Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 12:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Hoogtepuntje van dit weekend was toch echt Luminite - Bass Criminal (Thyron Remix), was een klappers van kicks zaten daar in zeg :loving:


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 13:15 
 
Hardtraxxer

+ Sfeer tijdens Rebelion op zaterdag terwijl het weer dramatisch was
+ Snelheid bij de bar
+ Vriendencamping

- Constant tegenhouden van de rij bij ingangen (echt drie keer meegemaakt, maar geen idee wat de reden hiervoor was)
- WCs op de vriendencamping, WC-papier was altijd op?
- Plassen op het terrein die niet worden gevuld met houtsnippers of iets dergelijks
- Bring It On die 5+ keer wordt gedraaid in een weekend

Wat een weekend zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 14:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een ziek dik weekend weer. Nu al heimwee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 14:33 
 
Hardtraxxer

Decibel blijft voor mij persoonlijk een dik en hard feest! :drool:
Kwa aankleding doen ze ver onder aan Defqon. Maar muziekaal gezien kom ik veel beter aan mijn trekken :thumbup: .
Ze hebben echt aandacht voor alle stylen en niet zo mainstream. Dat trekt ook ander publiek wat mij beter bevalt ipv al die mensen met vlaggen en kartonnen dozen op de hoofden. Dat komt de sfeer ook ten goede, echt bizar soms (L)

Zaterdag vooral bij classics gestaan. Vond het daar tegen het einde wel wat donker.. Volgende keer wat meer licht graag.
Zondag overal wel vermaakt. Hoogtepunten waren Phuture noize, Dblock&s-te-fan(zondag) en natuurlijk Titan! Wat een afsluiter was dat! :clap:
Vond het ook fijn dat de stages zondag gewisseld waren. Zo kom je ook nog eens op andere plekken na al die jaren decibel, tot volgend jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Set van het weekend Dj Medved, compleet cyka gegaan daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat ik eerst zeggen dat ik zaterdag echt een hele gave dag heb gehad, vooral op muzikaal gebied. Maar ik denk niet dat ik nog (vaak) terugga naar Decibel.

Rond kwart over 2 binnen, munten gehaald en zo stond ik half 3 bij Dana die een heerlijk setje draaide met een aantal vergeten pareltjes zoals Aliens, Call It Music, Partylover, Rollin en Josh & Wesz Ft. Glowiej - Tempopusher wat ik me nog kan herinneren. Luna daarna begon sterk met Seid Ihr Bereid 2007 en het wonder heeft plaatsgevonden: Hij draaide Bring That Shit Back! Helaas waren de verrassingen van korte duur en kon ik na 3 nummers alweer het eerste nummer van de Luna-bingokaart afstrepen.
Dus maar even bij de main gekeken bij Atmozfears en wat gegeten, tof dat je bij een puntzak zout nog wat friet erbij kreeg. Naar de tent gegaan voor Phuture Noize waar ik in eerste instantie weinig zin in had, maar toch een fijn setje weer. Top dat hij Call Of The Sacred draaide en om Strike You Down ook weer eens een keer te horen. B-Front had daarna ook een heerlijk setje, die collab met E-Force :surrender: Regende toen ook flink buiten zag ik, gelukkig viel het reuze mee qua drukte in de tent.
Teruggegaan naar de classics voor Zany die een erg lekker setje neerzette, pluspunt voor Psycho Stylez. Jammer dat ik weinig DNA platen gehoord heb, meeste zal die wel in het eerste uur gedraaid hebben. Tatanka begon daarna heel erg dik, maar halverwege kwam Tokyo alweer dus ik denk dat ie vanaf toen de wat nieuwere en mindere platen zou gaan draaien, dus toen maar even bij D-Block & S-Te-Fan wezen kijken en gelukkig het Impaqt anthem kunnen horen, wat is die vet zeg :loving: Na DBSTF even hapje wezen eten en bij Adaro terechtgekomen, kan me weinig herinneren van de platenkeuze maar heel bijzonder was het volgens mij niet. En wat waren die lichten vervelend zeg, dus maar aan de zijkant wezen staan.
Toen was ik enorm aan het twijfelen tussen Crypsis en Clockartz & Chris One, dit is uiteindelijk dat laatste geworden. Crypsis opende overigens met Break Down Low en daarna The Record Breaking dus het was niet heel moeilijk om daar weg te lopen :P Maar Clockartz & Chris One was by far het beste setje van de dag, wat ging dat lekker zeg. Jammer dat het zo rustig was, al gaf dat wel een leuk sfeertje mee met de hardtraxxers aan de linkerkant haha. Laatste uurtje nog bij Titan wezen kijken, heel tof voor hem dat er allemaal DJ's even mee op het podium kwamen waaronder B-Front, Frequencerz en Ophidian (die laatste was wel beetje opvallend :P ). Qua platenkeuze viel het me wat tegen, al was Protest of Indignation wel vet. Alleen heb ik helemaal geen platen als Nightmare, Haunted, Trapped Remix, Hour Of The Night, Angel, Born To Fight helemaal niet gehoord, om er maar even een paar te noemen, iemand die weet of hij deze het eerste half uur gedraaid heeft?

Kortom op muzikaal gezien een erg vette dag gehad, maar helaas waren er een aantal storende factoren voor mij:

- De wachttijden in het begin bij de muntenkraam. Heb een kwartier in de rij gestaan bij de muntenkraam, terwijl ik zelfs nog de 3e muntenkraam vanaf de ingang heb gekozen en in de cash rij stond. Misschien dat het toen spits was want later op de dag was ik vrij snel aan de beurt, maar was toch niet echt een lekker begin van de dag.
- In het begin stond je bij de classics ook bijna 10 minuten te wachten tot je aan de beurt was bij de bar, zeker als je aan de zijkant ging bestellen. Laterna was dit gelukkig beter.
- Daarnaast was de muntprijs 3 euro zoals op ieder festival tegenwoordig, maar waren de bekertjes bier hier kleiner dan op andere festivals waardoor het eigenlijk in verhouding dus nóg duurder is geworden.
- De lichten bij de classics waren in het donker echt enorm vervelend.
- Ik ben eigenlijk alleen echt bij de main, raw indoor en classics geweest (helaas), maar vond vooral op de main de sfeer er heel tam uitzien. Bij de Raw indoor was het tijdens PN en B-Front wel wat beter toen we vooraan stonden maar achteraan was dit volgens mij ook minder. Classics was de sfeer wel prima, maar door de regen ontstonden er wel wat gaten en door die vervelende lichten gingen er 's avonds meer mensen aan de zijkant staan.
- De stages die ik gezien heb waren allemaal vrij karig aangekleed.
- Ik vond het, terwijl het bij de stages totaal niet het geval was, het erg druk bij de paden.
- Door de flinke bui werd het hele terrein daarna een modderpoel wat de rest van de avond bleef.
- Gedoe met de touringbussen. Was vanuit de parkeerplaats voor de bussen nog 10 minuten lopen naar het terrein, en de terugweg was al helemaal een ramp. Ik heb een uur en kwartier nodig gehad om mijn bus terug te vinden. Het hielp wat dat betreft zeker niet mee dat ik redelijk lam was, maar mijn god wat was het daar een doolhof en een zootje ongeregeld zeg. Er was daar weinig verlichting aanwezig waardoor ik echt totaal geen idee had waar ik naartoe moest en ik op een gegeven moment wel 10 keer hetzelfde rondje heb gelopen, ook het aan heel veel mensen gevraagd maar niemand wist waar de bus zou kunnen staan. Uiteindelijk na 5 telefoontjes met de busleider te hebben gepleegd de bus eindelijk gevonden :lol:

Opzich zijn bovenstaande punten niet echt van grote schande, maar als er erbij nadenkt dat ik 80 euro heb neergelegd voor 1 dagje verwacht ik toch wel wat beters. Ja de line-up en ook het geluid waren zeker in orde, maar ik had er gewoon wat beters van verwacht, vond het de 80 euro niet helemaal waard ondanks dat ik een gave dag gehad heb. Had eigenlijk weer wat hoop voor B2s maar dit was wel jammer. Hopelijk wordt Genesis wat dat betreft beter. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand enig idee met welke track B-Front afsloot zaterdag? Was sowieso een nieuwe
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Iemand enig idee met welke track B-Front afsloot zaterdag? Was sowieso een nieuwe

Dat was één van die nieuwe collabs met E-Force volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door de grote groep waarmee we waren was het weer legendarisch. De pluspunten op zaterdag was de tunnelrave en de sfeer in de Loudness tent, was overduidelijk waar het meest los werd gegaan! Voornamelijk bij Delete was een heerlijk sfeertje en heeft voor mij de set van het weekend, gevolgd met Thera op de classic stage :love: .

Verder was de Russian hardbass in de blokhut ook genieten. Zonde dat er bij de hangout vanaf een uur of 2 al van die tyfus herrie op stond. Alle wazige figuren brengt wel altijd een lach op je gezicht.

Paar minpuntjes:
- De koude douches. Voornamelijk als je was verregend en een warme douche wilde nemen. Redelijk schandalig van b2s.
- De blokhut had niet echt het gevoel van de afgelopen jaren bij mij. Had vaak het idee dat er après ski werd gedraaid en sfeertje gecreëerd. Mja is wellicht persoonlijk.
- Geluid in de hardcore tent op zaterdag/Raw stage op zondag. Mocht wel een stuk harder.
- Doorgesnoven anabolen en buitenlanders, man man. Vooral het aantal buitenlanders was een hoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even bijkomen van dit weekend en mijn lichaam weer een paar dagen rust gunnen. Wat plus en minpunten op een rijtje (te lui om een hele tekst te typen)

+ Op vrijdag het setje van B-Frontliner, voor de rest niet heel veel van de muziek meegekregen, was vooral een beetje ouwehoeren met wat bekenden.
+ Op zaterdag de setjes van B-Front, D-Block & S-te-Fan, Clockartz & Chris One en DJIPE. Ook vandaag veel rondgelopen omdat veel mensen kwamen die maar 1 dag aanwezig waren.
+ Op zondag de setjes van Geck-O, Meagashira, Vandalism en Thera. Deze dag was het vooral uitrusten om de laatste energie er bij Thera uit te gooien.

- De lange rij bij ingang voor de camping. Geen idee hoe dit vorige jaren was aangezien dit het eerste jaar camping was voor mij, maar 2 uur voor de rij om tickets te scannen en fouillering vond ik wel erg lang. Vervolgens helemaal over veld 1 en 2 geleid worden om erachter te komen die hier nauwelijks plek meer was voor een groep van 5 personen.
- Chronisch gebrek aan WC's/Urinoirs op sommige plekken. Ook al vele jaren op rij, wat ik toch vrij onbegrijpelijk vind.
- Gedeeltelijk koude douche's bij veld 2. Linkerhelft was gewoon warm en rechterhelft ijskoud. Ook niet opgelost door het weekend heen wat ik toch wel een kwalijke zaak vind, vooral aangezien de temperaturen niet bijzonder hoog waren.

Verder vond ik de sfeer op de camping wel goed. Uiteindelijk was de plek waar wij stonden aan het pad richting de hangout en overige camping velden dus genoeg vaag volk voorbij zien lopen. Ook het wakker worden op zaterdag met wat Early Hardcore voor de tent was best fijn.

Een weekend Decibel wil ik zeker weer overwegen, alleen kijken of het dan camping wordt of toch Safari Resort. (hoor graag de bevindingen hoe dit bevallen is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 20:36 
 
Artiest

Roebén schreef:
Eerste keer Decibel en ik vond het eigenlijk maar een karig festival als je dit moet vergelijken met Defqon oid.
Op muzikaal vlak wel echt een bangelijke dag gehad.

Begonnen bij Degos & Re-Done. Wat bouwde zij de set lekker op seg, deze mannen snappen het echt wel. Beginnen met oa een oude Crypsis plaat (Was het lellebel? Weet het niet goed meer) gevolgd door Everything Changes, Under Attack en Strike. :drool: Later in de set wat nieuwe platen van hun afgewisseld met een resem Rebellion platen wat ook wel vet was.



Thanks!

Crypsis & Kold Konexion - Sonic Sabotage
High Voltage & B-Front - Everything Changes
Gunz 4 Hire - Under Attack
DHHD - Funky Shit (Degos & Re-Done Remix)
Delete - Time Travel
Furyan & Neophyte - Precious Pain
Degos & Re-Done - Feedback
Crypsis - Strike
D-Block & S-Te-Fan Ft. High Voltage - Shiverz
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degos schreef:
Roebén schreef:
Eerste keer Decibel en ik vond het eigenlijk maar een karig festival als je dit moet vergelijken met Defqon oid.
Op muzikaal vlak wel echt een bangelijke dag gehad.

Begonnen bij Degos & Re-Done. Wat bouwde zij de set lekker op seg, deze mannen snappen het echt wel. Beginnen met oa een oude Crypsis plaat (Was het lellebel? Weet het niet goed meer) gevolgd door Everything Changes, Under Attack en Strike. :drool: Later in de set wat nieuwe platen van hun afgewisseld met een resem Rebellion platen wat ook wel vet was.



Thanks!

Crypsis & Kold Konexion - Sonic Sabotage
High Voltage & B-Front - Everything Changes
Gunz 4 Hire - Under Attack
DHHD - Funky Shit (Degos & Re-Done Remix)
Delete - Time Travel
Furyan & Neophyte - Precious Pain
Degos & Re-Done - Feedback
Crypsis - Strike
D-Block & S-Te-Fan Ft. High Voltage - Shiverz

Gadver Sonic Sabotage dat was 'm ja :drool: En hoe kon ik Funky shit nog vergeten. xd Ach je hoort wat op een dag.
Had nog graag This Mind/Connected gehoord maar goed je kan niet alles hebben natuurlijk. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoppa Shiverz, say no more
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degos schreef:
D-Block & S-Te-Fan Ft. High Voltage - Shiverz

Grandioos
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Degos schreef:
D-Block & S-Te-Fan Ft. High Voltage - Shiverz

Grandioos


Zo grandioos dat ik hem 2x gehoord heb zaterdag :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 21:57 
 
Hardtraxxer

Goldenstyle schreef:
Alm1ghty schreef:
Degos schreef:
D-Block & S-Te-Fan Ft. High Voltage - Shiverz

Grandioos


Zo grandioos dat ik hem 2x gehoord heb zaterdag :worship:


Heb hem denk ik wel vijf gehoord dit weekend, en dan te bedenken dat er mensen rondlopen die het nummer niet eens kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kwam uiteindelijk ook nog uit bij Crypsis op de Raw stage op zondag, maar wat een tegenvallende set was dit zeg, voornamelijk door de platenkeuze. Kon mij geen moment echt bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 08:28 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Hoppa Shiverz, say no more

Iemand hier videomateriaal van?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Hoppa Shiverz, say no more

tu tutu ...
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 10:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wát-een-SFEER!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 11:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Om de zoveel tijd kan ik Shiverz nog wel waarderen. Bij DBSTF zondag bijvoorbeeld, daar was de sfeer zo goed dat ik mij daar moeilijk aan kon storen. Kan mij best herinneren dat ik het in 2013/2014 één van de vettere platen vond. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 11:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Indy schreef:
Hoppa Shiverz, say no more

Iemand hier videomateriaal van?!

Wil nog wel even verkondigen dat Shiverz iig interessanter gemaakt werd dankzij de overgang naar Before You Go.

Nu nog te vinden in hun story :
https://www.instagram.com/stories/degosredone/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

Faalhaas schreef:
RTM93 schreef:
Indy schreef:
Hoppa Shiverz, say no more

Iemand hier videomateriaal van?!

Wil nog wel even verkondigen dat Shiverz iig interessanter gemaakt werd dankzij de overgang naar Before You Go.

Nu nog te vinden in hun story :
https://www.instagram.com/stories/degosredone/


En die overgang van Die Slowly naar High Power :worship:

Neee, een beetje spannend mixen gaat niet in de Hardstyle :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 14:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pfff... ik heb vandaag wel eens een betere dag gehad..
Dat zegt voldoende, want wat een weekend was dit..

Mijn 11e Decibel alweer en wat blijf ik dit toch een geweldig festival vinden. Ik heb altijd het gevoel dat het minder commercieel is als Defqon en daardoor wat meer echte liefhebbers aantrekt (niet stilstaand volk komt omdat ze op Instagram dan kunnen zeggen dat ze op Defqon waren).

Vrijdag redelijk op tijd van huis vertrokken en daardoor best wel op tijd aan de poort van de Beekse Bergen, echter viel dit zwaar tegen.. twee hele uren in de rij staan wachten tot we eindelijk door de fouillering waren. Deze was imo zwaarder dan voorheen. We werden direct naar veld 1/2 gestuurd en konden op twee nog een mooi plekje bemachtigen. De pre-party begonnen halverwege de set van Zatox, hier heb ik helaas niets meer mee. B-frontliner zorgde er uiteindelijk voor dat mijn benen in de beweging mochten komen. Heerlijke set om je weekend mee te beginnen :clap: Rejecta vs Adaro was daarna ook zeer goed te doen. Ik vond wel dat Adaro (ondanks zijn prima platen) met name in het begin het tempo van Rejecta eruit haalde.. Half uurtje van Peacock meegepakt om vervolgens bij onze tent te afteren en op de struun over de camping te gaan, 100 keer Cokeboy gehoord :lol:

Iets teveel kruit verschoten in die nacht en daardoor de zaterdag moeten compenseren. Gestart halverwege de middag om de rest van het terrein te verkennen. Het viel me op dat het geluid op de mainstage op dat moment het geluid nog niet al te best was.. De laatste BMS van Phuture Noize was er een om in te lijsten, de sfeer die er op de RAW hing was ook ongekend. :worship: Stuk van NC meegepakt en vervolgens even naar de tent gegaan om wat droge kleding te scoren. Laatste uurtjes Adaro, D-Sturb - G4H en Miss K8 meegepakt. De combinatie tussen de platen van K8 en de mainstage (die ik wel vet vond, sowieso eindelijk een thema op Decibel ^^, het draaien van de stages en het open zetten op vrijdag en zondag vond ik een gouden vonst) zorgde ervoor dat ik best wel in een heerlijke partyvibe zat. Eindshow vond ik wel oké, ging in ieder geval genoeg vuurwerk de lucht in..De after ging daarom ook iets te lang door en half 8 pas t bed opgezocht.. met name moeten lachen omdat een maat van mij een uur lang chewbakka geluiden buiten de tent op een box aan het staan xd..

Zondag extreem rustig gestart, lopen ouwehoeren bij de tent en rond 18.00 uur de Mainstage opgelopen en daar eigenlijk niet meer weggegaan. Wat stond het geluid deze dag goed afgesteld zeg en die sfeer en ruimte :D ... Het ging rondom mij de hele avond los (rechterkant voor de bar) en ik heb werkelijk waar tot de laatste set van Korsakoff en Elstak niet stil kunnen staan, . Het shirt was doorweekt van het zweet, maar het kon me allemaal niet meer boeien. Ran-d, SubZero en E-force waren fantastisch, vooral het tempo van die laatste.. die nieuwe platen :drool: Necromancer en die track samen met Bloodlust :drool: :drool: :drool: Laatste set even een half uurtje op adem gekomen en vervolgens wat meer naar achter gaan staan. Eindshow zorgde ervoor dat ik Decibel Outdoor met een glimlach zou verlaten, vooral die edit van the Prophet -13 en die Artifact plaat bezorgde me echt kippenvel. :drool:
De laatste nacht tot ik niet meer kon afgesloten op het terrein en die zondagnacht gaat echt nergens over.. Doodgelachen, van de Ketwalk tot andere gekkigheden.. het kwam weer allemaal voorbij. Wazige shit altijd :lol: :lol: :lol:

Maandag zo brak als het kon huiswaarts gegaan xd

Decibel 2019

+++ E-force, Phuture Noize, K8, Ran-d, Sub Zero, Adaro (sat)
+++ Verandering in het concept, dit sprak met wel aan (ook al was de tent op de camping ook altijd wel episch)
++ Geluid met name op vrijdag en zondag
++ Sfeer op zowel camping als op zondag
++ Heineken
+ Hele nacht de snackkraam open op de camping.. Die lui weten waarschijnlijk ook niet wat ze tegen komen op zo'n nacht..

-- Rij en fouillering op de vrijdag en in het algemeen van de camping naar het terrein. Steeds minimaal 10 minuten moeten wachten.
- De plassen water die je in het donker niet zag, heb er letterlijk een paar keer een paar natte schoenen door gehaald.

Decibel blijft toch voor mij (maar ook voor de mensen om mij heen) een magisch festival :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dubbel :(
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten