Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook inmiddels een zwarte Q-Dance vlag binnen, mooi aandenken aan een toch wel mooi weekendje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Nederlandser dan dit wordt het haast niet, klagen over iets dat gratis is. :lol: :lol: :lol:


Ja man lekker klagen boehoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2020 11:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

YWalen schreef:


Deze stream kost geld en ziet er uit als een ps2 spelletje. Dat heeft Q met defqon toch stukken beter gedaan en gratis.


Haha ook echt met meezingend publiek wtf, Festival Simulator 2020 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2020 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
YWalen schreef:


Deze stream kost geld en ziet er uit als een ps2 spelletje. Dat heeft Q met defqon toch stukken beter gedaan en gratis.


Haha ook echt met meezingend publiek wtf, Festival Simulator 2020 :lol:


inclusief heeee hooooo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2020 14:07 
 
Hardtraxxer

YWalen schreef:

Deze stream kost geld en ziet er uit als een ps2 spelletje. Dat heeft Q met defqon toch stukken beter gedaan en gratis.


Zo 100% mee eens! De beleving van defqon kwam echt over op mij, mooie beelden, de meeste sets ook echt op de locatie. Ademde sfeer uit.

Vond persoonlijk het afgelopen TML weekend het er maar lelijk uit zien, dat digitale publiek. Maar ja, het is TML he. 1 miljoen kijkers al 12,50 per dag oid? Doen ze niet slecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2020 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
YWalen schreef:

Deze stream kost geld en ziet er uit als een ps2 spelletje. Dat heeft Q met defqon toch stukken beter gedaan en gratis.


Zo 100% mee eens! De beleving van defqon kwam echt over op mij, mooie beelden, de meeste sets ook echt op de locatie. Ademde sfeer uit.

Vond persoonlijk het afgelopen TML weekend het er maar lelijk uit zien, dat digitale publiek. Maar ja, het is TML he. 1 miljoen kijkers al 12,50 per dag oid? Doen ze niet slecht!


Heb er ook gemengde gevoelens over.

Aan de ene kant denk ik, smerige geldwolven. Dit durven te vragen en dan zoiets neer zetten.
Aan de andere kant denk ik, ja ze proberen natuurlijk de kosten op te vangen in deze periode.

Maar ja als je ziet wat Q neer zet, gratis en wat voor kwaliteit dat was... hmm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2020 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zag volgens mij zelfs dat ze het opnieuw gaan uitzenden met opnieuw het betalen voor een stream :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2020 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
Ik zag volgens mij zelfs dat ze het opnieuw gaan uitzenden met opnieuw het betalen voor een stream :/


Nuracore schreef:
smerige geldwolven
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2020 12:40 
 
Hardtraxx Veteran

Twitch
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2020 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iedereen inmiddels zijn/haar prijs/prijzen van de quiz binnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2020 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb 1x een mail gehad dat ik mn adres moest geven. Sindsdien niks meer gehoord, ook niks in de brievenbus.

Prijs is 2 Qlimax tickets, dus ja, misschien dat ik ze volgend jaar krijg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2020 19:09 
 
Hardtraxx Addict

zeke schreef:
Ik heb 1x een mail gehad dat ik mn adres moest geven. Sindsdien niks meer gehoord, ook niks in de brievenbus.

Prijs is 2 Qlimax tickets, dus ja, misschien dat ik ze volgend jaar krijg?

Denk dat je die inderdaad opgestuurd krijgt op het moment dat iederen z'n kaarten voor de volgende mogelijkheid krijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2020 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de koelkast en Defqon ticket gewonnen. 4 weken terug mail over gehad waarbij ik favoriete artiest(en) moest sturen. Ticket hoor ik +- 2 maanden van tevoren over en de koelkast zou ik zsm opgestuurd krijgen. Daarna niks meer gehoord... jammer. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 13:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ik heb de koelkast en Defqon ticket gewonnen. 4 weken terug mail over gehad waarbij ik favoriete artiest(en) moest sturen. Ticket hoor ik +- 2 maanden van tevoren over en de koelkast zou ik zsm opgestuurd krijgen. Daarna niks meer gehoord... jammer. :(

Hoor hier ook bar weinig. Had de prijs gewonnen om je eigen evenement te presenteren in de q-dance studios.
Op de vraag wat er precies verwacht wordt van deze presentatie heb ik helaas nog geen antwoord mogen ontvangen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 16:26 
 
Hardtraxxer

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hm.

Wat dat betreft veranderd er weinig bij Q.
In het verleden zijn er wel eens vaker prijzen niet bij de prijswinnaar terecht gekomen of uberhaupt bekend gemaakt wie 'm gewonnen heeft. (Een draaitafel set)
Zo zit ik ook nog steeds te wachten op m'n XQ Luna cd die ik in 2004 gewonnen heb bij Q-dance Radio met Rogier ;) ;) :P

Q leest mee, dus ik ga er vanuit dat het nog wel goed komt met de Quiz prijzen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even dingen naar boven halen van 16 jaar geleden. Wauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 20:21 
 
Hardtraxxer

Winnaar Gears of War faceplate voor Xbox tijdens Qlimax 2006, keurig ontvangen dus geen klachten hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2020 01:36 
 
Hardtraxxer

Qlimax 2018 vip voor 2 personen gewonnen toen der tijd. Ook prima gefixt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2020 10:16 
 
Hardtraxxer

Ik heb mijn prijs al een tijdje binnen van de DQ quiz. 1 20 years of q-dance cap en 10 waaiers. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2020 10:25 
 
Hardtraxx Veteran

Gigg schreef:
Ik heb mijn prijs al een tijdje binnen van de DQ quiz. 1 20 years of q-dance cap en 10 waaiers. :thumbup:


En hoeveelste was je geworden dat je 10 waaiers krijgt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2020 10:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat moet je nou met 10 waaiers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2020 10:43 
 
Hardtraxxer

19de op de vrijdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2020 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Wat moet je nou met 10 waaiers.

10 keer zo efficiƫnt waaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2020 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

Bijzondere prijs ja haha. Hadden ze die 50 waaiers net zo goed over de rest kunnen verdelen. Vond het bijna sneu voor ze dat ze mij alleen een Defqon bandje moesten sturen :lol:
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten