Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 78  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 22:40 
 
Hardtraxxer

Leuk van de pre- en after party maar beetje overbodig om een paar kilometer verder op, op de camping te gaan staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij lijkt die camping ook wel leuk, alleen de vraag is wie wil met mij mee? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Mij lijkt die camping ook wel leuk, alleen de vraag is wie wil met mij mee? xd

We zijn sowieso al met 6 hardtraxxers in een huissie, dus desnoods kom je in ons huisje slapen op de oprit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Edwinn schreef:
Mij lijkt die camping ook wel leuk, alleen de vraag is wie wil met mij mee? xd

We zijn sowieso al met 6 hardtraxxers in een huissie, dus desnoods kom je in ons huisje slapen op de oprit xd

Lijkt me opzich niet een heel slecht plan.. :P Met wie zijn jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Camping net geboekt! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:22 
 

Het is overigens wel grappig dat de eigenaren van het bedrijf waar ik werk een (vakantie)huisje langs de beekse bergen hebben. Mss moeten ze die ook maar verhuren? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

erg benieuwd wat de line-up dit jaar wordt en natuurlijk wie de anthem maakt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 03:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da-Izzok schreef:
Leuk van de pre- en after party maar beetje overbodig om een paar kilometer verder op, op de camping te gaan staan :P

Ja precies... Maar dat is dus niet het geval, de camping zit 50 meter naast het festivalterrein xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Da-Izzok schreef:
Leuk van de pre- en after party maar beetje overbodig om een paar kilometer verder op, op de camping te gaan staan :P

Ja precies... Maar dat is dus niet het geval, de camping zit 50 meter naast het festivalterrein xd


hij heeft het niet over de ligging van de camping, maar over het feit dat hij zelf op zo'n afstandje van Decibel af woont ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
maarten1410 schreef:
Da-Izzok schreef:
Leuk van de pre- en after party maar beetje overbodig om een paar kilometer verder op, op de camping te gaan staan :P

Ja precies... Maar dat is dus niet het geval, de camping zit 50 meter naast het festivalterrein xd


hij heeft het niet over de ligging van de camping, maar over het feit dat hij zelf op zo'n afstandje van Decibel af woont ;)

A! Correct, ik nu begrijp doe.

Ik kan trouwens al één naam noemen die zeker komt draaien... Mag het alleen nog niet verklappen maar het is de vriend van een vrouwlijke collega hier ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PM me maar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 14:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
PM me maar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Kepro schreef:
PM me maar ^^

Ik heb met een mes op me keel beloofd dat ik het niet mag verklappen haha.

Maar een hint kan geen kwaad (anders kan iedereen wel roepen dat hij/zij het weet):
A. Het is een hardcore dj/duo
B. De naam begint met de 19e letter uit het alfabet
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 15:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

State of Emergency
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is snel als dat klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker aanwezig hier! Wil er echt al een aantal jaren heen, maar zat vorig jaar in de VS :P . M'n beste vriend wil ook al superlang, regelt hij een vakantie met z'n vriendin tijdens decibel :') .
Achja, zal sowieso top worden :drool: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 18:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Shadowlands Terrorists
The Stunned Guys (als ze een italiaanse vriend heeft :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
State of Emergency

Pommer schreef:
Shadowlands Terrorists
The Stunned Guys (als ze een italiaanse vriend heeft :P )

Fout, fout en fout :P

C: Echt bekend zijn ze nog niet maar staan wel op heel wat feestjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 18:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ah System Overload dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sceletor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Whop, camping geboekt :D dus lekker chill met vrienden op de camping. 3 Nachtjes, dus lekker uitslapen en pre/after -partyen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 22:06 
 
Hardtraxxer

modernization schreef:
Whop, camping geboekt :D dus lekker chill met vrienden op de camping. 3 Nachtjes, dus lekker uitslapen en pre/after -partyen!

meet u there :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ah System Overload dan ;)

urbandesigner schreef:
Sceletor?


Nope en nope :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 00:11 
 
Hardtraxx Veteran

Scott Marten
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 00:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

system of a down -.-


Maar dit gaat me toch een mal weekend worden, 3 dagen feesten niet goed voor mij xd 3 dagen dus naar de klote :lol:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten