Ook maar even een verslagje van decibel.
Om half 9 vetrokken we uit sneek naar Decibel.
Na 3 uren rijden ongeveer eindelijk aangekomen bij het decibel terrein, na een half uurtje eindelijk de auto
gepakeerd, toen 20 min lopen en eindelijk waren we bij de ingang:)
Eenmaal binnen eerst maar even het terrein verkennen . uiteindelijk beland bij de mainstage, waar volgens mij op dat moment max enforcer draaide.
even los gegaan en toen naar de radio box waar chukkels stond te wachten

.
even mee gepraat en toen ook nog even naar sjefke toe.
Toen was het tijd voor psyko punkz op de main, maar op los kunnen gaan want toen wou me groepje na euphoria...
daar tot 1600 los gegaan was wel even leuk daar, en toen opweg naar de radiobox voor de Hardtraxx meeting.
waar uiteindelijk alleen chukkels aanwezig was

was wel even gezellig met chukkels.
toen weer opzoek na me groepje na een half uurtje zoeken eindelijk weer gevonden. helaas was ik ze kort daarna weer kwijt.
dan maar even alleen over het terrein heen, even bij darkness4life gekeken was niks aan, niet echt mijn stijl muziek,
daar kwam ik chukkels ook weer tegen

beetje verbaasd want die had mij daar volgens mij ook niet verwacht.
ben ik een tijdje met chukkels meegelopen eerst na de mainstage na Donkey rollers.
waar we beide niet zoveel aan vonden door het geluid .voor de rest geen idee meer waar we heen zijn gegaan.
Het was in ieder geval gezellig denk ik
toen maar weer is opzoek naar me groepje, die nergens waren te bekennen . uiteindelijk rond half 10 weer gevonden.
toen nog even losgegaan op laatste paar minuten van de set van noisecontrollers en toen was het tijd voor neophyte.
laatste beetje energie er nog uitgestampd en toen maar van de show genoten. vondt het een mooie afsluiter met al dat vuurwerk en lasers etc.
en toen was het helaas afgelopen . strompelend naar de kluisjes toe waar het 1 groot drama was .
eindelijk kluisje bereikt spullen der uitgehaald en weer na de auto toe.
om half 1 waren we aangekomen bij de auto, nu er nog weg zien te komen best wel gekloot was dat.
waren we eindelijk klaar de parkeerplaats te verlaten . worden we aangereden door iemand die niet echt oplette!
dus konden we weer stoppen om te kijken wat te schade was.... gelukkig viel de schade mee en konden we na een halfuurtje eindelijk na huis.
toen nog 4 uren rijden en waren we eindelijk weer in sneek..
Decibel was een mooi feest. alleen jammer dat ik bijna alles vergeten ben
Pluspunten:
+++ meeting met chukkels
+ aankleding van terrein.
+ Eindshow.
Minpunten:
- Bar personeel konden wel wat sneller werken..
- die jongen die tegen onze auto aanknalde
- geluid bij donkey rollers.