Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 18:07 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Helaas, we hoopten het te redden maar het bleek niet haalbaar. Volgend jaar groter, sterker en dikker dan ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch weer baal moment. Helaas is het niet anders.

Kan de datum aangepast worden van dit topic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:cry:

Begrijpelijk dat ze de beslissing nu al moeten maken.
Maar damn... Vanaf dit punt nog grofweg 1,5 jaar moeten wachten op Defqon.1 :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Maar damn... Vanaf dit punt nog grofweg 1,5 jaar moeten wachten op Defqon.1 :cry:

Hou op ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 18:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
:cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
Sarabande schreef:
:cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet eerlijk zeggen dat ik nu ook even geen zin meer heb in een Defqon "home" editie.
Ben er wel even klaar mee met die streams te bekijken
Volgend jaar maar weer volledig dan :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Defqon was zo'n feest wat ik zovaak mogelijk in me leven wil hebben meegemaakt, nu toch al wel 2 jaar missen. Doet zoveel meer pijn dan andere feesten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt balen dit natuurlijk.. Een ding waar we wel naar uit kunnen kijken: de geweldige sfeer die er sowieso hangt als we in 2022 weer mogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 19:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

David_ schreef:
als


Die ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 19:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit doet zo'n pijn weer :cry:

Q-dance schreef:
Helaas, we hoopten het te redden maar het bleek niet haalbaar. Volgend jaar groter, sterker en dikker dan ooit.

Was het niet mogelijk om het aan het eind van de zomer te houden? Of was dit qua vergunningen o.i.d. niet te regelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 20:51 
 
Hardtraxxer

Als eerste:
Wat mega klote!

Wel opvallend, waar er festivals al verplaatst zijn naar een September. Vermoed dat Q-Dance dat nog steeds een te groot risico heeft gevonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sappers schreef:
Als eerste:
Wat mega klote!

Wel opvallend, waar er festivals al verplaatst zijn naar een September. Vermoed dat Q-Dance dat nog steeds een te groot risico heeft gevonden?


Ik denk dat er dan eerder gekeken wordt of Impaqt door kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je rekening houdt met lowlands, en de opbouw voor defqon, dan zit je op zijn vroegst al eind september dat het gehouden zou kunnen worden. Dan begint ook het weer toch ook wel een dingetje te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Sappers schreef:
Als eerste:
Wat mega klote!

Wel opvallend, waar er festivals al verplaatst zijn naar een September. Vermoed dat Q-Dance dat nog steeds een te groot risico heeft gevonden?


Ik denk dat er dan eerder gekeken wordt of Q-Base door kan gaan.

even verbeterd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 22:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen verrassing dat het niet door kan gaan, toch kwam hij wel even binnen vanmiddag bij het lezen van het bericht :(

Van 2022 dan maar een grandioze editie maken! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is echt heel jammer, maar het komt niet als een verassing. Het was te verwachten dat het dit jaar nog niet door zou kunnen gaan. Ik hoop dat het in 2022 weer door kan gaan en dat wij er met ons allen een onvergetelijke editie van kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 23:45 
 
Hardtraxx Veteran

Q-dance schreef:
Helaas, we hoopten het te redden maar het bleek niet haalbaar. Volgend jaar groter, sterker en dikker dan ooit.

Zolang Vazard maar komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, da's dan straks in juni 2022 ook nog een dingetje. Als je nog moet gaan achterhalen wie begin 2020, dus 2,5 jaar eerder, de kaarten gekocht heeft. "En o ja, heb ik die al betaald eigenlijk?"

Hoe de fuck moet je dat allemaal nog weten / terug vinden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Als je rekening houdt met lowlands, en de opbouw voor defqon, dan zit je op zijn vroegst al eind september dat het gehouden zou kunnen worden. Dan begint ook het weer toch ook wel een dingetje te worden.

Laten we niet vergeten dat iedereen en zijn moeder een festival wil organiseren in september.
Elke weekend zullen er evenementen zijn die maand (als het allemaal door zou gaan) met grote aantallen.
overheidsinstanties hebben natuurlijk ook wat te bepalen. Als je bewijze van spreken in elke provincie een groot evenement heb met 10k+ bezoekers dan is het ook niet te bewerkstelligen voor bijvoorbeeld politie. Of wat dacht je van genoeg EHBO personeel? Uiteindelijk zit er ook gewoon een limiet aan hoeveel evenementen tegelijkertijd kunnen gehouden worden.

Om al die bijzaken voor te zijn kan je beter dan misschien inderdaad je main festival een jaartje uitstellen en wie weet een kleiner iets organiseren in de tussentijd om mocht het tegen die tijd weer te kunnen, wat geld te verdienen met evenementen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Haha, da's dan straks in juni 2022 ook nog een dingetje. Als je nog moet gaan achterhalen wie begin 2020, dus 2,5 jaar eerder, de kaarten gekocht heeft. "En o ja, heb ik die al betaald eigenlijk?"

Hoe de fuck moet je dat allemaal nog weten / terug vinden. :lol:


Onmiddellijk de administratie in orde maken en ergens digitaal bijhouden. Ik heb hier nog netjes gedocumenteerd voor wie ik destijds X-Qlusive PN kaartjes gekocht had en hoeveel kaarten die persoon nodig had. Kaartjes bestellen voor vrienden heb ik geen probleem mee en ik zet dan ook steeds een harde deadline om te betalen binnen 1-2 weken, héél uitzonderlijk krijgt iemand een keer een maand tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Helaas, we hoopten het te redden maar het bleek niet haalbaar. Volgend jaar groter, sterker en dikker dan ooit.


Zag dit wel aankomen helaas. Neem aan dat de lineup hetzelfde blijft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Remi schreef:
Haha, da's dan straks in juni 2022 ook nog een dingetje. Als je nog moet gaan achterhalen wie begin 2020, dus 2,5 jaar eerder, de kaarten gekocht heeft. "En o ja, heb ik die al betaald eigenlijk?"

Hoe de fuck moet je dat allemaal nog weten / terug vinden. :lol:


Onmiddellijk de administratie in orde maken en ergens digitaal bijhouden. Ik heb hier nog netjes gedocumenteerd voor wie ik destijds X-Qlusive PN kaartjes gekocht had en hoeveel kaarten die persoon nodig had. Kaartjes bestellen voor vrienden heb ik geen probleem mee en ik zet dan ook steeds een harde deadline om te betalen binnen 1-2 weken, héél uitzonderlijk krijgt iemand een keer een maand tijd.



Precies dit. Als ik kaarten haal voor een grotere groep verwacht ik ook dat het binnen een paar weken terug is, krijg het vaak al direct of wanneer loon/DUO binnen is bij de rest :lol: . Waarom zou je daarmee wachten tot vlak voor het feest? Oprecht benieuwd, want dat geld is toch al uitgegeven bij het halen van de kaartjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'T is niet bewust, hoor. Maar soms denk je toch wel eens van: "Ah, komt nog wel". En ik hou absoluut niet zelf bij van wie ik een kaart heb en wie voor mij een kaart heeft gehaald.
Het is al eens voorgekomen dat we een paar dagen voor een Defqon ofzo wel even aan het zweten waren waar toch in vredesnaam die kaarten waren. :lol:
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten