Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 78  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 mei 2011 00:12 

Hardtraxx Veteran

Zal 16 mei (De 1e maandag na kaartverkoop) pas kaartje halen, beter dat niet gelijk zaterdag uitverkocht raakt!
Moet Defqon ook al missen :(
Bericht Geplaatst op 05 mei 2011 21:15 

Hardtraxx Newbie

robkuh1990 schreef:
gaat lopen, maar heeft al wel sollicitatie gesprek gehad daar, hoort hij die man helemaal uit...
Zo heeft hij wel meer dingen waarvan ik zeg dat ik het wil weten maar hij niet loslaat

Dan is die maat van jou niet zo slim >.< Moet nog met zijn stage beginnen en nu al informatie doorspelen? :/
Kan hem zijn stageplaats kosten. ;)

en by the way voor zover ik weet is er geen sollicitant geweest de afgelopen weken :P
Bericht Geplaatst op 05 mei 2011 22:05 

Hardtraxx Veteran

Wel prijzig, hoe veel koste het vorig jaar ook al weer?
Bericht Geplaatst op 05 mei 2011 22:18 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

49.50 als ik het me goed herinner. Dit jaar komt er sowieso 5 euro bij ivm de btw-verhoging + natuurlijk de jaarlijkse verhoging.
Bericht Geplaatst op 05 mei 2011 22:19 

Hardtraxx Veteran

Dat is echt wel een verschil met vorig jaar :/ 70 euro, nondeju.
Bericht Geplaatst op 05 mei 2011 22:26 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Kepro schreef:

49.50 als ik het me goed herinner. Dit jaar komt er sowieso 5 euro bij ivm de btw-verhoging + natuurlijk de jaarlijkse verhoging.

Correctie: 58 euro. Verhoging van 9 euro met BTW etc erbij..
Bericht Geplaatst op 05 mei 2011 22:37 

Hardtraxx Veteran

Ik vindt die kampeerprijzen anders best meevallen 120 euro met 4 mensen voor 2 nachten, dat is 15 pppn. Zou best leuk zijn om volgend jaar te doen. :)
Bericht Geplaatst op 05 mei 2011 22:41 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Khadber schreef:
Kepro schreef:

Correctie: 58 euro. Verhoging van 9 euro met BTW etc erbij..

Zal het volgend jaar dan nog duurder worden? :/
Bericht Geplaatst op 05 mei 2011 22:43 

Hardtraxx Veteran

Ieder festival wordt ieder jaar een beetje duurder. Dit komt door de inflatie en doordat de feest-buisness nog wel wat verder kan rekken. Al moet ik wel zeggen dat we deze zomer meer grotere feesten dan ooit tevoren lijken te hebben.. De rek begint eruit te raken. Maar goed, zolang de tickets binnen no time zijn uitverkocht zou ik als organisatie vooral niet klagen.
Bericht Geplaatst op 05 mei 2011 22:49 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Al moet ik wel zeggen dat we deze zomer meer grotere feesten dan ooit tevoren lijken te hebben.. De rek begint eruit te raken.

Klopt best wel ja, er is echt zoveel keuze. Liefst zou ik naar alles gaan maar dat staat de portemonnee niet toe vrees ik.

Decibel is in ieder geval wel een zekerheid, hoop op die VIP upgrade. :)
Bericht Geplaatst op 05 mei 2011 23:22 

Donateur

71 euro voor een feestje... nja, vooruit dan maar.
Bericht Geplaatst op 05 mei 2011 23:34 

Hardtraxx Veteran

Hoop niet dat Decibel volgend jaar of over 2 jaar 80 euro is. Dan is de kans echt heel groot dat ik niet ga, vind dat echt veel te ver gaan. En dan praat je over alleen de ticket...
Bericht Geplaatst op 05 mei 2011 23:51 

Hardtraxx Newbie

Kaartje voor Decibel is volgens mij voornamelijk duurder geworden door de BTW verhoging.

Kaartje was voorheen € 58,- ex fee en zonder 6% BTW € 54,52. Nu € 67,50 en zonder 19% BTW € 54,68.
Naar mijn inzien dus maar een verhoging vanuit b2s van 16 cent :)
Bericht Geplaatst op 05 mei 2011 23:56 

Hardtraxx Veteran

Dominatorr schreef:
Kaartje voor Decibel is volgens mij voornamelijk duurder geworden door de BTW verhoging.

Kaartje was voorheen € 58,- ex fee. Nu € 67,50 waarvan 13% BTW verhoging = € 8,78 dus blijft er € 58,72 over.
Naar mijn inzien dus maar een verhoging vanuit b2s van 72 cent :)

Je rekent niet helemaal goed :P
Die 13% verhoging is €7.38, dus als het nog met de standaard 6% btw was, was het maar €60.12, 2 euro verhoging met vorig jaar :P

Achja, dit jaar ga ik gewoon en zie wel hoe het volgend jaar is :)
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 00:07 

Hardtraxx Newbie

patrickjeb schreef:
Dominatorr schreef:

Kaartje was voorheen € 58,- ex fee. Nu € 67,50 waarvan 13% BTW verhoging = € 8,78 dus blijft er € 58,72 over.
Naar mijn inzien dus maar een verhoging vanuit b2s van 72 cent :)

Je rekent niet helemaal goed :P
Die 13% verhoging is €7.38, dus als het nog met de standaard 6% btw was, was het maar €60.12, 2 euro verhoging met vorig jaar :P

Achja, dit jaar ga ik gewoon en zie wel hoe het volgend jaar is :)

Oke je hebt gelijkt. Oude prijs € 58,- + 13% BTW zou neerkomen op € 65,54. Verhoging van € 1,96 :P
Vind ik nog meevallen overigens :)
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 13:36 

Hardtraxx Addict

de tering, best duur :(
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 14:14 

Donateur

Chukkels schreef:
Citaat:

De allereerste tickets die op 14 mei via decibel.tickets.b2s.nl verkocht worden, ontvangen traditioneel de gratis upgrade naar VIP. Daarnaast zijn er ook dit jaar VIP tickets te koop voor de mensen die sowieso graag als VIP naar Decibel willen.

Ik zat zelf te twijfelen om een VIP kaart te halen, maar ze praten hier over de eerste kaarten. Ik was al van plan om gelijk volgende week zaterdag om 1 uur een kaartje kopen. Ben je dan al gegarandeerd voor een upgrade of moet je dan nog echt geluk hebben?
Het is inderdaad een stuk duurder geworden, maar Decibel vind ik het zeker waard :thumbup:
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 14:24 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
Citaat:

De allereerste tickets die op 14 mei via decibel.tickets.b2s.nl verkocht worden, ontvangen traditioneel de gratis upgrade naar VIP. Daarnaast zijn er ook dit jaar VIP tickets te koop voor de mensen die sowieso graag als VIP naar Decibel willen.

Ik zat zelf te twijfelen om een VIP kaart te halen, maar ze praten hier over de eerste kaarten. Ik was al van plan om gelijk volgende week zaterdag om 1 uur een kaartje kopen. Ben je dan al gegarandeerd voor een upgrade of moet je dan nog echt geluk hebben?
Het is inderdaad een stuk duurder geworden, maar Decibel vind ik het zeker waard :thumbup:

De eerste 500 mensen ontvangen deze upgrade. Het is dus best wel geluk hebben inderdaad ;)
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 14:33 

Donateur

En dan is het gewoon een kwestie van heel snel met internetbankieren zijn? Of wie het eerst op de knop heb gedrukt? ^^
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:19 

Donateur

eerst op de knop en anders winnen de ing mensen ^^ en chukkels ik wacht nog op die mail van jou??? verwacht wat info
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:46 

Hardtraxx Addict

Dat wordt dan lekker vanaf 12.59 f5-en totdat je erin bent en klikken maar :D
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:47 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Dat wordt dan lekker vanaf 12.59 f5-en totdat je erin bent en klikken maar :D

Prijzig feestje haha :D

Ik heb de rabobank en bij rabobank werkt het altijd retesnel?
Ik snap echt niet wat voor problemen mensen hebben met de rabobank, haha >.<
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:52 

Donateur

Maar ING is sneller, inloggen met username password, tancode via sms en klaar. Niet met dat apparaatje bespaart een hoop tijd..

Heb niets tegen Rabo, maar ING is gewoon sneller ^^
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:54 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Maar ING is sneller, inloggen met username password, tancode via sms en klaar. Niet met dat apparaatje bespaart een hoop tijd..

Heb niets tegen Rabo, maar ING is gewoon sneller ^^

Ow..zo..
Naja, ben er inmiddels zo aangewend dat ik het redelijk snel ingevuld heb xd
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:56 

Hardtraxx Veteran

Ik vind de Rabobank ook best handig hoor :P . Maar idd hopen op die upgrade, en als het niet zo is, boeit het me ook niet echt xd . Ga toch niet op zo'n vipdeck staan, veel te druk en stilstaand..
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten