Zal 16 mei (De 1e maandag na kaartverkoop) pas kaartje halen, beter dat niet gelijk zaterdag uitverkocht raakt!
Moet Defqon ook al missen
Moet Defqon ook al missen
Dan is die maat van jou niet zo slimwrote:gaat lopen, maar heeft al wel sollicitatie gesprek gehad daar, hoort hij die man helemaal uit...
Zo heeft hij wel meer dingen waarvan ik zeg dat ik het wil weten maar hij niet loslaat
49.50 als ik het me goed herinner. Dit jaar komt er sowieso 5 euro bij ivm de btw-verhoging + natuurlijk de jaarlijkse verhoging.wrote:Wel prijzig, hoe veel koste het vorig jaar ook al weer?
Correctie: 58 euro. Verhoging van 9 euro met BTW etc erbij..wrote:49.50 als ik het me goed herinner. Dit jaar komt er sowieso 5 euro bij ivm de btw-verhoging + natuurlijk de jaarlijkse verhoging.wrote:Wel prijzig, hoe veel koste het vorig jaar ook al weer?
Zal het volgend jaar dan nog duurder worden?wrote:Correctie: 58 euro. Verhoging van 9 euro met BTW etc erbij..wrote:49.50 als ik het me goed herinner. Dit jaar komt er sowieso 5 euro bij ivm de btw-verhoging + natuurlijk de jaarlijkse verhoging.wrote:Wel prijzig, hoe veel koste het vorig jaar ook al weer?
Klopt best wel ja, er is echt zoveel keuze. Liefst zou ik naar alles gaan maar dat staat de portemonnee niet toe vrees ik.wrote:Al moet ik wel zeggen dat we deze zomer meer grotere feesten dan ooit tevoren lijken te hebben.. De rek begint eruit te raken.
Je rekent niet helemaal goedwrote:Kaartje voor Decibel is volgens mij voornamelijk duurder geworden door de BTW verhoging.
Kaartje was voorheen € 58,- ex fee. Nu € 67,50 waarvan 13% BTW verhoging = € 8,78 dus blijft er € 58,72 over.
Naar mijn inzien dus maar een verhoging vanuit b2s van 72 cent
Oke je hebt gelijkt. Oude prijs € 58,- + 13% BTW zou neerkomen op € 65,54. Verhoging van € 1,96wrote:Je rekent niet helemaal goedwrote:Kaartje voor Decibel is volgens mij voornamelijk duurder geworden door de BTW verhoging.
Kaartje was voorheen € 58,- ex fee. Nu € 67,50 waarvan 13% BTW verhoging = € 8,78 dus blijft er € 58,72 over.
Naar mijn inzien dus maar een verhoging vanuit b2s van 72 cent
Die 13% verhoging is €7.38, dus als het nog met de standaard 6% btw was, was het maar €60.12, 2 euro verhoging met vorig jaar
Achja, dit jaar ga ik gewoon en zie wel hoe het volgend jaar is
Ik zat zelf te twijfelen om een VIP kaart te halen, maar ze praten hier over de eerste kaarten. Ik was al van plan om gelijk volgende week zaterdag om 1 uur een kaartje kopen. Ben je dan al gegarandeerd voor een upgrade of moet je dan nog echt geluk hebben?wrote:
De allereerste tickets die op 14 mei via decibel.tickets.b2s.nl verkocht worden, ontvangen traditioneel de gratis upgrade naar VIP. Daarnaast zijn er ook dit jaar VIP tickets te koop voor de mensen die sowieso graag als VIP naar Decibel willen.
De eerste 500 mensen ontvangen deze upgrade. Het is dus best wel geluk hebben inderdaadwrote:Ik zat zelf te twijfelen om een VIP kaart te halen, maar ze praten hier over de eerste kaarten. Ik was al van plan om gelijk volgende week zaterdag om 1 uur een kaartje kopen. Ben je dan al gegarandeerd voor een upgrade of moet je dan nog echt geluk hebben?wrote:
De allereerste tickets die op 14 mei via decibel.tickets.b2s.nl verkocht worden, ontvangen traditioneel de gratis upgrade naar VIP. Daarnaast zijn er ook dit jaar VIP tickets te koop voor de mensen die sowieso graag als VIP naar Decibel willen.
Het is inderdaad een stuk duurder geworden, maar Decibel vind ik het zeker waard
Prijzig feestje hahawrote:Dat wordt dan lekker vanaf 12.59 f5-en totdat je erin bent en klikken maar
Ow..zo..wrote:Maar ING is sneller, inloggen met username password, tancode via sms en klaar. Niet met dat apparaatje bespaart een hoop tijd..
Heb niets tegen Rabo, maar ING is gewoon sneller