Poster: Decibel Outdoor 2010
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 19 days ago
Haha die chick met die hartjes bril in de aftermovie (0.33) heb ik ook nog even lam mee zitten lallen :D Leuke chick.

Verdomme ik wil terug!
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
maarten1410 wrote:Zo, we leven weer.

Wat een feest was dit! 5 minunten lopen vanaf onze tenten naar de ingang zuid, raggen bij Korsakoff, raggen bij PPunks en Deepack bij de main, raggen bij waxweazle bij back2school, wachten op niemand met dawasiknie, raggen met dawasiknie bij back2school, raggen met dawasiknie Piaa Tel eeuh meer? bij Beholder, even gaan zitten en vervolgens oude bekende tegenkomen, de tijd vergeten, 4 uur lang (na 1 uur was dat niet meer grappig) je eigen vrienden kwijt zijn (kut mobielnetwerk) maar wel 12,5 nieuwe vrienden maken en 3 keer 3 oude bekende tegenkomen én nog meer bekende ÉN Sjefke en dan ineens per ongeluk je eigen vrienden weer tegenkomen net terwijl ik de moed al opgaf en inmiddels weer nuchter was, raggen bij Metalen Theo, broodje hamburger kopen waar je drie happen van neemt en daarna laat vallen, bakje ananas kopen en die vervolgens niet meer willen en weg geven, vuurwerk kijken bij de main en constant o a en ie roepen bij elke knal, van je laatste muntjes de Decibel cd kopen terwijl je aan het begin van de dag nog riep dat het maar duur was en daarna naar de tent rollen en lamballen op de camping. Dat was mijn Decibel voor dit jaar.

Owja en het weer was ook lekker. En ik heb spierpijn in me rug van het rossen in de Loudness tent (Luc je stak me aan met dat gerag van je). Maar wat was dit een HEERLIJK weekend!

Ps. Het kan zijn dat ik wat punten en komma's ben vergeten of teveel heb gebruikt. Sorry.,.
Als ik dit zo lees denk ik dat je andere dingen teveel hebt gebruikt. :huh:
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Perfecte filmpjes :worship: :loving:

View on YouTube
View on YouTube
G
sodeju veel mensen :woot:
nooit geweten dat decibel zo groot was :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hehe Maarten dat zijn de verslagen :worship:
Donateur
1973 posts member since 2008
Pussylounch :beer:
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
KSwoosh wrote:sodeju veel mensen :woot:
decibel zijn toch ook gewoon 45000 man, net als defqon :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
JolleNL wrote: Als ik dit zo lees denk ik dat je andere dingen teveel hebt gebruikt. :huh:
Hahaha nee hoor, juist niet. Door al dat gezoek en rondgeloop had ik er helemaal geen zin meer in :P
dawasiknie wrote:Hehe Maarten dat zijn de verslagen :worship:
:D
Hardtraxxer
446 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Godverdomme wat n feestje, m'n eerste x Decibel maar teringg wat een superfeestje was 't! (L)
Decibel see you next year! :worship:
G
Timmer wrote:
KSwoosh wrote:sodeju veel mensen :woot:
decibel zijn toch ook gewoon 45000 man, net als defqon :thumbup:
klopt, maar van filmpjes die ik hiervoor had gezien zag het er veel kleiner uit :P
zal wel verkeerd hebben gekeken dan xd
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Die filmer is toch een baas van Q-Dance? Haha.. filmt wel met een nice camera zeg, die krijgen wij niet binnen :P :D
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
Heee op dat eerste filmpje sta ik op :D

helemaal onder in beeld, bijna in het midden, staat iemand dik 9 minuten lang te filmen :')
That's me :D
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Hoe vet is dit:

View on YouTube
S
Kepro wrote:Hoe vet is dit:

View on YouTube
:lol: Geweldig
R
Hardtraxxer
256 posts member since 2009
last seen Jun 2021
Kepro wrote:Hoe vet is dit:

View on YouTube
:worship:
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
maarten1410 wrote:Zo, we leven weer.

Wat een feest was dit! 5 minunten lopen vanaf onze tenten naar de ingang zuid, raggen bij Korsakoff, raggen bij PPunks en Deepack bij de main, raggen bij waxweazle bij back2school, wachten op niemand met dawasiknie, raggen met dawasiknie bij back2school, raggen met dawasiknie Piaa Tel eeuh meer? bij Beholder, even gaan zitten en vervolgens oude bekende tegenkomen, de tijd vergeten, 4 uur lang (na 1 uur was dat niet meer grappig) je eigen vrienden kwijt zijn (kut mobielnetwerk) maar wel 12,5 nieuwe vrienden maken en 3 keer 3 oude bekende tegenkomen én nog meer bekende ÉN Sjefke en dan ineens per ongeluk je eigen vrienden weer tegenkomen net terwijl ik de moed al opgaf en inmiddels weer nuchter was, raggen bij Metalen Theo, broodje hamburger kopen waar je drie happen van neemt en daarna laat vallen, bakje ananas kopen en die vervolgens niet meer willen en weg geven, vuurwerk kijken bij de main en constant o a en ie roepen bij elke knal, van je laatste muntjes de Decibel cd kopen terwijl je aan het begin van de dag nog riep dat het maar duur was en daarna naar de tent rollen en lamballen op de camping. Dat was mijn Decibel voor dit jaar.

Owja en het weer was ook lekker. En ik heb spierpijn in me rug van het rossen in de Loudness tent (Luc je stak me aan met dat gerag van je). Maar wat was dit een HEERLIJK weekend!

Ps. Het kan zijn dat ik wat punten en komma's ben vergeten of teveel heb gebruikt. Sorry.,.
Welk gedrag :$
Ik heb het hele feest stilgestaan joh :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
Ja.. of niet haha. Na mijn sitdown momentje was de snelheid er wel een beetje uit bij mij maar toch heerlijk lopen stampen poepie
K
5 posts member since 2010
last seen Dec 2012
maarten1410 wrote:Ja.. of niet haha. Na mijn sitdown momentje was de snelheid er wel een beetje uit bij mij maar toch heerlijk lopen stampen poepie
Waren jullie dat die een sitdown momentje deden op de mainstage? :P
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
Haha nee daar ben ik echt klaar mee. Was meer een ander soort sitdown
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Zitten doe je thuis olé olé!

Krijg nou alweer zin in het volgende feest met jullie haha.
K
last seen Dec 2012
maarten1410 wrote:Haha nee daar ben ik echt klaar mee. Was meer een ander soort sitdown
Ik vind het ook niet meer leuk. Op de main probeerden ze het nog wel, maar enkel een groep van 20 man ging zitten. Toen de mensen eromheen doorhadden dat ze een sitdown moment wilden fixen, klapte de kicks er al in :)

Enige sitdown moment die ik deed, was tijdens No speak americano, een beetje uit protest. Ik vind het geen leuke plaat, maar op de main sloeg ie toch wel aan zeg. Stel dagjesvolk! :P
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
dawasiknie wrote:Zitten doe je thuis olé olé!

Krijg nou alweer zin in het volgende feest met jullie haha.
Hahaha, anders ik wel :D 2 oktober!
Kevv wrote:Enige sitdown moment die ik deed, was tijdens No speak americano, een beetje uit protest. Ik vind het geen leuke plaat, maar op de main sloeg ie toch wel aan zeg. Stel dagjesvolk! :P
Die vond ik stiekem wel grappig ook al mag dat natuurlijk niet.
K
last seen Dec 2012
maarten1410 wrote:Die vond ik stiekem wel grappig ook al mag dat natuurlijk niet.
Oh, dat hoor je mij niet zeggen hoor ;) De eerste keer dat ik hem op youtube zag vond ik hem eigenlijk ook wel grappig, maar toch vind ik het niets om het op een festival te horen, maargoed, ik geef Ran-D geen ongelijk.. De main ging los op een bootleg van hem, wat wil je nog meer? :D
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
maarten1410 wrote:
Kevv wrote:Enige sitdown moment die ik deed, was tijdens No speak americano, een beetje uit protest. Ik vind het geen leuke plaat, maar op de main sloeg ie toch wel aan zeg. Stel dagjesvolk! :P
Nee dat mag niet, ook al ging ik er zelf heerlijk op los in de loudness.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Hoeksemad wrote:
maarten1410 wrote:
Nee dat mag niet, ook al ging ik er zelf heerlijk op los in de loudness.
Dit geeft toch aan waar het naartoe gaat met de Hardstyle? Als je zo volk voor je moet verdienen met house'toppers' te remixen. Toen HHZ het met LTBK deed ging iedere echte liefhebber bijna met pak en veren voor zijn huis staan uit onvrede, en nu Ran-D het doet met WNSA, is het ineens 'grappig'? Ik vind het werkelijk waar diep triest, dat er zulke pogingen gewaagd worden om zulke nummers om te zetten in hardstyle.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago