Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

K was 9 juli gemaild om data door te geven voor q-dance partybus en niks meer gehoord sinds. Wss hebben ze t druk met de planning van alle prijzen maar verwacht wel deze week antwoord. Had overigens ook een ‘ultimate hardstyle package’ gewonnen maar daar heb ik sowieso niks van gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben inmiddels wel gemaild over de Orange Card met wie ik moet contacteren en welke informatie ik moet doorgeven. Ze hebben het inderdaad vast druk of momenteel andere prioriteiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ik ben inmiddels wel gemaild over de Orange Card met wie ik moet contacteren en welke informatie ik moet doorgeven. Ze hebben het inderdaad vast druk of momenteel andere prioriteiten.


Ik heb Q-Dance ontzettend hoog zitten als organisatie en kan me voorstellen dat ze het ondanks de crisis nog ontzettend druk hebben, maar hier was een stukje verwachtingsmanagement dan wel op z'n plek geweest. Als er een mailtje komt met "we'll contact you within two weeks" dan moet het toch niet zo zijn dat het gros van de mensen nog op bericht wacht nu :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet niet of het komt door het meelezen hier maar ik heb iig reactie :D

Had gevraagd of de gewonnen partybus in combinatie met xqlusive kon op 12 september en ze hebben dat nu iig als eerste optie gekozen tot ze zeker weten of het wel of niet doorgaat :) Over xqlusive staat dus niks vast nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik krijg nu een mail van DHL dat een pakket van Q-dance morgen wordt bezorgd... had een merchendise item gewonnen maar dat is dus hopelijke iets met een universele maat zoals een pet of een non-kleding item.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 21:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik had op zondag een 'Warrior Merchandise Item' gewonnen. Dit is een keycord geworden, gisteren ontvangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Ik had op zondag een 'Warrior Merchandise Item' gewonnen. Dit is een keycord geworden, gisteren ontvangen.



Pffff :lol: Zal ook wel mijn prijs zijn dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Zenda schreef:
Ik had op zondag een 'Warrior Merchandise Item' gewonnen. Dit is een keycord geworden, gisteren ontvangen.



Pffff :lol: Zal ook wel mijn prijs zijn dus


Wees blij heren, je had ook niets kunnen krijgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn er überhaupt nog mensen die keycords gebruiken? Los van 50-plussers in het onderwijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha in principe dus 12,50 voor een keycord betaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
Haha in principe dus 12,50 voor een keycord betaald.


+ de ervaring! Zijn genoeg mensen die alleen daarvoor hebben betaald aangezien ze niks hebben gewonnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Revolting Against schreef:
Haha in principe dus 12,50 voor een keycord betaald.


+ de ervaring! Zijn genoeg mensen die alleen daarvoor hebben betaald aangezien ze niks hebben gewonnen

Haha myself included hoor, heb ook mee gedaan. Maar ik denk doe dan prijzen welke ook minimaal die 12,50 waard zijn. Maar goed iets met een gegeven paard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
ErikZ schreef:
Revolting Against schreef:
Haha in principe dus 12,50 voor een keycord betaald.


+ de ervaring! Zijn genoeg mensen die alleen daarvoor hebben betaald aangezien ze niks hebben gewonnen

Haha myself included hoor, heb ook mee gedaan. Maar ik denk doe dan prijzen welke ook minimaal die 12,50 waard zijn. Maar goed iets met een gegeven paard.


Hoe moeten ze dan winst maken en geld in het laatje krijgen in deze tijden? Die hele stream opzetten, het bedenken van de quiz en gewoon eigenlijk alles wat er zich in dat hele weekend afspeelt kost alsnog bakken vol met geld.

Een quiz doe je niet mee om je deelnamekosten er terug uit te halen maar voor het plezier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:

Een quiz doe je niet mee om je deelnamekosten er terug uit te halen maar voor het plezier.


Dit. En het was 5 euro per dag of 12.5 voor alle 3. Keycord zou je incl. verzondkosten denk ik al meer dan 5 euro aan kwijt zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://store.q-dance.com/en/defqon1-la ... e-red.html
De keycord alleen is dus al 5,95, excl verzendkosten. Voor de gein eens gekeken wat de verzendkosten zouden zijn, en dat was ook ruim 6 euro. Dus dan kom je toch redelijk in de buurt van die 12,50.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 18:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Net een mailtje van DHL binnen, en ontvang morgen "The Defqon.1 Weekend Warriors Package".
Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had op de vrijdag een Warrior Merchandise Item, en kreeg vandaag een Q-Dance vlag binnen :thumbsup: (https://store.q-dance.com/en/q-dance-20 ... black.html)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 00:19 
 
Hardtraxx Veteran

Nederlandser dan dit wordt het haast niet, klagen over iets dat gratis is. :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kees Dol schreef:
Net een mailtje van DHL binnen, en ontvang morgen "The Defqon.1 Weekend Warriors Package".
Ben benieuwd.

Hoe weet je zeker dat het deze is? Of is dat de enige prijs die je gewonnen had, dan is het wel logisch natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Nederlandser dan dit wordt het haast niet, klagen over iets dat gratis is. :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 13:38 
 
Hardtraxxer

Krijg van de laatste pagina een beetje flashbacks naar de Q&A van Noisecontrollers inderdaad. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had deze ontvangen voor m'n 44e plek op vrijdag: https://store.q-dance.com/en/q-dance-dutch-flag.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ik had deze ontvangen voor m'n 44e plek op vrijdag: https://store.q-dance.com/en/q-dance-dutch-flag.html


Inclusief die leuke meid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja. Was m'n vriendin zeer blij mee. Beide al 2 dagen niet meer gezien. Maar he, ik heb een vlag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Deze stream kost geld en ziet er uit als een ps2 spelletje. Dat heeft Q met defqon toch stukken beter gedaan en gratis.
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten