Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb me prima vermaakt hoor gister maar vond vorig jaar toch een stukje vetter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 16:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat had iedereen dan met dat geluid op de main? Dat was toch gewoon goed vooraan of niet?
Citaat:
- Wachttijden voor drank halen

Dat was inderdaad kut ja, zowel in de HC4L als bij de Main/Remember soms echt meer dan een kwartier moeten wachten voor m'n drankje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wat had iedereen dan met dat geluid op de main? Dat was toch gewoon goed vooraan of niet?


Nope, zelfs vooraan was het bagger als je op 10 cm van de boxen af stond, vooral tijdens Donkey Rollers. Tijdens Max Enforcer en Crypsis was het dan wel weer te doen. Tijdens NC, redelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 16:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Wat had iedereen dan met dat geluid op de main? Dat was toch gewoon goed vooraan of niet?


Nope, zelfs vooraan was het bagger als je op 10 cm van de boxen af stond, vooral tijdens Donkey Rollers. Tijdens Max Enforcer en Crypsis was het dan wel weer te doen. Tijdens NC, redelijk.


tijdens donkey rollers was echt slecht inderdaad:D toen liepen we daar over de meen en je kon er gewoon niet op los gaan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het ook slecht tijdens donkey rollers, bass resoneerde constant als een malle tief ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
freddyadu8 schreef:
En Sleepwalker niet 1x :cry:

Crypsis gooide hem erop, B-Front ook wel gok ik zo haha!

Yep

Wat een heldenset van Crypsis :drool:

Alleen ik miste Deepack - Here's Johnny (Crypsis & Vecino Remix) :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 19:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook maar even een verslagje van decibel.

Om half 9 vetrokken we uit sneek naar Decibel.
Na 3 uren rijden ongeveer eindelijk aangekomen bij het decibel terrein, na een half uurtje eindelijk de auto
gepakeerd, toen 20 min lopen en eindelijk waren we bij de ingang:)

Eenmaal binnen eerst maar even het terrein verkennen . uiteindelijk beland bij de mainstage, waar volgens mij op dat moment max enforcer draaide.
even los gegaan en toen naar de radio box waar chukkels stond te wachten xd .
even mee gepraat en toen ook nog even naar sjefke toe.

Toen was het tijd voor psyko punkz op de main, maar op los kunnen gaan want toen wou me groepje na euphoria...
daar tot 1600 los gegaan was wel even leuk daar, en toen opweg naar de radiobox voor de Hardtraxx meeting.
waar uiteindelijk alleen chukkels aanwezig was :) was wel even gezellig met chukkels.
toen weer opzoek na me groepje na een half uurtje zoeken eindelijk weer gevonden. helaas was ik ze kort daarna weer kwijt.
dan maar even alleen over het terrein heen, even bij darkness4life gekeken was niks aan, niet echt mijn stijl muziek,
daar kwam ik chukkels ook weer tegen :D beetje verbaasd want die had mij daar volgens mij ook niet verwacht.
ben ik een tijdje met chukkels meegelopen eerst na de mainstage na Donkey rollers.
waar we beide niet zoveel aan vonden door het geluid .voor de rest geen idee meer waar we heen zijn gegaan.
Het was in ieder geval gezellig denk ik :D

toen maar weer is opzoek naar me groepje, die nergens waren te bekennen . uiteindelijk rond half 10 weer gevonden.
toen nog even losgegaan op laatste paar minuten van de set van noisecontrollers en toen was het tijd voor neophyte.
laatste beetje energie er nog uitgestampd en toen maar van de show genoten. vondt het een mooie afsluiter met al dat vuurwerk en lasers etc.
en toen was het helaas afgelopen . strompelend naar de kluisjes toe waar het 1 groot drama was .
eindelijk kluisje bereikt spullen der uitgehaald en weer na de auto toe.
om half 1 waren we aangekomen bij de auto, nu er nog weg zien te komen best wel gekloot was dat.
waren we eindelijk klaar de parkeerplaats te verlaten . worden we aangereden door iemand die niet echt oplette! :evil:
dus konden we weer stoppen om te kijken wat te schade was.... gelukkig viel de schade mee en konden we na een halfuurtje eindelijk na huis.
toen nog 4 uren rijden en waren we eindelijk weer in sneek..

Decibel was een mooi feest. alleen jammer dat ik bijna alles vergeten ben :lol:

Pluspunten:

+++ meeting met chukkels
+ aankleding van terrein.
+ Eindshow.

Minpunten:

- Bar personeel konden wel wat sneller werken..
- die jongen die tegen onze auto aanknalde
- geluid bij donkey rollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 21:23 
 
Hardtraxxer

zeker goed vermaakt op decibel! vond Mainstage veel vetter dan die van defqon, meer een geheel. verder waren de andere area ook top aangekleed! kleine hinder die ik had was tijdens de 'rustige' stukken in de h4l de muziek van de pussylounge erdoorheen hoorde.

Robertt; was dat op de kruising? daarna reden jullie gelijk weg. volgensmij trapte die gas in inplaats van de rem...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaahhh waar zal ik beginnen..

Mijn 'Decibel' weekend!

Vrijdag avond rond 7 uur richting Zwijndrecht, gingen ik en nog een maatje slapen bij iemand..
Gekkenhuis! Begon al goed.. :x
Vrijdag of Zaterdag helemaal niet geslapen, maar toch top fit! :x :D

6 uur was de enigste slaper wakker na 2 uurtjes slapen, Lekker op ons gemak douchen en dat soort dingen.
Iets over 8 werden we door iemand opgehaald en afgezet op het station, Daar 3 kwartier gewacht op iemand anders..
9 uur de trein richting Tilburg :yay: Daar aangekomen weer 3 kwartier gewacht op 2 andere..
Uit eindelijk de pendel bus naar Decibel kunnen pakken!
Wachten en de rest van de standaard dingen, met 1 iemand heel terrein even rond gelopen, de rest waren we al meteen kwijt :P
Eerst de main, wat een geluid op de moment dat ik er was! :clap: Ik had zoals altijd mijn oordoppen weer in, en vooraan ging het GRUWELIJK hard!
De decors waren echt super, soms vraag ik me echt af hoe je het allemaal verzonnen krijgt!
Helaas net als op defqon toch weer een lange tijd alleen gelopen omdat ik iedereen kwijt was, en via de telefoon had ook weinig zin want ik kreeg de smsjes pas 2 a 3 uur later aan..

Op een gegeven moment toch wel wat mensen gevonden. veel lol gehad!
Voor de rest zoek ik niet veel te schrijven :D

Wie heb ik nog gezien..
- Khadber en een maatje van hem, hadden allebei Hardtraxx tshirt aan, anders had ik ze niet herkent
- Roberttt, maar hadden we afgesproken, daarna nog wel paar x zien lopen
- dawasiknie, tikte me op mijn rug, herkende mij aan me tshirt, Heel even gepraat, daarna ging ik weer verder, 1 a 2 meter verder draaide ik me om, maar herkende je niet meer :$ :x
- Maarten, zag ik lopen, ik twijfelde dus ik gewoon schreeuwen en hij reageerde

En voor de rest niemand gezien?
Meeting gemist.. keek op mijn telefoon, oh 17.00 ik nog naar toe lopen maar niet natuurlijk :')
Krijg ik om kwart voor 6 smsjes van Roberrtt of ik naar de meeting kwam, mja die smsjes kwamen natuurlijk veel later aan dan dat ze verstuurd waren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 22:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha en Maarten en ik nog denken wat een matige opkomst, zijn we gewoon jullie 2 mis gelopen...

Enfin, mijn dagje Decibel:

We kwamen eigenlijk veel te vroeg aan waardoor we genoodzaakt waren om te wachten tot de hekken eindelijk open gingen. Wat ik echter niet snap is dat je de boel pas om kwart over 11 open gooit terwijl het feest officieel om 11 uur begint. Doe dan aub ook gewoon om 11 uur die hekken open gooien. Stonden we daar 3 kwartier voor Jan met de korte achternaam… Controle stelde deze keer vrij weinig voor net als vorig jaar, beveiliging was ook weer erg relaxt en gelukkig niet zo dominant aanwezig. Al met al ben ik sowieso wel te spreken over Maximus (itt WWS).

Om 12 uur kon het feest eindelijk van start gaan. Eerst natuurlijk even de mainstage gecheckt. Deze zag er iets minder mooi uit dan vorig jaar, die van vorig jaar was wat zomerser en dit jaar was de aankleding wat grauwer vond ik. Maar nog steeds was het indrukwekkend en al 10 keer beter dan wat ik tot nu toe heb gezien dit jaar. We kwamen aanlopen bij Ruthless die al gelijk de “bitchez, ho’s, coke in m’n nose” van Da Bootleggerz draaide, en wat meer lekker jump/oldskool achtige dingen. Heerlijk om zo mee te openen, maar we zijn niet te lang blijven hangen.

Er is geen betere manier om je Decibel-dagje te beginnen met stevige hardcore, dus even doorlopen naar de overkant van het terrein. Pussy Lounge hebben we de hele dag links laten liggen, maar het zag er wel grappig uit! In de HC 4 Life tent was T-Junction bezig met draaien, goed tempotje erin en een hoop leuke MoH-platen gehoord zoals The Culture, New Level Of Freak, Deadly Volts en voor de sfeer Jieehaaa-remix. Alleen het geluid, jezus wat een drama zeg. Niet alleen kon je elkaar heel normaal aanspreken, je hoorde bij de minste of geringste stilte gelijk de Pussy Lounge erdoorheen, wat op een gegeven moment echt irritant werd. Dit verbeterde ook niet of nauwelijks de rest van de dag, zonde want vorig jaar had deze area juist het beste geluid van allemaal!

Ben toen even van tent geswitcht omdat een van m’n maten wat hardstyle wilde zien. The Pitcher draaide in de Euphoria tent, en ik moet zeggen dat het erg vet was! Heel veel vette platen gehoord zoals Shut Up, Karma, Kingdom-remix en ander leuk spul waar ik even niet op kan komen maar wat je ook niet direct van hem zou verwachten (weet er nog eentje: Control The Mind). Ik vond het iig wel geslaagd. Het was echter wel de laatste keer dat ik in die tent was (alleen nog 1 nummer gehoord tijdens DBSTF)

Terug naar de Hardcore-tent waar Hardcore Blasters afgezant Hellsystem het uitstekend deed. Het was het laatste halfuurtje ofzo van zijn set en hij sloot ook behoorlijk hard af en dat al om half 2 in de middag, heel erg vet! Iemand die Elevation draait is sowieso standaard goed eigenlijk. Hij sloot af met enkele snelle platen waaronder Cazzi Amari, die is erg tof! Tijd om bij te komen was er niet, al had ik verwacht van wel met Korsakoff. Ik ben totaal geen liefhebber van haar, maar ze gaf een beste set weg! Abduction weer eens live gehoord, blijft een geweldig nummer. Omstreeks 10 voor 2 zijn we maar naar de mainstage gelopen, eerst nog even wezen buurten bij de Remember-area waar Trilok & Chiren hun set afsloten. Terwijl m’n maat even drinken halen was ging ik nog ff los op heldenplaten Funky Shit en 30 minutes.

Op de mainstage begonnen de Psyko Punkz met draaien. Wij zochten een plekje voorin en ik wachtte in spanning af wat het deze keer met mij zou doen. En verrek, dit was de eerste keer dat ze mij wisten te bekoren! Kwam wellicht ook doordat we vooraan stonden te knallen waar de sfeer super was en het geluid bizar hard aan kwam, maar heb me er goed op vermaakt hoor. Ik blijf hun platen en stijl hier thuis niks vinden maar het knalde daar toch wel goed door. Beetje vaag alleen, of ze waren de boel zelf aan het slopen of de mixer hield er gewoon mee op, want bij een hoop overgangen kraakte het geluid aardig door.

En wie stonden daar gewoon vooraan te knallen tussen de mensen? De heren van Deepack! Fantastisch natuurlijk, werden ook gelijk door iedereen aangesproken en heb er ook nog even een tijdje mee staan lullen. Leuke gasten hoor! Even later stonden ze gewoon te draaien voor anderhalf uur. En het was erg vet, ondanks dat ik misschien slechts 3 platen herkende in de hele set want de rest was compleet onbekend voor mij, maar dat kon ik deze keer wel waarderen. Vooraan knalde dit echt gruwelijk hard! Ook B-Front stond gezellig vooraan, ook nog ff mee staan ouwehoeren. Hij beloofde een zelfde soort set als op Dominator, dus had hem maar ff beloofd om hoe dan ook langs te komen ondanks dat ie tegelijk met Zatox draaide.

Even opgepikt door Maarten bij de B2S container (geweldige opkomst bij de meeting haha) en via een omweg door de Back2School-tent doorgelopen naar de Loudness. The Beholder was aan de gang. Sodeknetters dat was een belachelijk harde en goede set! Echt de ene na de andere ramplaat kwam langs en op en stilstaan kon ik gewoon niet, maar werd er wel helemaal gesloopt van. Ik hoopte op een gegeven moment gewoon dat ie een kutplaat zou draaien zodat ik ff op adem kon komen. Toen dat uiteindelijk gebeurde ben ik maar een rondje gaan lopen want wilde toch weer ff m’n maten oppikken. Na een halfuur zoeken eindelijk gevonden, en nog even gebleven bij Angerfist in de HC4L-tent. Het was pas het begin dus was wel een beetje standaard, maar gewoon goed want zijn producties kunnen mij wel bekoren. Maar het zachte geluid begon me daar echt tegen te staan.

Even een maatje meegenomen naar Donkey Rollers LIVE, waar we precies op tijd aankwamen en weer lekker vooraan stonden. Dit was de eerste keer dat ik de heren zo aan het werk zag en hopelijk niet de laatste keer, dit was ook weer gruwelijk lekker! Followers, Motherfuck, Atrocity, Voice of Conscience, 2012, D.O.N.K.E.Y., Hardstyle Rockers… te vet als allemaal van dat soort platen langs komen! Leuk dat Chopper weer eens gedraaid werd, lekker nummer dat je helaas niet al te vaak hoort.

Zatox nog een half uur van meegepikt, mijn held natuurlijk op het gebied van producties en hij kan ook altijd uitstekende setjes neerzetten. Hij opende met A New Dimension, super lekkere en energieke plaat en op deze manier ging de set eigenlijk ook door met Gangsta, Choirs en 2 nieuwe nummers die op zich wel goed klonken, maar dat moet ik thuis nog maar een keer terug luisteren. Halverwege zoals beloofd richting B-Front gelopen, en ook hij hield z’n belofte en zette een flink hard setje neer!

Na een tijdje vond m’n maat het te warm worden in de tent dus zijn we naar buiten gelopen en zijn maar weer bij de main gebleven tot het einde van de avond. Deze keer niet vooraan maar wat meer achteraan in het midden. In tegenstelling tot vooraan ging echt niemand los daar en het werd er ook een beetje druk, dus was wel te begrijpen op zich. Ik vond er deze keer helaas niet zoveel aan, Noisecontrollers kunnen veel harder draaien en na al dat beukgeweld van Donkey Rollers, Zatox en B-Front valt zoiets echt flink tegen. Wel vet dat de lasers aansprongen tijdens Crump, dat zijn de mooie momentjes!

Een plekje helemaal in het midden van de mainstage gezocht voor optimaal zicht op wat er ging gebeuren. De eindshow op Decibel was vorig jaar al waanzinnig en moest dit jaar maar even overtroffen worden. Neophyte zou het feest in stijl af moeten sluiten en deed dat… nja, niet zo heel erg geweldig. Om te beginnen (ja, daar kan hij niks aan doen maar toch) ging het geluid net als vorig jaar ineens 3 tandjes lager, erg kut! Maar dan gaat ie echt nog steeds Muil Houwe, Nobody Said It Was Easy en Army of Hardcore draaien. Kom op zeg, sommige dingen kan je ook ff achterwege laten. Maar gezien de reactie van het publiek dat massaal los ging ineens kan je hem ook geen ongelijk in geven, en om er naar te kijken was wel heel indrukwekkend. Heb me er verder wel op vermaakt, de show eromheen was meer dan eens geniaal, vuurwerk all over the place tegen het einde aan. Jeroen ging nog ff in een rubberen boot duiken, pleurde daar 2 keer van af… Maar de volgende keer laat maar iemand als Outblast ofzo afsluiten, met wat minder breaks van 3 minuten.

De eindshow dan, wat was dat mooi zeg. Alle area’s kwamen nog even langs met bijbehorend vuurwerk en laser-geweld. Simpelweg genieten, dit is hoe je een feest met kippenvel-momenten laat eindigen! Toen het vuurwerk eindelijk was afgelopen de toch naar huis aangezet. Ik hoorde wel wat van chaos bij de kluisjes maar ik heb wel erger meegemaakt eigenlijk. Na in dat bussen-doolhof eindelijk de bus gevonden te hebben oogjes dicht en slapen maar.

Samengevat: fantastisch feest, weinig op aan te merken eigenlijk. Even nog een keer alle area’s die ik bezocht langs gaan:
Mainstage: Vooraan goede sfeer, achteraan dooie boel, werd flink hard gedraaid maar de laatste 2 sets vielen wel behoorlijk tegen. Geluid was goed op het laatste uur na en itt tot op Defqon genoeg ruimte gehad op het einde. Eindshow was fantastisch.
Hardcore 4 Life: Veel te zacht geluid, sfeer was in orde maar kon beter. Setjes waren stuk voor stuk erg goed! Lichtmensen waren wel iets te enthousiast met de stroboscopen, werd ik na een tijdje echt para van. Aankleding was hier wel goed!
Euphoria: Goed geluid, goede sfeer van voor tot achter, lekkere belichting en aankleding… eigenlijk weinig op aan te merken alleen draaiden er niet echt de mensen waar ik in geïnteresseerd ben, zonde.
Remember: alleen af en toe geweest om drinken te halen, dat duurde altijd fucking lang wat op een gegeven moment wel irriteerde. Konden de heerlijke oude sounds die langs kwamen ook niks aan doen. Was verder wel een leuke stage hoor!
Loudness: Mijn favoriete tent van het feest, alles was perfect daar! Vooral de sfeer was onovertroffen goed, stilstaande mensen nergens te bekennen. Flink losgegaan daar, jammer dat ik er uiteindelijk niet zo vaak was.

Denk dat zo wel alles aan bod is gekomen. Het is en blijft zonde dat het geluid zachter moest op het einde maar hier kan B2S niks aan doen helaas. Het weer was een beetje te warm maar ’s avonds koelde het gelukkig redelijk af. Sfeer was over het algemeen weer goed, geen vervelende mensen meegemaakt. Alleen de laatste uurtjes op de mainstage was het echt dood. Wel erg leuke reacties gehad op m’n zwemvleugeltjes haha. Verder beetje dezelfde kwaaltjes als vorig jaar (geluid, bussen, kluisjes, te weinig barren/barpersoneel) maar als je het kent kijk je er zo doorheen, dat maakt de rest van het geweldige feest meer dan goed. Verder had ik echt mijn beste dag te pakken want ik heb vanaf het moment dat ik binnen was eigenlijk niet meer stilgestaan, haast geen pauze gehouden tussendoor en tot het einde maximaal los kunnen gaan. Heb nu alleen geen poot meer om op te staan haha.

Decibe:l absoluut het feest van het jaar! Beholder, Donkey Rollers en B-Front bedankt voor de heerlijke sets, iedereen van Hardtraxx weer bedankt voor de gezelligheid met name in Loudness. Filmpjes en foto’s komen spoedig online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 22:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was wel een goed feest, bij Max enforcer was het geluid echt top, daarna af en toe wat luid gekraak door de kapotte mixer. Bij Donkey Rollers viel het geluid echt tegen, ik heb het niet kunnen zien maar misschien werkten ze wel met een laptop die de kwaliteit van het geluid verminderde.

Het meest genoten heb ik bij de set van Activator, wij hebben bewust niet voor Noisecontrollers gekozen omdat we die al wat vaak gezien hebben en Acti toch een goede dj blijft. Hij moest zich bewijzen na het harde einde van B-Front en dit nam hij opvallend goed over! Het viel ons op dat het niet druk was bij Activator, eigenlijk zelfs heel erg rustig, vooral aan het begin van zijn set. Later aan liep de tent wel iets voller, maar niet druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oja vergeten bij te zetten.. toch 1 klein min punt en 1 groot:

Ja, ik klaag ook! ookal krijgt Decibel bij mij een dikke 9 en titel feest van het jaar van mij (Alhoewel, Mysteryland / Q-base moet ik nog )

1 klein min punt:
Ik stond ergens in de avond bij de bar op de main links achter, Na een tijdje sta ik eindelijk vooraan,
Komt er zeker 15 minuten niemand helpen waar ik, en de gozer langs mij stonden!
2 meter verder op waren in die tijd al meer dan 30 personen geholpen, maar waar ik stond niet!

1 groot min punt, drukte na afloop,
Bij kluisjes kan b2s weinig aan doen, Zoals sommige hier ( *partyflock* ) zeggen, gewoon 20/30 min van te voren je spullen enz al halen is het probleem voor je zelf opgelost Goede tip voor de volgende x, nu alleen nog proberen te onthouden!
Maar daarna, stond ik in de rij voor de pendel bussen..
Sowieso moest iedereen HEEL dicht op elkaar staan, je kon nergens heen... en die bouwlamp scheen recht in je gezicht..
Ongeveer 20 meter voor dat je de bus mocht in werd de warmte/drukte mij te veel, ik MOEST daar METEEN weg anders wist ik van me zelf dat ik daar over enkele minuten flauw ging vallen, voelde het haast aan komen.. en dat terwijl ik nog nooit mee heb gemaakt dat ik flauw viel..
Ik tegen mijn maatjes zeggen, ik ga naar voren anders val ik hier flauw, ik wouw dus naar voren, maar natuurlijk laat niemand je dan door, nadat ik zei van dat ik daar weg moest anders hier over enkele minuten flauwval gingen sommige wel heel vriendelijk aan de kant, erg bedankt !
Enkele meters verder was 1 kant van het hek gelukkig wat rustiger en ging het weer, natuurlijk wel even gewacht op de rest waarmee ik was
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 00:25 
 
Hardtraxxer

Pussy Lounge :loving: Daar werd zo lekker gedraaid. We kwamen daar rond een uur of 5 en daar nooit meer weggegaan. Voor de rest weet ik alleen nog dat Max Enforcer erg lekker draaide en dat ik Neophyte behoorlijk vond tegenvallen. Maar wat een feest zeg, volgend jaar weer :thumbsup:

Edit: en wat waren er ook weer een hoop wouzen zeg haha :lol: Op een gegeven moment in de Euphoria tijdens Tatanka zo'n gozer met een hardcore vlag en een mickey wous t-shirt. Z'n ogen kwamen gewoon bijna uit z'n ogen zetten. Kent iemand hem per ongeluk? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 10:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier mijn filmpjes van de eindshow, andere filmpjes gooi ik later online!

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 12:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond het zeker een leuk feest :)

Bijna de hele dag bij Loudness geweest. Het ging daar zo lekker los :drool:

Alleen de terugreis was verneukt. Moesten eerst 30 - 45 min voordat je met de pendelbus terug kon naar station. Kom je op station, rijden en geen treinen meer naar Nijmegen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 13:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:

1 groot min punt, drukte na afloop,
Ongeveer 20 meter voor dat je de bus mocht in werd de warmte/drukte mij te veel, ik MOEST daar METEEN weg anders wist ik van me zelf dat ik daar over enkele minuten flauw ging vallen, voelde het haast aan komen.. en dat terwijl ik nog nooit mee heb gemaakt dat ik flauw viel..
Ik tegen mijn maatjes zeggen, ik ga naar voren anders val ik hier flauw, ik wouw dus naar voren, maar natuurlijk laat niemand je dan door, nadat ik zei van dat ik daar weg moest anders hier over enkele minuten flauwval gingen sommige wel heel vriendelijk aan de kant, erg bedankt !
Enkele meters verder was 1 kant van het hek gelukkig wat rustiger en ging het weer, natuurlijk wel even gewacht op de rest waarmee ik was


Had ik ook, het werd mij ook teveel. Werd helemaal gek van de drukte en van die kk lamp. Ik voelde mezelf steeds meer en meer gaan zweten en wist eigenlijk al wat er ging gebeuren. Ineens had ik zo'n misselijke vlaag en ik dacht ''kut niet nu he''. Ik naar één kant gelopen waar die dranghekken waren beplakt, ik zei tegen die mensen ga even aan de kant ik moet zo kotsen. Iedereen ging snel aan de kant en ik kon even mijn gang gaan. Maar damn wat was dit triest geregeld. Echt de zweetdruppels liepen over mijn kop en dan zo'n tering felle lamp.. Pffff, wat was ik blij dat ik er doorheen was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 13:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lol zoek ik een een filmpje op youtube van de kaart decibel 2010
krijg ik deze .



en wie staatdaar:P
SJEFKE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sjefke on TOURRRR ! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn report komt nog maar ik was er pas om kwart voor 4 :/ door pech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klein verslagje van mijn Decibel, ik was rond half 12 binnen. Dat ging allemaal heel vlot. Vervolgens ben ik alle area's even overgelopen, alleen de Darkness4life niet geweest. Want die was ik gewoon weg vergeten en lag ook niet echt op de (sluip)route. Toen naar de Up! gegaan, want mijn vrienden kwamen later en dat leek me wel een goede plek om te verzamelen. Beetje gekeken naar de toen nog weinige mensen, maar die jump pasjes blijven grappig om naar te kijken en ook de muziek kon ik daar goed smaken. Mijn vrienden bleken echter op de main te staan dus ben ik ze daar maar gaan zoeken.

Rond 1 uur had ik ze dan gevonden en Max E draaide lekker, toen stonden we nog tussen de twee barren rechts en dan gewoon een stuk naar het midden toe. In de loop van de dag zijn we dan geleidelijk naar voren gekropen. Mezelf erg goed vermaakt op de main en de groep ging vanaf Psyko Punkz lekker los. Om 4 uur nog wel met een maat bij de Pussy Lounge wisten kijken, maar was er te druk om met 2 man daar te gaan staan. Via de sluiproute langs de verschillende stages weer terug naar de main gelopen. En daar niet meer weggegaan, helaas moest ik na de Donkey Rollers weer terug naar huis. Had graag de lasers aangezien, maar dat is dan maar voor volgend jaar.

Aan de ene kant vond ik het jammer dat we bijna alleen aan de main stonden, aan de andere kant was dat positief, want we hoefden weinig te lopen. Max E, Psyko Punkz en Deepack draaide ook echt lekker. Crypsis draaide de korte tijd dat ik hem hoorde ook enkele lekkere platen. Wildstylez was wat saai, maar ook weer niet waardeloos. Donkey Rollers kwam wat langzaam op gang en het geluid beukte ook niet echt door vond ik, maar de laatste 20 minuten gingen toch hard en voordat ik het wist moest ik naar huis :(

Volgens mij had het niet uitgemaakt aan welke stage we gestaan zouden hebben, want toen we rondliepen om 4 uur was het overal druk en overal lekkere muziek. Volgend jaar ga ik zeker weer en hopelijk wordt er dan geen 25-jarige bruiloft gevierd, zodat ik ook gewoon kan afsluiten :P Maar niet getreurd, op de 25-jarige bruiloft nog tot half 6 aan het bier gezeten :beer: Dat maakte het vroege vertrek van Decibel goed ;) Al bij al een top dag gehad !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 19:33 
 
Hardtraxx Addict

aftermovie online @ b2s.nl !!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van begin tot eind kippevel als ik de aftermovie terug kijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Van begin tot eind kippevel als ik de aftermovie terug kijk :loving:

Hier nog zo een :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 22:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kreeg echt bijna tranen in m'n ogen van geluk van die aftermovie.
Bij dat vuurwerk, echt kippenvel van top tot teen. Wat een geil feest was dit (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, we leven weer.

Wat een feest was dit! 5 minunten lopen vanaf onze tenten naar de ingang zuid, raggen bij Korsakoff, raggen bij PPunks en Deepack bij de main, raggen bij waxweazle bij back2school, wachten op niemand met dawasiknie, raggen met dawasiknie bij back2school, raggen met dawasiknie Piaa Tel eeuh meer? bij Beholder, even gaan zitten en vervolgens oude bekende tegenkomen, de tijd vergeten, 4 uur lang (na 1 uur was dat niet meer grappig) je eigen vrienden kwijt zijn (kut mobielnetwerk) maar wel 12,5 nieuwe vrienden maken en 3 keer 3 oude bekende tegenkomen én nog meer bekende ÉN Sjefke en dan ineens per ongeluk je eigen vrienden weer tegenkomen net terwijl ik de moed al opgaf en inmiddels weer nuchter was, raggen bij Metalen Theo, broodje hamburger kopen waar je drie happen van neemt en daarna laat vallen, bakje ananas kopen en die vervolgens niet meer willen en weg geven, vuurwerk kijken bij de main en constant o a en ie roepen bij elke knal, van je laatste muntjes de Decibel cd kopen terwijl je aan het begin van de dag nog riep dat het maar duur was en daarna naar de tent rollen en lamballen op de camping. Dat was mijn Decibel voor dit jaar.

Owja en het weer was ook lekker. En ik heb spierpijn in me rug van het rossen in de Loudness tent (Luc je stak me aan met dat gerag van je). Maar wat was dit een HEERLIJK weekend!

Ps. Het kan zijn dat ik wat punten en komma's ben vergeten of teveel heb gebruikt. Sorry.,.
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten