Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 08:18 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
patrickjeb schreef:
https://www.q-dance.com/en/news/top-100-players-of-the-defqon-1-weekend-warriors-quiz

Nou, ik heb een persoonlijke aftermovie :lol:


Kun je mooi combineren met je orange card... Lucky fuck die je bent hahaha

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 08:46 
 
Hardtraxxer

Wat een geweldige endshow (L) met kippenvel zitten kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 09:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 09:21 
 
Hardtraxx Newbie

hurricane schreef:
JeroenB93 schreef:
Pff die paar crewleden die daar je daar ziet staan op het einde. Wat een leegte zullen die voelen zeg. Prachtige eindshow maar vooral dat beeld wat ik net benoem brengt eigenlijk pas de pijn naar boven :/

Dat moet zeker een vreemde situatie zijn geweest voor de crew want ze zullen alleen vuurwerk horen en geen muziek, er is daar geen geluidsinstallatie opgebouwd. Misschien een paar monitor speakers of in-ear, maar verder is het idd totaal surrealisitisch als men daar vorige jaren ook heeft gewerkt als crew.


Was inderdaad heel apart! We hadden wel wat muziek vanuit de regie, maar niet zoals normaal natuurlijk omdat er inderdaad geen speakers stonden. Maar toch blij met m’n oordoppen want wat een geweld was dat vuurwerk! Normaal zit het natuurlijk in een eindshow en heb je niet door hoe hard het vuurwerk eigenlijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop dat Ghost Stories nog terug te kijken valt, nog geen Youtube link gevonden.

Verder: alleen maar lof voor de heerlijke stream. Echt knap dat ze dit voor een gratis stream hebben opgezet, laat zien wat voor een enorme dedication en liefde Q-dance heeft voor deze muziekstromingen, hun fans en zo veel zorg die in hun producties zit. Is er nog een mogelijkheid om nu te doneren? Want ik wil dit eigenlijk wel steunen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 09:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hoop dat Ghost Stories nog terug te kijken valt, nog geen Youtube link gevonden.



Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gevonden inderdaad, Youtube had moeite met hem vinden, vond hem niet onder defqon 2020, d-block & s-te-fan of ghost stories. Dankjewel in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Verder: alleen maar lof voor de heerlijke stream. Echt knap dat ze dit voor een gratis stream hebben opgezet, laat zien wat voor een enorme dedication en liefde Q-dance heeft voor deze muziekstromingen, hun fans en zo veel zorg ze in hun producties stoppen. Is er nog een mogelijkheid om nu te doneren? Want ik wil dit eigenlijk wel steunen.
Helemaal met je eens :thumbsup: Je kunt nog een donatie geven via https://donation.q-dance.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inderdaad, heel ziek allemaal. Net ook een donatie achtergelaten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 11:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
Q :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi nieuws als het gaat om de aandacht voor Defqon 1 :D

Citaat:
Livestream Defqon.1 at Home trekt acht miljoen kijkers


Citaat:
Defqon.1 vond afgelopen weekend digitaal plaats. Organisator Q-dance heeft vandaag bekendgemaakt dat de online experience Defqon.1 at Home meer dan acht miljoen kijkers heeft getrokken.

Afgelopen maart verstoorde het coronavirus abrupt de plannen van 80.000 fans die een kaartje hadden gekocht. De organisatie besloot in een gratis online alternatief te voorzien , met in totaal optredens van meer dan 80 artiesten. De 72-uur durende uitzending wist acht miljoen kijkers uit 140 verschillende landen te trekken.

Met de ruim acht miljoen streams wist Defqon.1 een record te verbreken. Vorig jaar trok de stream van Defqon.1 al 5,5 miljoen kijkers, maar dit jaar kwamen daar nog ruim 2,5 miljoen sessies bij. Het evenement was gedurende het hele weekend live te volgen via de freemium livestream op q-dance.com. Tijdens het evenement werden diverse stages vooral via de lucht benaderd door het gebruik van meer dan zes drones tegelijkertijd. Daarnaast waren er ook licht- en pyroshows te bewonderen in de livestreams.

“Wij wisten uiteraard dat het dit jaar anders dan normaal zou worden en hadden daardoor geen idee wat wij konden verwachten. Wij hebben dan ook alles uit de kast gehaald en het is fantastisch om te zien hoeveel mensen hiervan hebben genoten. Deze bijzondere editie heeft dan ook al onze verwachtingen ruimschoots overtroffen”, zegt Jonas Schmidt, creative director bij Q-dance. “Wij zijn ontzettend trots op iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt.”

Volgens Schmidt markeren de laatste drie dagen een zeldzaam hoofdstuk in de geschiedenis van het festival. “We zijn getuige geweest van extreme niveaus van toewijding en eenheid in een wereld die ons niet in staat stelt om ons fysiek met elkaar te verbinden. Van de te gekke energie van de Zoom Room en de talloze commentaren in de chat en op social media tot de duizenden Q-dance Quiz-deelnemers: jullie hebben ons laten zien dat de kracht van een oranje hart alles kan overwinnen. Het is een reis geweest die we nooit zullen vergeten en we zijn zeer dankbaar om jullie als fans te hebben.”


Bron: https://www.entertainmentbusiness.nl/li ... n-kijkers/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 14:26 
 
Hardtraxxer

Q bedankt! Wat was dit vet!

Vrijdagavond de eerste 3 sets gekeken, zaterdag zelf een 'festival' in de achtertuin opgezet met wat vrienden met de livestream vanaf 13:00 aan tot.....(laat, of ja vroeg in de ochtend). Sfeer zat er bij ons goed in vanaf Power Hour (normaal niet zo'n fan van en dit was zelfs een Power Hour van een eerdere editie maar toch :thumbsup: ). Stonden we te springen met zijn alleen in de tuin met onze silent disco hoofdtelefoons op. SUPER!

Knap dat Q het toch voor elkaar krijgt het 'gevoel' over te brengen op tv!

Zondag nog de eerste 2 sets gekeken en was daarna wel klaar eigenlijk, maar dat lag meer aan het slaaptekort. Maar aan de reacties hier te lezen ga ik die zeker weten op mijn gemak nog terugkijken.

8 miljoen kijkers zeg genoeg denk ik :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 15:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hulde aan Q-dance voor het opzetten van deze livestream :) Ik had niet verwacht dat het er zo gaaf uit zou zien. Erg genoten van een flink aantal setjes (Phuture Noize, Sound Rush, Atmozfears, Warface & D-Sturb)

Bij uitstek genoten van Headhunterz en Ghost Stories LIVE :worship:

Kers op de taart toch wel de eindshow. Ongekend genoten :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die stage in het donker met al die drone shots :worship: . Petje af Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gekke vraag misschien, maar wat had Heady voor t-shirt aan? Dacht eerst eigen merch maar dat was het niet. Iemand een merk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.neilbarrett.com/nl/shopping/graffiti-thunderbolt-multiyarn-t-shirt-14305516
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

Vet vriendenweekend gehad met de stream erbij! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 17:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Top feest gehad. Eerste keer weekend, sws weer volgend jaar

+ weer
+ IJSkoude pina colada's voor drie munte
++ snelheid bij de bar
+++ geen covid opgelopen denk ik
++ bfront

- tam zooitje op de afterparty. Waar waren bijv de saaike puns en de alpha twins? Veel te weinig drugsgebruik om overtuigend over te komen. En waarom maar fucking 4 uur en de rest van de nacht de re-re-re-broadcast van kut power hour van vorig jaar. heb je een hele studio en een miljoenenpubliek die uit zn reet op de bank zit, kap je er om 4 uur mee. heb bijv ook geen pak een punt gehoord. wil best doneren maar dan wordt er gvd wel doorgedraaid totdat het hele zooitje KO is
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 18:13 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Top feest gehad. Eerste keer weekend, sws weer volgend jaar

+ weer
+ IJSkoude pina colada's voor drie munte
++ snelheid bij de bar
+++ geen covid opgelopen denk ik
++ bfront

- tam zooitje op de afterparty. Waar waren bijv de saaike puns en de alpha twins? Veel te weinig drugsgebruik om overtuigend over te komen. En waarom maar fucking 4 uur en de rest van de nacht de re-re-re-broadcast van kut power hour van vorig jaar. heb je een hele studio en een miljoenenpubliek die uit zn reet op de bank zit, kap je er om 4 uur mee. heb bijv ook geen pak een punt gehoord. wil best doneren maar dan wordt er gvd wel doorgedraaid totdat het hele zooitje KO is


Ze hadden de Koperen Hond moeten uitnodigen van 4 tot 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 18:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bijvoorbeeld, of toontje vager of deephouse partyraiser (en bulletproof). Dit was niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik snap nu heel goed waarom Q Heady een uur heeft gegeven. Na deze set wordt toch wel duidelijk dat hij wel echt mijlenver boven iedereen uitsteekt qua performance en kwaliteit in zijn platen. Ik heb vaak bij de sets van Heady dat hij altijd wel langer van mij mag doordraaien. Dat heb ik eigenlijk met vrijwel geen enkele artiest. Is en blijft echt een ongekend held.


mag ik even zeggen dat ik een beetje heb moeten overgeven van deze opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Ze hadden de Koperen Hond moeten uitnodigen van 4 tot 11


Wij hadden zelf maar een setje van de Koperen Hond aangeslingerd, ongekende pret. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De stream heeft trouwens een kijkcijferrecord verbroken met 8 miljoen wereldwijde viewers.
Vorig jaar waren het er 5,5m.

Pittige cijfers voor een event waar normaal gesproken fysiek 80.000 man heen gaat.
Als iedereen dan ook nog eens gedoneerd zou hebben.. pfoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 11:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Deze eindshow!!

Ik heb hem getipt naar Dumpert. Verdient echt veel waardering. Wellicht willen ze bij de NOS er nog aandacht aan besteden.
K-Pop is daar blijkbaar ook heel populair :huh:
Kan hardstyle er ook wel bij.

Er wordt echt heel weinig aandacht besteed aan Defqon door de media. Bizar eigenlijk, want het is 1 van de grootste Nederlandse festivals van het jaar (na Zwarte Cross meen ik). Het zal door de 'harde' muziek wel een negatief beeld moeten hebben ofzo, maar met name dit jaar zou ik het de moeite waard vinden om idd in het nieuws te brengen. Puur en alleen al door de boodschap die Q-Dance toont in de eindshow. Geen enkele andere organisatie die dit zo doet.

Maargoed, laat die mensen maar lekker in de waan dat onze muziek 'te hard en agressief' is. Des te meer plek voor de echte liefhebbers :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 11:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prachtig weekend gehad en ook een topshow mogen aanschouwen! Thanks Q :yay: :worship:
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten