Past

Decibel outdoor 2019

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3821 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Pff niet best inderdaad die voorspellingen :cry: Eerste hardstyle-outdoorfeest sinds Fantasy Island 2016, krijg je dit >.<
Hardtraxx Veteran
14699 posts member since 2009
online now
Hmmm volgens mij kan het alleen maar mee gaan vallen zaterdag. Er zal best af en toe ene buitje langskomen maar de hele dag regenen zal wel meevallen.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Parvuz wrote:Hmmm volgens mij kan het alleen maar mee gaan vallen zaterdag. Er zal best af en toe ene buitje langskomen maar de hele dag regenen zal wel meevallen.
En dit is op basis van?
Hardtraxx Veteran
3821 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Wishful thinking :aww:
Hardtraxx Veteran
14699 posts member since 2009
online now
RomanAnthony wrote:
Parvuz wrote:Hmmm volgens mij kan het alleen maar mee gaan vallen zaterdag. Er zal best af en toe ene buitje langskomen maar de hele dag regenen zal wel meevallen.
En dit is op basis van?
Mijn jaren lange ervaring en intensief speurwerk.
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Ah. Dan komt het allemaal goed gelukkig.

Ik hoop het.
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 21 days ago
Vast wel iemand hier de op de Friends Camping heeft gestaan, wat kun je een beetje verwachten van dat eigen elektrische punt? Een tosti-ijzer en koelbox eraan, en hij vliegt eruit?
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 59 minutes ago
joostmakaay wrote:Vast wel iemand hier de op de Friends Camping heeft gestaan, wat kun je een beetje verwachten van dat eigen elektrische punt? Een tosti-ijzer en koelbox eraan, en hij vliegt eruit?
Het is een stevig net(worden normaal caravans op aangesloten)
Je moet dus wel zo'n caravan stekker mee hebben
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
joostmakaay wrote:Vast wel iemand hier de op de Friends Camping heeft gestaan, wat kun je een beetje verwachten van dat eigen elektrische punt? Een tosti-ijzer en koelbox eraan, en hij vliegt eruit?
Je moet inderdaad een campingstekker meenemen, daarmee kun je best veel dingen doen. Al een paar jaar op een vriendenveld en hebben dan gewoon een grote koelkast, verlichting, tosti-ijzer en telefoons die opladen. Zijn wel altijd met een grote groep, dus hebben wel meer stroom dan één vriendenplek.
Artist
3579 posts member since 2009
last seen 8 days ago
Voor de hardtraxxers die t leuk vinden om met mij te meeten op zondag, net naast de Remember area om 19.00 :thumbsup: :beer:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
DjThera wrote:Voor de hardtraxxers die t leuk vinden om met mij te meeten op zondag, net naast de Remember area om 19.00 :thumbsup: :beer:
Mooie locatie om nog even te klaplongen :thumbsup:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Inno wrote:
DjThera wrote:Voor de hardtraxxers die t leuk vinden om met mij te meeten op zondag, net naast de Remember area om 19.00 :thumbsup: :beer:
Mooie locatie om nog even te klaplongen :thumbsup:
En dan wel commentaar over het simpel gehalte van Gearbox hebben..
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Gisteren kaart gescoord voor 60 euro. Wordt mooi. Ik weet nog die regen editie in 2015 (?), wat een ongekende sfeer hing er toen. :loving:
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Veel toffe dingen aangekondigd:
DEZE GEHEIME ACTIVITEITEN OP DE DECIBEL OUTDOOR CAMPING KENDE JE NOG NIET
https://www.hardnews.nl/deze-geheime-ac ... -nog-niet/
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
“Geheime”

Maar wel heel tof! Lekker karaokeeee.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Sarabande wrote:“Geheime”

Maar wel heel tof! Lekker karaokeeee.
Jaaa sowieso naar de karaoke toe :D
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 28 days ago
Sowieso naar de ilegale op vrijdag met Dissoactive
View on YouTube
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Alm1ghty wrote:Sowieso naar de ilegale op vrijdag met Dissoactive
View on YouTube
Pff dit is kwalitatief toch niks man hoe kun je dit releasen. Ik ga wel naar dit feest 10 Years Gearbox SOLD OUT (19-10-2019, Central Studios, Utrecht) , daar klinkt alles tenminste beter.
Hardtraxxer
473 posts member since 2017
last seen 23 days ago
Volgens B2S op Facebook:

06 augustus: 80% van de tickets verkocht
09 augustus: 85% verkocht
12 augustus: 90% verkocht
14 augustus: 95% verkocht

Overal worden kaarten aangeboden voor festivals aankomend weekend, maar B2S verkoopt in één week een goeie 9.000 kaarten via de officiële weg. Toch bijzonder met deze weersvoorspelling ;)
Last edited by Stoux on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 19 hours ago
Hahaha geloofde er ook al geen bal van inderdaad, dit bevestigd het nog maar eens xd. Al komen op Decibel wel veel locals die op het laatste moment een kaartje kopen maar dan nog, 9000 in 2 dagen met deze voorspelling, onmogelijk.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Alm1ghty wrote:Sowieso naar de ilegale op vrijdag met Dissoactive
View on YouTube
Dabei.
Hardtraxx Veteran
5521 posts member since 2010
Toevallig is het vandaag mooi weer, wss denkt b2s dat mensen dan toch snel een kaart kopen wanner het “zogenaamd” voor 95% is uitverkocht.
Ik denk niet dat ze het aandurven om helemaal uitverkocht te claimen, dan kan niemand meer last minute een kaart kopen mocht het weer zaterdag toch nog meevallen
Hardtraxxer
365 posts member since 2016
last seen 1 day ago
MelvinFR wrote:Hahaha geloofde er ook al geen bal van inderdaad, dit bevestigd het nog maar eens xd. Al komen op Decibel wel veel locals die op het laatste moment een kaartje kopen maar dan nog, 9000 in 2 dagen met deze voorspelling, onmogelijk.
Dit zijn gewoon allemaal leugens, al die kaartverkoop prognoses. Eigenlijk belachelijk dat hier wettelijk niet tegen wordt opgetreden, aangezien dit gewoon bedrog is naar consumenten ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Broken Balance wrote: En dan wel commentaar over het simpel gehalte van Gearbox hebben..
Maximaal losgaan op muziek die je het mooiste vindt (ok klaplongen is een extreem lelijke benaming) en schijt hebben aan het niet leveren van kwaliteit omdat je je brood er toch wel mee verdient... Inderdaad exact hetzelfde

Maar goed, laten we daar hier vooral niet over discussiëren, we worden het toch niet eens dus lekker laten gaan.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 59 minutes ago
Floorplan staat online.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators