Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 22:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het anthem geeft zeker wel de sfeer van Decibel weer. Treffende melodie ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 09:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pwoah, erg dik anthem hoor :thumbsup: Toffe melodie en ook een 'stevige' plaat, passend bij Decibel. Voltreffer wat mij betreft. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 09:20 
 
Hardtraxxer

Zo toffe plaat zeg, zit alles in! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij was de line up voor the weekend camping nog niet bekend gemaakt, maar zie nu op de instagram van frequencerz dat ze zondag op de poolparty draaien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 16:43 
 
Hardtraxxer

Dien schreef:
Volgens mij was de line up voor the weekend camping nog niet bekend gemaakt, maar zie nu op de instagram van frequencerz dat ze zondag op de poolparty draaien :)

Beter zetten ze ook weer dat podium in het meer neer, naast het zwembad. Supervet op zondag vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Het anthem geeft zeker wel de sfeer van Decibel weer. Treffende melodie ook.


Heel erg mee eens. Vind het ook tof wel her en der kleine geluidjes te kunnen horen die je ook in zijn weekend anthem van 2015 kan horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2019 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weekend aanwezig! Eerste keer Decibel, zin an :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2019 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterk anthem :love: Enige kleine minpuntje is die gigantisch lange opbouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2019 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Dien schreef:
Volgens mij was de line up voor the weekend camping nog niet bekend gemaakt, maar zie nu op de instagram van frequencerz dat ze zondag op de poolparty draaien :)

Beter zetten ze ook weer dat podium in het meer neer, naast het zwembad. Supervet op zondag vorig jaar


Ja dat was echt top!! Wat een sfeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 08:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook erg benieuwd naar alle extra activiteiten en DJ's dit weekend. Al die kleine feestjes overal is toch al wel wat Decibel zo gezellig maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 09:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ook erg benieuwd naar alle extra activiteiten en DJ's dit weekend. Al die kleine feestjes overal is toch al wel wat Decibel zo gezellig maakt.

Ik ook! Ineens een random schuimparty bij de douches :lol: Op Defqon zit jullie groep in huisje, toch? Zitten jullie op Decibel eigenlijk wel op d camping? Of ook in huisje op het Safaripark?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
RomanAnthony schreef:
Ook erg benieuwd naar alle extra activiteiten en DJ's dit weekend. Al die kleine feestjes overal is toch al wel wat Decibel zo gezellig maakt.

Ik ook! Ineens een random schuimparty bij de douches :lol: Op Defqon zit jullie groep in huisje, toch? Zitten jullie op Decibel eigenlijk wel op d camping? Of ook in huisje op het Safaripark?

Die schuimparty was in 2017 volgens mij voor het eerst, dat was in het toiletgebouw naast onze spot. 2017 en 2018 waren er ook pop-up party's van Desperados op ons veld. Stond Sound Rush daar bijv. nog te draaien.

Dit jaar zitten we inderdaad (voor het eerst) in een huisje. We zaten vorig jaar naast de ingang van het safaripark en in feite zit je gewoon een 'straat' / stukje naast de camping maar dan iets rustiger en met comfort. Ben erg benieuwd maar het zal, normaal gesproken, beter bevallen dan een tentje op de camping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 10:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Die schuimparty was in 2017 volgens mij voor het eerst, dat was in het toiletgebouw naast onze spot. 2017 en 2018 waren er ook pop-up party's van Desperados op ons veld. Stond Sound Rush daar bijv. nog te draaien.

Ah ja, dat van Desperados kan ik me ook nog wel herinneren. Was echt een paar tenten bij die van ons vandaan. Benieuwd of ze dat dit jaar weer hebben, denk het wel.


Remi schreef:
Dit jaar zitten we inderdaad (voor het eerst) in een huisje. We zaten vorig jaar naast de ingang van het safaripark en in feite zit je gewoon een 'straat' / stukje naast de camping maar dan iets rustiger en met comfort. Ben erg benieuwd maar het zal, normaal gesproken, beter bevallen dan een tentje op de camping.

Ah super chill! Ik vind de camping op Decibel een stuk sfeervoller dan op Defqon, maar rust is op Decibel vaak ook wel ver te zoeken. Ben wel benieuwd hoe dat in een huisje is, aangezien je inderdaad vlakbij de camping zit. Zal vast wel iets schelen vermoed ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Ben wel benieuwd hoe dat in een huisje is

[fixmodus] Je bent welkom om eens te komen kijken hoor :cool: [/fixmodus]
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 10:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Sarabande schreef:
Ben wel benieuwd hoe dat in een huisje is

[fixmodus] Je bent welkom om eens te komen kijken hoor :cool: [/fixmodus]

:lol:

Deal ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Sarabande schreef:
Ben wel benieuwd hoe dat in een huisje is

[fixmodus] Je bent welkom om eens te komen kijken hoor :cool: [/fixmodus]


Trots :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 10:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
RomanAnthony schreef:
Ook erg benieuwd naar alle extra activiteiten en DJ's dit weekend. Al die kleine feestjes overal is toch al wel wat Decibel zo gezellig maakt.

Ik ook! Ineens een random schuimparty bij de douches :lol: Op Defqon zit jullie groep in huisje, toch? Zitten jullie op Decibel eigenlijk wel op d camping? Of ook in huisje op het Safaripark?


Yes. Vorig jaar voor het eerst op Defqon de camping vaarwel gezegd voor een huisje en dit bewust voor Decibel nog niet gedaan, omdat ook wij van mening zijn dat die camping gewoon 100 keer gezelliger is. Echter op Decibel vorig jaar zulke horrorburen gehad, dat we ook toen besloten hebben om niet meer op die camping te staan. Een beetje lawaai van de buren kunnen we nog wel handelen, maar dit was van vrijdagmiddag tot maandagmorgen met een enorme box non-stop uptempo. Je voelde de grond gewoon trillen onder je luchtbed als je in je bed lag. Waren ook precies de allergrootste tokkies die je je maar voor kunt stellen en die frustraties gaan we eens lekker proberen te voorkomen dit jaar. Erg benieuwd naar de rust in die huisjes (zal minder zijn dan op Defqon vrees ik). Qua afstand zitten we volgens mij overal wel redelijk dichtbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 10:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Yes. Vorig jaar voor het eerst op Defqon de camping vaarwel gezegd voor een huisje en dit bewust voor Decibel nog niet gedaan, omdat ook wij van mening zijn dat die camping gewoon 100 keer gezelliger is. Echter op Decibel vorig jaar zulke horrorburen gehad, dat we ook toen besloten hebben om niet meer op die camping te staan. Een beetje lawaai van de buren kunnen we nog wel handelen, maar dit was van vrijdagmiddag tot maandagmorgen met een enorme box non-stop uptempo. Je voelde de grond gewoon trillen onder je luchtbed als je in je bed lag. Waren ook precies de allergrootste tokkies die je je maar voor kunt stellen en die frustraties gaan we eens lekker proberen te voorkomen dit jaar. Erg benieuwd naar de rust in die huisjes (zal minder zijn dan op Defqon vrees ik). Qua afstand zitten we volgens mij overal wel redelijk dichtbij.

Meh, zulke buren kunnen je festival echt goed verzieken. In mijn ervaring is de Decibel camping sowieso wel luidruchtiger dan Defqon. Wij hebben slechts één jaar redelijk mazzel gehad met onze buren qua harde muziek draaien de hele nacht door, maar die buren vonden het dan weer nodig om terwijl we sliepen onze pannenkoeken uit onze tent te jatten. Werden we alsnog super vroeg wakker :mad:
Maar als ik niet kan slapen door de herrie kom ik wel met mijn luchtbed naar jullie /fixmodus :P (ik snurk niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Maar als ik niet kan slapen door de herrie kom ik wel met mijn luchtbed naar jullie /fixmodus :P (ik snurk niet)


Als dit geen neuken wordt! Congrats Remi :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 12:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zelfs biscuit schaamt zich voor die opmerking
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit op Decibel al 2 edities in een huisje/stacaravan, hoef ook niet meer anders. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding



Woop woop :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 13:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ik zit op Decibel al 2 edities in een huisje/stacaravan, hoef ook niet meer anders. :thumbup:


Welke huisjes heb je al gehad? En hoe zit het qua omgevingsgeluid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Alm1ghty schreef:
Ik zit op Decibel al 2 edities in een huisje/stacaravan, hoef ook niet meer anders. :thumbup:


Welke huisjes heb je al gehad? En hoe zit het qua omgevingsgeluid?


Altijd in een chalet, volgens mij hebben wij dit jaar Azure en vorige jaren Avant/Vista.
Omgevingsgeluid is bijna niks. Na middernacht verzoeken de bewakers ook geluidsinstallaties zacht of uit te zetten.
Na 22.00 uur? (weet ik niet zeker) kun je ook niet meer het veldje opkomen zonder bandje.

Lekker koelkastje, fatsoenlijk bed (waar ik niet in pas) en eigen douche/schijthok ter beschikking terwijl je gewoon midden op het terrein zit is ideaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
RomanAnthony schreef:
Alm1ghty schreef:
Ik zit op Decibel al 2 edities in een huisje/stacaravan, hoef ook niet meer anders. :thumbup:


Welke huisjes heb je al gehad? En hoe zit het qua omgevingsgeluid?


Altijd in een chalet, volgens mij hebben wij dit jaar Azure en vorige jaren Avant/Vista.
Omgevingsgeluid is bijna niks. Na middernacht verzoeken de bewakers ook geluidsinstallaties zacht of uit te zetten.
Na 22.00 uur? (weet ik niet zeker) kun je ook niet meer het veldje opkomen zonder bandje.

Lekker koelkastje, fatsoenlijk bed (waar ik niet in pas) en eigen douche/schijthok ter beschikking terwijl je gewoon midden op het terrein zit is ideaal.


Super. Wij zitten dit jaar ook in een aantal Vista's. Fijn om te horen dat die geluidsinstallaties zacht of uit moeten 's nachts, want dat is toch wel een beetje waar we een huisje voor nemen (plus natuurlijk alle kampeerongemakken).
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten