Precies! En de Pussy Lounge staat ook een stuk beter zo. Ben wel tevreden eigenlijk.wrote:Remember staat mooi geisoleerd, geen last dus van de mainstage zoals 2 jaar terug, ookal hadden zij meer last van onsAfstand tussen Remember en Loudness is te doen, hoef waarschijnlijk toch maar 1x te switchen.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
D
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Wordt weer een flinke wandeling denk zaterdag. Switchen tussen main, euphoria, loudness, pussy lounge en remember 
Nice dat de Loudness zo dicht bij de Main staat! Pussy Lounge ziet er ook gaaf uit zeg.
A
Als je aan het eind van Technoboy gaat pissen en je komt terug, heb je heel TNT al gemist
Wel fijn Loudness met de main in de buurt. Aardig lopen naar Euphoria, en helemaal Poezenlounge
En lijkt het zo of is Euphoria gewoon een partytent
Lijkt iig stuk kleiner dan Loudness
Wel fijn Loudness met de main in de buurt. Aardig lopen naar Euphoria, en helemaal Poezenlounge
En lijkt het zo of is Euphoria gewoon een partytent
De tering, Euphoria & PL zijn wel heel ver weg
Noujah, nog meer reden om vooral lekker bij Loudness te blijven
Noujah, nog meer reden om vooral lekker bij Loudness te blijven
G
goed voor de conditie zullen we maar zeggenwrote:Wordt weer een flinke wandeling denk zaterdag. Switchen tussen main, euphoria, loudness, pussy lounge en remember
Leuk artikel in Brabants Dagblad, meer vuurwerk als ooit tevoren.. Ze gaan flink uitpakken
Euphoria lijkt net een opslag tent manwrote:Als je aan het eind van Technoboy gaat pissen en je komt terug, heb je heel TNT al gemist![]()
En lijkt het zo of is Euphoria gewoon een partytentLijkt iig stuk kleiner dan Loudness
Is ook kleiner dan de loudnesswrote:En lijkt het zo of is Euphoria gewoon een partytentLijkt iig stuk kleiner dan Loudness
Euphoria is 50x30 en loudness 40x55
Dat zegt iedereen elk jaar.wrote:Leuk artikel in Brabants Dagblad, meer vuurwerk als ooit tevoren.. Ze gaan flink uitpakken
Met z'n allen zinken op het vlot genaamd Euphoria 
G
maar ziet er wel zwaar vet uit!wrote:Euphoria lijkt net een opslag tent man
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK HEB ER ZIN IN!!!!!!!!!wrote:View on YouTube
Ik wil ZIN
Wordt echt een bazen dag as zaterdag

Bus reis geboekt, nu alleen nog het overige kaartje zien te verkopen.
Ik zou zowat de hele dag anders bij Back2School hebben gestaan de de pussy lounge. 
Hopelijk gaan mn vrienden bij de Pussy Lounge staan, zelf af en toe uitstapjes maken naar H4L, UP! & D4L. Refuse, Remember en Loudness mss ook checken, zie ik op het feest wel. Aan het begin wss even de main checken, want die foto's zien er wel gaaf uit. Begin er echt ongelooflijk veel zin in te krijgen 
gelukkig wordt het zaterdag beter weer
t is hier nu erg donker+onweer bij mij thuis, en dat is maar een paar 100 meter van het decibel terrein vandaan..
t is hier nu erg donker+onweer bij mij thuis, en dat is maar een paar 100 meter van het decibel terrein vandaan..
S
Opmerkelijk dat op bijna alle vrachtwagens die leveren Björn Borg staat
. Vandaag wederom langs gekomen, ze waren bezig weilanden in te richten als parkeerplek. Niet dat je veel aan deze info hebt, maar ik zie zo wel veel gebeuren als ik er zo veel langsrijd. 
Euphoria en Main wel ERG ver uit elkaar en de Loudness weer zo'n intens ongezellige doorlooptent. Vond de sfeer daar vorig jaar ook niet heel gezellig.
Euphoria op het water vind ik dan WEL weer heel erg vet!
Denk dat mijn Timetable er zo uit zou komen te zien, rest laat bekijk ik daar wel.
12:30 - 14:00 Titan
14:00 - 15:00 Geck-o
18:30 - 19:00 Zany & Max Enforcer
19:00 - 20:00 The Sickest Squad live
21:30 - 22:00 Charly Lownoise & Deepack pres. 100% Deepack
22:00 - 22:45 Crypsis
22.45 - 23:00 eindshow
12:30 - 14:00 Titan
14:00 - 15:00 Geck-o
18:30 - 19:00 Zany & Max Enforcer
19:00 - 20:00 The Sickest Squad live
21:30 - 22:00 Charly Lownoise & Deepack pres. 100% Deepack
22:00 - 22:45 Crypsis
22.45 - 23:00 eindshow
Zin aan! Titan, The R3bels, Frontliner, B-Front en Zatox zijn iig zekerheidjes voor ons, de rest zien we wel
. Iig nog ff mainstage, HC4L en PL! 1e keer Decibel, maar gaat sowieso wel goedkomen!
09.30 de bus vanuit ons eigen Someren
. Volgens mij met bus 51
.
09.30 de bus vanuit ons eigen Someren
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
ik hoop dat er pendel vervoer staat van euphoria naar Loudness !! 
Loudness is geen doorloop want dat is de UP! geworden... Loudness staat los (roze tent).wrote:Euphoria en Main wel ERG ver uit elkaar en de Loudness weer zo'n intens ongezellige doorlooptent. Vond de sfeer daar vorig jaar ook niet heel gezellig.
En komt op jongens, het ligt altijd zover uit elkaar... De Pussy is eigenlijk zelfs dichterbij omdat die omgedraaid staat. Waar je nu staat te stampen bij de Pussy, was vorig jaar de Euphoria... Dus die is juist dichterbij.
En kijk dat weer! Quit the bitching bitches, move your hips to the bassdrum bitch!
Who was there
Nobody has said they're going yet.