Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een show :oh:

Bedankt Q-Dance voor de best mogelijke ervaring (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:14 
 
Hardtraxxer

Gasten, dit was toch niet normaal mooi. Q-Dance, bedankt. Ondanks dat we nu niet met z'n allen in Biddinghuizen zijn hebben we volgens mij toch een fantastisch weekend mogen beleven. Net als alle andere edities, zal deze eveneens als herinnering bij mij blijven. Tot volgend jaar allemaal! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:14 
 
Hardtraxx Addict

Ghost Stories :woot: :thumbsup: En die laatste plaat ja, holy shit! Echt het allerbeste voor het laatst bewaard, heel de set kippenvel in combinatie met die drone beelden! Eindshow en Headhunterz ook echt super goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-dance laat even zien wie baas is.... :worship:

Intents was heel tof gedaan maar dit was toch wel even een factortje of wat er bovenop. Denk dat B2S momenteel ook wel even achter hun oren aan het krabben zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:17 
 
Hardtraxxer

Scotty018 schreef:
Q-dance laat even zien wie baas is.... :worship:

Intents was heel tof gedaan maar dit was toch wel even een factortje of wat er bovenop. Denk dat B2S momenteel ook wel even achter hun oren aan het krabben zijn :D


B2S is nog steeds onderdeel van Q-dance toch? Verwacht dat ze rond het Decibel weekend ook wel redelijk uit zullen pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Allemaal klaar voor 23:00? Een van de meest bijzondere Defqon.1 endshow ervaringen ooit in onze opinie.

Thanks Q-Dance voor de geweldige stream en supervette eindshow!! Bizar vet gedaan en in beeld gebracht :love: :loving:

Dit was zeker een donatie waard! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou, niet helemaal de Defqon waar ik op gehoopt had, maar gezien de omstandigheden toch wel het maximale uit het weekend gehaald. Echt een hele dikke duim voor Q-Dance voor een fantastische productie. Verwacht van deze organisatie altijd veel, maar ze hebben zichzelf toch weer overtroffen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Headhunterz, Ghost Stories en de closing... Mijn hemel, kippenvel. Hopelijke tot volgend jaar mensen :cry: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:20 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Dank jullie wel! Zoals jullie wellicht begrijpen is dit een enorm vreemd weekend geweest, een echte emotionele rollercoaster. We hebben gelachen en gehuild.

Onze eindshow is een statement naar de industrie en de wereld. The Show Must Go On. Ik hoop dat jullie dit allemaal willen delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:21 
 
Hardtraxxer

:worship: :worship: Echt bizar vet Q. Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ghost Stories was echt tof en die Endshow was kippenvel. Met verbijstering zitten kijken, maar holy shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik snap nu heel goed waarom Q Heady een uur heeft gegeven. Na deze set wordt toch wel duidelijk dat hij wel echt mijlenver boven iedereen uitsteekt qua performance en kwaliteit in zijn platen. Ik heb vaak bij de sets van Heady dat hij altijd wel langer van mij mag doordraaien. Dat heb ik eigenlijk met vrijwel geen enkele artiest. Is en blijft echt een ongekend held.


Dit!! Ontzettend genoten thuis en de voetjes evengoed van de vloer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I'm not crying, you're crying. :cry:
Wat een productie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het hele weekend echt enorm genoten en zat ook echt goed in elkaar. Maar Ghost Stories en daarna de eindshow was veruit het hoogtepunt. Dat was echt niet meer normaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze laatste paar uren. Die eindshow.... Echt buitenaards. Wat een ontiegelijke eindbazen-productie. Q-Dance: hulde :worship: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Dank jullie wel! Zoals jullie wellicht begrijpen is dit een enorm vreemd weekend geweest, een echte emotionele rollercoaster. We hebben gelachen en gehuild.

Onze eindshow is een statement naar de industrie en de wereld. The Show Must Go On. Ik hoop dat jullie dit allemaal willen delen.

Dit was echt bizar! Brok in m'n keel, van een livestream. Statement is goed doorgekomen in ieder geval. Show elementen +100. Ontzettend goed gedaan en hopelijk volgend jaar weer een fysieke beleving :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongekend. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze endshow (L) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat zit dat Ghost Stories toch goed in elkaar zeg! Mede door Evelyn, die echt krankzinnig goed kan zingen en de live-act gewoon speciaal maakt. (Kijken we ff mee, Jonathan Mendelsohn? :P )
Vond de visuals tijdens Darkest Hour trouwens ook heel vet gedaan!

En damn, die eindshow. Geen woorden voor, alleen maar kilometers kippenvel. :loving:

Ik kreeg ook meteen weer het besef hoe bijzonder onze scene eigenlijk is. Je gaat dit soort livestreams al snel als iets 'normaal' beschouwen, maar waar ter wereld zie je dit nou echt? En zonder al te zweverig te worden, mogen we daar best een beetje trots op zijn denk ik!

Thanks Q! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 00:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thanks Q-dance :worship: :loving:

Wat een prachtig statement voor de hele event branche.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 00:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Q-dance schreef:
Allemaal klaar voor 23:00? Een van de meest bijzondere Defqon.1 endshow ervaringen ooit in onze opinie.

Thanks Q-Dance voor de geweldige stream en supervette eindshow!! Bizar vet gedaan en in beeld gebracht :love: :loving:

Dit was zeker een donatie waard! :worship:

Pff die paar crewleden die daar je daar ziet staan op het einde. Wat een leegte zullen die voelen zeg. Prachtige eindshow maar vooral dat beeld wat ik net benoem brengt eigenlijk pas de pijn naar boven :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Pff die paar crewleden die daar je daar ziet staan op het einde. Wat een leegte zullen die voelen zeg. Prachtige eindshow maar vooral dat beeld wat ik net benoem brengt eigenlijk pas de pijn naar boven :/

Dat moet zeker een vreemde situatie zijn geweest voor de crew want ze zullen alleen vuurwerk horen en geen muziek, er is daar geen geluidsinstallatie opgebouwd. Misschien een paar monitor speakers of in-ear, maar verder is het idd totaal surrealisitisch als men daar vorige jaren ook heeft gewerkt als crew.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 05:34 
 
Hardtraxx Veteran

Deze eindshow!!

Ik heb hem getipt naar Dumpert. Verdient echt veel waardering. Wellicht willen ze bij de NOS er nog aandacht aan besteden.
K-Pop is daar blijkbaar ook heel populair :huh:
Kan hardstyle er ook wel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 07:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fan fucking tastisch. Wat een eindshow! Ongekende productie! Q, Bedankt voor het topweekend! :surrender: :loving: :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 07:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ten eerste moet ik Q-Dance echt ontiegelijk veel props geven voor deze ervaring. Wat een onvergetelijke ervaring was dit, zonder er fysiek te zijn bij geweest.
Al voor het hele Corona gebeuren bekend was hadden wij al besloten dit jaar niet te gaan. Door een onverwacht overlijden van een naaste, veel tegenslag en veranderingen binnen de groep waren we niet in the mood, maar kregen na het horen van de Primal Energy anthem toch wel een beetje kriebels. “Zullen we dan toch alleen de zondag?” Tot opeens Corona zijn intrede deed...

Een stream was de oplossing namens Q. Wat moet je er van verwachten? Een studio met DJ’s 1 voor 1? Met een bij elkaar geraapte partytent en wat zaklampen?
Nee Q zou Q niet zijn als ze jouw zouden meeslepen in een world of madness. Vanaf vrijdag zaten we nét zo gespannen als lopend naar het terrein voor de buis. Een huge ass Red waarmee DBSTF ons direct in de sfeer wist te brengen.

Het Defqon gevoel heeft ons dit weekend niet meer los gelaten. Zaterdag met de vrienden er een leuke middag en avond van gemaakt met hapjes en drankjes en gisteravond met vriendin lief de Gathering gekeken.
Wat een immens vette paar uurtjes! De Legends, Heady, Ghost Stories live en als klap op de vuurpijl: the Pyro. Meters kippenvel!

Q-Dance, met een stel waterige ogen zeg ik dank jullie wel en hopelijk weer tot volgend jaar!
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten