uit waar ik stond. Overal lompe kicks die alle kanten op vliegen, iedere track lijkt wel te bestaan uit een anti-climax. Zelfs Sound Rush maakte er een potje van, Atmozfears was zo'n brei aan geluid dat er geen melodie in te herkennen was.
Nee.. voortaan maar weer op de zaterdag heen (mits die line-up beter is dan vrijdag) of helemaal niet meer.

Verder wel een prima gezellige dag gehad, goed weer en geen extreme drukte ervaren.

Oja en dat recycle systeem is echt waardeloos, iedere keer eerst weer lege bekers verzamelen alvorens een rondje drinken halen. Gewoon na het pissen even een blaadje drinken mee terugnemen op de bonnefooi zit er dus ook niet meer in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
poekiepoes12 schreef:
Hoe was de endshow, nieuwe platen nog?
Transform gok ik?

Endshow was
D-Block & S-te-Fan - Primal Energy (Defqon.1 2020 Anthem)
Brennan Heart & Wildstylez - WKND!
Rooler & Sickmode - Too Cold
Psyko Punkz ft. Wim Hof & Zac Aynsley - The Alchemist
Sound Rush & Sogma - Transform


En als opening het Zwanenmeer van Tsjaikovski, kreeg echt meters kippenvel van die opening. Out of the box en geweldig mooi :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond de eindshow een beetje te zweverig. Wat een onzin met dat breathe in, breathe out, alsof dat handjevol nuchtere mensen nog mee staat te doen. Zwanenmeer prima, leuk, mooi, maar als je achteraan staat zie je er geen moer van, dus leuk voor de beelden, maar als bezoeker bij de stage weinig toegevoegde waarde. Villain er op het eind weer als een Nobelprijswinnaar voor de vrede doorheen zeiken. Vaak heeft de eindshow ook de premiere van nieuwe platen, nu werd WKND gedraaid welke door Wildstylez al op The Gathering gedraaid werd.

Merk ook inderdaad dat er een beetje negatieve tendens rond gaat betreft de muziek. De Red is tegenwoordig vanaf 7 uur al raw, de Yellow is gigantisch (why?), piepkicks everywhere. De Black staan lang niet meer de grote artiesten, die worden gedegradeerd naar de Gold. De Silver wordt weggestopt in een hondenhok. Sound Rush welke afsluit met een Greazy Puzzy edit welke echt niemand kan waarderen. Nee, ik ben dit jaar niet rouwig dat ik niet gegaan ben.

Met vriendelijke groet,

Maarten van Rossem
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik merk ook wel dat het steeds minder mijn smaak wordt allemaal.
De beste sets tot nu toe zijn eigenlijk allemaal van artiesten die niet meedoen aan die domme uptempo/piepkickhype.

Snap ook echt niet waarom artiesten daar zo graag aan mee willen doen. Je staat toch voor je muziek en je stijl, waarom dat ten grabbel gooien om 1 keer een 'ooh' vanuit het publiek te krijgen.
Daarnaast doet zowat elke artiest het dus je bombardeert jezelf er tot eenheidsworst mee.

Ik zal wel oud worden (en vroeger was echt niet alles beter) maar ik mis 2018/2019 wel nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 12:29 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
Vrijdag naar Defqon.1 geweest als dagbezoeker. En heb muzikaal gezien echt m'n slechtste Defqon ooit meegemaakt sinds 2004. Weet nu zeker dat ik echt m'n interesse in hardstyle begin te verliezen met de kant die het nu op gaat.
De beste set die ik gehoord heb was van Ecstatic om 12.00 uur bij binnenkomst en bij Headhunterz werd het voor m'n gevoel eindelijk een beetje feest waarbij Scrap Attack ver boven de andere platen uit stak.

Heb Alpha Twins nog even meegepakt voor de classic hitjes, maar verder maakte het niet uit waar ik stond. Overal lompe kicks die alle kanten op vliegen, iedere track lijkt wel te bestaan uit een anti-climax. Zelfs Sound Rush maakte er een potje van, Atmozfears was zo'n brei aan geluid dat er geen melodie in te herkennen was.
Nee.. voortaan maar weer op de zaterdag heen (mits die line-up beter is dan vrijdag) of helemaal niet meer.

Verder wel een prima gezellige dag gehad, goed weer en geen extreme drukte ervaren.

Oja en dat recycle systeem is echt waardeloos, iedere keer eerst weer lege bekers verzamelen alvorens een rondje drinken halen. Gewoon na het pissen even een blaadje drinken mee terugnemen op de bonnefooi zit er dus ook niet meer in.


Grappig ik wilde bijna hetzelfde zeggen! Enige verschil tussen ons is dat ik sinds 2007 naar Defqon ga en dat ik gisteren naar defqon ben geweest.
Achteraf gezien had ik beter op vrijdag kunnen gaan met die magenta en gold line up. Want ik heb ook weinig met de hedendaagse hardstyle
Daarom gisteren eigenlijk alleen genoten van B-Front :love: en daar achter phuture noize.

Maar ondanks dit zagen alle stages er enorm dik uit. Daarom al met al mezelf wel prima vermaakt. Hopelijk volgend jaar op zaterdag wat andere namen op de beide classics stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2022 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
de Yellow is gigantisch (why?)

Nou, doe eens een gokje???
Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten