Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
b2s schreef:
Hardtraxxers! Nu Decibel weer voorbij is, zijn wij benieuwd naar jullie ervaringen. Vul de enquête in en maak daarbij kans op weekendtickets inclusief campsite voor Decibel outdoor 2020!

Link naar de enquête: http://bit.ly/db19survey


Had op m'n telefoon op de link uit de email geklikt, 60 vragen ingevuld en toen even wat anders gaan doen. Wil ik de enquête weer openen was m'n hele voortgang kwijt. Laat dan maar haha xd


Ik was hier halverwege ook bang voor dus was doorgegaan. Langste schijtpauze ooit op het werk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 10:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voordat ik ergens deze week een verslagje ga typen, hoop ik dat B2S nog even meeleest v.w.b. de chaletverhuur van de Beekse Bergen. In dit geval de Chalet Vista.

Fucking afzetters.

Begrijp me niet verkeerd: ik was heel blij met zo’n ding. Op zo’n weekend ben ik allang blij dat ik eens een dak boven mijn hoofd heb. De 30 centimeter te kleine bedden, het soms ietwat smerige servies, de centimeters dikke laag schimmel in de douche en het feit dat het huisje uit ellende bijna uit elkaar valt neem ik dan oprecht voor lief. Maar dat je dan achteraf een mail krijgt met het bericht dat er een deel van je borg in wordt gehouden (zonder verdere toelichting) terwijl je dat huisje netter achter hebt gelaten dan dat je het opgeleverd kreeg, dan vind ik dat niet heel netjes. Onze buren (vrienden van ons) hebben precies hetzelfde mailtje gehad, terwijl een medewerker notabene nog met ze mee is komen kijken in het huisje en ze na een check heeft bedankt voor het zo netjes achterlaten van het huisje. Na verder mailverkeer blijkt bij ons huisje een tuinstoel kapot te zijn (geen moment aangeraakt) en bij de buren een wasrekje (want het was ten slotte weer om je was op te hangen buiten)… Toevallig stonden naast ons twee tenten van de Beekse Bergen vol met oude meubels en troep en ik sluit eerlijk gezegd niet uit dat ze lekker kapotte spullen neer hebben gezet om nog wat extra geld te vangen. Zo’n weekend is al duur genoeg en als je op zo’n manier nog aan je centen moet komen. We krijgen eind deze week de rekening en als wij niet kunnen bewijzen dat dit al zo was, dan moeten we dit natuurlijk gewoon betalen.
Over de medewerkers daar was ik ook niet te spreken. Op het formulier met alle huisregels (waaronder alles m.b.t. de borg) stond dat je de hele borg kwijt zou zijn als je na maandagochtend 10 uur uitgecheckt was. Om 5 voor 10 was er niemand van de Beekse Bergen te vinden. Bleek dat ze ergens verstopt zaten in een chaletje achteraf. Nadat ik vroeg of ik nog iets moest tekenen voor vertrek of dat ze even mee moesten lopen om alles te checken, keek zes man mij schaapachtig aan (je zou eerder andersom verwachten na 3 dagen feest) en kon uiteindelijk een iemand de moeite vinden om op me te reageren met een zeer vriendelijke 'neeeuh'.

Ga je schamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 11:18 
 
Hardtraxxer

Wow Ramon. Dit klinkt nog kutter dan hardstyle dj’s die met hardcore platen afsluiten.
Ben benieuwd hoe dit afloopt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 11:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Wow Ramon. Dit klinkt nog kutter dan hardstyle dj’s die met hardcore platen afsluiten.
Ben benieuwd hoe dit afloopt :(


Niets kutter dan dat. Dat zal zeker nog een speciale vermelding krijgen in het verslag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Voordat ik ergens deze week een verslagje ga typen, hoop ik dat B2S nog even meeleest v.w.b. de chaletverhuur van de Beekse Bergen. In dit geval de Chalet Vista.

Fucking afzetters.

Begrijp me niet verkeerd: ik was heel blij met zo’n ding. Op zo’n weekend ben ik allang blij dat ik eens een dak boven mijn hoofd heb. De 30 centimeter te kleine bedden, het soms ietwat smerige servies, de centimeters dikke laag schimmel in de douche en het feit dat het huisje uit ellende bijna uit elkaar valt neem ik dan oprecht voor lief. Maar dat je dan achteraf een mail krijgt met het bericht dat er een deel van je borg in wordt gehouden (zonder verdere toelichting) terwijl je dat huisje netter achter hebt gelaten dan dat je het opgeleverd kreeg, dan vind ik dat niet heel netjes. Onze buren (vrienden van ons) hebben precies hetzelfde mailtje gehad, terwijl een medewerker notabene nog met ze mee is komen kijken in het huisje en ze na een check heeft bedankt voor het zo netjes achterlaten van het huisje. Na verder mailverkeer blijkt bij ons huisje een tuinstoel kapot te zijn (geen moment aangeraakt) en bij de buren een wasrekje (want het was ten slotte weer om je was op te hangen buiten)… Toevallig stonden naast ons twee tenten van de Beekse Bergen vol met oude meubels en troep en ik sluit eerlijk gezegd niet uit dat ze lekker kapotte spullen neer hebben gezet om nog wat extra geld te vangen. Zo’n weekend is al duur genoeg en als je op zo’n manier nog aan je centen moet komen. We krijgen eind deze week de rekening en als wij niet kunnen bewijzen dat dit al zo was, dan moeten we dit natuurlijk gewoon betalen.
Over de medewerkers daar was ik ook niet te spreken. Op het formulier met alle huisregels (waaronder alles m.b.t. de borg) stond dat je de hele borg kwijt zou zijn als je na maandagochtend 10 uur uitgecheckt was. Om 5 voor 10 was er niemand van de Beekse Bergen te vinden. Bleek dat ze ergens verstopt zaten in een chaletje achteraf. Nadat ik vroeg of ik nog iets moest tekenen voor vertrek of dat ze even mee moesten lopen om alles te checken, keek zes man mij schaapachtig aan (je zou eerder andersom verwachten na 3 dagen feest) en kon uiteindelijk een iemand de moeite vinden om op me te reageren met een zeer vriendelijke 'neeeuh'.

Ga je schamen.


Oplichters op en top :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Goed vermaakt in Club Zen, het fotobusje en de Ravetunnel. :thumbup:

Op zaterdag overigens Timothy in levende lijve ontmoet, nadat hij me al langere tijd stalkte via Facebook. Hij kon niet geloven dat ik speciaal voor hem kwam i.p.v. een gezamenlijke meid die we kennen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 20:11 
 
Hardtraxxer

+++ Voor de setjes van DRS en Rebelion en Malice(en de sfeer hier desondanks de regen)
++ Voor Riot shift en Sefa
+ Voor de weinig overlap

- voor de wachtrijen bij de wc, viel gelukkig op te lossen met het bos
--- Het feit dat N-Vitral vs Dither geswitched waren met angerfist halve set van die twee bazen gemist
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Angels in the sky :love:
En die lichtshow tijdens Colla domina is echt megavet, lekkere chaos op dat podium. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Goed vermaakt in Club Zen, het fotobusje en de Ravetunnel. :thumbup:

Ik vergat de secret area nog te vermelden. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 11:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk weekendje Decibel gehad. Sfeer op de camping was gezellig, de sfeer op het festivalterrein was over het algemeen ook goed en vooral veel goede setjes gehoord. Qua beleving heel anders dan intents en Defqon.1, wat het ook weer uniek maakt. Qua aankleding kon het zeker niet tippen aan bovengenoemde festivals, maar op muzikaal vlak, het aantal verrassende elementen en de sfeer was het zeker een top festival!

+++ B-Frontliner: set van de vrijdagavond, wat een platen :drool:
+++ Delete: ontzettend tof om te zien dat Delete luisterde naar wat de fans graag wilde horen! Goede mix van normale platen en VIP edits. Enige minpunt vond ik de hardcore/uptempo platen op het laatst.
+++ PN presents BMS: wat een sfeer tijdens deze laatste BMS showcase en een dikke + het draaien van Strike You Down!
+++ D-Block & S-te-Fan classics: Sfeer was geweldig in dat bos!
+++ Crypsis classics: Mixwerk, sfeer en drive :surrender: Afsluiten met Brutal 1.0 :worship:
+++ Thera classics: Laatste restjes energie eruitgegooid bij Thera classics, wat was dit genieten!!
++ Mind Dimension vs The Purge: die platen horen over dat geluidsysteem was echt bizar! :surrender:
++ B-Front
++ Ecstatic: afsluiten met Horizon (2019 edit) :loving:
+ The Pitcher classics
+ Rejecta
+ Rebelion (zondag)
+ Vertile op vrijdag in de Hangout Club
+ Tunnelrave

Mijn grootste minpunt vond ik de looppaden op het festivalterrein. Het was allemaal vrij smal en vooral heel erg druk, vooral op de zaterdag. Hoop dat ze hier volgend jaar wat aan doen, want het was soms echt geen pretje. Ook mogen ze wel wat meer WC blokken neerzetten, vond dat je soms erg lang moest wachten voor je naar de wc kon. Volgend jaar zeker weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima dagen gehad op Decibel, 2-day ticket voor ons echt top :thumbsup: Twee dagen genieten en lekker in m'n eigen bed geslapen.

Zaterdag genoten van Devin Wild, Phuture Noize, Rejecta, E-Force Live, The Purge vs Mind Dimension en vooral Delete. Wát een set was dat, een soort extended VIP set, bizar. :surrender:
Zondag ook alleen maar toffe setjes gehoord: Geck-O, DBSTF, Tommyknocker, Ran-D, E-Force en opnieuw meeste genoten bij de afsluiter: Thera :worship:

Andere hoogtepuntjes waren de Desperado stage en de Tunnelrave :D

Minpunten de pendelbussen op zondag (half uur op het station gestaan omdat er volgens mij maar 2 bussen reden, kostte me de halve set van Geck-O), de slechte staat van sommige looppaden, maar vooral...

SL8492 schreef:
- Daarnaast was de muntprijs 3 euro zoals op ieder festival tegenwoordig, maar waren de bekertjes bier hier kleiner dan op andere festivals waardoor het eigenlijk in verhouding dus nóg duurder is geworden.


Dit viel mij ook op. Kleine bekertjes en daarnaast werden vooral de Desperado bekers vaak slechts voor 80% gevuld. Oplichterij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 12:41 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
Backfire schreef:
Svennn schreef:
B-Front in de Loudness (dat je daar nog zo veel plek had, terwijl het buiten met bakken uit de hemel kwam? :huh: )


Ik denk zo door Rebelion & Malice (draaide tegelijk)... https://www.instagram.com/p/B1RZAG2H7bf/

Nog nooit meegemaakt in alle jaren dat ik naar feesten ga dat mensen bleven staan terwijl het zo ziek regende...

Craft 2015.

Nou in 2017 liepen ze anders allemaal weg hoor...

*Kutgrapje want dit wens ik geen enkele evenementenorganisator toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat er zo veel volk blijft staan zie je echt zelden, bij Craft stond er ook nog superveel volk in de loods te schuilen en lagen er nog best wat gaten in het publiek. Beetje een anti-Gearbox insteek dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 14:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Dat er zo veel volk blijft staan zie je echt zelden, bij Craft stond er ook nog superveel volk in de loods te schuilen en lagen er nog best wat gaten in het publiek. Beetje een anti-Gearbox insteek dit.


Zat feesten en setjes waar veel volk blijft staan in de regen, is echt geen raar fenomeen. Niks speciaals aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
[youtube]Eindshow[/youtube]
Angels in the sky :love:
En die lichtshow tijdens Colla domina is echt megavet, lekkere chaos op dat podium. :drool:

Best een vette eindshow. Alleen miste ik wel een beetje drive in hoe de muziek in elkaar was gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 19:01 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Joey schreef:
Dat er zo veel volk blijft staan zie je echt zelden, bij Craft stond er ook nog superveel volk in de loods te schuilen en lagen er nog best wat gaten in het publiek. Beetje een anti-Gearbox insteek dit.


Zat feesten en setjes waar veel volk blijft staan in de regen, is echt geen raar fenomeen. Niks speciaals aan.

Mag jij vinden lieverd. Ik vond het ieder geval wel speciaal want ik heb het nog nooit gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dacht dat al dat gemauw in de media om die processierups zwaar overdreven was, maar ik zit ondertussen nog steeds dood te gaan van de jeuk op m'n armen en in m'n nek :lol:

Geweldig weekend met een zure nasmaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 09:04 
 
Hardtraxxer

Weet iemand welke platen er in de eindshow van zondag zaten?
https://youtu.be/D9xxzcsZmqU

Gaat me eigenlijk vooral om de eerste twee
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 10:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ben meer benieuwd van wie die HC remix is van decibel anthem..
die is toch dikke prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 10:38 
 
Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
ben meer benieuwd van wie die HC remix is van decibel anthem..
die is toch dikke prima!


Die is van Atmozfears zelf.

Bron: hemzelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 13:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeker nergens te luisteren of wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Weet iemand welke platen er in de eindshow van zondag zaten?
https://youtu.be/D9xxzcsZmqU

Gaat me eigenlijk vooral om de eerste twee


Eerste is volgens mij van Clockartz, tweede is The Prophet ft. Mona Rose - #13
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeg B2S, waar waren de Shells?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 23:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat b2s ook he :lol: :lol: :lol: in ene de classics naar een of ander vaag gehucht verhuisd. En om dat feit te vieren de grootste klapmongool allertijden achter de lichten gegooid. Werkelijk iedereen die ik sprak was ontdaan over die constante bak pleuris stroboscopen aldaar.

Totale wanprestatie als je voor 80€ een dagje klassiek wil horen. Blijkbaar regel je als grote organisator een stage coördinator die niet ff een halve minuut op zn eigen stage gaat staan om te kijken hoe of wat. Wat een totale mongolencollectie.

Live loud hiep hoi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2019 07:32 
 
Hardtraxx Veteran

Live. Loud. Lights
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten