Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 12:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik denk dat ik binnenkort maar eens mijn badminton rackets ga meenemen naar een feest, lekker potje badmintonnen!
Zolang een paar mensen het leuk vinden, is het toch wel goed.


Mijn matties en ik houden van motorcrossen. Denk dat we onze motorcross maar meenemen naar Qbase :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 12:55 
 

Ik hou wel van hardstyle, dan denk ik dat ik maar hardstyle mee neem de volgende keer.
Oh wacht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Negativiteit weer hier.. Als die mensen het leuk vinden om op Decibel touwtje te springen, laat ze dan lekker hun gang gaan.


Overdreven positiviteit van de mods hier altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 13:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Teknizion schreef:
Negativiteit weer hier.. Als die mensen het leuk vinden om op Decibel touwtje te springen, laat ze dan lekker hun gang gaan.


Overdreven positiviteit van de mods hier altijd.

Het feit dat ik een mod ben heeft niks met mijn mening te maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 13:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Snap Teknizion wel.. als ze zitten te Twisteren zijn het opeens helden maar touwtjespringen mag niet. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga volgende keer wel los op me racefiets, gaan we met ze alle wielrennen, wie joint?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 13:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Ik hou wel van hardstyle, dan denk ik dat ik maar hardstyle mee neem de volgende keer.
Oh wacht...

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 13:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Ik ga volgende keer wel los op me racefiets, gaan we met ze alle wielrennen, wie joint?

Heb je een joint ^^ dan doe ik mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan moet je bij Axe, Animol, Gangsterdwerg, Nazale of Marino zijn.. niet bij mij ;P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 14:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Dan moet je bij Axe, Animol, Gangsterdwerg, Nazale of Marino zijn.. niet bij mij ;P


Zou ik ook zeggen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je leeft voor je sport, of je doet het niet he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 16:07 
 
Hardtraxxer

Yo dawg I heard you like hardstyle parties so we got you a hardstyle party so you can be on a hardstyle party while you're on a hardstyle party
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vorig jaar Defqon.1 touwtrekken in de blue was wel baas, met een of andere slinger die van bovenin de tent was losgekomen ofz :P

maar daar was wel genoeg ruimte, bij de main is het idd nogal hinderlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ze nou goed konden touwtje springen en ff wat zieke skills lieten zien kon ik t misschien wel waarderen, maar dit is gewoon... jaa... ga lekker naar het park, of een veldje verder op, niet op mainstage! Wel vind ik de sfeer bevorderende gedachte die er denk ik achterzit tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaan we hier nou serieus discussiëren over een paar mensen die zich vermaken door touwtje te springen xd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 22:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja vind het best serieus. Dat verziekte heel het feest voor mij.. Pff touwtjespringen :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kent iemand misschien een klein dametje met rooie krullen sproetjes witte jurkje stond met haar op de foto op de pussylounge vergeten te vragen of ze die wou doorsturen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Kent iemand misschien een klein dametje met rooie krullen sproetjes witte jurkje stond met haar op de foto op de pussylounge vergeten te vragen of ze die wou doorsturen. :P


Afbeelding
^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
hardaddict schreef:
Kent iemand misschien een klein dametje met rooie krullen sproetjes witte jurkje stond met haar op de foto op de pussylounge vergeten te vragen of ze die wou doorsturen. :P


Afbeelding
^^


Wil gewoon die foto ff hebben :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Ik ga volgende keer wel los op me racefiets, gaan we met ze alle wielrennen, wie joint?

Zo he! Goeie grap! Maar twee keer hiervoor gedaan!

Dakpan schreef:
Teknizion schreef:
Negativiteit weer hier.. Als die mensen het leuk vinden om op Decibel touwtje te springen, laat ze dan lekker hun gang gaan.


Overdreven positiviteit van de mods hier altijd.

Negatieve reacties van de users altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Wil gewoon die foto ff hebben :thumbup:


ja weet ik wel, maar die image kwam na dat bericht gewoon bij me op :P kon het niet laten zeg maar :innocent: succes met zoeken! is dit niet de foto:

Afbeelding

(sorry kon het weer niet laten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
hardaddict schreef:
Wil gewoon die foto ff hebben :thumbup:


ja weet ik wel, maar die image kwam na dat bericht gewoon bij me op :P kon het niet laten zeg maar :innocent: succes met zoeken! is dit niet de foto:

Afbeelding

(sorry kon het weer niet laten)



Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, onzin berichten en beledigende berichten mogen gewoon blijven staan hier in dit topic. En dan te bedenken dat ik een officiële warn heb gekregen voor een grap. Continuïteit is ver te zoeken hier. Ach ja, Decibel was een mooi feest om het on-topic te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke ik weet dus zeker dat ik met een Hardtraxxer heb gepraat op decibel. Alleen geen flauw idee meer wie het was.
Was in de loudness onder zatox, hij had een shirt vaan met de text van gangsters dont dance erop :P
Stond beetje verder achterin in het midden.
Iemand die zichzelf herkent?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Zo, onzin berichten en beledigende berichten mogen gewoon blijven staan hier in dit topic. En dan te bedenken dat ik een officiële warn heb gekregen voor een grap. Continuïteit is ver te zoeken hier. Ach ja, Decibel was een mooi feest om het on-topic te houden.


Moet altijd alles serieus dan :huh: ik weet niet waar jij een warn voor hebt gekregen, maar ik mag toch ervan uit gaan dat iedereen hier volwassen genoeg is om te snappen wanneer iets een lolletje is.. ^^

ontopic:
Het was zeker een mooi feest! Ben benieuwd of Q-Base het gaat overtreffen.. Dat zijn toch wel samen met Tomorrowland dé feesten van het jaar voor mij!
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten