Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
en rond 15:00 naar de tent zonder ook maar iets gemist te hebben

Dit vind ik ook altijd wel relaxed. Om 16:00 begint het pas in de grote tent. Kun je mooi daarvoor nog een beetje bijkomen, rond je tent met zijn allen beetje hangen zonder weer te moeten haasten om ergens op tijd te zijn (afgelopen Defqon al iets na 11:00 uur in de ochtend binnen...), even bij die blokhut kijken enzovoorts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 16:12 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
ErikZ schreef:
en rond 15:00 naar de tent zonder ook maar iets gemist te hebben

Kun je mooi daarvoor nog een beetje bijkomen

Beetje bijkomen, yeah right :lol:
Wel helemaal waar dat het relaxter is als de muziek pas 16:00 uur begint

Het blijft een eindeloze discussie tussen DQ en DB, misschien moeten we het minder vergelijken. Het heeft allebei plussen en minnen, maar blijven beide topfestivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
ErikZ schreef:
en rond 15:00 naar de tent zonder ook maar iets gemist te hebben

Dit vind ik ook altijd wel relaxed. Om 16:00 begint het pas in de grote tent. Kun je mooi daarvoor nog een beetje bijpakken, rond je tent met zijn allen beetje hangen zonder weer te moeten haasten om ergens op tijd te zijn (afgelopen Defqon al iets na 11:00 uur in de ochtend binnen...), even bij die blokhut kijken enzovoorts.


Fixed that for ya :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met alles wat gezegd is hier. Canping Decibel is zo fucking gezellig en dan vooral door de relatief weinige hoeveelheid aan buitenlanders. Bovendien is die blokhut magisch. Heb d'r weer zin an!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 11:04 
 
Hardtraxx Newbie

Ook wel met de meeste posts eens. Nog één aanvulling: het scheelt denk ik ook dat DefQon redelijk vooran het festival seizoen zit en Decibel achteraan. In mijn beleving is Maart/April altijd redelijk mager met feestjes en dan begint het weer flink te kriebelen. Er zijn dan wel de eerste festivals in mei, maar de echte eerste weekend klapper is toch DefQon. Als ze andersom gepland hadden gestaan had dit ook veel gescheeld denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Remi schreef:
ErikZ schreef:
en rond 15:00 naar de tent zonder ook maar iets gemist te hebben

Kun je mooi daarvoor nog een beetje bijkomen

Beetje bijkomen, yeah right :lol:


Fantazoo schreef:
Remi schreef:
ErikZ schreef:
en rond 15:00 naar de tent zonder ook maar iets gemist te hebben

Dit vind ik ook altijd wel relaxed. Om 16:00 begint het pas in de grote tent. Kun je mooi daarvoor nog een beetje bijpakken, rond je tent met zijn allen beetje hangen zonder weer te moeten haasten om ergens op tijd te zijn (afgelopen Defqon al iets na 11:00 uur in de ochtend binnen...), even bij die blokhut kijken enzovoorts.


Fixed that for ya :thumbup:

Ik zat daar zelf al aan te denken toen ik het postte maar ik wilde het er niet te dik bovenop leggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Nee dames ik bedoelde echt lekker rustig wakker worden, de laatste lauwe pilsjes achter de kiezen proberen te krijgen en gaan !

Nog 16 dagen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Ik denk dat mensen hier boven al aardig goed hebben toegelicht waarom Decibel minder leeft. Vooral het niet creëren van een hype en het 'industriële' thema zorgen voor bijzonder weinig magische gevoelens.
Daarnaast zijn artiesten niet al maanden van te voren bezig met "Decibel Preperations" posten op social media, hetgeen bij Defqon wel gebeurt.

Ook heb ik het idee, maar dat kan natuurlijk helemaal mis zijn, dat mensen naar Decibel vooral gaan voor de gezelligheid, een weekendje zuup'n en stampen. Is natuurlijk niks mis mee, maar verklaart wel een hoop.

Misschien dat het aantal buitenlanders dat naar Defqon gaat ook wel meetelt. Die zijn al enkele jaren hyped voor Defqon voordat ze een keertje gaan, bij Decibel zijn het vooral Nederlanders die alleen deze zomer al meerdere hardstyle/hardcore feesten bezocht hebben.

Interessant punt wel, want de line-up en organisatiekunde is vergelijkbaar.


Ik ben het er juist persoonlijk niet mee eens dat decibel een industrial uitstraling heeft, ik vind dat juist meer van Defqon. Als ik aan defqon denk denk ik aan slecht weer en een grauw en grijs thema, wanneer ik aan decibel denk denk ik aan mooi weer en gezelligheid.

Ben het er wel mee eens dat Defqon zo hyped is mede omdat dat voor buitenlanders hét feest van het jaar is. Het buitenlanders gehalte op decibel is een stuk minder, waar ik persoonlijk van hou.

Tevens is de decibel camping 1000x beter en gezelliger dan die van Defqon, in mijn ogen dan. Ik heb er dan ook onwijs veel zin in weer!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Als ik kijk naar onze vriendengroep dan zijn het ook compleet andere feesten voor ons.

DQ kijken we met ze alle al weken naar uit, hele planningen worden gemaakt en de hype is erg groot en we gingen dit jaar met een groep van 31 mensen.

Decibel is mannenweekend van de groep :D Alleen de mannen (dit jaar gaan we met ze 7e) zijn het hele weekend welkom en de vriendinnen komen alleen op zaterdag. De zaterdag is heel raar bijna bijzaak geworden, voor ons draait het om de vrijdag en zondag :)

Waar vele van hier de tent op de camping als een minpunt zien, zien wij dit juist als een dikke plus. Het hele festival seizoen loop je je helemaal scheef door alle stages. Nu lekker op 1 plek met ze alle wat de sfeer enorm ten goede komt


Precies dit!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dien schreef:
ErikZ schreef:
De zaterdag is heel raar bijna bijzaak geworden, voor ons draait het om de vrijdag en zondag :)

Waar vele van hier de tent op de camping als een minpunt zien, zien wij dit juist als een dikke plus. Het hele festival seizoen loop je je helemaal scheef door alle stages. Nu lekker op 1 plek met ze alle wat de sfeer enorm ten goede komt


Precies dit!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij zit Dien aan de psychedelica aan zijn posts en avatar te zien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Volgens mij zit Dien aan de psychedelica aan zijn posts en avatar te zien xd


Haha nee valt mee, er ging iets mis met het quoten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 08:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is nog 'ver' weg, maar ik begin stiekem toch benieuwd te raken naar de timetable ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 09:43 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Volgens mij zit Dien aan de psychedelica aan zijn posts en avatar te zien xd


Hey niet alle mensen die het met mij eens zijn zitten aan de drugs ja!! Wel veel maar zeker niet alle..

OT:
Om wat hype te creëren, voor mij is dit nog steeds het beste Decibel setje ooit:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Grim schreef:
Volgens mij zit Dien aan de psychedelica aan zijn posts en avatar te zien xd


Hey niet alle mensen die het met mij eens zijn zitten aan de drugs ja!! Wel veel maar zeker niet alle..

OT:
Om wat hype te creëren, voor mij is dit nog steeds het beste Decibel setje ooit:


Eens! Met heeeeel kort daar achter deze:

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 13:34 
 
Hardtraxxer

Stoux schreef:
Het is nog 'ver' weg, maar ik begin stiekem toch benieuwd te raken naar de timetable ^^


Precies dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Redelijk spontaan kaarten gehaald met de groep! Voor mij pas m'n 2de Decibel, eerste keer was 2010 alweer...

Stoux schreef:
Het is nog 'ver' weg, maar ik begin stiekem toch benieuwd te raken naar de timetable ^^

Dit! Zal wel flinke planning maken worden, wil wel zo veel mogelijk zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Grim schreef:
Volgens mij zit Dien aan de psychedelica aan zijn posts en avatar te zien xd


Hey niet alle mensen die het met mij eens zijn zitten aan de drugs ja!! Wel veel maar zeker niet alle..

OT:
Om wat hype te creëren, voor mij is dit nog steeds het beste Decibel setje ooit:


Dan ga ik voor deze.

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pwoah die Vazard & Delete meet Main Concern is echt 1 van de beste setjes ooit :love:
Wat ben ik blij dat ik daar bij was :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 10:48 
 
Hardtraxxer

Wordt het vandaag niet eens tijd voor een timetable? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar op de 7e, dus dikke kans dat ie morgen of woensdag komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vooral benieuwd naar de indeling van Truck Stop en Southern Swamp, hopen op een (persoonlijk) gunstige timetable ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 12:09 
 
Hardtraxx Addict

Stoux schreef:
Vooral benieuwd naar de indeling van Truck Stop en Southern Swamp, hopen op een (persoonlijk) gunstige timetable ^^

Hoop er ook op maar wil al weer te veel zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat er rond dit feest nooit zo'n hype meer is. Ik heb er in ieder geval al erg veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Jammer dat er rond dit feest nooit zo'n hype meer is. Ik heb er in ieder geval al erg veel zin in!

Same, lekker weekendje vertoeven in de blokhut.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten