Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 00:08 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
'T is niet bewust, hoor. Maar soms denk je toch wel eens van: "Ah, komt nog wel". En ik hou absoluut niet zelf bij van wie ik een kaart heb en wie voor mij een kaart heeft gehaald.
Het is al eens voorgekomen dat we een paar dagen voor een Defqon ofzo wel even aan het zweten waren waar toch in vredesnaam die kaarten waren. :lol:


Keurig, wij zijn er ook wel eens in de bus naar Supersized achter gekomen dat we 2 kaarten tekort hadden omdat niemand meer wist wie er voor wie kaarten gehaald had :lol:

Overigens begrijpelijk dat het een jaar verplaatst is, maar blijft toch confronterend om ook dit jaar weer van diezelfde berichten te lezen. Enorm pijnlijk voor de organisaties met name.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 09:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Q-dance schreef:
Helaas, we hoopten het te redden maar het bleek niet haalbaar. Volgend jaar groter, sterker en dikker dan ooit.


Zag dit wel aankomen helaas. Neem aan dat de lineup hetzelfde blijft?

https://support.q-dance.com/support/sol ... p-as-2021-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Spalken schreef:
Q-dance schreef:
Helaas, we hoopten het te redden maar het bleek niet haalbaar. Volgend jaar groter, sterker en dikker dan ooit.


Zag dit wel aankomen helaas. Neem aan dat de lineup hetzelfde blijft?

https://support.q-dance.com/support/sol ... p-as-2021-


Weet niet helemaal wat ik er van moet vinden, aan de ene kant natuurlijk super voor de artiesten die een grote kans hebben om hun welverdiende plekje vast te houden. Aan de andere kant waren ze in de eerste instantie geboekt omdat ze begin 2020 relevant waren, is dat na 2,5 jaar nogsteeds het geval? Ik ben bang niet voor allemaal, ook kijk je dan over een hoop talent heen wat het in de tussentijd meer dan verdiend heeft. (Kuch.. Udex..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was wat geweest als er een afscheidsoptreden van een artiest in de line-up had gezeten. Nog ff wachten met je afscheid jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Was wat geweest als er een afscheidsoptreden van een artiest in de line-up had gezeten. Nog ff wachten met je afscheid jij.


Stond Titan hier niet tussen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 11:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Delt-A schreef:
Was wat geweest als er een afscheidsoptreden van een artiest in de line-up had gezeten. Nog ff wachten met je afscheid jij.


Stond Titan hier niet tussen ?

Volgens mij was dat vorige editie toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien was dit wel zijn inmiddels 15e afscheidsoptreden geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na 2 jaar geen Defqon kan je voor iedere artiest die er staat wel: "The return of " zetten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Kan de datum van het Topic niet aangepast worden en '[CANCELED]' weg, aangezien het verplaatst is naar volgend jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggeschaar moet dat ff doen, meestal is hij wel snel met nieuwtjes en alles...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2021 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij staat hij nog steeds langs de N306 met z'n camera, wachtend tot de loopbrug wordt geplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 22:29 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Volgens mij staat hij nog steeds langs de N306 met z'n camera, wachtend tot de loopbrug wordt geplaatst.

Nah dat heeft geen nut meer, brug is vervangen voor iets permanent.
(buiten het fijt dat ik zelf nooit foto's gemaakt heb)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 22:31 
 
Hardtraxx Veteran

fijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De huisjes alvast kunnen verzetten naar 2022, nieuwe ronde nieuwe kansen :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
De huisjes alvast kunnen verzetten naar 2022, nieuwe ronde nieuwe kansen :surrender:

Welk park?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 19:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
ElTigre schreef:
De huisjes alvast kunnen verzetten naar 2022, nieuwe ronde nieuwe kansen :surrender:

Welk park?


Ook benieuwd naar ja (en hoe). Wij hebben nog 2 huisjes op Resort Zuiderzee. Weet wel dat ze in 2020 ook niet heel happig waren om deze te verzetten. Zou wel heel fijn zijn als ze het wel zouden doen (nog niet geprobeerd, maar nog wel van plan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 21:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hebben ook een huisje op Zuiderzee. Heb al even contact gehad vorige week toen het net bekend was maar ze gaven aan nog geen reserveringen voor 2022 te kunnen maken en dat ik later weer contact op moest nemen. Gezien de prijs voor het huisje zou het wel redelijk zijn als ze het verzetten. Je gaat me niet vertellen dat zo’n huisje in een ander weekend in juni ook €600 voor een weekend kost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wij hebben een huisje op Veluwe Strandbad, en zij mailden ons zelfs(!!) dat je aan moest geven of je het wilde verzetten naar 2022. Doe je dat niet voor 1 maart dan verzetten ze het zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2021 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
ElTigre schreef:
De huisjes alvast kunnen verzetten naar 2022, nieuwe ronde nieuwe kansen :surrender:

Welk park?


Op Zuiderzee ja, 2 huisjes alvast in optie laten zetten en een voucher gekregen. Ze bellen me dan zodra de prijzen bekend zijn en dan kan ik de boeking weer compleet maken voor 2022 icm die voucher.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2021 11:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vanmorgen ook gebeld. Ook een voucher ontvangen, maar ze konden helaas nog geen optie zetten voor een boeking voor 2022. Wel moest ik eind de zomer even terugbellen en dan zouden ze kijken of ze al meer konden doen. Aan de ene kant fijn dat we nu geen (veel te) duur weekend in juni dit jaar op dat park moeten verblijven. Anderzijds nog alles behalve zeker van een huisje tijdens Defqon 2022. Dus ben benieuwd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2021 22:31 
 
Hardtraxx Addict

Gelezen dat een deel van de parkeerplaats vakantiepark word(het deel waar je doorheen rijd voor de parkeerkaart controle)

Grote kans dus dat q-dance zelf huisjes op de camping aan gaat bieden lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2021 23:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat deden ze altijd al, voor een half miljard euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2021 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dat deden ze altijd al, voor een half miljard euro

Geen idee of dit serieus is maar met een getal als dit lijkt me dat voor een event als Defqon helemaal niet rendabel. Die brengt denk ik nog geen 30 miljoen op
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2021 10:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij bedoelt gewoon dat die huisjes fucking duur zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2021 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Hij bedoelt gewoon dat die huisjes fucking duur zijn

:lol:
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten