Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die chick met die hartjes bril in de aftermovie (0.33) heb ik ook nog even lam mee zitten lallen :D Leuke chick.

Verdomme ik wil terug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Zo, we leven weer.

Wat een feest was dit! 5 minunten lopen vanaf onze tenten naar de ingang zuid, raggen bij Korsakoff, raggen bij PPunks en Deepack bij de main, raggen bij waxweazle bij back2school, wachten op niemand met dawasiknie, raggen met dawasiknie bij back2school, raggen met dawasiknie Piaa Tel eeuh meer? bij Beholder, even gaan zitten en vervolgens oude bekende tegenkomen, de tijd vergeten, 4 uur lang (na 1 uur was dat niet meer grappig) je eigen vrienden kwijt zijn (kut mobielnetwerk) maar wel 12,5 nieuwe vrienden maken en 3 keer 3 oude bekende tegenkomen én nog meer bekende ÉN Sjefke en dan ineens per ongeluk je eigen vrienden weer tegenkomen net terwijl ik de moed al opgaf en inmiddels weer nuchter was, raggen bij Metalen Theo, broodje hamburger kopen waar je drie happen van neemt en daarna laat vallen, bakje ananas kopen en die vervolgens niet meer willen en weg geven, vuurwerk kijken bij de main en constant o a en ie roepen bij elke knal, van je laatste muntjes de Decibel cd kopen terwijl je aan het begin van de dag nog riep dat het maar duur was en daarna naar de tent rollen en lamballen op de camping. Dat was mijn Decibel voor dit jaar.

Owja en het weer was ook lekker. En ik heb spierpijn in me rug van het rossen in de Loudness tent (Luc je stak me aan met dat gerag van je). Maar wat was dit een HEERLIJK weekend!

Ps. Het kan zijn dat ik wat punten en komma's ben vergeten of teveel heb gebruikt. Sorry.,.


Als ik dit zo lees denk ik dat je andere dingen teveel hebt gebruikt. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Perfecte filmpjes :worship: :loving:




Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 11:15 
 

sodeju veel mensen :woot:
nooit geweten dat decibel zo groot was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 11:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hehe Maarten dat zijn de verslagen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pussylounch :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
sodeju veel mensen :woot:
nooit geweten dat decibel zo groot was :P


decibel zijn toch ook gewoon 45000 man, net als defqon :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Als ik dit zo lees denk ik dat je andere dingen teveel hebt gebruikt. :huh:

Hahaha nee hoor, juist niet. Door al dat gezoek en rondgeloop had ik er helemaal geen zin meer in :P

dawasiknie schreef:
Hehe Maarten dat zijn de verslagen :worship:

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 22:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godverdomme wat n feestje, m'n eerste x Decibel maar teringg wat een superfeestje was 't! (L)
Decibel see you next year! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 23:01 
 

Timmer schreef:
KSwoosh schreef:
sodeju veel mensen :woot:
nooit geweten dat decibel zo groot was :P


decibel zijn toch ook gewoon 45000 man, net als defqon :thumbup:

klopt, maar van filmpjes die ik hiervoor had gezien zag het er veel kleiner uit :P
zal wel verkeerd hebben gekeken dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die filmer is toch een baas van Q-Dance? Haha.. filmt wel met een nice camera zeg, die krijgen wij niet binnen :P :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 00:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heee op dat eerste filmpje sta ik op :D

helemaal onder in beeld, bijna in het midden, staat iemand dik 9 minuten lang te filmen :')
That's me :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe vet is dit:

http://www.youtube.com/watch?v=mIa85z1NQhc
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 18:28 
 

Kepro schreef:

:lol: Geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 20:18 
 
Hardtraxxer

Kepro schreef:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Zo, we leven weer.

Wat een feest was dit! 5 minunten lopen vanaf onze tenten naar de ingang zuid, raggen bij Korsakoff, raggen bij PPunks en Deepack bij de main, raggen bij waxweazle bij back2school, wachten op niemand met dawasiknie, raggen met dawasiknie bij back2school, raggen met dawasiknie Piaa Tel eeuh meer? bij Beholder, even gaan zitten en vervolgens oude bekende tegenkomen, de tijd vergeten, 4 uur lang (na 1 uur was dat niet meer grappig) je eigen vrienden kwijt zijn (kut mobielnetwerk) maar wel 12,5 nieuwe vrienden maken en 3 keer 3 oude bekende tegenkomen én nog meer bekende ÉN Sjefke en dan ineens per ongeluk je eigen vrienden weer tegenkomen net terwijl ik de moed al opgaf en inmiddels weer nuchter was, raggen bij Metalen Theo, broodje hamburger kopen waar je drie happen van neemt en daarna laat vallen, bakje ananas kopen en die vervolgens niet meer willen en weg geven, vuurwerk kijken bij de main en constant o a en ie roepen bij elke knal, van je laatste muntjes de Decibel cd kopen terwijl je aan het begin van de dag nog riep dat het maar duur was en daarna naar de tent rollen en lamballen op de camping. Dat was mijn Decibel voor dit jaar.

Owja en het weer was ook lekker. En ik heb spierpijn in me rug van het rossen in de Loudness tent (Luc je stak me aan met dat gerag van je). Maar wat was dit een HEERLIJK weekend!

Ps. Het kan zijn dat ik wat punten en komma's ben vergeten of teveel heb gebruikt. Sorry.,.

Welk gedrag :$
Ik heb het hele feest stilgestaan joh :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja.. of niet haha. Na mijn sitdown momentje was de snelheid er wel een beetje uit bij mij maar toch heerlijk lopen stampen poepie
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 21:55 
 
Hardtraxx Newbie

maarten1410 schreef:
Ja.. of niet haha. Na mijn sitdown momentje was de snelheid er wel een beetje uit bij mij maar toch heerlijk lopen stampen poepie

Waren jullie dat die een sitdown momentje deden op de mainstage? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha nee daar ben ik echt klaar mee. Was meer een ander soort sitdown
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 23:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zitten doe je thuis olé olé!

Krijg nou alweer zin in het volgende feest met jullie haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 12:30 
 
Hardtraxx Newbie

maarten1410 schreef:
Haha nee daar ben ik echt klaar mee. Was meer een ander soort sitdown

Ik vind het ook niet meer leuk. Op de main probeerden ze het nog wel, maar enkel een groep van 20 man ging zitten. Toen de mensen eromheen doorhadden dat ze een sitdown moment wilden fixen, klapte de kicks er al in :)

Enige sitdown moment die ik deed, was tijdens No speak americano, een beetje uit protest. Ik vind het geen leuke plaat, maar op de main sloeg ie toch wel aan zeg. Stel dagjesvolk! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Zitten doe je thuis olé olé!

Krijg nou alweer zin in het volgende feest met jullie haha.

Hahaha, anders ik wel :D 2 oktober!

Kevv schreef:
Enige sitdown moment die ik deed, was tijdens No speak americano, een beetje uit protest. Ik vind het geen leuke plaat, maar op de main sloeg ie toch wel aan zeg. Stel dagjesvolk! :P

Die vond ik stiekem wel grappig ook al mag dat natuurlijk niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 12:41 
 
Hardtraxx Newbie

maarten1410 schreef:
Die vond ik stiekem wel grappig ook al mag dat natuurlijk niet.

Oh, dat hoor je mij niet zeggen hoor ;) De eerste keer dat ik hem op youtube zag vond ik hem eigenlijk ook wel grappig, maar toch vind ik het niets om het op een festival te horen, maargoed, ik geef Ran-D geen ongelijk.. De main ging los op een bootleg van hem, wat wil je nog meer? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 11:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Kevv schreef:
Enige sitdown moment die ik deed, was tijdens No speak americano, een beetje uit protest. Ik vind het geen leuke plaat, maar op de main sloeg ie toch wel aan zeg. Stel dagjesvolk! :P

Die vond ik stiekem wel grappig ook al mag dat natuurlijk niet.

Nee dat mag niet, ook al ging ik er zelf heerlijk op los in de loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
maarten1410 schreef:
Kevv schreef:
Enige sitdown moment die ik deed, was tijdens No speak americano, een beetje uit protest. Ik vind het geen leuke plaat, maar op de main sloeg ie toch wel aan zeg. Stel dagjesvolk! :P

Die vond ik stiekem wel grappig ook al mag dat natuurlijk niet.

Nee dat mag niet, ook al ging ik er zelf heerlijk op los in de loudness.


Dit geeft toch aan waar het naartoe gaat met de Hardstyle? Als je zo volk voor je moet verdienen met house'toppers' te remixen. Toen HHZ het met LTBK deed ging iedere echte liefhebber bijna met pak en veren voor zijn huis staan uit onvrede, en nu Ran-D het doet met WNSA, is het ineens 'grappig'? Ik vind het werkelijk waar diep triest, dat er zulke pogingen gewaagd worden om zulke nummers om te zetten in hardstyle.
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten