GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!!!1!!9
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!!!1!!9
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!!!1!!9
wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!!!1!!9
Floorplan staat online en daaruit blijkt datwrote:Hoe weet je dit? Zijn er al fotos van?wrote:Vooraan is nu dicht bij de uitgang (stages staan 180 graden gedraaid)wrote:Gewoon slim kluisje leeghalen achteraan de mainstage (noord of zuid) even eindshow kijken
wrote:wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!!!1!!9
wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!!!1!!9
Jeetje, ik ook.wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!!!1!!9
Vorig jaar ook gedaan en hadden de trein van 12 gewoon gehaald.Toen na de eindshow nog eerst me kluis leeg wezen halen en we stonden ergens in het midden. Dus als je dat vooraf doet en achterin gaat staan moet het gewoon makkelijk te doen zijn.wrote:Vraagje omtrend Openbaar Vervoer i.c.m. tot 01:00 blijven:
Ik zie dat vanuit Tilburg de laatste trein richting Den Haag om 02:02 gaat. Is het makkelijk haalbaar om deze te redden als je bij de eindshow wil blijven? Ik weet niet hoe druk het is met die pendelbussen en of je een erge wachttijd hebt, maar als we hem missen mogen we tot 7 uur in de ochtend blijven wachten op Tilburg CS en daar heb ik niet zo veel trek in.
wrote:Hmmm volgens mij kan het alleen maar mee gaan vallen zaterdag. Er zal best af en toe ene buitje langskomen maar de hele dag regenen zal wel meevallen.
Zelfs dat is alweer weg. Veranderd echt per uur. Maar gaat sowieso goedkomen. 't feestje maak je zelf tenslottewrote:wrote:Hmmm volgens mij kan het alleen maar mee gaan vallen zaterdag. Er zal best af en toe ene buitje langskomen maar de hele dag regenen zal wel meevallen.![]()
Morgen ziet er best prima uit:
https://www.buienradar.nl/weer/hilvaren ... 66/5daagse
Alleen om 17:00 wat meer nattigheid.
wrote:wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!!!1!!9
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAwrote:wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!!!1!!9
Dit snap ik totaal niet... Er zijn nog kaarten beschikbaar via b2s voor <90 euro en mensen gaan via ticketswap kaarten kopen boven die prijs.wrote:Op Ticketswap gaan ze ook opeens weer voor € 97,-..
Ja Paylogic was dus even uit de lucht. Gelijk mensen in paniek heel Ticketswap leeg gehaald. Nu zijn ze weer beschikbaar. Toevallig?wrote:Dit snap ik totaal niet... Er zijn nog kaarten beschikbaar via b2s voor <90 euro en mensen gaan via ticketswap kaarten kopen boven die prijs.wrote:Op Ticketswap gaan ze ook opeens weer voor € 97,-..
Wel erg toevallig inderdaad. Ticketswap direcht leeggekocht en anderen, zoals ik met nog een paar vrienden, ook snel via de officiële site maar een kaart gekocht. Nouja hoe dan ook, we zijn weer van de partijwrote:Ja Paylogic was dus even uit de lucht. Gelijk mensen in paniek heel Ticketswap leeg gehaald. Nu zijn ze weer beschikbaar. Toevallig?wrote:Dit snap ik totaal niet... Er zijn nog kaarten beschikbaar via b2s voor <90 euro en mensen gaan via ticketswap kaarten kopen boven die prijs.wrote:Op Ticketswap gaan ze ook opeens weer voor € 97,-..