Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 15:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Broken Balance schreef:
En dan wel commentaar over het simpel gehalte van Gearbox hebben..

Maximaal losgaan op muziek die je het mooiste vindt (ok klaplongen is een extreem lelijke benaming) en schijt hebben aan het niet leveren van kwaliteit omdat je je brood er toch wel mee verdient... Inderdaad exact hetzelfde

Maar goed, laten we daar hier vooral niet over discussiëren, we worden het toch niet eens dus lekker laten gaan.


Want fans van Gearbox gaan niet los op de muziek van Gearbox?
En lekker verdraaien wat ze zeggen maat, volgens mij is het nog steeds "We focus on dancefloor music and creative freedom instead of our artists having the most well produced tracks".

Heeft alles met geld te maken inderdaad, want de eigenaar van Gearbox was helderziend en zag meteen dat Gearbox een gigantische following en smak geld zou krijgen als ze enorm kwalitatief slechte platen gingen produceren. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 15:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klaplongen op classics maadt :bomb:

Nee, ik kijk wel uit naar regendansjes komend weekeinde, doei (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 16:28 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Inno schreef:
Broken Balance schreef:
En dan wel commentaar over het simpel gehalte van Gearbox hebben..

Maximaal losgaan op muziek die je het mooiste vindt (ok klaplongen is een extreem lelijke benaming) en schijt hebben aan het niet leveren van kwaliteit omdat je je brood er toch wel mee verdient... Inderdaad exact hetzelfde

Maar goed, laten we daar hier vooral niet over discussiëren, we worden het toch niet eens dus lekker laten gaan.


Want fans van Gearbox gaan niet los op de muziek van Gearbox?
En lekker verdraaien wat ze zeggen maat, volgens mij is het nog steeds "We focus on dancefloor music and creative freedom instead of our artists having the most well produced tracks".

Heeft alles met geld te maken inderdaad, want de eigenaar van Gearbox was helderziend en zag meteen dat Gearbox een gigantische following en smak geld zou krijgen als ze enorm kwalitatief slechte platen gingen produceren. :lol:

Dat maakt het nog geen kwaliteit. Blijft zooi wat er geproduceerd wordt daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 16:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Floorplan staat online.


Linkje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 16:43 
 
Hardtraxx Addict

RomanAnthony schreef:
heggenschaar schreef:
Floorplan staat online.


Linkje?

Festival: https://b2s.us12.list-manage.com/track/ ... 24a2eb3478

Camping: https://b2s.us12.list-manage.com/track/ ... 24a2eb3478

Safari park: https://b2s.us12.list-manage.com/track/ ... 24a2eb3478
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 19:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Dat maakt het nog geen kwaliteit. Blijft zooi wat er geproduceerd wordt daar.


Nergens zie je mij ook zeggen dat het kwaliteit is..

Maarja, jij iedereen wou jou ook niet op dit forum maar je bent hier ook nog steeds na zat bans Miwerawismnlefen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na 1 keer in 2015 de zaterdag te zijn geweest, dit jaar weer eens de zaterdag aanwezig. Heb geprobeerd een timetable te maken, maar heb echt zóveel overlappingen dat dat het hem gewoon niet werd. Ik zie het zaterdag wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 20:52 
 
Hardtraxxer

Pfff... Wat balen dat het weer voor met name de zaterdag er zo beroerd uit ziet! Er lijkt zaterdag echt veel regen te gaan vallen. Ik had al lang het idee om dit jaar eens een keer naar Decibel te gaan. Ik heb nog geen kaartje, maar ik vind €70,- voor een kaart via ticketswap momenteel echt nog te veel met het risico op een zeer regenachtige dag. Ja, ik weet dat het de sfeer vaak ten goede komt, maar ik ga niet voor dat geld voor mijn plezier in de regen staan dansen :D. Hopelijk trekken de voorspellingen nog flink bij.

Wie weet welke stages overdekt zijn en wat is de capaciteit daarvan? En gaat B2S mogelijk nog iets doen met extra overkappingen/schuilplekken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ideaal zou zijn dat b2s grotere tenten gebruikt maar ik denk dat dat niet mogelijk is om midden in het festival seizoen nog grotere tenten te bestellen. Hardcore, raw, euphoria, milennium en early hardcore zijn overdekt.
Main, pussy lounge, xtra raw, early hardstyle zijn open air.
Zelfs met droog weer zijn de tenten vaak goed gevuld, je zult dan bijna alles 2x zo groot moeten maken qua tenten.
Het is hopen dat de regen meevalt of pas laat op de avond valt.
Ik wacht nog even met mn kaart kopen tot zaterdagochtend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 21:04 
 
Hardtraxx Veteran

Stoux schreef:
Volgens B2S op Facebook:

06 augustus: 80% van de tickets verkocht
09 augustus: 85% verkocht
12 augustus: 90% verkocht
14 augustus: 95% verkocht

Overal worden kaarten aangeboden voor festivals aankomend weekend, maar B2S verkoopt in één week een goeie 9.000 kaarten via de officiële weg. Toch bijzonder met deze weersvoorspelling ;)

Of de cijfers kloppen kom je nooit te weten.

Feit is wel dat alle feesten pas in de laatste week percentueel het meest verkopen gerekend vanaf de startdatum van de verkoop. Met uitzondering van uitverkochte feesten natuurlijk. Grote organisaties kunnen zelfs nog honderden tickets verkopen in de 'laatste 72 uur voor het feest.
Je verkijkt je al gauw op de enorme hoeveelheden late beslissers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 21:20 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
Ideaal zou zijn dat b2s grotere tenten gebruikt maar ik denk dat dat niet mogelijk is om midden in het festival seizoen nog grotere tenten te bestellen. Hardcore, raw, euphoria, milennium en early hardcore zijn overdekt.
Main, pussy lounge, xtra raw, early hardstyle zijn open air.
Zelfs met droog weer zijn de tenten vaak goed gevuld, je zult dan bijna alles 2x zo groot moeten maken qua tenten.
Het is hopen dat de regen meevalt of pas laat op de avond valt.
Ik wacht nog even met mn kaart kopen tot zaterdagochtend.


# metoo ;)

En bedankt voor je antwoord wat betreft de tenten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 21:23 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Stoux schreef:
Volgens B2S op Facebook:

06 augustus: 80% van de tickets verkocht
09 augustus: 85% verkocht
12 augustus: 90% verkocht
14 augustus: 95% verkocht

Overal worden kaarten aangeboden voor festivals aankomend weekend, maar B2S verkoopt in één week een goeie 9.000 kaarten via de officiële weg. Toch bijzonder met deze weersvoorspelling ;)

Of de cijfers kloppen kom je nooit te weten.

Feit is wel dat alle feesten pas in de laatste week perecntueel het meest verkopen gerekend vanaf de startdatum van de verkoop. Met uitzondering van uitverkochte feesten natuurlijk. Grote organisaties kunnen zelfs nog honderden tickets verkopen in de 'laatste 72 uur voor het feest.
Je verkijkt je al gauw op de enorme hoeveelheden late beslissers.


Dit is zeker waar, maar met al een week lang deze vooruitzichten, een behoorlijke hoeveelheid kaarten op ticketswap en de afgelopen twee edities niet uitverkocht, gaat de verkoop echt niet zo snel als B2S ons wil laten denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Pitcher sluit op zaterdag de Euphoria stage af van 00:00 tot 01:00 met This Is My Sound Live!

Zelf niet aanwezig helaas. Decibel is een van de weinige grote festivals waar ik nog niet geweest ben. Komt elk jaar net niet lekker uit, zo ook dit kaar ivm vakantie.

Hoop voor de rest dat het weer mee valt en dat het een succesvolle editie wordt. Zou zonde zijn nu dat het concept zo is verbeterd het in het water zou vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mweh, het feit dat de preparty nu op het festivalterrein is wordt echt 3x kut.

- Tering eind lopen vanaf de camping, dus niet even snel heen en weer.
- Gefouilleerd worden aan de de ingang van het festivalterrein, dus niet even zelf een blikje (speciaal)bier (ik denk aan jullie Remi & Ramon :() meenemen.
- Mainstage van de preparty buiten plus al het volk verdeeld over drie stages. Denk niet dat het de sfeer ten goede komt bij die immense Pussy Lounge stage die waarschijnlijk niet super vol zal staan.

Leuk idee om de preparty uit te breiden maar denk het in praktijk niet heel ideaal is, voor de bezoeker zelf dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja en na de festivaldag geen afterparty meer op de zaterdag. Wordt een drukke bende bij de Hangout en Fiësta bar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 06:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Mweh, het feit dat de preparty nu op het festivalterrein is wordt echt 3x kut.

- Tering eind lopen vanaf de camping, dus niet even snel heen en weer.
- Gefouilleerd worden aan de de ingang van het festivalterrein, dus niet even zelf een blikje (speciaal)bier (ik denk aan jullie Remi & Ramon :() meenemen.
- Mainstage van de preparty buiten plus al het volk verdeeld over drie stages. Denk niet dat het de sfeer ten goede komt bij die immense Pussy Lounge stage die waarschijnlijk niet super vol zal staan.

Leuk idee om de preparty uit te breiden maar denk het in praktijk niet heel ideaal is, voor de bezoeker zelf dan.


Ben ook erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken ja. In onze groep begint het nu al, dat de een bij hardcore wilt staan en de ander weer bij main op vrijdag... niet echt gezellig.

Tevens beloofde b2s dat het camping gevoel behouden zou blijven maar ik zie dat niet zo gauw gebeuren, geen nightparty meer en ook de dj’s die op de hangout draaien stellen niet veel voor. Voor mij in ieder geval niet zo gauw een reden om richting central plaza te lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 08:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze de twee camping areas een stuk groter maken dan voorgaande jaren kan het denk ik nog steeds wel vet worden en misschien juist gezelliger dan die mega tent voorheen.

Verder vind ik het juist fijn dat er twee opties zijn voor een eventuele after, niet direct de lul als de muziek niet je ding is op dat moment. Dat de DJs niet veel soeps lijken te zijn vind ik op t eerste gezicht niet zo erg, als ze maar leuke en gevarieerde dingen draaien (en toffe DJ sets neerzetten ipv plaatjes achter elkaar plakken) kan het juist veel vetter zijn dan een producer achter de decks.

Waar zien we dat we gefouilleerd gaan worden voor het terrein op? Ik kan me namelijk herrinneren dat je in 2015 en 2017 van camping naar festival gewoon door kon lopen alleen op bandje werd gecontroleerd. En natuurlijk wel visueel of je geen AK47 in je kontzak had zitten of een 6pack bier bij je had, dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 08:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Mweh, het feit dat de preparty nu op het festivalterrein is wordt echt 3x kut.

- Tering eind lopen vanaf de camping, dus niet even snel heen en weer.
- Gefouilleerd worden aan de de ingang van het festivalterrein, dus niet even zelf een blikje (speciaal)bier (ik denk aan jullie Remi & Ramon :() meenemen.
- Mainstage van de preparty buiten plus al het volk verdeeld over drie stages. Denk niet dat het de sfeer ten goede komt bij die immense Pussy Lounge stage die waarschijnlijk niet super vol zal staan.

Leuk idee om de preparty uit te breiden maar denk het in praktijk niet heel ideaal is, voor de bezoeker zelf dan.

Dan blijf je toch lekker met je harses op de camping bij de flugelbar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
- Gefouilleerd worden aan de de ingang van het festivalterrein, dus niet even zelf een blikje (speciaal)bier (ik denk aan jullie Remi & Ramon :() meenemen.

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag voor het eerst een dag aanwezig op Decibel. Buienradar is nog redelijk positief gestemd. Zegt dat het tussen 08:00 en 20:00 in ieder geval droog blijft, zou mooi zijn. Denk dat ik tot een uur of 5 lekker wat ga rondstruinen op het terrein, misschien wel even wat langer blijf plakken bij Art of Fighters maar verder geen must-sees voor mij. Kijk verder vooral uit naar Phuture Noize, B-Front, DBSTF en Chris One & Clockartz. De rest zien we zaterdag wel :thumbsup:

Lang verhaal kort, zin aan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Chris One & Clockartz.

Crypsis toch? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 09:07 
 
Hardtraxx Veteran

@Melvin: over het foulieren vrijdag, kijkende naar DQ is dat echt geen zekerheid hoor. Met DQ konden we ook gewoon het terrein op met ons drinken :thumbsup: Verder wel met je eens, vrijdag is kut zo maar we gaan er het beste van maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 09:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Buienradar.nl ziet er nog het beste uit inderdaad. Dan die maar aanhouden! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
@Melvin: over het foulieren vrijdag, kijkende naar DQ is dat echt geen zekerheid hoor. Met DQ konden we ook gewoon het terrein op met ons drinken :thumbsup: Verder wel met je eens, vrijdag is kut zo maar we gaan er het beste van maken!


Defqon heeft een ingang het terrein op direct vanaf de camping, Decibel heeft dat niet. Die heeft nog een stuk openbare weg tussen de camping ingang en het festival terrein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Justinhafc schreef:
Chris One & Clockartz.

Crypsis toch? :$


Vechten we dan wel uit xd
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten