Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 22 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Past

Decibel Outdoor Festival 2011

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
urbandesigner wrote:Nog mensen bij Digital Punk geweest? Vraag me af wat hij zoal draaide :) ... Het kutste van de dag was wel dat een vriend van ons niet meekon, omdat hij 's ochtends wakker werd met uitgezette kaken, hij had een speekselklierontsteking :(. Verder een topdag gehad!
Bij mij is er een vriend om 18.00 terug naar huis gegaan omdat hij zich al de hele dag niet goed voelde. En 2 andere vrienden haakte ook net van te voren af omdat Eventtravel geannuleerd werd vanuit ons dorp. Dus er was niet meer zoveel over.. Waren ook flinke dompers voor mij, hoop dat het volgend jaar wat meer mee zit.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
93Wesley93 wrote:
urbandesigner wrote:Nog mensen bij Digital Punk geweest? Vraag me af wat hij zoal draaide :) ... Het kutste van de dag was wel dat een vriend van ons niet meekon, omdat hij 's ochtends wakker werd met uitgezette kaken, hij had een speekselklierontsteking :(. Verder een topdag gehad!
Bij mij is er een vriend om 18.00 terug naar huis gegaan omdat hij zich al de hele dag niet goed voelde. En 2 andere vrienden haakte ook net van te voren af omdat Eventtravel geannuleerd werd vanuit ons dorp. Dus er was niet meer zoveel over.. Waren ook flinke dompers voor mij, hoop dat het volgend jaar wat meer mee zit.
Ik had Maarten niet meer gezien na B-Front, zijn hij & Jeroen naar huis gegaan? En @ Urbandesigner ik was bij Digital Punk ja, hij draaide Dark Symphony,Universe Of Nothing, Sound Intense City (Rmx?),Bleeding For The Harder Styles,Virus Spreads,For The Girls,Intoxication (rmx) & vast nog wel meer alleen kan me dat niet herinneren.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2020
Jeroen was naar huis gegaan na B-Front ongeveer omdat hij zich dus al de hele tijd kut voelde. En Maarten was er nog, maar die heb ik 80 % van de tijd niet gezien omdat hij overal en nergens rondjes aan het lopen was. Dus toen was ik nog helemaal alleen over van de groep die oorspronkelijk met 6 begon. :lol: Kwam toen een ander groepje uit de buurt tegen, daar een beetje bijgehangen en af en toe bij wat HT'ers in de Loudness.
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
KSwoosh wrote:En hier istie dan!
De Go Fast Mega Meeting foto in full res:
http://www.sendspace.com/file/3u2gze
Kijk, hier hebben we wat aan :thumbup:
S
Sooow, dat gaan we even downloaden!
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
stefaneke wrote:Sooow, dat gaan we even downloaden!
Held :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2020
Wie heeft er ook touwtje gesprongen?!
View on YouTube
A
Wel gezien, is die kerel op het eind nog gefilmd? Hij ging ziek snel en lang :P Iedereen juichen ook xd
G
WTF :lol:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Dat volk springt dus alleen als er een touw onder hun door gaat, hoe oud waren we ook alweer?
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Lyst wrote:Dat volk springt dus alleen als er een touw onder hun door gaat, hoe oud waren we ook alweer?
Inderdaad... Zou me echt dood ergeren als ik dat zie :thumbdown: ... Mainstage is al weinig ruimte...
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Ik zou niet eens opzij gaan, wat een onzin zeg!
G
p-stylez wrote:Ik zou niet eens opzij gaan, wat een onzin zeg!
Dat dus, wie begint nou met zoiets -.-
T
Hardtraxxer
249 posts member since 2010
Lool, sta je daar als DJ je best te doen, gaan mensen een beetje touwtje springen.. Sneu. En inderdaad main werd je al doodgedrukt, ook nog even leuk touwtjespringen.. Maflanders.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik snap het probleem eigenlijk niet. Vind het wel mooi, zo'n spontaan iets!
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Khadber wrote:Ik snap het probleem eigenlijk niet. Vind het wel mooi, zo'n spontaan iets!
Als er nou genoeg ruimte is.... Het is wel grappig, maar doe dat dan ergens anders..... Kan et echt niet waarderen als ik dit zou zien.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
roberttt wrote:
Khadber wrote:Ik snap het probleem eigenlijk niet. Vind het wel mooi, zo'n spontaan iets!
Als er nou genoeg ruimte is.... Het is wel grappig, maar doe dat dan ergens anders..... Kan et echt niet waarderen als ik dit zou zien.
Want iedereen stond hutje mutje? Overdag was er op zich prima ruimte om dat te doen. Als het tijdens Endymion/eindshow was kon het niet, daar was het gewoon te druk.
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Het is alleen niet spontaan, gebeurt iedere keer :P niet dat ik er verder last van heb...
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
93Wesley93 wrote:Wie heeft er ook touwtje gesprongen?!
View on YouTube
Ook ff gedaan, is alleen niet te zien bij deze :P
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Negativiteit weer hier.. Als die mensen het leuk vinden om op Decibel touwtje te springen, laat ze dan lekker hun gang gaan.
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Strandballen/ballonnen overgooien of hooghouden :love:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik denk dat ik binnenkort maar eens mijn badminton rackets ga meenemen naar een feest, lekker potje badmintonnen!
Zolang een paar mensen het leuk vinden, is het toch wel goed.
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Daveytl wrote:Ik denk dat ik binnenkort maar eens mijn badminton rackets ga meenemen naar een feest, lekker potje badmintonnen!
Zolang een paar mensen het leuk vinden, is het toch wel goed.
Haha held :D!
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Ik denk dat ik binnenkort maar een potje ga knokken op decibel.. Ik en mijn vrienden vinden het leuk dusja.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Jullie komen meteen met extreme voorbeelden.. Vechten voegt niks toe aan sfeer, als ik een groepje mensen zie touwtje springen, moet ik daar wel om lachen.