Past

Decibel Outdoor Festival 2011

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 19 days ago
Lyst wrote:Remember staat mooi geisoleerd, geen last dus van de mainstage zoals 2 jaar terug, ookal hadden zij meer last van ons :lol: Afstand tussen Remember en Loudness is te doen, hoef waarschijnlijk toch maar 1x te switchen.
Precies! En de Pussy Lounge staat ook een stuk beter zo. Ben wel tevreden eigenlijk.
D
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Wordt weer een flinke wandeling denk zaterdag. Switchen tussen main, euphoria, loudness, pussy lounge en remember :P
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Nice dat de Loudness zo dicht bij de Main staat! Pussy Lounge ziet er ook gaaf uit zeg.
A
Als je aan het eind van Technoboy gaat pissen en je komt terug, heb je heel TNT al gemist xd
Wel fijn Loudness met de main in de buurt. Aardig lopen naar Euphoria, en helemaal Poezenlounge

En lijkt het zo of is Euphoria gewoon een partytent xd Lijkt iig stuk kleiner dan Loudness
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
De tering, Euphoria & PL zijn wel heel ver weg xd
Noujah, nog meer reden om vooral lekker bij Loudness te blijven
G
Da-Izzok wrote:Wordt weer een flinke wandeling denk zaterdag. Switchen tussen main, euphoria, loudness, pussy lounge en remember :P
goed voor de conditie zullen we maar zeggen xd
C
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Leuk artikel in Brabants Dagblad, meer vuurwerk als ooit tevoren.. Ze gaan flink uitpakken
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
Almighty wrote:Als je aan het eind van Technoboy gaat pissen en je komt terug, heb je heel TNT al gemist xd
Wel fijn Loudness met de main in de buurt. Aardig lopen naar Euphoria, en helemaal Poezenlounge

En lijkt het zo of is Euphoria gewoon een partytent xd Lijkt iig stuk kleiner dan Loudness
Euphoria lijkt net een opslag tent man xd
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Almighty wrote:En lijkt het zo of is Euphoria gewoon een partytent xd Lijkt iig stuk kleiner dan Loudness
Is ook kleiner dan de loudness :P
Euphoria is 50x30 en loudness 40x55 :D
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 3 days ago
styl0w wrote:Leuk artikel in Brabants Dagblad, meer vuurwerk als ooit tevoren.. Ze gaan flink uitpakken
Dat zegt iedereen elk jaar.
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Met z'n allen zinken op het vlot genaamd Euphoria :D
G
hardaddict wrote:Euphoria lijkt net een opslag tent man xd
maar ziet er wel zwaar vet uit!

robkuh1990 wrote:View on YouTube
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK HEB ER ZIN IN!!!!!!!!!
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Ik wil ZIN :woot: Wordt echt een bazen dag as zaterdag :clap: :love:
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Bus reis geboekt, nu alleen nog het overige kaartje zien te verkopen.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Loudness en hardcore zover uit elkaar :cry:
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Ik zou zowat de hele dag anders bij Back2School hebben gestaan de de pussy lounge. (L)
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Hopelijk gaan mn vrienden bij de Pussy Lounge staan, zelf af en toe uitstapjes maken naar H4L, UP! & D4L. Refuse, Remember en Loudness mss ook checken, zie ik op het feest wel. Aan het begin wss even de main checken, want die foto's zien er wel gaaf uit. Begin er echt ongelooflijk veel zin in te krijgen :D
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
gelukkig wordt het zaterdag beter weer :yay:
t is hier nu erg donker+onweer bij mij thuis, en dat is maar een paar 100 meter van het decibel terrein vandaan..
S
Opmerkelijk dat op bijna alle vrachtwagens die leveren Björn Borg staat :P. Vandaag wederom langs gekomen, ze waren bezig weilanden in te richten als parkeerplek. Niet dat je veel aan deze info hebt, maar ik zie zo wel veel gebeuren als ik er zo veel langsrijd. :yawn:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Euphoria en Main wel ERG ver uit elkaar en de Loudness weer zo'n intens ongezellige doorlooptent. Vond de sfeer daar vorig jaar ook niet heel gezellig.

Euphoria op het water vind ik dan WEL weer heel erg vet!
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Denk dat mijn Timetable er zo uit zou komen te zien, rest laat bekijk ik daar wel.

12:30 - 14:00 Titan
14:00 - 15:00 Geck-o
18:30 - 19:00 Zany & Max Enforcer
19:00 - 20:00 The Sickest Squad live
21:30 - 22:00 Charly Lownoise & Deepack pres. 100% Deepack
22:00 - 22:45 Crypsis
22.45 - 23:00 eindshow
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Zin aan! Titan, The R3bels, Frontliner, B-Front en Zatox zijn iig zekerheidjes voor ons, de rest zien we wel :) . Iig nog ff mainstage, HC4L en PL! 1e keer Decibel, maar gaat sowieso wel goedkomen!
09.30 de bus vanuit ons eigen Someren :P . Volgens mij met bus 51 :).
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
ik hoop dat er pendel vervoer staat van euphoria naar Loudness !! :P
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 19 days ago
Khadber wrote:Euphoria en Main wel ERG ver uit elkaar en de Loudness weer zo'n intens ongezellige doorlooptent. Vond de sfeer daar vorig jaar ook niet heel gezellig.

Euphoria op het water vind ik dan WEL weer heel erg vet!
Loudness is geen doorloop want dat is de UP! geworden... Loudness staat los (roze tent).

En komt op jongens, het ligt altijd zover uit elkaar... De Pussy is eigenlijk zelfs dichterbij omdat die omgedraaid staat. Waar je nu staat te stampen bij de Pussy, was vorig jaar de Euphoria... Dus die is juist dichterbij.

En kijk dat weer! Quit the bitching bitches, move your hips to the bassdrum bitch!

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 17 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago