Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 15:21 
 
Hardtraxxer

Feest: 10 Years Gearbox - The rise of the underground
Datum: 19-10-2019
Tijd: 14:00-01:00
Locatie: Central Studios Utrecht
Leeftijd: 18+
Ticketsale: SOLD OUT
FB event: https://www.facebook.com/events/835898670114767/

LINE-UP (A-Z)
2faced | Adventum | Anderex | Arzadous | AVI8 | Avoc | Bestia | Chemical Soldiers | D-Sturb | Delete | Desudo | Fraw vs Invictuz | Krowdexx | Luminite LIVE | Malice | Mistortion | Ncrypta | Necrosis | Physika | Project Core | Re-Mind | Rebelion | Rooler | Sins of Insanity | Splinta | The Straikerz | Thyron LIVE | Unkind | Unresolved and more t.b.c.

SHOWCASES
Gearbox Classics | 10 Years Gearbox | Gearbox Revolutions | Gearbox Euphoria | Gearbox Overdrive | Gearbox The Future | New Dawn | Gearbox HD

TRAILER


LOCATION
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 15:22 
 
Hardtraxxer

Waarom we al tijden schijt hebben aan de negatieve comments van de mensen op Hardtraxx ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo ist maar net maatje jarloezier is een motherfucker kruisje regtsbove !!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HAHAHA. Deze video slaat echt alles. Het komt er dus op neer dat iedereen binnen jullie labeltje wel weet van "ja, kut, ik kan eigenlijk niet producen, maar fuck it, wij doen ons eigen ding". Ook die sneer van Rebelion naar Theracords @3:25 bewijst maar weer hoe kinderachtig iedereen binnen Gearbox echt is.

Kneuzen. :)

Backfire schreef:
Waarom we al tijden schijt hebben aan de negatieve comments van de mensen op Hardtraxx ;)

Doe ons dan even een plezier en ga lekker weg van Hardtraxx. Even het groot mannetje hier komen uithangen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 16:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hahaha mooie reclame hoor door dit te zeggen maar wel het feest hier te posten. Dat en het filmpje geeft het niveau van Gearbox wel prachtig weer. Doet me weer denken aan de tijden dat de eigenaar van Gearbox wel even kwam verkondigen dat de productiekwaliteit van Unresolved een van de beste van de scene was.

Geen wonder dat de grote artiesten die onderhand betere platen maken van dat label afgaan :lol: .

Een paar dingen:

"Gearbox is a pioneer of being innovative"

Inderdaad toen in eind jaren 90 hardstyle überhaupt kwam, toen Donkey Rollers in 2005 alles omgooide, toen Headhunterz kwam, toen Radical opkwam, Theracords en Spoontech, allemaal totaal niet innovatief natuurlijk.

"Many things DJ's do on the MainStage which are not normal come from Gearbox"

100% Bullshit. Heel Gearbox is überhaupt afgeleid van een slap aftreksel van de stijl van fucking Delete
Luminite heeft echt compleet de kop in de reet van Gearbox zitten, wat een onzin.

Het enige wat goed en waar is, is dat ze erkennen dat ze liever de vrijheid hebben om whatever te doen en de kwaliteit daarvoor maar achterlaten. Wat Rooler vooral zegt. Dat is eerlijk en compleet begrijpelijk, maar shit als wat je hier post en de bovenstaande quotes zijn compleet uit de lucht gegrepen onzin en zelfverheerlijking.

Wat ze over Theracords zeggen, vind ik ook best logisch. Als ze met een release komen en die tonen aan Thera en hij weigert het waarna ze vervolgens bij Gearbox hun ei kwijt kunnen en groeien en dan vervolgens de vraag opnieuw krijgen, is het niet meer dan logisch dat ze nee zeggen.

Ik snap prima wat mensen als Rooler, Rebelion, die eigenaar zeggen. Maar dat het gelijk zo anti dit en wij zijn pioniers en hebben schijt aan de rest moet is zo onzinnig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het je doel is om reacties uit te lokken is dat prima gelukt. Het filmpje is daarentegen wel dekkend voor Gearbox en de reden waarom Gearbox zo groot is geworden. Kwantiteit boven kwaliteit. Gearbox heeft mega veel artiesten, maar een handjevol heeft het uiteindelijk ook echt gemaakt. Rebelion, Rooler, Malice en Unresolved. (luminite en Thyron wellicht in iets mindere mate). Maar op een label met meer dan 30 artiesten is dat eigenlijk helemaal niet zoveel. Puur, omdat ze vrijwel allemaal hetzelfde trucje toepassen.


OT: Zou m'n hond nog van dit feest afschuppen. Niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wat ze over Theracords zeggen, vind ik ook best logisch. Als ze met een release komen en die tonen aan Thera en hij weigert het waarna ze vervolgens bij Gearbox hun ei kwijt kunnen en groeien en dan vervolgens de vraag opnieuw krijgen, is het niet meer dan logisch dat ze nee zeggen.

Eens, maar:

1. Is het zo echt gebeurd?
2. Waarom zou je dit uberhaupt in een docu steken over een label? Dit is gewoon de competitie beledigen en is imo nergens voor nodig.
3. De manier waarop ze het zeggen is om van te kotsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Waarom we al tijden schijt hebben aan de negatieve comments van de mensen op Hardtraxx ;)


Is goed hoor maatje ;)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een tenenkrommende video. Strekking bij iedere artiest is dat de kwaliteit niet boeit, dat is duidelijk te merken in alle tracks, zoals bekend. Wat een stel clowns. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
... Unresolved and more t.b.c.


en meer teringmeuk dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 17:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Broken Balance schreef:
Wat ze over Theracords zeggen, vind ik ook best logisch. Als ze met een release komen en die tonen aan Thera en hij weigert het waarna ze vervolgens bij Gearbox hun ei kwijt kunnen en groeien en dan vervolgens de vraag opnieuw krijgen, is het niet meer dan logisch dat ze nee zeggen.

Eens, maar:

1. Is het zo echt gebeurd?
2. Waarom zou je dit uberhaupt in een docu steken over een label? Dit is gewoon de competitie beledigen en is imo nergens voor nodig.
3. De manier waarop ze het zeggen is om van te kotsen.


Dit is natuurlijk zo.

Maar buiten wat Luminite voor onzin er uit gooit en dat anti-watderestdoet wat sommigen af en toe doen, klopt het wel gewoon wat ze zeggen. Ze gaan meer voor creatieve insteek dan kwaliteit en dat is door een groot publiek opgepikt, prima, dat is hun goed recht en mooi voor ze dat het gelukt is. Daar zou je docu over moeten gaan, niet die zelverheerlijkende onzin die Luminite er uitgooit wat van geen kant klopt en dat anti-alles. Hou het lekker bij jezelf en je eigen label in plaats van ieder ander onder de bus te gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

creativiteit? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Phil en Rooler zijn prima persoonlijkheden maar de rest om Gearbox heen neemt wel sneue vormen aan zo te zien na dat filmpje.

Ach, ze zullen wel denken; zolang er markt voor is gaan we op deze voet verder.
En ik kan ze niet eens ongelijk geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Backfire schreef:
Waarom we al tijden schijt hebben aan de negatieve comments van de mensen op Hardtraxx ;)


Is goed hoor maatje ;)

Afbeelding


Pfffff, vetkuifje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 18:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
creativiteit? xd


Ik zie dat best wel, vooral in de beginjaren van Gearbox, of je t nou (kwalitatief) goed of slecht vond. Gearbox deed altijd wel grotendeels zijn eigen ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hebben het of vooruit denken maar alsnog kiezen ze voor kwantiteit ipv kwaliteit.
Echt een verkeerde insteek lijkt me.

Er zijn echt maar een paar Gear artiesten die ik volg en AVI8 is daar een van maar verder .. al dat rauwe gedoe ... No thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die laatste plaat in die documentaire, hoe heet die? xd :love: :love:

Tja.. creatief, kwantiteit boven kwaliteit, entertainment.. 't zal allemaal wel. Wat me nog het meest verbaasd is dat zoveel mensen dit daadwerkelijk leuk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 21:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Die laatste plaat in die documentaire, hoe heet die? xd :love: :love:

Tja.. creatief, kwantiteit boven kwaliteit, entertainment.. 't zal allemaal wel. Wat me nog het meest verbaasd is dat zoveel mensen dit daadwerkelijk leuk vinden.


Heel veel mensen verbazen zich ook nog steeds dat je het woord "smaak" niet kent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
G1LL schreef:
Die laatste plaat in die documentaire, hoe heet die? xd :love: :love:

Tja.. creatief, kwantiteit boven kwaliteit, entertainment.. 't zal allemaal wel. Wat me nog het meest verbaasd is dat zoveel mensen dit daadwerkelijk leuk vinden.


Heel veel mensen verbazen zich ook nog steeds dat je het woord "smaak" niet kent.


Oke: Wat me nog het meest verbaasd is dat zoveel mensen dit vanwege hun smaak ook daadwerkelijk leuk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 21:54 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ik snap prima wat mensen als Rooler, Rebelion, die eigenaar zeggen. Maar dat het gelijk zo anti dit en wij zijn pioniers en hebben schijt aan de rest moet is zo onzinnig.

Maar buiten wat Luminite voor onzin er uit gooit en dat anti-watderestdoet wat sommigen af en toe doen, klopt het wel gewoon wat ze zeggen. Ze gaan meer voor creatieve insteek dan kwaliteit en dat is door een groot publiek opgepikt, prima, dat is hun goed recht en mooi voor ze dat het gelukt is. Daar zou je docu over moeten gaan, niet die zelverheerlijkende onzin die Luminite er uitgooit wat van geen kant klopt en dat anti-alles. Hou het lekker bij jezelf en je eigen label in plaats van ieder ander onder de bus te gooien.


Gewoon dit ja. Hebben gewoon een goed product uitgevonden wat werkt, geven eerlijk toe dat hoe de tracks werken op de dansvloer belangrijker voor ze is dan de productiekwaliteit van deze tracks. Niks mis mee. Maar blijkbaar kan dit dus niet zonder een bak zelfverheerlijking en een sneer naar Thera. Kijk, als ze deze dingen hadden gezegd en dan gewoon zonder die continue verheerlijking/vergelijking met anderen/andere labels (wat ook gewoon overduidelijk geldingsdrang is, klinkt net als een onzekere tiener die z'n eigen kattekwaad rechtpraat omdat hij tenminste geen saaie nerd is) en al helemaal zonder te sneren naar een ander label, dan was het allemaal dikke prima. Blijkbaar moet er echter toch van dat anti-gedoe in, heel zonde.

Als je nou echt zo alpha en cool bent leg je gewoon de sterke kanten van je eigen bedrijf uit zonder daarbij prikjes naar anderen te geven, want dat heb je dan niet nodig. Maar een groot deel van hun populariteit/groeiende fanbase is juist ook weer te danken aan deze 'wij zijn harder en cooler dan de saaie rest' mentaliteit dus verbazend is het ook niet dat de artiesten op diezelfde manier praten. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2019 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Waarom we al tijden schijt hebben aan de negatieve comments van de mensen op Hardtraxx ;)



Is dit geschreven door een 16 jarige?
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2019 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :thumbsup:! Kijk hier wel heel erg naar uit :D. Enkel klein beetje jammer dat het overdag is. Word weer een dag vrij nemen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2019 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: die Rebelion gastjes ook...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2019 12:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Toch maar ff commenten. Hoe je t ook wendt of keert, toendertijd hadden we op Theracords al veel artiesten zitten dus de lat voor nieuwe artiesten lag hoog. We hadden immers ook nog geen tc labs label. Rebelion ontwikkelde zich daarna naar mijn mening erg goed dus toen heb ik ze gewoon gepolst aangezien ze in eerste instantie dus ook naar ons wilden komen. Het draait uiteindelijk allemaal om timing, meer niet. Gary, Raymond en ik kunnen het prima vinden met elkaar. En dit is meer een 'banter' dan echt een sneer. Niet meer v maken dan t is :thumbup:

Respect voor Gearbox wat ze hebben neergezet en een eigen fanbase gecreëerd hebben :)
1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten