Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 22:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk Headhunterz of Frequencerz als anthemmaker(s).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 09:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
DonnyD schreef:
Uniforce schreef:
Helaas geen P&D :cry:


En dit trouwens ook! Als je weet dat je in de periode voor Decibel je album af hebt en gaat lanceren dan moet het boekingskantoor waar je bij zit je hier toch op kunnen zetten met een showcase.. :huh: Ik vind dat echt slecht! Geldt voor meer events trouwens.. Is een enorm belangrijk aspect om populariteit te boosten!


Ik wil niet zeiken, maar P&D is toch ook niet echt een hele populaire act? Hier op hardtraxx misschien wel, maar verder heb ik niet het idee dat ze nou echt groot zijn. Gaat op deze manier natuurlijk alleen maar lastiger worden ook.


Nee dat is toch ook exact wat ik zeg ;) Helemaal met een album moet je als boekingskantoor showcases regelen ook al is het niet op de main indoor of blue DQ maar je moet er dan gewoon staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 11:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De zondag aanwezig.... Kijk er wel naar uit in ieder geval :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe snel waren de zaterdag kaarten vorig jaar uitverkocht? Ben vanavond niet thuis dus even kijken hoe we dat gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Hoe snel waren de zaterdag kaarten vorig jaar uitverkocht? Ben vanavond niet thuis dus even kijken hoe we dat gaan doen.


Één dag van te voren volgens mij. Dus dan is het natuurlijk altijd de vraag of het echt 'uitverkocht' was, maar het zal niet opeens binnen een week uitverkocht zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
De zondag aanwezig.... Kijk er wel naar uit in ieder geval :thumbup:


Is dit een mogelijkheid? :oh: Kan zelf die zaterdag niet vrij krijgen i.v.m. vakanties van collega's. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Soundmasher schreef:
rakkietakkie schreef:
De zondag aanwezig.... Kijk er wel naar uit in ieder geval :thumbup:


Is dit een mogelijkheid? :oh: Kan zelf die zaterdag niet vrij krijgen i.v.m. vakanties van collega's. :cry:


Ik dacht te lezen dat je geen zondagtickets kon halen? Alleen zaterdag-zondagtickets, losse zaterdagtickets en weekendtickets. Verkoop is vanavond toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
“De zondag is alleen voor de weekenders, dus er zullen geen losse zondagtickets verkrijgbaar zijn. Dit doet b2s om de optimale sfeer van de weekenders te bewaren.”
!


Dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 16:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
Goldenstyle schreef:
Hoe snel waren de zaterdag kaarten vorig jaar uitverkocht? Ben vanavond niet thuis dus even kijken hoe we dat gaan doen.


Één dag van te voren volgens mij. Dus dan is het natuurlijk altijd de vraag of het echt 'uitverkocht' was, maar het zal niet opeens binnen een week uitverkocht zijn :)


Ow oke, thanks. Bestel ik ze morgen wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 18:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Soundmasher schreef:
rakkietakkie schreef:
De zondag aanwezig.... Kijk er wel naar uit in ieder geval :thumbup:


Is dit een mogelijkheid? :oh: Kan zelf die zaterdag niet vrij krijgen i.v.m. vakanties van collega's. :cry:


Ik kan alleen zondags.. Maat kan alleen zaterdags.. Groep gaat 2 dagen... Lossen we het zo op. Voor 50eu dus een leuk festival dagje
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar door de festival dag op zondag ook maar besloten om het hele weekend aanwezig te zijn. Line-up ziet er goed uit over het hele weekend heen, beter dan Defqon in mijn opzicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

Soundmasher schreef:
rakkietakkie schreef:
De zondag aanwezig.... Kijk er wel naar uit in ieder geval :thumbup:


Is dit een mogelijkheid? :oh: Kan zelf die zaterdag niet vrij krijgen i.v.m. vakanties van collega's. :cry:


Vorig jaar zondagkaartje voor €7 gekocht :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2019 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdagtickets in de pocket :thumbsup: aanwezig met de heer Parvuz
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2019 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

€25 euro meer betalen en je kan de zondag ook meepakken, maakt het zo wel erg interessant :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2019 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
€25 euro meer betalen en je kan de zondag ook meepakken, maakt het zo wel erg interessant :P


Zag het inderdaad ja, maar dan komt er ook weer een overnachting (of meerdere) bij en een dag extra festivalbier zuipen. Al met al weer een paar honderd euro extra kwijt. Kan ik niet hebben deze zomer haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2019 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekend + camping tickets binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 12:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zaterdag en zondag ticket binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 10:42 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand die enig idee heeft hoe streng ze zijn bij het checken van je auto's voor de huisjes qua hoeveelheid bier dat je meeneemt e.d.?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 10:58 
 
Hardtraxx Veteran

Marten schreef:
Iemand die enig idee heeft hoe streng ze zijn bij het checken van je auto's voor de huisjes qua hoeveelheid bier dat je meeneemt e.d.?


Je kan met je auto het terrein niet op dus is eigenlijk niet relevant ;)

Bij de controle vind ik ze op checken van hoeveelheid drank strenger met Decibel dan met DQ maar dat kan ook 4x pech geweest zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 11:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Marten schreef:
Iemand die enig idee heeft hoe streng ze zijn bij het checken van je auto's voor de huisjes qua hoeveelheid bier dat je meeneemt e.d.?


Je kan met je auto het terrein niet op dus is eigenlijk niet relevant ;)

Bij de controle vind ik ze op checken van hoeveelheid drank strenger met Decibel dan met DQ maar dat kan ook 4x pech geweest zijn


Je leest verkeerd, je kunt wel degelijk met de auto naar je huisje rijden en dus alles wat erin zit uitladen in het huisje. Bij sommige accomodaties mag de auto zelfs langs het huisje geparkeerd blijven staan.
Uiteraard mag de auto niet de camping of het festival terrein op ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 11:19 
 
Hardtraxx Veteran

Tijd voor een extra kopje koffie :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Bij de controle vind ik ze op checken van hoeveelheid drank strenger met Decibel dan met DQ maar dat kan ook 4x pech geweest zijn

Dit is overigens wel waar.
"Vroeger" kon je altijd met je auto het terrein op, ook al had je gewoon een campingplaats. Toen werd onze auto nooit gecontroleerd. De laatste jaren mocht je volgens mij maar 1,5 liter meenemen en dat werd wel streng gecheckt. Ik pak altijd alles in aluminiumfolie in om het koel te houden, je ziet dan dus niet wat er in zit. Werd wel eens in die koeltas gekeken maar dat folie werd er nooit afgehaald. Heb altijd wel een litertje of 4 aan bier meegenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 15:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Uiteraard mag de auto niet de camping of het festival terrein op ;)


Niet, godverdomme, wou net mainstage gaan staan met mijn Terror Twingo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 20:20 
 
Organisator
Avatar gebruiker

:bomb: :bomb:

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knalt er goed op, en een lekkere melodie. Ik vind de clip ook erg vet gedaan met die stad.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten