pff zaterdag 8 uur de bus naar decibel ppff wat tijd
val niet mee
Niet mekkeren, wees blij dat hij nog gaat.wrote:pff zaterdag 8 uur de bus naar decibel ppff wat tijdval niet mee
Niet mekkeren, wees blij dat hij nog gaat.wrote:pff zaterdag 8 uur de bus naar decibel ppff wat tijdval niet mee
Wow das kut zegwrote:Niet mekkeren, wees blij dat hij nog gaat.wrote:pff zaterdag 8 uur de bus naar decibel ppff wat tijdval niet mee
hHer in de buurt zijn ze allemaal cancelled, 3 maten die altijd met mij mee zijn, gaan hier door niet meer..
Het is dat ik een slaapplek in de buurt heb dat ik nog kan gaan.
dat is waar ben er ook blij om maar ik zit namelijk in nachtritme vanwege me werkwrote:niet mekkeren, wees blij dat hij nog gaat.wrote:pff zaterdag 8 uur de bus naar decibel ppff wat tijdval niet mee
hier in de buurt zijn ze allemaal cancelled, 3 maten die altijd met mij mee zijn, gaan hier door niet meer..
Ja en nog iemand anders maar die heb jij nog nooit gezien denk ik.wrote:Wow das kut zegwrote:Niet mekkeren, wees blij dat hij nog gaat.wrote:pff zaterdag 8 uur de bus naar decibel ppff wat tijdval niet mee
hHer in de buurt zijn ze allemaal cancelled, 3 maten die altijd met mij mee zijn, gaan hier door niet meer..
Wie dan? Nick & Maarten enzo?
Van af waar ga je?wrote:pff zaterdag 8 uur de bus naar decibel ppff wat tijdval niet mee
Harderwijk!!! pff best wel kut stadwrote:Van af waar ga je?wrote:pff zaterdag 8 uur de bus naar decibel ppff wat tijdval niet mee
Wtf. Dat is echt maar een half uurjte hier vandaan (Spakenburg), en wij gaan pas om 11 uurwrote:Harderwijk!!! pff best wel kut stadwrote:Van af waar ga je?wrote:pff zaterdag 8 uur de bus naar decibel ppff wat tijdval niet mee
![]()
Maar jij gaat niet met event travel neem ik aan?wrote: Wtf. Dat is echt maar een half uurjte hier vandaan (Spakenburg), en wij gaan pas om 11 uur![]()
Wel veel te laat trouwens hoor, kom denk ik binnen rond 1300 (gelijk naar Loudness rennen voor Titan)
lijk me niet !wrote:Maar jij gaat niet met event travel neem ik aan?wrote: Wtf. Dat is echt maar een half uurjte hier vandaan (Spakenburg), en wij gaan pas om 11 uur![]()
Wel veel te laat trouwens hoor, kom denk ik binnen rond 1300 (gelijk naar Loudness rennen voor Titan)
Nee helaas niet in dit geval!wrote:Maar jij gaat niet met event travel neem ik aan?wrote: Wtf. Dat is echt maar een half uurjte hier vandaan (Spakenburg), en wij gaan pas om 11 uur![]()

En dichtbij de wc's niet te vergetenwrote:Wel chill dat Loudness vlakbij main is. En inderdaad wordt rennen naar binnen.
Ja die gaat overbodig zijn, had liever de EHBO gehad!wrote:En dichtbij de wc's niet te vergetenwrote:Wel chill dat Loudness vlakbij main is. En inderdaad wordt rennen naar binnen.![]()
Dat gaat sowieso wel gebeuren, don't worry!wrote: En kijk dat weer! Quit the bitching bitches, move your hips to the bassdrum bitch!
Euphoria is 50 bij 30wrote:Euphoria lijkt wel klein?