Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2020 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vaak genoeg meegemaakt dat zo'n waaier het einde van een feest niet haalt. Wel handig dat je er dan nog een paar extra heb liggen thuis voor de volgende feesten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2020 07:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qlimax 2010 (not sure... Lange zijde editie) hekbanner. Ook netjes binnen gekregen destijds
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2020 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Qlimax 2010 (not sure... Lange zijde editie)


Correct.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 06:55 
 
Hardtraxx Newbie

Primal Energy, de anthem van 2020, wordt ook doorgeschoven naar 2021.

Bron: https://store.q-dance.com/nl/defqon1-an ... Anthem_box (onderaan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 11:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed om te horen. Ik zou het doodzonde hebben gevonden als het anthem als het thema niet gebruikt zou worden.
Neem overigens ook aan dat er al veel investeringen zijn gedaan in de uitwerking van het thema.

Had voor afgelopen jaar geen kaartje, maar ga proberen voor 2021 er eentje te bemachtigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is vorige week begonnen met de bouw van de grootste solar carport wereldwijd.
Kunnen we volgend jaar mooi overdekt onze auto parkeren! :thumbsup:
En natuurlijk via het nieuwe viaduct naar het festival :woot:

https://lowlands.nl/nieuws/2020/11/19/b ... van-start/

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 19:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooi camperen op de parkeerplaats dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch een kleine afname in capaciteit lijkt me. Heeft Walibi hier ook in geïnvesteerd? Dat lijkt mij toch de grootste afnemer in de regio.

Ben niet echt een fan van de uitwerking maar het is in ieder geval beter dan (nog meer) windturbines.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Er is vorige week begonnen met de bouw van de grootste solar carport wereldwijd.
Kunnen we volgend jaar mooi overdekt onze auto parkeren! :thumbsup:
En natuurlijk via het nieuwe viaduct naar het festival :woot:

https://lowlands.nl/nieuws/2020/11/19/b ... van-start/



Ik mag hopen dat er volgend jaar uberhaupt een Defqon.1 Weekender plaats gaat vinden. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 21:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

(Vast niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Toch een kleine afname in capaciteit lijkt me. Heeft Walibi hier ook in geïnvesteerd? Dat lijkt mij toch de grootste afnemer in de regio.

Wat ik in de berichtgeving heb gelezen is Mojo eigenaar van het parkeerterrein en zitten ze samen met Solarfields in dit project. Met nog een bult subsidie erbij natuurlijk.
Het festivalterrein zelf wordt weer van Walibi gehuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
(Vast niet)


Ik ben er bang voor. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 02:18 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat defqon wel gewoon gaat plaats vinden.

Vaccin zit rond maart/april in de meeste oudere en mensen met een slechte gezondheid die ook jaarlijks de griepprik krijgen.

Dat is de grootste groep met kwetsbare personen

Dan is het grootste deel wat in het ziekenhuis komt met corona onder controle en kan het weer open.
Zelfs Rutte en De Jonge gaven dat aan tijdens een persmoment

Dus ik zie 2021 al heel wat beter in dan 2020
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 10:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
Ik denk dat defqon wel gewoon gaat plaats vinden.

Vaccinatie zal ook niet het probleem zijn lijkt me.
Maar dan moet de organisatie opeens in 4/5 maanden iets organiseren, waar ze normaal bijna een heel jaar overdoen. Het is mogelijk, maar dan moet alles nu wel plotseling heel snel gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 10:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
Ik denk dat defqon wel gewoon gaat plaats vinden.

Vaccin zit rond maart/april in de meeste oudere en mensen met een slechte gezondheid die ook jaarlijks de griepprik krijgen.

Dat is de grootste groep met kwetsbare personen

Dan is het grootste deel wat in het ziekenhuis komt met corona onder controle en kan het weer open.
Zelfs Rutte en De Jonge gaven dat aan tijdens een persmoment

Dus ik zie 2021 al heel wat beter in dan 2020


Ik mag het hopen, maar een evenement waar +- 60.000 man op af komen (internationaal) zie ik echt nog niet zo gauw gebeuren. Maar natuurlijk mag een mens blijven hopen, dus we gaan het volgend jaar zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 10:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gommers over Lowlands: https://www.instagram.com/p/CH8YIu1KN0X/

Wie weet met Defqon! Komen natuurlijk wel veel meer buitenlanders op af dan bij Lowlands.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Gommers over Lowlands: https://www.instagram.com/p/CH8YIu1KN0X/

Wie weet met Defqon! Komen natuurlijk wel veel meer buitenlanders op af dan bij Lowlands.


En Defqon.1 vindt ruim twee maanden eerder plaats dan Lowlands, in twee maanden kan er veel gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 10:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het was eerlijker geweest als hij had gezegd dat hij dat niet weet of dat het afhangt van factoren. En onder welke voorwaarden is ook heel belangrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Gommers over Lowlands: https://www.instagram.com/p/CH8YIu1KN0X/

Wie weet met Defqon! Komen natuurlijk wel veel meer buitenlanders op af dan bij Lowlands.

Natuurlijk fantastisch voor Lowlands en wss ook Decibel! Daarom hoop ik, en denk dat stiekem ook wel omdat er zoveel vanaf hangt, dat Q-Dance in overleg is om de datum voor Defqon wellicht wat naar achter te schuiven.
Nog een jaar zonder Defqon is eigk niet voor te stellen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 16:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Denkeleda schreef:
Gommers over Lowlands: https://www.instagram.com/p/CH8YIu1KN0X/

Wie weet met Defqon! Komen natuurlijk wel veel meer buitenlanders op af dan bij Lowlands.

Natuurlijk fantastisch voor Lowlands en wss ook Decibel! Daarom hoop ik, en denk dat stiekem ook wel omdat er zoveel vanaf hangt, dat Q-Dance in overleg is om de datum voor Defqon wellicht wat naar achter te schuiven.
Nog een jaar zonder Defqon is eigk niet voor te stellen >.<


Wat was dit jaar dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er staat toch nog RAKKIETAKKIE
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Er staat toch nog RAKKIETAKKIE


Verhip :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 23:13 
 
Hardtraxxer

Völser schreef:
BattleRoyaleNL schreef:
Ik denk dat defqon wel gewoon gaat plaats vinden.

Vaccinatie zal ook niet het probleem zijn lijkt me.
Maar dan moet de organisatie opeens in 4/5 maanden iets organiseren, waar ze normaal bijna een heel jaar overdoen. Het is mogelijk, maar dan moet alles nu wel plotseling heel snel gaan.



Ik snap je , maar de 2020 editie word verplaatst naar 2021 . Stage design enz is allemaal gedaan/klaar . Ik verwacht ook dat de line up bijna hetzelfde zou zijn . Meeste dingen zijn vorig jaar al gefixt voor de 2020 editie , en die worden gewoon meegenomen naar de 2021 editie ( als die zou plaats vinden )
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2020 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
Ik snap je , maar de 2020 editie word verplaatst naar 2021 . Stage design enz is allemaal gedaan/klaar . Ik verwacht ook dat de line up bijna hetzelfde zou zijn . Meeste dingen zijn vorig jaar al gefixt voor de 2020 editie , en die worden gewoon meegenomen naar de 2021 editie ( als die zou plaats vinden )

Ik zou denken dat wat je 'gewoon' mee kunt nemen wel tegenvalt. Een festival - en al helemaal één van het formaat van Defqon - is echt een gigantische logistieke onderneming. Het thema en ontwerp kun je natuurlijk gewoon overnemen, maar je moet bijvoorbeeld met een hoop partijen afspraken maken (voor barpersoneel, opbouw, programma, beveiliging, verkeersbegeleiding, materiaal, etc), en dat kost in sommige gevallen gewoon veel tijd.

Dat gezegd hebbende, ik vertrouw er wel op dat een organisatie als Q-Dance inmiddels ervaren en capabel genoeg is om tijdig de nodige lijntjes uit te werpen en risico's te beperken om ervoor te zorgen dat de boel door kan gaan (als dat natuurlijk weer kan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Verplaatst naar 2022.
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten