Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 78  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 00:15 

Hardtraxx Newbie

modernization schreef:
Whop, camping geboekt :D dus lekker chill met vrienden op de camping. 3 Nachtjes, dus lekker uitslapen en pre/after -partyen!

Hier ook. Waren jammer genoeg te laat voor een huisje, dus hebben nu maar een kampeerplaats geregeld voor 100m2, we staan er maar met een 4 persoonstentje. Genoeg ruimte nog voor andere om de tentjes erbij te zetten dus..... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 00:50 

Hardtraxx Veteran

Jullie raden het toch niet (vrij onbekend) en stel dat jullie het raden dan mag ik niet eens zeggen dat het goed is :D

Als de line-up bekend is zal ik het onthullen :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 00:56 

Donateur

wanneer komt de line up?. Begin juni ofzo weet niet meer wanneer het vorig jaar was. Kaarverkoop was tenminste op 15 mei.

Eerste "***" gratis vip upgrade meende ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 01:02 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
wanneer komt de line up?. Begin juni ofzo weet niet meer wanneer het vorig jaar was. Kaarverkoop was tenminste op 15 mei.

Eerste "***" gratis vip upgrade meende ik.

Maar aangezien ook jij een huisje hebt, heb je volgens mij geen recht op die upgrade ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 01:04 

Donateur

oh jammer xd vip heeft toch geen meerwaarde, aangezien ik toch niet op zo vip plek kom omdat ik overal tegelijk moet zijn :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 01:06 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
oh jammer xd vip heeft toch geen meerwaarde, aangezien ik toch niet op zo vip plek kom omdat ik overal tegelijk moet zijn :x

Precies, die aparte ingang kan me gestolen worden, die hebben we al door de campingplaats en die vipdecks vind ik ook maar ruk. Als ik iets hoger wil staan dan ga ik wel op dat heuveltje naast de main staan -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 01:08 

Donateur

maarten1410 schreef:
roberttt schreef:

Precies, die aparte ingang kan me gestolen worden, die hebben we al door de campingplaats en die vipdecks vind ik ook maar ruk. Als ik iets hoger wil staan dan ga ik wel op dat heuveltje naast de main staan -.-

Inderdaad.

Dat heuveltje ging ik vorig jaar nog op bek niet normaal :lol: was ook nog in het wit, daarna bruin en groen ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 01:10 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
maarten1410 schreef:
roberttt schreef:

Inderdaad.

Dat heuveltje ging ik vorig jaar nog op bek niet normaal :lol: was ook nog in het wit, daarna bruin en groen ofzo xd

Hahaha het is ook een onhandig hoopje zand. Net te steil om normaal over heen te lopen. Kwam daardoor vorig jaar nog wel Loesje tegen ^^ Wie? Doe maar zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 01:11 

Donateur

ooh haha , ik gelukkig niemand stond echt zwaar voor lul.

Ik liep er op af liep omhoog en weer naar beneden toen weer omhoog gleed uit rolde naar beneden stond op liep weer omhoog verbaast te kijken, snapte er niets van. En liep weer weg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 01:23 

Donateur

maarten1410 schreef:
Hahaha het is ook een onhandig hoopje zand. Net te steil om normaal over heen te lopen. Kwam daardoor vorig jaar nog wel Loesje tegen ^^ Wie? Doe maar zoeken.

Zonde dat je die niet mee had genomen naar onze fucking leipe meeting :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 01:31 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
maarten1410 schreef:

Ja dat was KAK!! Zowel het niet meenemen van de Loes als die "meeting". Dat moet echt beter dit jaar! Ben niet meer heel erg van de meetings, kost me zoveel tijd maar voor Decibel maak ik een uitzondering!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 01:37 

Donateur

Hehe na onze 2mans meeting van vorig jaar moeten we t toch gewoon ff goedmaken idd.
Kutte is dat veel mensen een meeting niet zien zitten omdat t daar zo fucking groot is en je binnen een tel iedereen kwijt bent. En ook niemand meer terug gaat vinden gezien ieder smsje 3 uur later aan komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 01:40 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Hehe na onze 2mans meeting van vorig jaar moeten we t toch gewoon ff goedmaken idd.
Kutte is dat veel mensen een meeting niet zien zitten omdat t daar zo fucking groot is en je binnen een tel iedereen kwijt bent. En ook niemand meer terug gaat vinden gezien ieder smsje 3 uur later aan komt.

Vooral dat laatste is het grootste probleem! Ik was vorig jaar dus 4,5 uur!!!! me vrienden kwijt. Na 2 uur is het wel leuk geweest (ook al heb ik door het zoek raken wel mijn huidige vriendinnetje eindelijk eens goed kunnen spreken daar) maar vinden deed ik ze niet. Gaat me dit jaar niet weer gebeuren maar er moet vast iets met een klein groepje HT'ers te regelen zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 01:41 

Bierkoning

dawasiknie schreef:

Gewoon meeten in de Loudness area :innocent: Al was de mainstage dit jaar ook heldig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 07:23 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
maarten1410 schreef:

Robert en ik waren de enige die op de meeting waren vorig jaar. Jullie waren er niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 10:13 

Donateur

Dan heb jij een eigen meeting gehad ofzo, want de eckte meeting was om half 5 bij de radiobunker en daar hebben we toch echt 10 minuten staan wachten op de rest, en niemand was er alleen maarten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 10:38 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Dan heb jij een eigen meeting gehad ofzo, want de eckte meeting was om half 5 bij de radiobunker en daar hebben we toch echt 10 minuten staan wachten op de rest, en niemand was er alleen maarten...

Ja, daar stsonden Robert en ik ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 10:54 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

Ja, daar stsonden Robert en ik ook :P

Haha zeker paar meter van elkaar af net gemist, dit jaar ben ik er ook wel bij ga ik wel in het midden staan ;)
Even kijken of het tegen die tijd te lopen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 13:15 

Hardtraxx Veteran

Daan en ik hebben daar echt constant rond staan draaien om te zien of we bekende gezichten zagen... 0! Echt 0! En we stonden toch echt recht voor de bunker -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 13:55 

Donateur

Ja ik ook, liep daar steeds heen en weer. Maar jullie konden mij nog niet echt, gelukkig maar. Was daar ook niet in aanspreekbare status.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 17:30 

Hardtraxxer

modernization schreef:
Whop, camping geboekt :D dus lekker chill met vrienden op de camping. 3 Nachtjes, dus lekker uitslapen en pre/after -partyen!

aanwezig met bovenstaande gozert :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 22:58 

4 kaartjes nodig, is kijken of ik VIP kan scoren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 00:11 

Donateur

oke iedereen haakt blijkbaar af bij ons huisje :') :') :') :') :') :') :') :') FUU
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 00:48 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
oke iedereen haakt blijkbaar af bij ons huisje :') :') :') :') :') :') :') :') FUU

Nee hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 09:08 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Daan en ik hebben daar echt constant rond staan draaien om te zien of we bekende gezichten zagen... 0! Echt 0! En we stonden toch echt recht voor de bunker -.-

Ik was toen net een klein uurtje op Decibel, je kent het verhaal. :/ dus had geen zin om er heen te lopen.

Maar om half 5 stond ik bij de pussy lounge :loving:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten