Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2019 03:03 
 
Hardtraxxer

Hoogtepunt tot nu toe sws BFrontliner, téringdikke set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2019 04:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-frontliner.. Adaro & Rejecta :thumbsup: wat een heerlijk begin van het weekend!! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2019 07:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind t tot nu toe nog erg karig allemaal zeg. B2S, manmanman... dan wil je je jezelf opnieuw op de kaart zetten.

Pin die eruit ligt
Lekkage bij de bar
Koude douches
Karige (lees 2d borden) stage bij de pussylounge
Irritante lichten die veel te laag staan afgesteld
Matig tot soms heel slecht geluid in de hangout
Geluid fiesta bar zelfs nog minder
Maar bovenal het matige geluid op de pussylounge. Zo zonde dat de campingtent met dat magistrale geluid hiervoor heeft moeten weiken.

Hoop dat het deels door vrijdagsvergunningen komt en dat vandaag het helemaal goedkomt.

B-frontliner was wel de set van de avond :clap: (samen met requiem in de hangout)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2019 10:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op tijd binnen vandaag voor Primeshock! Te herkennen aan rotkop met 2,5 kings shirt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2019 10:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Vind t tot nu toe nog erg karig allemaal zeg. B2S, manmanman... dan wil je je jezelf opnieuw op de kaart zetten.

Pin die eruit ligt
Lekkage bij de bar
Koude douches
Karige (lees 2d borden) stage bij de pussylounge
Irritante lichten die veel te laag staan afgesteld
Matig tot soms heel slecht geluid in de hangout
Geluid fiesta bar zelfs nog minder
Maar bovenal het matige geluid op de pussylounge. Zo zonde dat de campingtent met dat magistrale geluid hiervoor heeft moeten weiken.

Hoop dat het deels door vrijdagsvergunningen komt en dat vandaag het helemaal goedkomt.

B-frontliner was wel de set van de avond :clap: (samen met requiem in de hangout)


Goh, wat zal jij een kut weekend hebben zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2019 10:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
Scotty018 schreef:
Vind t tot nu toe nog erg karig allemaal zeg. B2S, manmanman... dan wil je je jezelf opnieuw op de kaart zetten.

Pin die eruit ligt
Lekkage bij de bar
Koude douches
Karige (lees 2d borden) stage bij de pussylounge
Irritante lichten die veel te laag staan afgesteld
Matig tot soms heel slecht geluid in de hangout
Geluid fiesta bar zelfs nog minder
Maar bovenal het matige geluid op de pussylounge. Zo zonde dat de campingtent met dat magistrale geluid hiervoor heeft moeten weiken.

Hoop dat het deels door vrijdagsvergunningen komt en dat vandaag het helemaal goedkomt.

B-frontliner was wel de set van de avond :clap: (samen met requiem in de hangout)


Goh, wat zal jij een kut weekend hebben zeg


Snap ik. Lowlandsvolk ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2019 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Vind t tot nu toe nog erg karig allemaal zeg. B2S, manmanman... dan wil je je jezelf opnieuw op de kaart zetten.

Pin die eruit ligt
Lekkage bij de bar
Koude douches
Karige (lees 2d borden) stage bij de pussylounge
Irritante lichten die veel te laag staan afgesteld
Matig tot soms heel slecht geluid in de hangout
Geluid fiesta bar zelfs nog minder
Maar bovenal het matige geluid op de pussylounge. Zo zonde dat de campingtent met dat magistrale geluid hiervoor heeft moeten weiken.

Hoop dat het deels door vrijdagsvergunningen komt en dat vandaag het helemaal goedkomt.

B-frontliner was wel de set van de avond :clap: (samen met requiem in de hangout)

Blijf je toch lekker thuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2019 11:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heel erg veel zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2019 11:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Heel erg veel zin in :D

Same here :beer: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2019 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[quote=
Blijf je toch lekker thuis[/quote]

Gaat lastig, ben er al een dag :D

Ben gewoon anders en beter van B2S gewend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 01:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar zal ik eens beginnen? Man man wat een vet festival vind ik dit altijd. Voor mij dit jaar wel de mooiste! En misschien zelf wel favoriete festival. Ruim opgezet maar voelt toch knus ofzo..

Moest wel wennen aan nieuwe stage indeling. Voor raw indoor was op een heel andere plek dan anders.
Het weer viel me goed mee... top!

Goede aankleding van de stages. Goed geluid. B-front klapte er goed op. Goede set. Maar voor mij de set van de dag voor Phuture Noize. Laatste BMS show. Wat een sfeer en wat een nummer. Leuk dat hij ook nummers als strike you down er bij pakte.

Kortom; prima dagje! Tot volgend jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 02:45 
 
Hardtraxxer

Man, man, man... Alleen op de zaterdag geweest, maar wat een feest was dit! Stages zagen er verzorgd uit. En een groot deel was ook overdekt of voor een deel overdekt. Ik snap niet zo goed dat B2S dat niet duidelijker gecommuniceerd heeft met deze weerberichten. Ik denk dat je nog wel wat mensen over de streep had kunnen trekken. Een feest als Strafwerk had bijv wel een heel duidelijk verhaal met welke maatregelen ze hadden genomen. Ik vond verder dat er iets meer aandacht besteed had kunnen worden aan de stage van de Hs classics. Geluid stond fantastisch, maar aankleding was hier wat simpel en de lichten schenen continue in je ogen. En in de tent bij de Raw indoor was het echt te warm. Toen de vlammenwerpers aan gingen was het helemaal niet meer te doen, wat een hitte! Ik moest er zelf een beetje inkomen, maar dat kwam door een slecht nachtje slapen. Richting de avond kwam de energie goed terug. Bij Devin Wild, Headhunterz, B-Front, The Pitcher (classics), Tatanka, DBSTF, Freqz, Crypsis en Titan geweest. Eigenlijk allemaal dikke prima. De set van Titan was echt fantastisch! B-Front, Frequencerz en nog een paar kwamen hem bedanken en afscheid nemen. Mooie woorden en een mooi gebaar. Er waren een paar fans die een spandoek hadden gemaakt om hem te bedanken. Zo sneu, een aantal konden hun tranen niet inhouden. Stonden ze daar met die beteuterde koppies en de rest maar losgaan. Ik zou er dan toch wel voor gekozen hebben om nog 1x maximaal te geven :clap:. Hele goede afsluiting in mijn ogen en ook mooi voor hem. Ik ken Titan niet zo goed, maar deze set was echt heel goed. Jammer dat hij gaat stoppen, maar ik heb even opgezocht wat de reden is en daar kan ik alleen maar respect voor hebben. Hij twijfelt al langer en na herkansing in 2018 met veel motivatie, een nieuwe studio etc blijkt het gevoel toch niet te kloppen. Hij volgt zijn gevoel en hart en dat is het enige juiste. :thumbup:. Ben wel erg benieuwd wat hij gaat doen. Heeft iemand info? Een van zijn fans kon het mij helaas niet vertellen.

Crypsis draaide ook heerlijk. Hier heb ik met Inno nog even de boel onveilig gemaakt. Verder niks van de eindshow meegekregen, omdat we bij Titan bleven staan.

Volgend jaar zeker maar weer eens kijken of we hier weer naartoe kunnen. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik 80 euro aan de hoge kant vind voor dit festival. Nu voor minder een kaartje kunnen vinden en nu was het prima. Ik maak van heel veel dingen geen gebruik en als er dan bijv. zo weinig aandacht wordt besteedt aan het aankleden van de classicsstage, staat dat in mijn ogen niet in verhouding tot de prijs van het kaartje, terwijl ik hier wel een groot deel van de dag sta.

Pluspunten:
+ Drukte stages. Overal prima de ruimte gehad, niks mis mee
+ De sfeer. Weinig mensen gezien die van de kaart waren. Iedereen had het op de kleinere stages naar zijn zin en ging goed los. De main vond ik wel wat tam, maar ik heb het idee dat dat wel vaker is op dit soort festivals
+ Geluid was over het algemeen erg goed op de stages waar ik ben geweest (Main, HS classics en Raw indoor). Achterin was het overigens een stuk minder in de Raw indoor
+ Keuze uit podia en artiesten. Het is toch wel een luxe als er verschillende tijdstippen zijn waarop het gewoon moeilijk is om te kiezen naar welke artiest je gaat. Ik kies er bewust voor om meer naar artiesten te gaan die ik op een ander mainstream hardstyle feest niet zo snel zou treffen. Achteraf had ik nog veel meer willen zien van de andere stages zoals de millennium en oldschool & early, maar je komt er gewoon niet aan toe.
+ Mc da Syndrome. Tot op heden zie ik de meerwaarde van veel MC's niet, maar kan ook aan mij liggen. Maar een dik compliment voor deze man. Weer op Dreamfields en Decibel gezien, maar wat kan ik toch genieten van deze man. Zichtbaar plezier in zijn werk, goede interactie met het publiek en de artiesten. Maakt er een mooi feestje van! Ik heb persoonlijk niks tegen Mc DV8, maar als ik die dan op de main zie staan met zo'n ontzettend serieus hoofd en met grotendeels teksten als freakinnnn dit en fuckinnnnn dat, ben ik blij dat we ook nog iemand als da Syndrome hebben :worship:. Geldt trouwens ook voor MC Nolz met zo'n stoer zonnebrilletje op in een tent. Graag even heel snel normaal doen ;)

Minpunten:
- Drukte bij de toiletten. Ik vond de ruimte vrij klein die gereserveerd was op de verschillende plekken. Er lopen zo ontzettend veel mensen rond, dit was imo niet in verhouding.
- Overzichtelijkheid terrein. Ik zag af en toe een stage in de verte waarvan ik dacht: Huh, maar wat is daar dan? Ik kon die dan niet ontdekken op de plattegrond. Achteraf hoorde ik dat er ook stages waren die niet op de kaart stonden. Bijzondere keuze in mijn ogen. Kan een soort verrassing geven waardoor je op onderzoek uitgaat, maar het is ook wel fijn om te weten of daar iets interessants te beleven is/was. Ik heb nu geen flauw idee.
- Voor €80,- vond ik de afwerking van de HS classics echt heel minimaal. MC da Syndrome had ook nauwelijks ruimte en stond aan de zijkant van het podium een beetje weggedrukt. Muziek was top, erg fijn om dit soort muziek nog te kunnen horen! Mag wel iets meer geld en creativiteit in de stage gestoken worden de volgende keer. Ik heb wel leuke ideeën ;)
- Mischien wel te veel keuze. Enerzijds is dat positief, maar ook negatief. Het terrein is echt groot en er is best veel overlap in bepaalde stijlen. Ik heb ook begrepen dat bepaalde stages vrij rustig waren richting de avond. Dan moet je denk ik keuzes gaan maken als organisatie. Want het moet allemaal wel bekostigd worden en ondanks al die keuze verkoop je wederom niet geheel uit, wat een Defqon wel doet voor een weekend en de zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 03:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Topdag gehad. Zo fijn dat het in de avond niet meer regende. Ik moet wel zeggen dat ik borden bij stages miste die aangaven om welke stage het ging. Opgegeven moment weet je het wel maar tijdens het eerste rondje aan het begin zorgde dit voor wat onduidelijkheid. Daarnaast eens met bovenstaande reactie. Classic stage was heeeeel matig aangekleed en die lampen waren echt zwaar irritant. Veel plezier toegewenst aan de mensen die morgen nog gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 07:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Linksvoor bij Delete, wat een set was dat. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 08:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Linksvoor bij Delete, wat een set was dat. :drool:

Kon helaas niet langer blijven dan half 1 maar de tering wat ging dat loeihard.

Wat ik wel echt 'n frappant fenomeen vond, tijdens Clockartz & C1 was misschien wel 90% van de zaal leeg. :/ Het geluid stond daarom ook echt te zacht. Al was het sfeertje voorin wel echt top :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm gaar om te zien, zou juist één van de sets zijn die ik niet zou willen missen. Stonden ze tegelijk met een andere populaire naam oid?

Heb wel medelijden met de camping gasten en de organisatie, wat een ongelofelijk schijtweer is het afgelopen nacht geweest :x ziet er niet naar uit dat het vandaag beter wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 09:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hmm gaar om te zien, zou juist één van de sets zijn die ik niet zou willen missen. Stonden ze tegelijk met een andere populaire naam oid?

Volgens mij waren de enige echt interessante namen The Purge & Mind Dimension.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 10:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Linksvoor bij Delete, wat een set was dat. :drool:


Dit was niet normaal :love:

The Ace of Bass schreef:
Rickzel schreef:
Hmm gaar om te zien, zou juist één van de sets zijn die ik niet zou willen missen. Stonden ze tegelijk met een andere populaire naam oid?

Volgens mij waren de enige echt interessante namen The Purge & Mind Dimension.


Gunz for Hire en Sefa..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 10:06 
 
Hardtraxxer

+De andere indeling leek voor meer ruimte te zorgen dat was mooi.
+De sfeer was top
+Voldoende overdekkende plekken voor die 2 uurtjes dat het regende
+De Euphoria: Door de regen waarschijnlijk een stuk drukker dan normaal maar ik vond het de sfeer ten goede doen en het blijft gewoon heerlijke muziek. Raar om te zien dat er steeds minder animo voor is. Zelfs tijdens een plens-bui was het er rustig.

- Loudness omgewisseld met Extreme Loudness dus verder lopen voor een paar artiesten.
- Geluid in de Loudness helaas echt slecht achterin. Tenzij je ging persen vooraan was er achteraan echt niks.
- Irritante beveiligers met zo'n video opname quad die ff iedereen uit de weg duwen terwijl je net een goed plekkie had.
- Nergens borden om welke stage het gaat (ok een beetje Decibel fan weet dit wel)
- Asfalt pad naar zuid was ook open wat blijkbaar een uitgang was, een bordje dat dit dood liep had wel handig geweest maar goed daar kom je ook na 1x wel achter toch deed volgens mij iedereen het fout.

Al met al een leuk feest, maar namen zoals Euphoria en Loudness en zo mogen wel weer gewoon gebruikt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
Gunz for Hire en Sefa..


Nou dat verklaard het, die pakken denk ik een groot deel van het publiek wel weg idd.

Wel zuur voor ze, Chris One en Clockartz solo op Defqon waren voor mij de sets van het weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De hardclassics stage vond ik echt heel karig aangekleed, bestond uit niet meer dan een aantal pallets? Zag er heel goedkoop uit.

Op vrijdag vond ik de sfeer toch wel compleet anders dan voorgaande jaren in de tent op het camping terrein. Maar ach het mag de pret niet drukken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 12:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@thabomba/kaasstaaf/jeroen23

Wat zijn jullie sneu zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, net wakker geworden van een mooie zaterdag Decibel. Eerst mooi rustig een rondje over het terrein gelopen, om na een uurtje bij de classics uiteindelijk bij Phuture Noize te belanden. Wat een sfeer en wat een muziek maakt die man toch! Uur daarna bij B-Front was ook weer genieten, waarna we nog even bij SZP bleven staan omdat het kutweer was. Even wezen eten bij die foodtruck dingetjes langs 't water richting de main, waar je echt magistraal kon eten :thumbsup:

Hierna op de main beland bij DBSTF. Wat een sound hebben zij tegenwoordig :loving: echt een uur lang genoten. Hierna weer bij de classics terecht gekomen bij Adaro en later Crypsis. Eigenlijk had ik in m'n hoofd om naar C1 en Clockartz te gaan, maar toch bij Crypsis blijven plakken, die echt een lading vergeten Cryptology platen er bij pakte. Wederom genieten.

Na een half uurtje Titan maar rustig richting de main voor de endshow, maar had achteraf gewild dat we hier pas veel later naar toe waren gegaan. Ik weet niet wat er met de mainstream hardcore van tegenwoordig is gebeurd, maar die Miss K8 vond ik echt helemaal niks. Endshow was prima, naar mijn idee niet heel bijzonder, en was daarna mooi vlot van 't terrein af.

Al met al, mooie dag en voor herhaling vatbaar.

Edit: Helemaal vergeten, maar Crypsis draaide ook nog een paar oude Radical plaatjes waaronder Brutal 1.0 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 14:07 
 
Hardtraxxer

Als de sfeer en sets zo lekker worden als gister, wordt het weer een topdag :yay:
Hoogtepunten gister voor mij waren Zany in de stromende regen (1,5u met een heerlijk tempo en platenkeuze) en Delete (bizar hoog tempo vanaf de eerste minuut dat alleen maar harder en harder ging). Tatanka en Ecstatic ook heel fijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar is iedereen? :x
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten