Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag staan er weer tal van gezinnen met kinderen, oma's en peettante's mensen te kijken en fruit/water te verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Parvuz schreef:
Justinhafc schreef:
Chris One & Clockartz.

Crypsis toch? :$


Vechten we dan wel uit xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Defqon heeft een ingang het terrein op direct vanaf de camping, Decibel heeft dat niet. Die heeft nog een stuk openbare weg tussen de camping ingang en het festival terrein.

Voor zover ik weet is er elke keer een "fast lane" van camping naar festival, los van de standaard ingang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
plaatje


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Norther66 schreef:
Defqon heeft een ingang het terrein op direct vanaf de camping, Decibel heeft dat niet. Die heeft nog een stuk openbare weg tussen de camping ingang en het festival terrein.

Voor zover ik weet is er elke keer een "fast lane" van camping naar festival, los van de standaard ingang.


Die festival ingang heeft wel aparte poortjes voor weekend gangers ja, maar of ze daar dan wel blikjes toestaan het terrein op, ik betwijfel het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 09:56 
 
Hardtraxx Addict

Norther66 schreef:
Inno schreef:
Norther66 schreef:
Defqon heeft een ingang het terrein op direct vanaf de camping, Decibel heeft dat niet. Die heeft nog een stuk openbare weg tussen de camping ingang en het festival terrein.

Voor zover ik weet is er elke keer een "fast lane" van camping naar festival, los van de standaard ingang.


Die festival ingang heeft wel aparte poortjes voor weekend gangers ja, maar of ze daar dan wel blikjes toestaan het terrein op, ik betwijfel het.

Ben daar tot nu toe altijd gecontroleerd.
De afgelopen 2 jaar kon je inderdaad zelf mee nemen naar de pre wat je wou, de jaren er voor stonden er ook gewoon poortjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook het weer wordt als maar beter, op zaterdag alleen in de ochtend rond 08:00 een bui en daarna droog!! :thumbsup:

Zondag is iets minder, maar is niet zo heel erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 12:30 
 
Hardtraxxer

Hoe was die rij bij Entrance South vorig jaar eigenlijk rond 18:00..? Zit me af te vragen hoe dat gaat lopen als mensen naar de preparty willen terwijl er een meute nog richting camping moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elk jaar weer het leukste festival van het jaar. Zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Hoe was die rij bij Entrance South vorig jaar eigenlijk rond 18:00..? Zit me af te vragen hoe dat gaat lopen als mensen naar de preparty willen terwijl er een meute nog richting camping moet.


Daar zullen ze vast wel iets op gevonden hebben. Ik zal vanavond eens met scootertje de camping op rijden en kijken....ben zelf ook wel benieuwd. Woon op 10min afstand, dus ben er zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat pad richting van de camping richting richting festival entrance South was naar mening wel breed genoeg om twee stromingen te hebben (of ben ik nu gek :huh: :x )

Anyway.. zin.. laatste spullen inpakken en dan klaar voor weekendje los :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 13:18 
 
Hardtraxxer

Vraagje omtrend Openbaar Vervoer i.c.m. tot 01:00 blijven:

Ik zie dat vanuit Tilburg de laatste trein richting Den Haag om 02:02 gaat. Is het makkelijk haalbaar om deze te redden als je bij de eindshow wil blijven? Ik weet niet hoe druk het is met die pendelbussen en of je een erge wachttijd hebt, maar als we hem missen mogen we tot 7 uur in de ochtend blijven wachten op Tilburg CS en daar heb ik niet zo veel trek in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 13:31 
 
Hardtraxx Newbie

ijssie schreef:
Vraagje omtrend Openbaar Vervoer i.c.m. tot 01:00 blijven:

Ik zie dat vanuit Tilburg de laatste trein richting Den Haag om 02:02 gaat. Is het makkelijk haalbaar om deze te redden als je bij de eindshow wil blijven? Ik weet niet hoe druk het is met die pendelbussen en of je een erge wachttijd hebt, maar als we hem missen mogen we tot 7 uur in de ochtend blijven wachten op Tilburg CS en daar heb ik niet zo veel trek in.


Afgelopen maand toevallig deze trein gepakt vanaf WOOHAH met eindbestemming Breda. Ik raad het je af, de kans is behoorlijk groot dat je deze trein gaat missen indien je om 1:00 nog op het terrein aanwezig bent. Taxi is 80-100 euro Tilburg-Breda, natuurlijk een stuk meer als Den Haag de eindbestemming is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 13:35 
 
Hardtraxxer

peeeter schreef:
ijssie schreef:
Vraagje omtrend Openbaar Vervoer i.c.m. tot 01:00 blijven:

Ik zie dat vanuit Tilburg de laatste trein richting Den Haag om 02:02 gaat. Is het makkelijk haalbaar om deze te redden als je bij de eindshow wil blijven? Ik weet niet hoe druk het is met die pendelbussen en of je een erge wachttijd hebt, maar als we hem missen mogen we tot 7 uur in de ochtend blijven wachten op Tilburg CS en daar heb ik niet zo veel trek in.


Afgelopen maand toevallig deze trein gepakt vanaf WOOHAH met eindbestemming Breda. Ik raad het je af, de kans is behoorlijk groot dat je deze trein gaat missen indien je om 1:00 nog op het terrein aanwezig bent. Taxi is 80-100 euro Tilburg-Breda, natuurlijk een stuk meer als Den Haag de eindbestemming is.

En de reden is? Dat het te druk is met het terrein en pendelbussen en zo dat je er langer dan een uur over doet dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drukte bij de kluisjes enzo is ook altijd een ramp als je wacht tot na de eindshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 14:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alleen al het terrein afkomen bij Decibel is een ramp. Vooral als je van de main naar de camping moet of van de Pussylounge naar de uitgang voor daggasten. .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 14:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon slim kluisje leeghalen achteraan de mainstage (noord of zuid) even eindshow kijken en dan maken dat je weg bent. Een van de eerste pendelbussen instappen en je bent op tijd op Tilburg CS :thumbup: Sla je een van bovenstaande over, tsjaa dan wordt het lastig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben in 2015 bijna een uur bezig geweest voor ik in de aftertent was. Je moet echt schuifelend verder en 't is een aardig lange route. Zou sowieso niet langer dan tot max 5 min voor 't einde blijven als je een trein van 02:00 moet halen. En inderdaad je kluis al leeg hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Hoe was die rij bij Entrance South vorig jaar eigenlijk rond 18:00..? Zit me af te vragen hoe dat gaat lopen als mensen naar de preparty willen terwijl er een meute nog richting camping moet.


Voorgaande twee jaren na werk rond 18:00 bij de ingang aangemomen en stond kleine rij bij 1 poortje, dus dat was prima. Geen idee hoe dat dit jaar uiteraard zal zijn met ook ingang voor preparty.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 15:43 
 
Hardtraxx Newbie

ijssie schreef:
En de reden is? Dat het te druk is met het terrein en pendelbussen en zo dat je er langer dan een uur over doet dus?


Ja, de drukte en onvoorspelbaarheid omtrent de pendelbussen. Het is mogelijk dat je binnen een kwartier bij de pendelbus bent en deze je vervolgens binnen 30 minuten bij station Tilburg brengt. Normaliter is 45 minuten al krap als je een uur voor het einde richting de uitgang loopt. Vandaar ook mijn tip om het er niet op te wagen, de kans is groot dat je de laatste trein mist bij vetrek om 1:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 17:27 
 
Hardtraxx Addict

SkiggyRapz18 schreef:
Gewoon slim kluisje leeghalen achteraan de mainstage (noord of zuid) even eindshow kijken


Vooraan is nu dicht bij de uitgang (stages staan 180 graden gedraaid)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 20:21 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Gewoon slim kluisje leeghalen achteraan de mainstage (noord of zuid) even eindshow kijken


Vooraan is nu dicht bij de uitgang (stages staan 180 graden gedraaid)

Hoe weet je dit? Zijn er al fotos van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 20:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
heggenschaar schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Gewoon slim kluisje leeghalen achteraan de mainstage (noord of zuid) even eindshow kijken


Vooraan is nu dicht bij de uitgang (stages staan 180 graden gedraaid)

Hoe weet je dit? Zijn er al fotos van?


heggenschaar weet alles, heeft overal connecties, even erkennen hoe goed hij is omdat hij dat weet, dan deelt hij het graag met je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Zijn er al fotos van?


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De tering ik heb dr zin in. Weekendje maximaal genieten, vooral de random shit op de camping ben ik weer zeeeer benieuwd naar :thumbsup:
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten