Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

Het terrein stonk naar stront, en was na 19:00 een grote modder bende.
Maar verder wel leuk feest gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mn gevoel was de mainstage iets kleiner dan voorgaande jaren.
Nu stond een VIP deck als een zwarte doos letterlijk tussen de foodstands en de main in.
Voorgaande jaren stond die VIP aan de rand van het water en had je het eet-gedeelte als uitloop van de main.
Wel pluspunt voor de stage design van de main, eindelijk iets herkenbaars!

Verder wisselde het volume nogal op de main. Halverwege de set van Wildstylez en BH leek het alsof de geluidstechnicus met zn arm uitschoot over de volumeschuif want het stond opeens 2x zo hard xd

Setje van HHZ was erg lekker, de nwe P1 plaat (L) Door de vlammen in zn gezicht hoeft hij een tijdje niet naar de kapper xd

Verder erg genoten de laatste uurtjes bij Euphoria, heerlijk hard en zuiver geluid :loving: Lekker de ruimte om los te gaan (alhoewel, het moet ook niet te rustig worden daar -.- )
Setjes van Keltek en The Pitcher waren geweldig :love:

Al met al, een leuke zaterdag editie maar naar mijn mening niet de beste :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 16:51 
 
Hardtraxxer

Pizzapunt bij de classics :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 16:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardtraxxer schreef:
Pizzapunt bij de classics :lol:


Inmiddels overleden door lul met sigaret.

Isaac en dbstf... :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 16:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Te herkennen aan Eindhoven petje trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer Decibel en ik vond het eigenlijk maar een karig festival als je dit moet vergelijken met Defqon oid.
Op muzikaal vlak wel echt een bangelijke dag gehad.

Begonnen bij Degos & Re-Done. Wat bouwde zij de set lekker op seg, deze mannen snappen het echt wel. Beginnen met oa een oude Crypsis plaat (Was het lellebel? Weet het niet goed meer) gevolgd door Everything Changes, Under Attack en Strike. :drool: Later in de set wat nieuwe platen van hun afgewisseld met een resem Rebellion platen wat ook wel vet was.

Daarna wat over het terrein gegaan en redelijk wat frustraties gehad. Eigenlijk was het overal redelijk smerig. (Ook wel een gevolg van de vele regen natuurlijk.) Redelijk karige stages die ook overal verstopt zaten. Bij het plassen op het laatste aan de main nog 3 stages achter de mainstage ontdekt. :lol:
Mainstage vond ik dan wel weer echt mooi.
WC's die echt te weinig waren. Zeker aan de Raw indoor. Wat een mensenzee ook. Maak dan sommige paadjes eenrichtingsverkeer ofzo, jeeeezus wat een geduw en getrek was dat seg.

Maar goed dat terzijde weer heel dikke sets gehoord van Phuture Noize (wat een sfeertje :love: ), B-Front die even opent met Mysterias en naast z'n nieuwe dikke platen ook Save Me remix, Dark Moon en Undiscoverd draait. :thumbsup: Rejecta was ook vet, maar na een uur en een kwartier word ik die kicks wel een beetje beu. E-Force live was :worship: Wat een tempo. Deze man gaat de laatste tijd ook echt in stijgende lijn.
Tussendoor had Sub zero project ook wel een toffe liveset.

Hierna maar richting main vertrokken, ook owv het opklarende weer. D-Sturb was vet, G4H gedaan voor men maat. En dan met Miss K8 ook maar blijven hangen voor de eindshow.
Overigens echt meeeega vet gedaan dat zowat alle platen in de eindshow ook in 'Church' thema waren seg :worship:

Al bij al wel een toffe dag gehad. Al weet ik niet of ik er volgend jaar nog 80 euri's voor neertel. Ohja overigens ook geluk gehad dat het meisje aan de bonnen niet kon tellen en ik 2 strips teveel kreeg, waardoor ik er redelijk goedkoop van ben afgekomen. :cool:

(Ook nog even vermelden dat Attention remix en Menace remix echt wel teveel worden gedraaid door alle dj's xd en nog een wtf momentje dat ik 4x de raw outdoor passeer en daar 3x I need you gehoord heb. :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 17:34 
 
Hardtraxx Elite

Roebén schreef:
Beginnen met oa een oude Crypsis plaat (Was het lellebel? Weet het niet goed meer)

Is alleen niet van crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 17:44 
 
Hardtraxxer

3e keer Decibel voor mij, dag vantevoren pas besloten om te gaan en uiteindelijk prima vermaakt. Eigenlijk overal wel prima sfeer, vooral bij de euphoric was het genieten (Sound Rush op kleinere stages is echt zo veel leuker dan als ze main staan). Stage design zoals elk jaar wel oke, maar vergeleken met andere grote festivals toch wel een stuk minder. Endshow ook niet spectaculair, ik vond het zonde dat zoveel vuurwerk vanaf het water kwam ipv gewoon van achter de stage. Festival opzich zeker voor herhaling vatbaar, helaas was de busreis terug wel zo kut dat ik nu wel twijfel of ik volgend jaar weer ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 18:09 
 
Hardtraxxer

Persoonlijke hoogtepunten:
- Binnenkomen tijdens Killshot - Never be us :bomb:
- Twee keer Can you feel it van Dbstf / Dsturb gehoord, wat een topplaat :loving:
- Afsluitset van Delete :drool: (op de hardcore platen na)

Jammer van het modderige terrein. Paar keer in een flinke plas gestaan, mede omdat het op sommige paden redelijk donker was. En helaas was het bijna de hele dag te druk en warm bij de raw. Verder echt een topdag gehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijzonder dat sommigen wel 3 verschillende shirts aantrekken afhankelijk van welke dj er staat
Extreme vorm van dedication xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Bijzonder dat sommigen wel 3 verschillende shirts aantrekken afhankelijk van welke dj er staat
Extreme vorm van aandachtstekort xd


FTFY
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Roebén schreef:
Beginnen met oa een oude Crypsis plaat (Was het lellebel? Weet het niet goed meer)

Is alleen niet van crypsis

Oké maar je snapt mijn punt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag een mooie dag gehad! Erg genoten van Phuture Noize, B-Front, DBSTF en het mixwerk van Crypsis. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 08:36 
 
Hardtraxxer

Gemixte feelings over de zaterdag gehad. Decibel is en blijft altijd speciaal maar ik heb het gevoel dat de laatste jaren veel is ingedaan in kwaliteit. Vroeger waren Defqon en Decibel de absolute nummer 1 & 2 maar tegenwoordig zijn festivals als Intents en Dreamfields daar tussen gekomen.

Ik vond de stages er best goedkoop uitzien, vooral de mainstage viel me heel erg tegen. Als ik dit vergelijk met verschillende andere mainstages dit jaar dan was deze stage op geen enkele manier speciaal. Dit samen met de regen en veel half lege stages gaf een beetje een troosteloos gevoel.

Desondanks toch wel een leuke dag gehad. D-Block & S-te-fan op de main was wel echt een heerlijk sfeertje. Nieuwe tracks van de mannen zijn echt goud! Daarna even wezen kijken bij Adaro classics, was niet heel verassend maar wel een heerlijk setje gehoord. Toen het weer begon te regenen gaan schuilen in de loudness tent. Set van Radical stond ramvol maar moet zeggen dat het best een vette set was. Nieuwe oldschool edit van Brutal 6.0 klonk echt ziek.

Na Radical liep de tent inderdaad behoorlijk leeg, ook een paar van mijn vrienden waren gegaan omdat de regen gestopt was en naar D-sturb & Sefa te gaan. Besloten om toch te blijven bij Clockartz & Chris One en geen spijt van gehad. Openden met een edit van het Decibel Anthem 2006 en draaide daarna onder andere Blackout (B-front remix) en een hoop nieuw spul. De twee nieuwe collabs werden nog apart aangekondigd. Alletwee platen met een oldschool feel en zieke kicks. Laatste half uur was het ook weer goed druk en draaide ze vooral veel nieuwe Chris One tracks... wat een geweld :love:

Uiteindelijk ook besloten om bij Delete te blijven in plaats van naar de main en geen spijt van gehad. Denk een van de hardste sets die ik ooit heb meegekregen. Volg Delete niet zo heel erg maar wat een held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die raw outdoor vond ik trouwens een partij kut muziek. Is een mening, dan mag het. :P Snap echt niet waarom zoveel mensen daar naar gaan staan luisteren. En Miss K8 was ook verschrikkelijk. Als dat mainstream hardcore is tegenwoordig... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Die raw outdoor vond ik trouwens een partij kut muziek. Is een mening, dan mag het. :P Snap echt niet waarom zoveel mensen daar naar gaan staan luisteren.

Hahah same here xd Spoontech uitgezonderd dan voor mij :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 10:35 
 
Hardtraxxer

Heb een prima feest gehad. Weer was echt wel lekker, op wat regen na.
Genoten van Headhunterz, B-Front, Rejecta en D-Sturb!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoogtepuntje van dit weekend was toch echt Luminite - Bass Criminal (Thyron Remix), was een klappers van kicks zaten daar in zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top sets vh weekend;
- Vandal!sm zondag en zaterdagnacht
- Spitnoise zondag
- Meagashira zondag
- Zany zaterdag
- Ophidian zaterdag

Bijzonder weinig bij hardstyle gestaan, uptempo is eigenlijk goud. Mega veel energie krijg je ervan, was goud met ons Melvin.

Al met al dik weekend gehad, beter dan Defqon. Hoe de stages eruit zien interesseert mij geen drol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helaas het setje van Primeshock moeten missen :/ Verder een top dag gehad met puike setjes van D-Block & S-te-Fan, Atmozfears, Headhunterz en Sound Rush :D Sfeertje tijdens Aftershock was gaaf om te ervaren. Wat een heerlijke drive heeft die man toch in zijn nummers zitten ^^ Aankleding vond ik overigens top met name de mainstage :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 11:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heerlijk vermaakt gisteren :D

Hierbij de tracklist van mn afsluitset op de classics stage:

01. Dj Thera - Landscapes (2019 Edit)
02. Dj Thera ft Yuna-X - It's A Fine Day
03. Dimavi - Vertigo (Dj Thera Remix)
04. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ 2011 Edit)
05. Dj Thera - The Battle
06. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
07. Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
08. Matt Restless - And It Goes
09. Geck-o - 2-1 (Jack van Gelder Version)
10. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
11. Geck-o - Assquake VIP
12. The Juvenile - Harcore Suckas
13. T.C.C. ft Mesloes - You And Me
14. Bulldozer Project - Arise (Zany & Beholder Remix) (Thera Kicks It Up Mix)
15. Catatonic Overload - Futile
16. Headhunterz - WozNotWoz
17. Dj Thera & Phrantic - Violence
18. K-Traxx - Straight On 2007 (Tuneboy Wackie Remix)
19. Rephex ft Carnifex - Voice Of Noize (Thera 2017 Remaster)
20. Vazard - Who I Really Am
21. Phrantic - Road Warrior
22. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera Live Mix)
23. Vazard - Zimmersion
24. Dj Thera - Stash
25. Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix)
26. Promo & Vince - Lyin' Through Your Teeth (N-Vitral Remix)
27. Tha Playah - Clockwork
28. Unexist - Attack
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 11:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Top sets vh weekend;
uptempo is eigenlijk goud. Mega veel energie krijg je ervan, was goud met ons Melvin.


je hebt je recht op het klagen over techno bij deze verloren
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Enthousiasme over Thyron en uptempo, wie zijn jullie en wat hebben jullie met hardtraxx gedaan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Alm1ghty schreef:
Top sets vh weekend;
uptempo is eigenlijk goud. Mega veel energie krijg je ervan, was goud met ons Melvin.


je hebt je recht op het klagen over techno bij deze verloren

O de Refuse was soort van terug. Een of ander tunnelhok met stroboscopen en rookmachines. Werd 2 dagen schranz gedraaid. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 12:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Broken Balance schreef:
Alm1ghty schreef:
Top sets vh weekend;
uptempo is eigenlijk goud. Mega veel energie krijg je ervan, was goud met ons Melvin.


je hebt je recht op het klagen over techno bij deze verloren

O de Refuse was soort van terug. Een of ander tunnelhok met stroboscopen en rookmachines. Werd 2 dagen schranz gedraaid. :thumbsup:


Nice maat, heb ook genoeg hardtechno gehoord op Rotterdamse Rave, kwam een set zelfs bijna in de buurt van het begin Ophidian zijn Blackbox set. :love:
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten