Hier ook. Waren jammer genoeg te laat voor een huisje, dus hebben nu maar een kampeerplaats geregeld voor 100m2, we staan er maar met een 4 persoonstentje. Genoeg ruimte nog voor andere om de tentjes erbij te zetten dus.....wrote:Whop, camping geboektdus lekker chill met vrienden op de camping. 3 Nachtjes, dus lekker uitslapen en pre/after -partyen!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
P
Hardtraxx Newbie
36 posts member since 2009
last seen Nov 2015
Jullie raden het toch niet (vrij onbekend) en stel dat jullie het raden dan mag ik niet eens zeggen dat het goed is 
Als de line-up bekend is zal ik het onthullen
Als de line-up bekend is zal ik het onthullen
wanneer komt de line up?. Begin juni ofzo weet niet meer wanneer het vorig jaar was. Kaarverkoop was tenminste op 15 mei.
Eerste "***" gratis vip upgrade meende ik.
Maar aangezien ook jij een huisje hebt, heb je volgens mij geen recht op die upgradewrote:wanneer komt de line up?. Begin juni ofzo weet niet meer wanneer het vorig jaar was. Kaarverkoop was tenminste op 15 mei.
oh jammer
vip heeft toch geen meerwaarde, aangezien ik toch niet op zo vip plek kom omdat ik overal tegelijk moet zijn 
Precies, die aparte ingang kan me gestolen worden, die hebben we al door de campingplaats en die vipdecks vind ik ook maar ruk. Als ik iets hoger wil staan dan ga ik wel op dat heuveltje naast de main staanwrote:oh jammervip heeft toch geen meerwaarde, aangezien ik toch niet op zo vip plek kom omdat ik overal tegelijk moet zijn
Inderdaad.wrote:Precies, die aparte ingang kan me gestolen worden, die hebben we al door de campingplaats en die vipdecks vind ik ook maar ruk. Als ik iets hoger wil staan dan ga ik wel op dat heuveltje naast de main staanwrote:oh jammervip heeft toch geen meerwaarde, aangezien ik toch niet op zo vip plek kom omdat ik overal tegelijk moet zijn
Dat heuveltje ging ik vorig jaar nog op bek niet normaal
Hahaha het is ook een onhandig hoopje zand. Net te steil om normaal over heen te lopen. Kwam daardoor vorig jaar nog wel Loesje tegenwrote:Inderdaad.wrote:Precies, die aparte ingang kan me gestolen worden, die hebben we al door de campingplaats en die vipdecks vind ik ook maar ruk. Als ik iets hoger wil staan dan ga ik wel op dat heuveltje naast de main staanwrote:oh jammervip heeft toch geen meerwaarde, aangezien ik toch niet op zo vip plek kom omdat ik overal tegelijk moet zijn
Dat heuveltje ging ik vorig jaar nog op bek niet normaalwas ook nog in het wit, daarna bruin en groen ofzo
ooh haha , ik gelukkig niemand stond echt zwaar voor lul.
Ik liep er op af liep omhoog en weer naar beneden toen weer omhoog gleed uit rolde naar beneden stond op liep weer omhoog verbaast te kijken, snapte er niets van. En liep weer weg
Ik liep er op af liep omhoog en weer naar beneden toen weer omhoog gleed uit rolde naar beneden stond op liep weer omhoog verbaast te kijken, snapte er niets van. En liep weer weg
Zonde dat je die niet mee had genomen naar onze fucking leipe meetingwrote:Hahaha het is ook een onhandig hoopje zand. Net te steil om normaal over heen te lopen. Kwam daardoor vorig jaar nog wel Loesje tegenWie? Doe maar zoeken.
Ja dat was KAK!! Zowel het niet meenemen van de Loes als die "meeting". Dat moet echt beter dit jaar! Ben niet meer heel erg van de meetings, kost me zoveel tijd maar voor Decibel maak ik een uitzondering!wrote:Zonde dat je die niet mee had genomen naar onze fucking leipe meetingwrote:Hahaha het is ook een onhandig hoopje zand. Net te steil om normaal over heen te lopen. Kwam daardoor vorig jaar nog wel Loesje tegenWie? Doe maar zoeken.
Hehe na onze 2mans meeting van vorig jaar moeten we t toch gewoon ff goedmaken idd.
Kutte is dat veel mensen een meeting niet zien zitten omdat t daar zo fucking groot is en je binnen een tel iedereen kwijt bent. En ook niemand meer terug gaat vinden gezien ieder smsje 3 uur later aan komt.
Kutte is dat veel mensen een meeting niet zien zitten omdat t daar zo fucking groot is en je binnen een tel iedereen kwijt bent. En ook niemand meer terug gaat vinden gezien ieder smsje 3 uur later aan komt.
Vooral dat laatste is het grootste probleem! Ik was vorig jaar dus 4,5 uur!!!! me vrienden kwijt. Na 2 uur is het wel leuk geweest (ook al heb ik door het zoek raken wel mijn huidige vriendinnetje eindelijk eens goed kunnen spreken daar) maar vinden deed ik ze niet. Gaat me dit jaar niet weer gebeuren maar er moet vast iets met een klein groepje HT'ers te regelen zijn!wrote:Hehe na onze 2mans meeting van vorig jaar moeten we t toch gewoon ff goedmaken idd.
Gewoon meeten in de Loudness areawrote:Hehe na onze 2mans meeting van vorig jaar moeten we t toch gewoon ff goedmaken idd.
Robert en ik waren de enige die op de meeting waren vorig jaar. Jullie waren er nietwrote:Zonde dat je die niet mee had genomen naar onze fucking leipe meetingwrote:Hahaha het is ook een onhandig hoopje zand. Net te steil om normaal over heen te lopen. Kwam daardoor vorig jaar nog wel Loesje tegenWie? Doe maar zoeken.
Dan heb jij een eigen meeting gehad ofzo, want de eckte meeting was om half 5 bij de radiobunker en daar hebben we toch echt 10 minuten staan wachten op de rest, en niemand was er alleen maarten...
Ja, daar stsonden Robert en ik ookwrote:Dan heb jij een eigen meeting gehad ofzo, want de eckte meeting was om half 5 bij de radiobunker en daar hebben we toch echt 10 minuten staan wachten op de rest, en niemand was er alleen maarten...
Haha zeker paar meter van elkaar af net gemist, dit jaar ben ik er ook wel bij ga ik wel in het midden staanwrote:Ja, daar stsonden Robert en ik ookwrote:Dan heb jij een eigen meeting gehad ofzo, want de eckte meeting was om half 5 bij de radiobunker en daar hebben we toch echt 10 minuten staan wachten op de rest, en niemand was er alleen maarten...
Even kijken of het tegen die tijd te lopen is.
Daan en ik hebben daar echt constant rond staan draaien om te zien of we bekende gezichten zagen... 0! Echt 0! En we stonden toch echt recht voor de bunker 
Ja ik ook, liep daar steeds heen en weer. Maar jullie konden mij nog niet echt, gelukkig maar. Was daar ook niet in aanspreekbare status.
F
Hardtraxxer
189 posts member since 2010
last seen Apr 2013
aanwezig met bovenstaande gozertwrote:Whop, camping geboektdus lekker chill met vrienden op de camping. 3 Nachtjes, dus lekker uitslapen en pre/after -partyen!
C
4 kaartjes nodig, is kijken of ik VIP kan scoren 
oke iedereen haakt blijkbaar af bij ons huisje :') :') :') :') :') :') :') :') FUU
Nee hoorwrote:oke iedereen haakt blijkbaar af bij ons huisje :') :') :') :') :') :') :') :') FUU
Ik was toen net een klein uurtje op Decibel, je kent het verhaal.wrote:Daan en ik hebben daar echt constant rond staan draaien om te zien of we bekende gezichten zagen... 0! Echt 0! En we stonden toch echt recht voor de bunker
Maar om half 5 stond ik bij de pussy lounge
Who was there
Nobody has said they're going yet.