Mijn matties en ik houden van motorcrossen. Denk dat we onze motorcross maar meenemen naar Qbasewrote:Ik denk dat ik binnenkort maar eens mijn badminton rackets ga meenemen naar een feest, lekker potje badmintonnen!
Zolang een paar mensen het leuk vinden, is het toch wel goed.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
Ik hou wel van hardstyle, dan denk ik dat ik maar hardstyle mee neem de volgende keer.
Oh wacht...
Oh wacht...
Overdreven positiviteit van de mods hier altijd.wrote:Negativiteit weer hier.. Als die mensen het leuk vinden om op Decibel touwtje te springen, laat ze dan lekker hun gang gaan.
Het feit dat ik een mod ben heeft niks met mijn mening te makenwrote:Overdreven positiviteit van de mods hier altijd.wrote:Negativiteit weer hier.. Als die mensen het leuk vinden om op Decibel touwtje te springen, laat ze dan lekker hun gang gaan.
Snap Teknizion wel.. als ze zitten te Twisteren zijn het opeens helden maar touwtjespringen mag niet. 
Ik ga volgende keer wel los op me racefiets, gaan we met ze alle wielrennen, wie joint?
wrote:Ik hou wel van hardstyle, dan denk ik dat ik maar hardstyle mee neem de volgende keer.
Oh wacht...
Heb je een jointwrote:Ik ga volgende keer wel los op me racefiets, gaan we met ze alle wielrennen, wie joint?
Dan moet je bij Axe, Animol, Gangsterdwerg, Nazale of Marino zijn.. niet bij mij ;P
Zou ik ook zeggenwrote:Dan moet je bij Axe, Animol, Gangsterdwerg, Nazale of Marino zijn.. niet bij mij ;P
Je leeft voor je sport, of je doet het niet he!
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Yo dawg I heard you like hardstyle parties so we got you a hardstyle party so you can be on a hardstyle party while you're on a hardstyle party
vorig jaar Defqon.1 touwtrekken in de blue was wel baas, met een of andere slinger die van bovenin de tent was losgekomen ofz
maar daar was wel genoeg ruimte, bij de main is het idd nogal hinderlijk
maar daar was wel genoeg ruimte, bij de main is het idd nogal hinderlijk
Als ze nou goed konden touwtje springen en ff wat zieke skills lieten zien kon ik t misschien wel waarderen, maar dit is gewoon... jaa... ga lekker naar het park, of een veldje verder op, niet op mainstage! Wel vind ik de sfeer bevorderende gedachte die er denk ik achterzit tof.
Gaan we hier nou serieus discussiëren over een paar mensen die zich vermaken door touwtje te springen
?
Ja vind het best serieus. Dat verziekte heel het feest voor mij.. Pff touwtjespringen

Kent iemand misschien een klein dametje met rooie krullen sproetjes witte jurkje stond met haar op de foto op de pussylounge vergeten te vragen of ze die wou doorsturen. 
wrote:Kent iemand misschien een klein dametje met rooie krullen sproetjes witte jurkje stond met haar op de foto op de pussylounge vergeten te vragen of ze die wou doorsturen.

Wil gewoon die foto ff hebbenwrote:wrote:Kent iemand misschien een klein dametje met rooie krullen sproetjes witte jurkje stond met haar op de foto op de pussylounge vergeten te vragen of ze die wou doorsturen.
Zo he! Goeie grap! Maar twee keer hiervoor gedaan!wrote:Ik ga volgende keer wel los op me racefiets, gaan we met ze alle wielrennen, wie joint?
Negatieve reacties van de users altijd.wrote:Overdreven positiviteit van de mods hier altijd.wrote:Negativiteit weer hier.. Als die mensen het leuk vinden om op Decibel touwtje te springen, laat ze dan lekker hun gang gaan.
ja weet ik wel, maar die image kwam na dat bericht gewoon bij me opwrote:Wil gewoon die foto ff hebben

(sorry kon het weer niet laten)
wrote:ja weet ik wel, maar die image kwam na dat bericht gewoon bij me opwrote:Wil gewoon die foto ff hebbenkon het niet laten zeg maar
succes met zoeken! is dit niet de foto:
(sorry kon het weer niet laten)

Zo, onzin berichten en beledigende berichten mogen gewoon blijven staan hier in dit topic. En dan te bedenken dat ik een officiële warn heb gekregen voor een grap. Continuïteit is ver te zoeken hier. Ach ja, Decibel was een mooi feest om het on-topic te houden.
Oke ik weet dus zeker dat ik met een Hardtraxxer heb gepraat op decibel. Alleen geen flauw idee meer wie het was.
Was in de loudness onder zatox, hij had een shirt vaan met de text van gangsters dont dance erop
Stond beetje verder achterin in het midden.
Iemand die zichzelf herkent?:P
Was in de loudness onder zatox, hij had een shirt vaan met de text van gangsters dont dance erop
Stond beetje verder achterin in het midden.
Iemand die zichzelf herkent?:P
Moet altijd alles serieus danwrote:Zo, onzin berichten en beledigende berichten mogen gewoon blijven staan hier in dit topic. En dan te bedenken dat ik een officiële warn heb gekregen voor een grap. Continuïteit is ver te zoeken hier. Ach ja, Decibel was een mooi feest om het on-topic te houden.
ontopic:
Het was zeker een mooi feest! Ben benieuwd of Q-Base het gaat overtreffen.. Dat zijn toch wel samen met Tomorrowland dé feesten van het jaar voor mij!