Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 14:20 
 
Hardtraxxer

Topdag gehad op de zaterdag! Al was het maar omdat de muzikale programmering zó veel beter is dan bijvoorbeeld de zaterdag op Defqon. Begin van de dag alle stages een beetje afgewandeld. Grappig dat je alle vooroordelen tegenkomt tijdens zo'n rondje; anabooltjes bij de Pussylounge, mondkap-gekkies bij de outdoor raw stage etc.

Veel leuke setjes gehoord bij de Remember, B-Front in de Loudness (dat je daar nog zo veel plek had, terwijl het buiten met bakken uit de hemel kwam? :huh: ) en DBSTF op de main. Afgesloten bij Audiotricz en The Pitcher in de Euphoria, top dat ze die stage toch tot 0100 open hielden. Stond max 50 man gok ik, maar zoveel beter dan als sardientje in blik op de main staan tijdens de hardcore en eindshow :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Afgesloten bij Audiotricz en The Pitcher in de Euphoria, top dat ze die stage toch tot 0100 open hielden. Stond max 50 man gok ik, maar zoveel beter dan als sardientje in blik op de main staan tijdens de hardcore en eindshow :worship:
Top idd van b2s! :D en het geluid ook gewoon vol open :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Herstelproces in volle gang, dus maar eens een verslagje typen van dit gezellige weekend! Vrijdag redelijk op tijd aangekomen, tijdje in de rij gestaan en uiteindelijk stonden we rond een uurtje of 4 gesetteld op veld 3. Helaas wel omringd door Duitsers die vrijdagnacht de hele nacht van die tyfus herrie aan het pompen waren. :P Na een uurtje bij de Fiesta bar te hebben doorgebracht rond de klok van 6 naar het festivalterrein gegaan. Erg weinig van de muziek meegekregen die avond en vooral staan ouwehoeren. Setje van B-Frontliner was vollebak! :thumbsup: Na Adaro & Rejecta gedoucht en de tent in gekropen, waar ik ondanks de lekkere plaatjes van de Duitse buren toch best wat slaap heb kunnen pakken! :)

Zaterdag weer op tijd het terrein op, pasta gehaald en uiteindelijk bij de Industrial beland voor Wavolizer, die een leipe set draaide. Daarna Art of Fighters en een stukje EA meegepakt, dat allebei tof was. Geluid stond in de Millennium tent ook prima. Stukje The Pitcher gecheckt op de Classics en daarna stukje B-Front, waar ik weinig van de muziek heb meegekregen. Zany daarna was ook goeien handel. Vervolgens weer de Millennium tent opgezocht voor de held van het weekend: Ophidian! :loving: Platen als Gucci en Criminal afgewisseld met z'n bekende platen. Precies wat ik er van verwacht had, klapte er flink op! :worship: Adaro daarna vond ik niet zo heel tof, draait vaak dezelfde platen in een Classics set helaas. Crypsis was weer top, zoals altijd eigenlijk. Titan niet heel bijzonder, draaide heel veel platen die compleet buiten de boot vielen zoals Demon en nog wat 2015/2016 spul. Vond de lichten bij de Classics overigens echt heel kut. Na 01:00 naar de Fiesta Bar gegaan en nog staan pompen bij Geck-O, was vollebak :bomb:

Zondag begonnen op de Classics, waar het geluid echt ontzettend zacht stond. Zelfs zonder oordoppen trok het op niks. Verder weinig van de muziek meegekregen dus dat scheelt dan weer. Verder een beetje over het terrein gestruind. Zelfs nog bij SZP beland, wat nog wel redelijk te pruimen was. Daarna stukje Darkraver en Panic op de Freestyle gezien, die een prima setje draaiden met wat Millennium platen. Afgesloten bij Thera op de Classics, tweede beste setje van het weekend. Hardcore Suckaz :loving:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de oude opstelling wel vetter vond eigenlijk. Vond die camping sfeer veel leuker dan die vrijdag en zondag op het terrein tbh. Vond de camping ook veel minder levendig dan bijvoorbeeld vorig jaar, toen er bv nog een funhouse, octopus en karaokebar waren. Hoop niet dat het elk jaar minder wordt, want die camping doet het hem voor mij wel eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 15:52 
 
Hardtraxxer

SL8492 schreef:
Alleen heb ik helemaal geen platen als Nightmare, Haunted, Trapped Remix, Hour Of The Night, Angel, Born To Fight helemaal niet gehoord, om er maar even een paar te noemen, iemand die weet of hij deze het eerste half uur gedraaid heeft?


Jep deze heeft hij alle gedraaid in het eerste half uur. Eerste 30 min draaide hij al zijn eigen nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 16:02 
 
Hardtraxxer

Svennn schreef:
B-Front in de Loudness (dat je daar nog zo veel plek had, terwijl het buiten met bakken uit de hemel kwam? :huh: )


Ik denk zo door Rebelion & Malice (draaide tegelijk)... https://www.instagram.com/p/B1RZAG2H7bf/

Nog nooit meegemaakt in alle jaren dat ik naar feesten ga dat mensen bleven staan terwijl het zo ziek regende...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 16:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wavolizer op Defqon.1 2016 staat me bij, bleef ook iedereen in de stortende regen op de silver te beuken. Fatality 2017 bij Vazard ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De regen is een hater. Schijt aan de regen dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

O ja, wat een kut muziek hoorde ik elke keer als ik voorbij de Extra Raw liep zeg. Trok allemaal op niks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Svennn schreef:
B-Front in de Loudness (dat je daar nog zo veel plek had, terwijl het buiten met bakken uit de hemel kwam? :huh: )


Ik denk zo door Rebelion & Malice (draaide tegelijk)... https://www.instagram.com/p/B1RZAG2H7bf/

Nog nooit meegemaakt in alle jaren dat ik naar feesten ga dat mensen bleven staan terwijl het zo ziek regende...

Craft 2015.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 16:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nee jongens, Gearbox was eerst!!1!!1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 17:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar een verslagje schrijven als remedie tegen de zieke heimwee naar afgelopen weekend.

Op vrijdag al om 8 uur in de auto naar Den Bosch vetrokken om daar een vriendin op te pikken. Daarna doorgereden naar Hilvarenbeek waar we al lekker vroeg (om 11:15 uur ofzo) aankwamen en geheel volgens verwachting alweer in een aardige rij konden aansluiten. Je moet wat overhebben voor een mooi plekje. Achteraf trouwens wel prima, als ik lees dat andere mensen twee uur in de rij hebben gestaan. Eerste blikje bier maar opengetrokken en gewacht tot we het pad voor de ticketcontrole op mochten. Dit duurde gelukkig niet zo heel lang, dus na een wandeltocht van een goede 20 minuten konden de stoeltjes worden uitgeklapt en werden er nog wat biertjes opengetrokken. Mooi muziekje erbij, wat wil een mens nog meer? Toen om 13:00 uur het terrein open ging wel wat ergernissen gehad, want die fouillering was echt niet zoals ik van Decibel gewend was. Werkelijkwaar elke tas, koffer en krat werd overhoop gehaald, dus uiteindelijk liepen we om 13:45 uur de camping op. Mooi plekje aan het water kunnen bemachtigen op veld 1 samen met Inno en vriend en later ook nog twee andere vrienden die aanschoven.

Dan de preparty op het festivalterrein. Waar ik het op de zondag juist heel erg leuk vond dat het hele terrein open was, vond ik het op vrijdag toch ergens ook wel weer zonde ofzo. Het was natuurlijk heel chill dat je kon kiezen waar je graag wilde zijn (en ik Zatox dus mooi kon skippen), maar die magie van met z'n allen in één tent het weekend beginnen had toch ook wel wat. Maar goed. Binnen gekomen bij het laatste stukje van Devin Wild vs. Adrenalize wat, op het complete gebrek aan mixwerk, verder wel vermakelijk was. Daarna volle bak genoten van Wasted Mind en Tha Playah. Daarna weer terug naar de main voor B-Frontliner wat wel echt genieten was. MAGICCCC rampampam. Vervolgens Adaro vs. Rejecta wat ook wel vermakelijk was, hoewel ik niet zoveel met het nieuwe spul van Adaro heb en ik zijn inbreng daarom ook niet bepaald je-van-het vond. Daarna had ik het wel gezien want Dr. Peacock :sick: Lekker naar de tent en heel braaf op tijd gaan slapen, want anders houd ik zo'n weekend echt niet vol :$

Zaterdagochtend om 05:20 uur wakker geschrokken van de muziekinstallatie van onze buren en daarna een beetje verder gewoeld tot 08:30 uur ofzo. Voor het eerst op een weekendfestival eens niet in de rij hoeven staan voor de douches, omdat ze eindelijk eens meer dan 10 vrouwendouches hadden voor twee fucking kampeervelden. Het zijn de kleine dingen die een meisje gelukkig kunnen maken. Toen ik klaar was met douchen stond er wel een gigantische rij voor de mannen, maar wellicht had dit met het gebrek aan warm water te maken. Nog even naar de campingwinkel geweest om kwark en vleeswaren te halen. Ideaal hoor, zo'n supermarkt waar je gewoon alles kunt kopen. Stond wel een zieke rij, heb gewoon een half uur staan wachten. Daarna lekker rustig aan de dag opgestart en om 13:30 uur richting het terrein gelopen.
Eerst even een rondje over het terrein en daarna bij Dana beland waardoor ik er meteen wel lekker in zat. Tempo Pusher :loving: Vervolgens naar Neroz wat me helaas een beetje tegenviel. Hangt toch altijd wel een beetje een apart sfeertje op die raw outdoor stages ook, veel minder gezellig/gemoedelijk ofzo. Daarna terug naar de Remember voor Josh & Wesz hitjesparade wat ik op dat moment echt genieten vond. Eerste stukje van Zany meegepakt, wat ik ook wel lekker vond. Hij draaide aan het begin van zijn set vooral veel DNA-platen dus was wel leuk om die eens live te horen. Daarna naar Rejecta in de Loudness die wel een prima setje draaide. Halverwege naar linksvoor verplaatst, jezus wat een sfeer hing daar. Echt iedereen om ons heen ging volle bak los en het geluid stond ook echt kneiterhard en zuiver afgesteld. Is wel eens anders geweest in de Loudness. Trouwens, lag het aan mij of was die tent dit jaar kleiner dan voorgaande jaren?
Daarna E-Force LIVE in de Loudness wat ook wel vermakelijk was, maar miste toch wel een beetje drive soms voor mijn gevoel. Toen naar Crypsis op de Remember :love: Toch wel de set waar ik het meeste naar uitkeek en uiteindelijk voor mij denk ik ook wel de set van het weekend. Wat klinken die platen live toch heerlijk en alles past zo goed bij elkaar. Anderhalf uur volle bak staan stampen met een dikke glimlach op mijn smoel. Daarna nog een half uurtje Titan meegepakt waar ik ook echt wel heel erg van stond te genieten, maar m'n vrienden waren moe, dus zijn uiteindelijk toch maar naar de tent gegaan. Vuurwerk nog kunnen zien, dus helemaal prima.

Zondagochtend weer vroeg wakker door de buren die de hele tijd een liedje over een Chinees op repeat aan het meeschreeuwen waren en ook weer verder gewoeld tot 8:30 uur. Weer geen rij bij de douches, maar helaas wel vrij koud. Zondagochtend voelde ik me eigenlijk verrassend goed en vol energie stond ik om 14:30 uur op het terrein waar Artifact een lekker setje draaide en ik er meteen weer lekker inzat. Toen bij DBSTF en Technoboy op de Remember beland, maar wat was die stage kut zeg. We stonden eerst een beetje achterin en ik kon soms amper horen welk nummer ze aan het draaien waren. Hielp ook niet mee dat een gast achter ons compleet andere melodieën aan het meeschreeuwen was. Vloer was waar wij stonden ook een dikke blubberbende, dus kon er niet zo lekker inkomen daardoor. Bij Davide Sonar ergens anders gaan staan, waar godzijdank het geluid en de grond wel prima waren, dus daar wel anderhalf uur extreem staan te genieten. Spiritual Fire blijft toch wel echt zo'n godsgruwelijk mooie plaat. En hij draaide ook Into The Sky, dus ik was helemaal gelukkig :loving:
Daarna naar Crypsis in de Loudness, wat een verschil met zijn classic-set zeg. Gewoon totaal geen drive, nagenoeg geen mixwerk, van die debiele plopkicks. Beetje jammer, maar er maar het beste van gemaakt. Achteraf liever bij Alpha Twins gebleven, denk ik. Daarna de moeilijke keuze tussen E-Force op de main en Chain Reaction op de Remember, maar uiteindelijk voor E-Force gekozen en daar zeker geen spijt van gehad. Op die megakutte mashup in het begin van zijn set na dan. Hoe haal je het in je hoofd om MDMAble to shine te gaan draaien? Einde van de set heeft het wel dubbel en dwars goed gemaakt, man man man, wat een drive en wat een platen. We stonden niet eens linksvoor en toch ging het om ons heen echt wel goed los. Zelf ook echt een uur lang als een kind zo blij alleen maar staan rammen. Toen begon ik mijn voeten wel echt te voelen, dus weer even wat gegeten en daarna nog de eindshow. Vond hem beter dan de Defqon-zaterdag. Wel jammer dat ze die regenbooglasers die ze wel hadden bij Paul Elstak vs. Korsakoff (wat echt megakut was overigens) niet tijdens de eindshow gebruikten. Die waren echt mooooooi.

Nog wat nagezeten bij de tent en toen zat het er alweer op :cry:


+++++ Set van Crypsis op de Remember
++++ Sets van Davide Sonar en van E-Force op zondag
+++ Set van Rejecta op zaterdag en set van Wasted Mind op vrijdag
+++ Overal genoeg ruimte om los te gaan
+++ Niet hoeven wachten voor de douches
++ ZE HADDEN POWERSHAKES
+ Had ik al gezegd dat je niet hoefde te wachten voor de douches?
- Tyfusweer waardoor je echt moest uitkijken waar je liep want anders werden je schoenen zeiknat
-- Geluid en grond op sommige plekken bij de Remember op zondag
-- Lange wachttijden bij de fouillering voor de camping
--- Nog langer wachten bij de wc's op het festival terrein op zaterdag
---- Nog veel langer wachten bij de wc's op de camping tijdens bepaalde tijden
----- Zonde dat ze niet meer de stagenamen gebruikten zoals vroegah, dus ik heb het in dit veel te lange kutverhaal toch maar gewoon even bij het naampje genoemd


Was weer leuk. Volgend jaar sowieso wel weer van de partij. Misschien zelfs wel op de camping, want het is me alles meegevallen. Moeten ze wel beloven dat ze weer evenveel douches doen voor de vrouwen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 19:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer een beetje bijgekomen van een weekendje decibel. Wij verbleven dit jaar op het safari resort nadat we al jaren op het vakantie park verbleven. De keuze voor het safari resort kwam omdat het dichterbij het festival terrein stond en dus korter lopen was.

Vrijdag aangekomen na een vrij vlotte doorgang bij het fouilleren en tot onze verbazing konden we rond 15:00 meteen het huisje in. Huisje op het safari resort is echt top, van alle gemakken voorzien en heerlijke bedden. Wel erg rustig tov het vakantie park maar dat is voor mij wel een voordeel. Vrijdag rond 19:30 richting het festival terrein gegaan, bij aankomst viel de sfeer mij erg tegen, het leek wel of iedereen stil stond en de muziek leek ook zacht te staan? Normaal gesproken als we de pre party tent in liepen op het vakantie park was het meteen volle bak los gaan en zat de sfeer er al heerlijk in! Ook de kwaliteit van de muziek vond ik in de tent altijd echt top. Hierdoor ben ik vrijdag niet lang gebleven en ben ik op tijd naar het huisje gegaan. De terugweg richting het safari resort was trouwens onwijs slecht aangegeven, na het tunneltje was er geen verlichting meer en werd er ook niets aangegeven welke huisjes welke kant op waren, hierdoor dan ook meteen verkeerd gelopen. Meerdere mensen gehoord die hier last van hadden.

Zaterdag rond 14:30 richting het festival terrein gelopen, even wat rond gelopen en uiteindelijkop de main beland bij atmozfears waar de muziek ook zacht leek te staan, en de sfeer te wensen over liet. Later even gekeken bij pussylounge waar het verrassend gezellig was. Verder nog bij Josh & Wesz geweest die een lekker setje draaide bij de hc classics, en later door naar DBSTF op de main, waar het echt genieten was! Wat een platen hebben hun :love: ook leek de muziek wat beter afgesteld en ging vrijwel iedereen los. Nog een stukje Frequencerz gezien en later terug gegaan naar de pussy lounge omdat de groep daar stond. Niet tot het einde gebleven omdat ik wel klaar was met die muziek rond 23:30. (Van mij hoeft het festival ook niet tot 01:00 te duren). Vervolgens richting de central plaza gelopen op het camping terrein maar wat viel dat tegen! Er was geen funhouse, spin, wipe out of Karaoke bar, wij hadden zin om wel even te lachen maar dat ging dus niet door. B2s had aangegeven dat de central plaza hetzelfde zou blijven maar dat was imo absoluut niet waar, er was echt veel minder te doen tov vorige jaren. Ook was de fiesta bar en hang out nog dicht maar dat was te verwachten aangezien het festival nog niet was afgelopen. Toen maar terug gegaan richting het huisje.

Op zondag om 16:00 begonnen bij DBSF op de hc classics stage, wederom echt een hele fijne set en de sfeer zat er heerlijk in. Ook leuk idee om de stages te wijzigen zodat ik eindelijk ook eens wat anders zie, echter was de kwaliteit van de muziek wederom niet optimaal. Verder nog gekeken bij Panic en Darkraver op de freestyle en bij Davide Sonar, wat beide leuk was. De afsluiting op de main vond ik ook top, lekker sfeertje en het ging behoorlijk los.

Al met al een super dik weekend gehad, vooral door de muziek en de leuke groep. Echter vond ik de oude opzet met de pre en after party op het vakantie park wel wat vetter, met name de sfeer van voorgaande jaren ontbrak toch wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het lange lopen en wachten naar de ingang van de camping was een minpuntje aan het begin, maar verder niet zo veel te klagen over het weekend :)

Begonnen halverwege tijdens Sound Rush, draaiden wat nummers na elkaar die niet zo geweldig waren, toen ff rondje gelopen en terug naar de tent gegaan omdat we Zatox niet hoefden te zien, gelukkig op tijd terug voor B-Frontliner, wat zwaar genieten was.
Beetje regen tijdens Adaro & Rejecta maar het was wel te hebben, en de lichten zagen er leuk uit zo. Toen naar de Fiesta bar gegaan waar de muziek nog gestart moest worden, maar dat kon gelukkig gewoon vanaf waar we stonden :whistle: Niet heel laat gemaakt omdat er niet super boeiend gedraaid werd, wat eigenlijk naar mijn mening het hele weekend wel het geval was op de camping, op Dawnfire en begin van Killshot op zondag na. Het kwam ook vrij laat op gang, maar later wordt er muziek gedraaid die mij minder bevalt. Hopelijk volgend jaar een Early & Classics area op de camping.

Zaterdag begonnen bij de WC's bij de Classics, omdat het nog niet helemaal klaar stond daar. Wel MC Da Syndrome nog Schatje Mag Ik Je Foto Laten zingen vlak voor Balistic begon :lol:

SL8492 schreef:
bij Dana die een heerlijk setje draaide met een aantal vergeten pareltjes zoals Aliens, Call It Music, Partylover, Rollin en Josh & Wesz Ft. Glowiej - Tempopusher wat ik me nog kan herinneren.


Vergeet Hardasia niet. Daarna bij Luna Bring That Shit Back was ook mooi, stond net van tevoren te klagen dat hij die nooit draait :D

Verder erg genoten van Phuture Noize, B-Front, het was overigens bij B-Front geen leegloop na PN voor zover ik merkte, vooraan was bij PN al veel plek en dat bleef bij B-Front ondanks de regen ongeveer gelijk. Misschien lag het te ver van andere stages af voor mensen om er te gaan schuilen, of werd het achteraan wel drukker? Het leek van achter toen we aan kwamen wel alsof het voor heel druk zou zijn maar dat viel enorm mee.
Zany set van de dag, draaide boven m'n verwachtingen, zat namelijk niet per sé te wachten op die DNA tracks. Hulde voor oa de originele Octavius Augustus. Eerste deel van 25 Years of Tatanka wel dik, weggegaan bij Tokyo. Hij had wel met wat écht ouder werk mogen beginnen ipv who Is Calling Edit, dit had net zo goed The Past 16 Years of Tatanka kunnen heten. Toen naar D-Block & S-Te-Fan gegaan, veel van gemist helaas maar wat ik hoorde was wel leuk. En een mooie lucht.

Chris One vs Clockartz was beuken zeg :worship: Jammer dat de tent maar voor minder dan 25% vol stond ofzo, maar er stonden wel veel liefhebbers :thumbsup: Toen Titan geweest, was niet helemaal volgens het concept idd, volgens mij zaten de eigen tracks ook vooral aan het begin en dat heb ik gemist.

Zondag beetje laat er uit en ook nog een keer terug gegaan om toch de trui in te ruilen voor een t-shirt, het weer was heerlijk :) zeker fijn na wat een zooi er voorspeld was.
SZP, E-Force, Davide Sonar en Thera draaiden erg lekker. Technoboy heeft ongeveer 3 keer een kwart seconde het publiek in gekeken, was heel vreemd. Afterparty kwam pas vrij laat op gang, toen we eigenlijk al wel klaar waren om naar bed te gaan, wel nog genoten van Dawnfire en Killshot.
Verder meer dan 10 kroketten op, heel veel mosterd, en genoeg drank :) En geen een moment op de stages te druk gehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dien schreef:
Vrijdag rond 19:30 richting het festival terrein gegaan, bij aankomst viel de sfeer mij erg tegen, het leek wel of iedereen stil stond en de muziek leek ook zacht te staan?


Ja dit vond ik ook nog een minpuntje, normaal staat het goed hard maar ik heb nu mijn oordoppen niet ingehad, stonden bijna vooraan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal ook maar eens een verslagje typen.
Heerlijk Weekend gehad! En het weer viel uiteindelijk reuze mee.

Vrijdag zaten we om 12u al voor de ingang, heel blij met deze keuze omdat we hierdoor een goede plek op de camping hadden ondanks dat het fouilleren echt belachelijk lang duurde.
Om 18:00 gingen we al richting het terrein voor Adrenalize & Devin Wild, die het eerste uur voornamelijk classic hitjes draaiden, en het tweede uur voornamelijk hun eigen euforische tracks, oftewel een heerlijk begin van het weekend. Vervolgens Sound Rush die hun standaard setje draaiden, wat nog wel vermakelijk was. Hierna naar Tha Playah gegaan die echt een geweldige set neerzette, kan me niet eens herinneren wat de laatste keer was dat ik zo heb genoten van een hardcore set! Hierna terug naar de main voor B-Frontliner, die imo de set van het weekend neerzetten, heerlijke nieuwe tracks (waarvan ik de meesten niet kende) afgewisseld met hun classics :loving: . Vervolgens was Adaro & Rejecta nog vermakelijk en was Dr Peacock gruwelijk kut.

Op zaterdag begonnen bij Ecstatic, wat een goede binnenkomer was. Vervolgens naar de main voor Atmozfears en Headhunterz, die beiden wel leuke sets draaiden, maar wat een grafsfeer hing hier.. De main zelf zag er wel heel vet uit vond ik. Halverwege Headhunterz naar de Loudness gegaan voor Phuture Noize, waar een heerlijke sfeer hing, ondanks dat het echt veel te druk en te warm was. Gelukkig werd het tijdens B-Front rustiger, heerlijk los gegaan op B-Front z'n nieuwe nummers (Die E-Force collab :drool: ). Hierna even wat gegeten en een stukje Zany gepakt, om uiteindelijk op de main te belanden voor D-Block & S-te-Fan. Hier hebben ze weer even bewezen waarom hun mijn #1 hardstyle artiesten zijn van het moment, wat een heerlijke platen maken hun toch! Hierna bij de main gebleven t/m D-Sturb, die ook een toffe set neerzette, en wat zag die main er vet uit in het donker! Hierna richting de Loudness gegaan voor Clockartz & Chris One, waar het helaas echt verschrikkelijk rustig was. Heel erg jammer gezien dit een van de vetste sets van het weekend was, wat een gruwelijke kicks kwamen er voorbij. Bij de Loudness gebleven voor Delete, die echt een gruwelijk dikke set neerzette, wat een drive en kicks! Het werd gelukkig ook wat drukker tijdens deze set, maar tering wat was het warm. (Het zweet druppelde van het plafond :sick: ). Op de camping nog naar Geck-O geweest, was mooi!

Zondag pas laat het terrein op gegaan en begonnen bij D-Block & S-te-Fan bij de classics, en tering wat een kutstage was dat op zondag. Veel te klein voor zo'n grote naam, tussen de bomen met weinig ruimte, en slecht geluid als je niet in het midden of vooraan stond. Na DBSTF uiteindelijk bij Bass Modulators vs KELTEK beland. Wat een heerlijke euforische set was dat zeg, die stijlen sloten goed op elkaar aan, veel drive, en een lekkere sfeer (vooral vergeleken met de mainstage sfeer op zaterdag). Na wat gegeten te hebben uiteindelijk naar Crypsis gegaan, die best leuk draaide, maar niet geweldig (voor Crypsis z'n doen). Supremacy anthem was wel tof! Hierna naar de classics gegaan, waar Chain Reaction en Thera beiden heerlijke sets neerzetten met dik mixwerk! Heerlijke sfeer hing hier ook. Nog de eindshow afgekeken, die wel mooi was, maar echt in het niets valt als het vergelijkt met Defqon.1 of Intents.
Hierna nog flink geafterd op de camping, waar we uiteindelijk bij een wagen beland zijn waar heerlijke early hardstyle gedraaid werd, leuke verassing was dat :loving: .

Verdere opmerkingen:
-Weer viel uiteindelijk reuze mee, vrijdag 's avonds een beetje, zaterdag wel een paar flinke buien, zondag alleen 's ochtends.
-Een paar keer langs die Raw Outdoor stage gelopen, wat een kutmuziek werd daar gedraaid
-Opvallend grote hoeveelheid mensen die (volgensmij) aan de GHB zaten... Vooral als je 's avonds over de camping liep viel het echt op.
-Aankleding was, op de vette main na, vrij karig. Ik weet dat Decibel niet om de show draait maar voor dit geld mag je wel wat meer verwachten.
-Irritante munten, snap niet dat ze zo'n verwarrende strips gebruikten? (lekkere muntprijs van 3euro ook weer :thumbdown: )
-Ik vind de nieuwe opzet een groot succes. Die tent was voorgaande jaren wel vet, maar merk dat ik toch liever wat meer stages om uit te kiezen heb, haal zo toch wat meer uit zo'n weekend
-Het was over het algemeen wel héél rustig op zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed vermaakt in Club Zen, het fotobusje en de Ravetunnel. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
mosterd


Fuck mosterd :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 20:38 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Hardtraxxers! Nu Decibel weer voorbij is, zijn wij benieuwd naar jullie ervaringen. Vul de enquête in en maak daarbij kans op weekendtickets inclusief campsite voor Decibel outdoor 2020!

Link naar de enquête: http://bit.ly/db19survey
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 20:58 
 
Hardtraxxer

Klopt het trouwens dat alle spiegels uit de WC-hokjes gejat zijn of waren deze preventief al weggehaald?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Klopt het trouwens dat alle spiegels uit de WC-hokjes gejat zijn of waren deze preventief al weggehaald?

Ik heb op maandagochtend een paar groepjes de spiegels terug zien hangen. Ik denk even "geleend" voor het weekend ;)

b2s schreef:
Hardtraxxers! Nu Decibel weer voorbij is, zijn wij benieuwd naar jullie ervaringen. Vul de enquête in en maak daarbij kans op weekendtickets inclusief campsite voor Decibel outdoor 2020!

Link naar de enquête: http://bit.ly/db19survey

Helemaal ingevuld. Tering zeg. 90 vragen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 21:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

90? Ik heb er 150 ingevuld :oh: Kwam geen eind aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
-Opvallend grote hoeveelheid mensen die (volgensmij) aan de GHB zaten... Vooral als je 's avonds over de camping liep viel het echt op.

Vond ik zelf ook opvallen, meerdere mensen gesproken die hetzelfde zeiden. Blijkbaar heeft Tygo in de GHB wat teerweeg gebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
-Het was over het algemeen wel héél rustig op zondag

Wel begrijpelijk als je geen aparte zondagtickets verkoopt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
LV1 schreef:
-Opvallend grote hoeveelheid mensen die (volgensmij) aan de GHB zaten... Vooral als je 's avonds over de camping liep viel het echt op.

Vond ik zelf ook opvallen, meerdere mensen gesproken die hetzelfde zeiden. Blijkbaar heeft Tygo in de GHB wat teerweeg gebracht.


Ja dit viel echt bizar op. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b2s schreef:
Hardtraxxers! Nu Decibel weer voorbij is, zijn wij benieuwd naar jullie ervaringen. Vul de enquête in en maak daarbij kans op weekendtickets inclusief campsite voor Decibel outdoor 2020!

Link naar de enquête: http://bit.ly/db19survey


Had op m'n telefoon op de link uit de email geklikt, 60 vragen ingevuld en toen even wat anders gaan doen. Wil ik de enquête weer openen was m'n hele voortgang kwijt. Laat dan maar haha xd
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten