Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Nog mensen bij Digital Punk geweest? Vraag me af wat hij zoal draaide :) ... Het kutste van de dag was wel dat een vriend van ons niet meekon, omdat hij 's ochtends wakker werd met uitgezette kaken, hij had een speekselklierontsteking :(. Verder een topdag gehad!

Bij mij is er een vriend om 18.00 terug naar huis gegaan omdat hij zich al de hele dag niet goed voelde. En 2 andere vrienden haakte ook net van te voren af omdat Eventtravel geannuleerd werd vanuit ons dorp. Dus er was niet meer zoveel over.. Waren ook flinke dompers voor mij, hoop dat het volgend jaar wat meer mee zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
urbandesigner schreef:
Nog mensen bij Digital Punk geweest? Vraag me af wat hij zoal draaide :) ... Het kutste van de dag was wel dat een vriend van ons niet meekon, omdat hij 's ochtends wakker werd met uitgezette kaken, hij had een speekselklierontsteking :(. Verder een topdag gehad!

Bij mij is er een vriend om 18.00 terug naar huis gegaan omdat hij zich al de hele dag niet goed voelde. En 2 andere vrienden haakte ook net van te voren af omdat Eventtravel geannuleerd werd vanuit ons dorp. Dus er was niet meer zoveel over.. Waren ook flinke dompers voor mij, hoop dat het volgend jaar wat meer mee zit.
Ik had Maarten niet meer gezien na B-Front, zijn hij & Jeroen naar huis gegaan? En @ Urbandesigner ik was bij Digital Punk ja, hij draaide Dark Symphony,Universe Of Nothing, Sound Intense City (Rmx?),Bleeding For The Harder Styles,Virus Spreads,For The Girls,Intoxication (rmx) & vast nog wel meer alleen kan me dat niet herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen was naar huis gegaan na B-Front ongeveer omdat hij zich dus al de hele tijd kut voelde. En Maarten was er nog, maar die heb ik 80 % van de tijd niet gezien omdat hij overal en nergens rondjes aan het lopen was. Dus toen was ik nog helemaal alleen over van de groep die oorspronkelijk met 6 begon. :lol: Kwam toen een ander groepje uit de buurt tegen, daar een beetje bijgehangen en af en toe bij wat HT'ers in de Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
En hier istie dan!
De Go Fast Mega Meeting foto in full res:
http://www.sendspace.com/file/3u2gze


Kijk, hier hebben we wat aan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 19:43 
 

Sooow, dat gaan we even downloaden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 19:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Sooow, dat gaan we even downloaden!

Held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie heeft er ook touwtje gesprongen?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 22:59 
 

Wel gezien, is die kerel op het eind nog gefilmd? Hij ging ziek snel en lang :P Iedereen juichen ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 00:42 
 

WTF :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 10:18 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat volk springt dus alleen als er een touw onder hun door gaat, hoe oud waren we ook alweer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 11:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dat volk springt dus alleen als er een touw onder hun door gaat, hoe oud waren we ook alweer?

Inderdaad... Zou me echt dood ergeren als ik dat zie :thumbdown: ... Mainstage is al weinig ruimte...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou niet eens opzij gaan, wat een onzin zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 12:13 
 

p-stylez schreef:
Ik zou niet eens opzij gaan, wat een onzin zeg!

Dat dus, wie begint nou met zoiets -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 12:18 
 
Hardtraxxer

Lool, sta je daar als DJ je best te doen, gaan mensen een beetje touwtje springen.. Sneu. En inderdaad main werd je al doodgedrukt, ook nog even leuk touwtjespringen.. Maflanders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap het probleem eigenlijk niet. Vind het wel mooi, zo'n spontaan iets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 17:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik snap het probleem eigenlijk niet. Vind het wel mooi, zo'n spontaan iets!

Als er nou genoeg ruimte is.... Het is wel grappig, maar doe dat dan ergens anders..... Kan et echt niet waarderen als ik dit zou zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Khadber schreef:
Ik snap het probleem eigenlijk niet. Vind het wel mooi, zo'n spontaan iets!

Als er nou genoeg ruimte is.... Het is wel grappig, maar doe dat dan ergens anders..... Kan et echt niet waarderen als ik dit zou zien.

Want iedereen stond hutje mutje? Overdag was er op zich prima ruimte om dat te doen. Als het tijdens Endymion/eindshow was kon het niet, daar was het gewoon te druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik snap het probleem eigenlijk niet. Vind het wel mooi, zo'n spontaan iets!

Het is alleen niet spontaan, gebeurt iedere keer :P niet dat ik er verder last van heb...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 11:25 
 
Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Wie heeft er ook touwtje gesprongen?!

Ook ff gedaan, is alleen niet te zien bij deze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 11:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Negativiteit weer hier.. Als die mensen het leuk vinden om op Decibel touwtje te springen, laat ze dan lekker hun gang gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 11:56 
 
Hardtraxxer

Strandballen/ballonnen overgooien of hooghouden :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik binnenkort maar eens mijn badminton rackets ga meenemen naar een feest, lekker potje badmintonnen!
Zolang een paar mensen het leuk vinden, is het toch wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik denk dat ik binnenkort maar eens mijn badminton rackets ga meenemen naar een feest, lekker potje badmintonnen!
Zolang een paar mensen het leuk vinden, is het toch wel goed.


Haha held :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 12:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik binnenkort maar een potje ga knokken op decibel.. Ik en mijn vrienden vinden het leuk dusja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 12:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jullie komen meteen met extreme voorbeelden.. Vechten voegt niks toe aan sfeer, als ik een groepje mensen zie touwtje springen, moet ik daar wel om lachen.
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten