Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Er wordt echt heel weinig aandacht besteed aan Defqon door de media.


Is deels ook wel eigen keuze volgens mij. Andere festivals als Lowlands, Pinkpop, Zwarte Cross, hebben vaak wel grote media partners. Dan krijg je vanzelf al meer exposure.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
RTM93 schreef:
Deze eindshow!!

Ik heb hem getipt naar Dumpert. Verdient echt veel waardering. Wellicht willen ze bij de NOS er nog aandacht aan besteden.
K-Pop is daar blijkbaar ook heel populair :huh:
Kan hardstyle er ook wel bij.

Er wordt echt heel weinig aandacht besteed aan Defqon door de media. Bizar eigenlijk, want het is 1 van de grootste Nederlandse festivals van het jaar (na Zwarte Cross meen ik). Het zal door de 'harde' muziek wel een negatief beeld moeten hebben ofzo, maar met name dit jaar zou ik het de moeite waard vinden om idd in het nieuws te brengen. Puur en alleen al door de boodschap die Q-Dance toont in de eindshow. Geen enkele andere organisatie die dit zo doet.

Maargoed, laat die mensen maar lekker in de waan dat onze muziek 'te hard en agressief' is. Des te meer plek voor de echte liefhebbers :thumbsup:


Stelletje druks versjlaafde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
JeroenB93 schreef:
Er wordt echt heel weinig aandacht besteed aan Defqon door de media.


Is deels ook wel eigen keuze volgens mij. Andere festivals als Lowlands, Pinkpop, Zwarte Cross, hebben vaak wel grote media partners. Dan krijg je vanzelf al meer exposure.

Daar heeft Q-Dance inderdaad zelf voor gekozen. Volgens mij had de media aandacht die Thunderdome/Hardcore eind jaren 90 kreeg hier ook mee te maken. Veel drugs gerelateerde zaken die in de media kwamen, en de parodieën die er op TMF verschenen. Nu met Social Media is hardstyle ook bij het gewone festival publiek bekender geworden, maar de gemiddelde boomer zal het nog steeds als die hakketakke muziek omschrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 12:20 
 
Hardtraxx Veteran

Queen en vuurwerk. Daar zou de gemiddelde "boomer" toch aardig nat van moeten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 12:27 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
Mooi nieuws als het gaat om de aandacht voor Defqon 1 :D

Citaat:
Livestream Defqon.1 at Home trekt acht miljoen kijkers


Citaat:
Defqon.1 vond afgelopen weekend digitaal plaats. Organisator Q-dance heeft vandaag bekendgemaakt dat de online experience Defqon.1 at Home meer dan acht miljoen kijkers heeft getrokken.

Afgelopen maart verstoorde het coronavirus abrupt de plannen van 80.000 fans die een kaartje hadden gekocht. De organisatie besloot in een gratis online alternatief te voorzien , met in totaal optredens van meer dan 80 artiesten. De 72-uur durende uitzending wist acht miljoen kijkers uit 140 verschillende landen te trekken.

Met de ruim acht miljoen streams wist Defqon.1 een record te verbreken. Vorig jaar trok de stream van Defqon.1 al 5,5 miljoen kijkers, maar dit jaar kwamen daar nog ruim 2,5 miljoen sessies bij. Het evenement was gedurende het hele weekend live te volgen via de freemium livestream op q-dance.com. Tijdens het evenement werden diverse stages vooral via de lucht benaderd door het gebruik van meer dan zes drones tegelijkertijd. Daarnaast waren er ook licht- en pyroshows te bewonderen in de livestreams.

“Wij wisten uiteraard dat het dit jaar anders dan normaal zou worden en hadden daardoor geen idee wat wij konden verwachten. Wij hebben dan ook alles uit de kast gehaald en het is fantastisch om te zien hoeveel mensen hiervan hebben genoten. Deze bijzondere editie heeft dan ook al onze verwachtingen ruimschoots overtroffen”, zegt Jonas Schmidt, creative director bij Q-dance. “Wij zijn ontzettend trots op iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt.”

Volgens Schmidt markeren de laatste drie dagen een zeldzaam hoofdstuk in de geschiedenis van het festival. “We zijn getuige geweest van extreme niveaus van toewijding en eenheid in een wereld die ons niet in staat stelt om ons fysiek met elkaar te verbinden. Van de te gekke energie van de Zoom Room en de talloze commentaren in de chat en op social media tot de duizenden Q-dance Quiz-deelnemers: jullie hebben ons laten zien dat de kracht van een oranje hart alles kan overwinnen. Het is een reis geweest die we nooit zullen vergeten en we zijn zeer dankbaar om jullie als fans te hebben.”


Bron: https://www.entertainmentbusiness.nl/li ... n-kijkers/



Ik snap die 8 miljoen wel, weet je hoe vaak ik de stream opnieuw opgestart heb nadat hij weer was vast gelopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 12:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lifefix schreef:
hurricane schreef:
Mooi nieuws als het gaat om de aandacht voor Defqon 1 :D

Citaat:
Livestream Defqon.1 at Home trekt acht miljoen kijkers


Citaat:
Defqon.1 vond afgelopen weekend digitaal plaats. Organisator Q-dance heeft vandaag bekendgemaakt dat de online experience Defqon.1 at Home meer dan acht miljoen kijkers heeft getrokken.

Afgelopen maart verstoorde het coronavirus abrupt de plannen van 80.000 fans die een kaartje hadden gekocht. De organisatie besloot in een gratis online alternatief te voorzien , met in totaal optredens van meer dan 80 artiesten. De 72-uur durende uitzending wist acht miljoen kijkers uit 140 verschillende landen te trekken.

Met de ruim acht miljoen streams wist Defqon.1 een record te verbreken. Vorig jaar trok de stream van Defqon.1 al 5,5 miljoen kijkers, maar dit jaar kwamen daar nog ruim 2,5 miljoen sessies bij. Het evenement was gedurende het hele weekend live te volgen via de freemium livestream op q-dance.com. Tijdens het evenement werden diverse stages vooral via de lucht benaderd door het gebruik van meer dan zes drones tegelijkertijd. Daarnaast waren er ook licht- en pyroshows te bewonderen in de livestreams.

“Wij wisten uiteraard dat het dit jaar anders dan normaal zou worden en hadden daardoor geen idee wat wij konden verwachten. Wij hebben dan ook alles uit de kast gehaald en het is fantastisch om te zien hoeveel mensen hiervan hebben genoten. Deze bijzondere editie heeft dan ook al onze verwachtingen ruimschoots overtroffen”, zegt Jonas Schmidt, creative director bij Q-dance. “Wij zijn ontzettend trots op iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt.”

Volgens Schmidt markeren de laatste drie dagen een zeldzaam hoofdstuk in de geschiedenis van het festival. “We zijn getuige geweest van extreme niveaus van toewijding en eenheid in een wereld die ons niet in staat stelt om ons fysiek met elkaar te verbinden. Van de te gekke energie van de Zoom Room en de talloze commentaren in de chat en op social media tot de duizenden Q-dance Quiz-deelnemers: jullie hebben ons laten zien dat de kracht van een oranje hart alles kan overwinnen. Het is een reis geweest die we nooit zullen vergeten en we zijn zeer dankbaar om jullie als fans te hebben.”


Bron: https://www.entertainmentbusiness.nl/li ... n-kijkers/



Ik snap die 8 miljoen wel, weet je hoe vaak ik de stream opnieuw opgestart heb nadat hij weer was vast gelopen..

Hoop toch wel dat je door hebt dat het om unieke streams/adressen gaat he
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 12:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
JeroenB93 schreef:
Er wordt echt heel weinig aandacht besteed aan Defqon door de media.


Is deels ook wel eigen keuze volgens mij. Andere festivals als Lowlands, Pinkpop, Zwarte Cross, hebben vaak wel grote media partners. Dan krijg je vanzelf al meer exposure.

Ja dat was ook wel bekend bij me. Maar je zou toch in deze situatie, waarin de hele muziekevent organisatie op z'n gat ligt, toch wel iets verwachten qua nieuws. Vooral omdat Q-Dance gewoon even laat zien hoe het ook kan, zoiets unieks lijkt me toch wel het vermelden waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de eindshow staat inmiddels ook op Dumpert. Terecht! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
de eindshow staat inmiddels ook op Dumpert. Terecht! :worship:

"Defqon is voor paupers. -1"

Heerlijk die onwetende mensen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
kbm_ schreef:
de eindshow staat inmiddels ook op Dumpert. Terecht! :worship:

"Defqon is voor paupers. -1"

Heerlijk die onwetende mensen :lol:


Citaat:
Nou flink stampen hoor.. Ik hou van deze muziek, ik hou van hardcore, begrijp me niet verkeerd maar wat is dit voor afsluiting voor een hardcore feest..


Dit soort mensen ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net weer een beetje hersteld na een weekendje m'n hersenen frituren voor de televisie met de stream. Vond het echt top, maar hopelijk volgend jaar gewoon weer Defqon in het echt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 16:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
JeroenB93 schreef:
kbm_ schreef:
de eindshow staat inmiddels ook op Dumpert. Terecht! :worship:

"Defqon is voor paupers. -1"

Heerlijk die onwetende mensen :lol:


Citaat:
Nou flink stampen hoor.. Ik hou van deze muziek, ik hou van hardcore, begrijp me niet verkeerd maar wat is dit voor afsluiting voor een hardcore feest..


Dit soort mensen ook :lol:


Dat is het niveau van Dumpert.
Die snappen de hele intentie van deze eindshow niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is niet het niveau van Dumpert want dat zijn reacties met heel veel minnetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Dat is niet het niveau van Dumpert want dat zijn reacties met heel veel minnetjes.


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 18:36 
 
Hardtraxxer

Wtf was Darkraver aan het doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn broek uit doen en nep-coke snuiven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ghost Stories Live aan het terugkijken.

Dit is echt even een nieuwe dimensie van een lichtshow icm al die drone shots :drool: :drool: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word dit topic nog veranderd naar 2021? Nieuw record?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 02:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ennnn Eindshow nu #10 Trending op Youtube :thumbsup:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 08:20 
 
Hardtraxx Veteran

Dat lijstje met trending video's. Ik kijk daar nooit en net even gespiekt en nu weet ik weer waarom ik er nooit kijk. Wat een bagger, En sommige echt met honderden duizenden views.


Anyway OT;

Citaat:
Deze eindshow!!

Ik heb hem getipt naar Dumpert.


Gelukt dus! top! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 16:27 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Word dit topic nog veranderd naar 2021? Nieuw record?


Zou wel vet zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Word dit topic nog veranderd naar 2021? Nieuw record?


Zou wel vet zijn :P


Moet kunnen toch? Waar staat het record op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 22:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De 190 pagina's van het Defqon.1 2017 topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
De 190 pagina's van het Defqon.1 2017 topic


Nou boys. Gas! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat we hier ondertussen wel te oud voor waren
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten