Leuk van de pre- en after party maar beetje overbodig om een paar kilometer verder op, op de camping te gaan staan 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
Mij lijkt die camping ook wel leuk, alleen de vraag is wie wil met mij mee? 
We zijn sowieso al met 6 hardtraxxers in een huissie, dus desnoods kom je in ons huisje slapen op de opritwrote:Mij lijkt die camping ook wel leuk, alleen de vraag is wie wil met mij mee?
Lijkt me opzich niet een heel slecht plan..wrote:We zijn sowieso al met 6 hardtraxxers in een huissie, dus desnoods kom je in ons huisje slapen op de opritwrote:Mij lijkt die camping ook wel leuk, alleen de vraag is wie wil met mij mee?
-
S
Het is overigens wel grappig dat de eigenaren van het bedrijf waar ik werk een (vakantie)huisje langs de beekse bergen hebben. Mss moeten ze die ook maar verhuren? 
erg benieuwd wat de line-up dit jaar wordt en natuurlijk wie de anthem maakt 
Ja precies... Maar dat is dus niet het geval, de camping zit 50 meter naast het festivalterreinwrote:Leuk van de pre- en after party maar beetje overbodig om een paar kilometer verder op, op de camping te gaan staan
hij heeft het niet over de ligging van de camping, maar over het feit dat hij zelf op zo'n afstandje van Decibel af woontwrote:Ja precies... Maar dat is dus niet het geval, de camping zit 50 meter naast het festivalterreinwrote:Leuk van de pre- en after party maar beetje overbodig om een paar kilometer verder op, op de camping te gaan staan
A! Correct, ik nu begrijp doe.wrote:hij heeft het niet over de ligging van de camping, maar over het feit dat hij zelf op zo'n afstandje van Decibel af woontwrote:Ja precies... Maar dat is dus niet het geval, de camping zit 50 meter naast het festivalterreinwrote:Leuk van de pre- en after party maar beetje overbodig om een paar kilometer verder op, op de camping te gaan staan
Ik kan trouwens al één naam noemen die zeker komt draaien... Mag het alleen nog niet verklappen maar het is de vriend van een vrouwlijke collega hier
Ik heb met een mes op me keel beloofd dat ik het niet mag verklappen haha.wrote:wrote:PM me maar
Maar een hint kan geen kwaad (anders kan iedereen wel roepen dat hij/zij het weet):
A. Het is een hardcore dj/duo
B. De naam begint met de 19e letter uit het alfabet
Zeker aanwezig hier! Wil er echt al een aantal jaren heen, maar zat vorig jaar in de VS
. M'n beste vriend wil ook al superlang, regelt hij een vakantie met z'n vriendin tijdens decibel :') .
Achja, zal sowieso top worden
!
Achja, zal sowieso top worden
Shadowlands Terrorists
The Stunned Guys (als ze een italiaanse vriend heeft
)
The Stunned Guys (als ze een italiaanse vriend heeft
wrote:State of Emergency
Fout, fout en foutwrote:Shadowlands Terrorists
The Stunned Guys (als ze een italiaanse vriend heeft)
C: Echt bekend zijn ze nog niet maar staan wel op heel wat feestjes
Whop, camping geboekt
dus lekker chill met vrienden op de camping. 3 Nachtjes, dus lekker uitslapen en pre/after -partyen!
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
meet u therewrote:Whop, camping geboektdus lekker chill met vrienden op de camping. 3 Nachtjes, dus lekker uitslapen en pre/after -partyen!
wrote:Ah System Overload dan
Nope en nopewrote:Sceletor?
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Scott Marten