Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 22:20 
 
Hardtraxx Elite

Ik snap nu heel goed waarom Q Heady een uur heeft gegeven. Na deze set wordt toch wel duidelijk dat hij wel echt mijlenver boven iedereen uitsteekt qua performance en kwaliteit in zijn platen. Ik heb vaak bij de sets van Heady dat hij altijd wel langer van mij mag doordraaien. Dat heb ik eigenlijk met vrijwel geen enkele artiest. Is en blijft echt een ongekend held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 22:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Callum B. - Your personal voice mail message by the Defqon.1 voice


Beste prijs imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 22:21 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een bizar dikke set zet heady neer zeg! Echt volle bak kippenvel hierzo :love: Kan zomaar voor mij de nummer 1 van het weekend zijn! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 22:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Enorm veel fijne tracks idd! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 22:24 
 
Hardtraxx Crew

tommeh schreef:
Citaat:
Callum B. - Your personal voice mail message by the Defqon.1 voice


Beste prijs imo

Haha, vriend van me :P Wel vette prijs idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
tommeh schreef:
Citaat:
Callum B. - Your personal voice mail message by the Defqon.1 voice


Beste prijs imo

Haha, vriend van me :P Wel vette prijs idd

laat hem ff vertellen wie nu achter die stem zit aub :P :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik snap nu heel goed waarom Q Heady een uur heeft gegeven. Na deze set wordt toch wel duidelijk dat hij wel echt mijlenver boven iedereen uitsteekt qua performance en kwaliteit in zijn platen. Ik heb vaak bij de sets van Heady dat hij altijd wel langer van mij mag doordraaien. Dat heb ik eigenlijk met vrijwel geen enkele artiest. Is en blijft echt een ongekend held.

dit dus :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 22:34 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Allemaal klaar voor 23:00? Een van de meest bijzondere Defqon.1 endshow ervaringen ooit in onze opinie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 22:37 
 
Hardtraxxer

Man oh man, die quizzen vielen niet mee. Vooral de getallenrondes waren pittig. 3 keer niets gewonnen, maar ben weel heel benieuwd hoe ver ik van de prijzen af zat. @Q-dance: is er nog een mogelijkheid om daar achter te komen? Een overall ranking ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 22:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik snap nu heel goed waarom Q Heady een uur heeft gegeven. Na deze set wordt toch wel duidelijk dat hij wel echt mijlenver boven iedereen uitsteekt qua performance en kwaliteit in zijn platen. Ik heb vaak bij de sets van Heady dat hij altijd wel langer van mij mag doordraaien. Dat heb ik eigenlijk met vrijwel geen enkele artiest. Is en blijft echt een ongekend held.

Helemaal eens met dit! :loving:

Die stage komt in het donker zo goed tot z'n recht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 22:46 
 
Hardtraxx Newbie

Is Headhunterz terug?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 22:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb dat totaal niet met HHZ. Vind vrijwel al die nieuwe platen echt zo simpel qua lead, van die zeurderige synths en elke plaat heeft minstens één zo’n noot die pijn doet aan m’n oren. Desalniettemin wel een prima set, maar HHZ doet me verder weinig meer.

Vond de stream een beetje wisselvallig. Had eigenlijk verwacht dat elke set wel opgenomen zou zijn op het festivalterrein zoals de Gathering en vanavond de sets. Nu miste het een beetje eenheid. Maar alsnog wel van de stream genoten en zoals met elke stream nog meer zin in een festival.

En patrick gefeliciteerd! Fucking vet zo’n orange card :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige set van Heady!

Die quizes waren best lastig inderdaad. Die vandaag vond ik nog wel het makkelijkst als ik naar de vragen kijk. Maar dacht dat die weer om 23.00 was, dus helaas vergeten deel te nemen >.< .

Gelukkig in quiz 1 wel een prijs weten te winnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 22:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ghost Stories is echt super..

Heb al met al 3 dagen echt wel genoten van de diverse setjes. Niet speciaal voor thuis gebleven maar als ik thuis was toch de stream aangezet. Want why not..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 22:53 
 
Hardtraxxer

Sarabande schreef:
Heb dat totaal niet met HHZ. Vind vrijwel al die nieuwe platen echt zo simpel qua lead, van die zeurderige synths en elke plaat heeft minstens één zo’n noot die pijn doet aan m’n oren. Desalniettemin wel een prima set, maar HHZ doet me verder weinig meer.


Die valse noot ja.

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Vond de stream een beetje wisselvallig. Had eigenlijk verwacht dat elke set wel opgenomen zou zijn op het festivalterrein zoals de Gathering en vanavond de sets.

Moet ook allemaal betaald worden heh, iedere artist naar het terrrein halen en dan ook nog eens de montage van de beelden op de stage. Q-Dance heeft voor dit weekend amper inkomsten.
Dan is voor de 'eenvoudigere setjes' beelden vanuit (thuis) studio veel economischer en blijven de setjes die wel op RED / Blue zijn speciaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Teeeering die laatste Ghost Stories plaat :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Allemachtig die laatste plaat van Ghost Stories :surrender: :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:04 
 
Hardtraxx Newbie

Ghost Stories :love: die nieuwe track :worship: :worship:
Evelyn live ook echt heel goed. Gemiste kans dat die mondkapjes niet te koop zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eindshow :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeeeeezus die Ghost Stories i.c.m. dat podium en die zangeres. :love: :worship:
EDIT: Eindshow, what the fuck? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Sarabande schreef:
Vond de stream een beetje wisselvallig. Had eigenlijk verwacht dat elke set wel opgenomen zou zijn op het festivalterrein zoals de Gathering en vanavond de sets.

Moet ook allemaal betaald worden heh, iedere artist naar het terrrein halen en dan ook nog eens de montage van de beelden op de stage. Q-Dance heeft voor dit weekend amper inkomsten.
Dan is voor de 'eenvoudigere setjes' beelden vanuit (thuis) studio veel economischer en blijven de setjes die wel op RED / Blue zijn speciaal.

Ja snap ik helemaal hoor, had het alleen een beetje meer á la Intents verwacht.

Maar holy dat vuurwerk :worship:
Ziek!
Toch wel weer bewezen wie eindbaas is :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die eindshow wow :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er kan er maar één de beste zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 23:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een bizar vette eindshow, niet normaal!! :worship:
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten