Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 78  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 19:02 

Hardtraxx Addict

Komt eventtravel hier ook weer? :D

Want om met OV te gaan wordt hem net niet.. Kan je einde niet meemaken :( En dat is natuurlijk heeeeeeel jammer :cry:
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 19:02 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Komt eventtravel hier ook weer? :D

Want om met OV te gaan wordt hem net niet.. Kan je einde niet meemaken :( En dat is natuurlijk heeeeeeel jammer :cry:

eventtravel komt hier volgens mij altijd, dus zal dit jaar niet anders zijn denk ik :)
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 19:30 

Hardtraxx Veteran

Ik vind 70 euro eigenlijk te veel, ook al is het zo'n goed feest.
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 19:41 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Maar ING is sneller, inloggen met username password, tancode via sms en klaar. Niet met dat apparaatje bespaart een hoop tijd..

Heb niets tegen Rabo, maar ING is gewoon sneller ^^

Ik heb TAN-codes op papier, nog sneller. :P
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 19:42 

Hardtraxx Veteran

t is ook veel te veel, maar dat komt door die btw
vind t zelf ook behoorlijk kut, helemaal omdat t voor mij letterlijk om de hoek is en ik 70euro kan betalen om naar binnen te mogen :mad:
maar ik ga het zoiezo niet missen, gewoon hopen dat ik bij de eerste 500 zit, en dan vind ik 70euro voor een vipticket nog best redelijk :)
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 19:59 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
t is ook veel te veel, maar dat komt door die btw
vind t zelf ook behoorlijk kut, helemaal omdat t voor mij letterlijk om de hoek is en ik 70euro kan betalen om naar binnen te mogen :mad:
maar ik ga het zoiezo niet missen, gewoon hopen dat ik bij de eerste 500 zit, en dan vind ik 70euro voor een vipticket nog best redelijk :)

Afterparty!!! :love:
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 23:31 

Mij maakt het niet uit ofdat ik vip heb of niet, het wordt mijn eerste decibel (als 17 jarige). En het is ook om de hoek! ^^
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 23:38 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 00:06 

Donateur

Piaaa schreef:
Kepro schreef:

vind het ook veels te duur.. Zo is het gewoon niet meer leuk om naar een feest te gaan, aangezien je meer dan 200 euries kwijt bent in totaal.. voor mij nu dan wat meer want heb een huisje erbij geboekt.. Maar als alle feesten zo duur worden, wordt het niet meer dan 1x p jaar naar een festival helaas.
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 00:18 

Hardtraxx Veteran

70 euro is gewoon vrij prijzig. Kan me goed voorstellen dat mensen het te veel van het goede gaan vinden.

Maar het wordt mijn eerste keer Decibel, dus ik ga het er wel voor over hebben.
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 00:20 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
70 euro is gewoon vrij prijzig. Kan me goed voorstellen dat mensen het te veel van het goede gaan vinden.

Maar het wordt mijn eerste keer Decibel dit jaar, dus ik ga het er wel voor over hebben.

Mijn eerste ook dit jaar :P
Ook gelijk de 1e van altijd :thumbsup:

Heb er zin in!
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 00:22 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
93Wesley93 schreef:

Maar het wordt mijn eerste keer Decibel dit jaar, dus ik ga het er wel voor over hebben.

Mijn eerste ook dit jaar :P
Ook gelijk de 1e van altijd :thumbsup:

Heb er zin in!

Ja ik bedoelde eerste Decibel ooit natuurlijk, was ff formulerings foutje, het is ook al vrij laat he. :$
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 00:33 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Ja ik bedoelde eerste Decibel ooit natuurlijk, was ff formulerings foutje, het is ook al vrij laat he. :$

Haha pas half 1 :P
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 01:01 

Bierkoning

Tuurlijk is 70euro duur, maar waar leg je dan de grens.
Want als je kijkt naar Loudness, dat kost 20eu, hoeveel zou dat dan moeten gaan kosten als je Decibel bijv. 50eu maakt...

begrijp me niet verkeerd ik vind het ook veel geld, maar het is maar net hoe je het in vergelijking stelt tot andere evenementen.
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 01:07 

Donateur

die vergelijking snap ik niet helemaal :huh:
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 01:10 

Bierkoning

roberttt schreef:
die vergelijking snap ik niet helemaal :huh:

Ik bedoel, als je de 2 evenementen vergelijkt, dan is Decibel in alles 20 x zo groot & uitgebreid als Loudenss, dus als je Decibel goedkoper wil maken, zeg 50euro, dan zou je Loudness eigenlijk ook weer goedkoper moeten maken, maar dan blijft er geen bedrag meer over, en als je Loudness 20euro zou laten is dat weer veel te veel als je het vergelijkt met die 50euro van Decibel

snap je :P
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 06:15 

Hardtraxx Veteran

vind ik geen goede vergelijking..decibel kan niet veel goedkoper dan het nu is. door die btw-verhoging scheelt het gewoon 10euro in de prijs, daar zit het verschil. ;)
ik zeg ook niet dat decibel of loudness ofzo n stuk goedkoper moet worden, want dat is gewoon niet haalbaar denk ik.
alleen door die btw wordt het gewoon te duur om meerdere festivals te bezoeken, voor mij in ieder geval wel.
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 10:34 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
vind ik geen goede vergelijking..decibel kan niet veel goedkoper dan het nu is. door die btw-verhoging scheelt het gewoon 10euro in de prijs, daar zit het verschil. ;)
ik zeg ook niet dat decibel of loudness ofzo n stuk goedkoper moet worden, want dat is gewoon niet haalbaar denk ik.
alleen door die btw wordt het gewoon te duur om meerdere festivals te bezoeken, voor mij in ieder geval wel.

Maaarrr... die btw verhoging is toch nog niet doorgevoerd??!! Die kreeg toch half jaar uitstel.. Dat betekend dat die 14 mei nog niet ingevoerd is :oh:

edit: BTW verhoging concerten/evenmenten/festivals utigesteld tot 1 juli 2011! Daarna zal het opnieuw bekeken worden aangezien waarschijnlijk meerderheid 1e kamer het er niet mee eens is..

Dus dat zal betekenen dat die 10 euro niets te maken heeft met de btw...
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 10:52 

Hardtraxx Newbie

Squirrie schreef:
pecola-tje schreef:

Maaarrr... die btw verhoging is toch nog niet doorgevoerd??!! Die kreeg toch half jaar uitstel.. Dat betekend dat die 14 mei nog niet ingevoerd is :oh:

edit: BTW verhoging concerten/evenmenten/festivals utigesteld tot 1 juli 2011! Daarna zal het opnieuw bekeken worden aangezien waarschijnlijk meerderheid 1e kamer het er niet mee eens is..

Dus dat zal betekenen dat die 10 euro niets te maken heeft met de btw...

De wet was met een half jaar uitgesteld tot 1 juli 2011 :)

op dit moment geldt dat alle concerten/evenementen/festivals die na 1 juli 2011 plaatsvinden nu al de btw verhoging van toepassing.
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 10:58 

Hardtraxx Addict

Pff wat klote man!

En als dan de btw verhoging er als nog niet doorkomt in de eerste kamer betekend het dus gewoon dat ze lekker winst maken ;)

Laat ze mijn rekeningnummer maar noteren en het terugstorten dan! :D
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 20:30 

Hardtraxx Veteran

Ik neem aan dat men hier wel over nagedacht heeft. Maar toch moet je rekening houden met zo´n besluit. Uiteindelijk ga je er vanuit dat het gewoon door de eerste kamer komt.
Bericht Geplaatst op 08 mei 2011 13:02 

Hardtraxx Veteran

Ik heb besloten om er toch niet heen te gaan, ik vind de prijs gewoon teveel van het goede. Ik wacht xqlusive wel af en er komt nog genoeg leuks voorbij.
Bericht Geplaatst op 08 mei 2011 14:44 

Hardtraxxer

Zeker aanwezig!

En de prijs neem ik voor lief!:D
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 11:29 

Hardtraxxer

ff een vraag:

hoeveel kaarten kun je pp bestellen of is dat niet bekend?
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 13:35 

Hardtraxx Elite

G-Madness schreef:
ff een vraag:

hoeveel kaarten kun je pp bestellen of is dat niet bekend?

Chukkels schreef:
Citaat:
Maximum aantal kaarten
Per transactie zijn maximaal 9 kaarten toegestaan. Indien je toch meer kaarten boekt dan het maximaal aantal toegestane tickets dan hebben wij de mogelijkheid die zonder tegenbericht te annuleren. Het geld wordt dan zonder bespreekgelden en transactiekosten teruggestort.

Soms moet je even paar pagina's terug kijken vind je veel informatie ;)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten