Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze editie heeft gewoon plaatsgevonden, hetzij online. Volgend jaar weer een nieuw topic voor een nieuwe editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 00:45 
 
Hardtraxxer

Rowanyt1309 schreef:
Gas!

Here we go again
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwam nog een bericht tegen wat interressant kan zijn voor volgend jaar.

Citaat:
Gemeente Dronten moet Lowlands-vergunning beter onderbouwen

https://www.rechtspraak.nl/Organisatie- ... ouwen.aspx

Het betreft de gecombineerde gewijzigde vergunningaanvraag voor Lowlands en Defqon voor ruimere openingstijden (en een aantal bepalingen voor geluid). Goed nieuws wat betreft de extra Defqon 1 feestdag:

Citaat:
De extra dag voor Defqon.1 is volgens de bestuursrechter wél voldoende gemotiveerd. Als Defqon.1 een dag langer duurt, betekent dit namelijk dat er op grond van de vergunning een dag minder is voor een ander luidruchtig evenement.


De vraag is of, als de gewijzigde vergunning wel wordt gehonoreerd door de rechtbank, Q-Dance nog steeds van plan is een extra feestdag toe te voegen.

De hele uitspraak is hier te lezen https://uitspraken.rechtspraak.nl/inzie ... :2020:2386
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind die extra dag helemaal geen goed nieuws. 3 dagen is toch lang genoeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ik vind die extra dag helemaal geen goed nieuws. 3 dagen is toch lang genoeg xd

Op zich zou ik het best vet vinden om nu 3 volledige dagen te hebben, nu is het 2,5 dagen. De vraag is even wat er dan donderdagavond gepland zou worden. Wordt dat The Gathering of komt die te vervallen en start het festival vrijdag om 11:00?
Volgens mij is nooit de originele programmering voor die 3 volledige dagen in 2020 online gekomen toch? Zeg maar toen Corona nog geen issue was. Ik was benieuwd of de donderdagavond daar al gepland stond met dj's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Basshunterzz schreef:
Ik vind die extra dag helemaal geen goed nieuws. 3 dagen is toch lang genoeg xd

Op zich zou ik het best vet vinden om nu 3 volledige dagen te hebben, nu is het 2,5 dagen. De vraag is even wat er dan donderdagavond gepland zou worden. Wordt dat The Gathering of komt die te vervallen en start het festival vrijdag om 11:00?
Volgens mij is nooit de originele programmering voor die 3 volledige dagen in 2020 online gekomen toch? Zeg maar toen Corona nog geen issue was. Ik was benieuwd of de donderdagavond daar al gepland stond met dj's.


De DJ's stonden iig per stage en per dag op de site. Is dat wat je bedoelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
De DJ's stonden iig per stage en per dag op de site. Is dat wat je bedoelt?

Ja klopt, volgens mij klopte de eerste versie niet helemaal omdat ze last minute alles weer hadden omgegooid naar 2 volle festivaldagen ipv 3
Najah, we moeten maar afwachten wat ze gaan doen volgend jaar. Van mij mag er een extra dag bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is in iedergeval niet zonder reden dat de datum voor Defqon.1 2021 wordt aangekondigd met 'laatste weekend in juni'.

Ze zijn nog volop bezig met de 4e dag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Ik vind die extra dag helemaal geen goed nieuws. 3 dagen is toch lang genoeg xd


Ben na 1 nacht Qlimax al een paar dagen naar de tering :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inkakken is bijpakken stel mieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ligt er aan hoeveel je bijpakt. Vorig jaar heb ik de week erna ‘vrij’ moeten nemen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 02:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Inkakken is bijpakken stel mieten.


Zo bin het mien jong! Et neks anders! Ik zeg altijd maar, je kan geen nachtmerries krijgen als je niet slaapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff, 2,5 dag is voor mij ook meer dan voldoende. :lol: Worden Tomorrowland toestanden dit. per festivaldag moet ik de week erna een dag recuperen. Acha, gewoon gas geven.

Moest het erdoor komen, ben ik wel eens benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken met al die vouchers die dit jaar zijn uitgedeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt mij dat als ze voor 4 dagen willen gaan ze dit pas in 2022 doen. De prijzen voor tickets en camping zullen bij een langer festival wel iets sneller omhoog schieten dan de gebruikelijke paar euros per jaar.

Aangezien een groot deel van de bezoekers hun ticket van 2020 zal houden en die voor 2021 gebruiken mist Q ook flink wat extra omzet die ze normaal zouden draaien met een gebruikelijke prijsverhoging. Tel daar de extra kosten voor een extra festivaldag bij op en de gemiste inkomsten van gemiste ticketverkopen van 2021 en dan heb je al een flink gat. En dan hebben we het nog nieteens over het verlies wat ze draaien met de gecancelde editie van dit jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Tel daar de extra kosten voor een extra festivaldag


Dat valt echt wel mee. Zo'n festivaldag zelf is vooral cashen. De grootste kosten voor zo'n festival zitten voornamelijk in de voorbereiding. Afhuren van het terrein, 3 weken opbouw, programmeren van licht/lasers, etc. Wat dat betreft zal het niet heel veel extra kosten om vrijdag al om 11:00 het terrein open te gooien ipv 20:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 21:46 
 
Hardtraxxer

mooie stage van invade :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 22:27 
 
Hardtraxxer

thunder schreef:
mooie stage van invade :thumbsup:

edit ooooo verkeerde topic :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 23:09 
 
Hardtraxxer

thunder schreef:
mooie stage van invade :thumbsup:


Bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 23:19 
 
Hardtraxxer

JAJA ik weet het :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand van de andere prijswinnaars al bericht gehad vanuit Q-Dance? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2020 00:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Iemand van de andere prijswinnaars al bericht gehad vanuit Q-Dance? :P

Ik heb gisteren een mail gekregen om wat datums door te geven voor het plannen van mijn gewonnen Q-Studios tour
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2020 12:15 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Iemand van de andere prijswinnaars al bericht gehad vanuit Q-Dance? :P


Nee nog niks gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 10:31 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Iemand van de andere prijswinnaars al bericht gehad vanuit Q-Dance? :P

Ik heb een birthday party gewonnen maar hier ook nog geen mail ontvangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Iemand van de andere prijswinnaars al bericht gehad vanuit Q-Dance? :P

Alleen over de zondag prijs, waar werd gemeld dat als je een Defqon Experience had gewonnen, je een maand voor Defqon 2021 een mail zou krijgen met verdere informatie. Nog geen andere mails.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zat een beetje te klooien op https://www.satellietdataportaal.nl/ en zag daar opeens een mooi beeld van Defqon 2019 :D
Grappig om te zien dat het beeld is opgebouwd uit 2 foto's. Links een volle camping en rechts in de opbouw zie je hoogwerkers / kranen bij RED staan :P

Afbeelding
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten