Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 10:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette line up! Mis P&D inderdaad ook gezien het album.

Ik word als Spoontech fan wel erg simpel van Mind Dimension vs The Purge op zo'n beetje elk feest.. Doe dan eens één van de heren met een onbekendere Spoontech artiest, of een artiest van een ander label. Zoals Intents met The Purge vs Genox en Mind Dimension vs Rooler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 11:20 
 
Hardtraxx Addict

zeke schreef:
Mainstage op vrijdag en zondag lijkt me inderdaad gewoon de pussy lounge stage.
Verder gebruiken ze geen benamingen meer voor de area's. Dat zal ook wel met de area switch op zondag te maken hebben dan.

Op zondag in ieder geval niet. Dan is district the beach gesloten.
Was vermeld helemaal in het begin van de 2019 aankondiging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net als vorig jaar mis ik Act of Rage. Apart dat hij er vorig jaar en dit jaar niet staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 11:26 
 
Hardtraxx Veteran

JarneNL schreef:
Net als vorig jaar mis ik Act of Rage. Apart dat hij er vorig jaar en dit jaar niet staat.


Die staat op Dance Valley
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 11:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:
Net als vorig jaar mis ik Act of Rage. Apart dat hij er vorig jaar en dit jaar niet staat.


Mis je die echt? Met z'n line up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 11:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:
Net als vorig jaar mis ik Act of Rage.


Said no one...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Ik word als Spoontech fan wel erg simpel van Mind Dimension vs The Purge op zo'n beetje elk feest.. Doe dan eens één van de heren met een onbekendere Spoontech artiest, of een artiest van een ander label. Zoals Intents met The Purge vs Genox en Mind Dimension vs Rooler.


Duimen voor de toevoeging van nog zo'n secret area dan, stonden voorheen ook een aantal spoon artiesten als ik het me goed herinner. En vgm stond vorig jaar ook Vyral of Infirium oid in de hangout? Nog even de camping lineup afwachten dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
JarneNL schreef:
Net als vorig jaar mis ik Act of Rage. Apart dat hij er vorig jaar en dit jaar niet staat.


Mis je die echt? Met z'n line up?


Nouja, ik vind zijn stijltje persoonlijk erg vet en ik had hem wel vs RR willen zien, aangezien ik solo RR niet aantrekkelijk vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 13:06 
 
Hardtraxx Addict

Prima line-up zeg, dit jaar maar eens hier kijken op de zaterdag in plaats van Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer goede line-up! wel opvallend dat Da Tweekaz er niet opstaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 13:28 
 
Hardtraxx Addict

B-rent schreef:
Zeer goede line-up! wel opvallend dat Da Tweekaz er niet opstaat?

Nah, decibel is niet zo'n buitenlanders feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 13:31 
 
Hardtraxxer

Hele fijne line up een stuk leuker dan defqon, ondanks dat het in een hele drukke periode valt toch maar een kijkje nemen op de zaterdag weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Desley DD schreef:
Ik word als Spoontech fan wel erg simpel van Mind Dimension vs The Purge op zo'n beetje elk feest.. Doe dan eens één van de heren met een onbekendere Spoontech artiest, of een artiest van een ander label. Zoals Intents met The Purge vs Genox en Mind Dimension vs Rooler.


Duimen voor de toevoeging van nog zo'n secret area dan, stonden voorheen ook een aantal spoon artiesten als ik het me goed herinner. En vgm stond vorig jaar ook Vyral of Infirium oid in de hangout? Nog even de camping lineup afwachten dus.


Klopt inderdaad, op de camping was dat vorig jaar. Ik zeg ook niet dat Decibel dat nooit gedaan heeft, meer in zijn algemeenheid. Toevallig dat ik het hier zeg omdat dit nu de zoveelste is waar ik het zie gebeuren en dat vind ik jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@B2S; Kunnen jullie de openingspost aanpassen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelooflijk vette line-up. Gewoon 2 dagen classics en niet 1 dag early en 1 dag classics zoals op Defqon.
Sowieso 2 dagen hoofdzakelijk bij de classics te vinden, linksvoor uiteraard :D

Mainstage op vrijdag open? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke line-up! Zin begint nu al weer te komen, derde jaar op rij een weekend! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Uniforce schreef:
Helaas geen P&D :cry:


En dit trouwens ook! Als je weet dat je in de periode voor Decibel je album af hebt en gaat lanceren dan moet het boekingskantoor waar je bij zit je hier toch op kunnen zetten met een showcase.. :huh: Ik vind dat echt slecht! Geldt voor meer events trouwens.. Is een enorm belangrijk aspect om populariteit te boosten!


Ik wil niet zeiken, maar P&D is toch ook niet echt een hele populaire act? Hier op hardtraxx misschien wel, maar verder heb ik niet het idee dat ze nou echt groot zijn. Gaat op deze manier natuurlijk alleen maar lastiger worden ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 18:12 
 
Hardtraxx Addict

fflkkr schreef:
Heerlijke line-up! Zin begint nu al weer te komen, derde jaar op rij een weekend! :thumbsup:

Ze noemen het main stage
Wil niet zeggen dat het de main stage is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
DonnyD schreef:
Uniforce schreef:
Helaas geen P&D :cry:


En dit trouwens ook! Als je weet dat je in de periode voor Decibel je album af hebt en gaat lanceren dan moet het boekingskantoor waar je bij zit je hier toch op kunnen zetten met een showcase.. :huh: Ik vind dat echt slecht! Geldt voor meer events trouwens.. Is een enorm belangrijk aspect om populariteit te boosten!


Ik wil niet zeiken, maar P&D is toch ook niet echt een hele populaire act? Hier op hardtraxx misschien wel, maar verder heb ik niet het idee dat ze nou echt groot zijn. Gaat op deze manier natuurlijk alleen maar lastiger worden ook.


2016 en 2017 stonden ze er ook, nu met dat album was het wel nice geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 20:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
fflkkr schreef:
Heerlijke line-up! Zin begint nu al weer te komen, derde jaar op rij een weekend! :thumbsup:

Ze noemen het main stage
Wil niet zeggen dat het de main stage is.


Anders quote je even het juiste berichtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 20:35 
 
Hardtraxx Addict

zeke schreef:
heggenschaar schreef:
fflkkr schreef:
Heerlijke line-up! Zin begint nu al weer te komen, derde jaar op rij een weekend! :thumbsup:

Ze noemen het main stage
Wil niet zeggen dat het de main stage is.


Anders quote je even het juiste berichtje.

Nah kost te veel moeite
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen we al speculeren over een kandidaat voor het Anthem?

Quote van Atmozfears op insta story "see you again at the mainstage! This one is gonna be special -.-"

Hele dikke line up verder, mis alleen wel P&D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Kunnen we al speculeren over een kandidaat voor het Anthem?

Quote van Atmozfears op insta story "see you again at the mainstage! This one is gonna be special -.-"

Hele dikke line up verder, mis alleen wel P&D.


Atmozfears heeft in 2015 nog het anthem gemaakt voor decibel. Ik verwacht zelf D-block & S-te-fan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
ThaBomba. schreef:
Kunnen we al speculeren over een kandidaat voor het Anthem?

Quote van Atmozfears op insta story "see you again at the mainstage! This one is gonna be special -.-"

Hele dikke line up verder, mis alleen wel P&D.


Atmozfears heeft in 2015 nog het anthem gemaakt voor decibel. Ik verwacht zelf D-block & S-te-fan :D


Dit was een "weekend soundtrack" en geen Anthem, hiernaast was nog gewoon het Anthem zoals we dat kennen. Zou me niets verbazen als Headhunterz hem heeft gemaakt, maar atmozfears zijn post is wel verdacht. Wellicht de lang besproken collab?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 22:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

EDIT :whistle:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten