Ik zie m niet
Laat maar! Heb m al
Ik zie m niet
Wat leest dat kut zonder hoofdletters.
half uurtje overlap. Moet te doen zijn toch.wrote:The R3belz en Main Concern tegelijk
Ohja zie het nu.wrote: half uurtje overlap. Moet te doen zijn toch.
Guerillas zou opzich nog wel moeten meevallen toch? Gezien de namen waaruit de groep bestaat.wrote:Niks te klagen over de tt, alleen jammer dat er zoveel zaad afsluiters zijn zeg
Dit is zo kut inderdaad hewrote:Ohja zie het nu.wrote: half uurtje overlap. Moet te doen zijn toch.
Maar Delete vs Mind Dimension wil ik ook niet missen
Zal wel meer uptempo zijn gok ik.wrote:Guerillas zou opzich nog wel moeten meevallen toch? Gezien de namen waaruit de groep bestaat.wrote:Niks te klagen over de tt, alleen jammer dat er zoveel zaad afsluiters zijn zeg
Guerillas uptempo?wrote:Zal wel meer uptempo zijn gok ik.wrote:Guerillas zou opzich nog wel moeten meevallen toch? Gezien de namen waaruit de groep bestaat.wrote:Niks te klagen over de tt, alleen jammer dat er zoveel zaad afsluiters zijn zeg
Je zou toch verwachten dat ze zich aanpassen aan de stage waar ze staan. Vind dat Nosferatu, Furyan & Tha Playah individueel ook gewoon prima dus ik zou ze persoonlijk niet meteen afschrijven.wrote:Zal wel meer uptempo zijn gok ik.wrote:Guerillas zou opzich nog wel moeten meevallen toch? Gezien de namen waaruit de groep bestaat.wrote:Niks te klagen over de tt, alleen jammer dat er zoveel zaad afsluiters zijn zeg