Pff niet best inderdaad die voorspellingen
Eerste hardstyle-outdoorfeest sinds Fantasy Island 2016, krijg je dit 
Hmmm volgens mij kan het alleen maar mee gaan vallen zaterdag. Er zal best af en toe ene buitje langskomen maar de hele dag regenen zal wel meevallen.
En dit is op basis van?wrote:Hmmm volgens mij kan het alleen maar mee gaan vallen zaterdag. Er zal best af en toe ene buitje langskomen maar de hele dag regenen zal wel meevallen.
Mijn jaren lange ervaring en intensief speurwerk.wrote:En dit is op basis van?wrote:Hmmm volgens mij kan het alleen maar mee gaan vallen zaterdag. Er zal best af en toe ene buitje langskomen maar de hele dag regenen zal wel meevallen.
Ah. Dan komt het allemaal goed gelukkig.
Ik hoop het.
Ik hoop het.
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 21 days ago
Vast wel iemand hier de op de Friends Camping heeft gestaan, wat kun je een beetje verwachten van dat eigen elektrische punt? Een tosti-ijzer en koelbox eraan, en hij vliegt eruit?
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 59 minutes ago
Het is een stevig net(worden normaal caravans op aangesloten)wrote:Vast wel iemand hier de op de Friends Camping heeft gestaan, wat kun je een beetje verwachten van dat eigen elektrische punt? Een tosti-ijzer en koelbox eraan, en hij vliegt eruit?
Je moet dus wel zo'n caravan stekker mee hebben
Je moet inderdaad een campingstekker meenemen, daarmee kun je best veel dingen doen. Al een paar jaar op een vriendenveld en hebben dan gewoon een grote koelkast, verlichting, tosti-ijzer en telefoons die opladen. Zijn wel altijd met een grote groep, dus hebben wel meer stroom dan één vriendenplek.wrote:Vast wel iemand hier de op de Friends Camping heeft gestaan, wat kun je een beetje verwachten van dat eigen elektrische punt? Een tosti-ijzer en koelbox eraan, en hij vliegt eruit?
Voor de hardtraxxers die t leuk vinden om met mij te meeten op zondag, net naast de Remember area om 19.00

Mooie locatie om nog even te klaplongenwrote:Voor de hardtraxxers die t leuk vinden om met mij te meeten op zondag, net naast de Remember area om 19.00![]()
En dan wel commentaar over het simpel gehalte van Gearbox hebben..wrote:Mooie locatie om nog even te klaplongenwrote:Voor de hardtraxxers die t leuk vinden om met mij te meeten op zondag, net naast de Remember area om 19.00![]()
Gisteren kaart gescoord voor 60 euro. Wordt mooi. Ik weet nog die regen editie in 2015 (?), wat een ongekende sfeer hing er toen. 
Veel toffe dingen aangekondigd:
https://www.hardnews.nl/deze-geheime-ac ... -nog-niet/DEZE GEHEIME ACTIVITEITEN OP DE DECIBEL OUTDOOR CAMPING KENDE JE NOG NIET
“Geheime”
Maar wel heel tof! Lekker karaokeeee.
Jaaa sowieso naar de karaoke toewrote:“Geheime”
Sowieso naar de ilegale op vrijdag met Dissoactive
View on YouTube
View on YouTube
Pff dit is kwalitatief toch niks man hoe kun je dit releasen. Ik ga wel naar dit feest 10 Years Gearbox SOLD OUT (19-10-2019, Central Studios, Utrecht) , daar klinkt alles tenminste beter.wrote:Sowieso naar de ilegale op vrijdag met Dissoactive
View on YouTube
Volgens B2S op Facebook:
06 augustus: 80% van de tickets verkocht
09 augustus: 85% verkocht
12 augustus: 90% verkocht
14 augustus: 95% verkocht
Overal worden kaarten aangeboden voor festivals aankomend weekend, maar B2S verkoopt in één week een goeie 9.000 kaarten via de officiële weg. Toch bijzonder met deze weersvoorspelling
06 augustus: 80% van de tickets verkocht
09 augustus: 85% verkocht
12 augustus: 90% verkocht
14 augustus: 95% verkocht
Overal worden kaarten aangeboden voor festivals aankomend weekend, maar B2S verkoopt in één week een goeie 9.000 kaarten via de officiële weg. Toch bijzonder met deze weersvoorspelling
Last edited by Stoux on , edited 1 time in total.
Hahaha geloofde er ook al geen bal van inderdaad, dit bevestigd het nog maar eens
. Al komen op Decibel wel veel locals die op het laatste moment een kaartje kopen maar dan nog, 9000 in 2 dagen met deze voorspelling, onmogelijk.
Dabei.wrote:Sowieso naar de ilegale op vrijdag met Dissoactive
View on YouTube
Toevallig is het vandaag mooi weer, wss denkt b2s dat mensen dan toch snel een kaart kopen wanner het “zogenaamd” voor 95% is uitverkocht.
Ik denk niet dat ze het aandurven om helemaal uitverkocht te claimen, dan kan niemand meer last minute een kaart kopen mocht het weer zaterdag toch nog meevallen
Ik denk niet dat ze het aandurven om helemaal uitverkocht te claimen, dan kan niemand meer last minute een kaart kopen mocht het weer zaterdag toch nog meevallen
Dit zijn gewoon allemaal leugens, al die kaartverkoop prognoses. Eigenlijk belachelijk dat hier wettelijk niet tegen wordt opgetreden, aangezien dit gewoon bedrog is naar consumentenwrote:Hahaha geloofde er ook al geen bal van inderdaad, dit bevestigd het nog maar eens. Al komen op Decibel wel veel locals die op het laatste moment een kaartje kopen maar dan nog, 9000 in 2 dagen met deze voorspelling, onmogelijk.
Maximaal losgaan op muziek die je het mooiste vindt (ok klaplongen is een extreem lelijke benaming) en schijt hebben aan het niet leveren van kwaliteit omdat je je brood er toch wel mee verdient... Inderdaad exact hetzelfdewrote: En dan wel commentaar over het simpel gehalte van Gearbox hebben..
Maar goed, laten we daar hier vooral niet over discussiëren, we worden het toch niet eens dus lekker laten gaan.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 59 minutes ago
Floorplan staat online.
Who was there
Nobody has said they're going yet.