Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Radiostilte... Ze hebben d'r daar echt problemen mee denk ik.

EDIT: Ah, Psyko Punkz, maar god wat een kwaliteit :x


de radio van de tractor ontvangt hem echt kei goed! Net zo goed als 3fm of Q-music ofz! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spijtig dat ik er niet kon bij zijn maar dat maak ik volgende week wel goe met Last World :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 14:41 
 

Timmer schreef:
stefaneke schreef:
Radiostilte... Ze hebben d'r daar echt problemen mee denk ik.

EDIT: Ah, Psyko Punkz, maar god wat een kwaliteit :x


de radio van de tractor ontvangt hem echt kei goed! Net zo goed als 3fm of Q-music ofz! :worship:


Op welke frequentie zit jij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 00:04 
 

Vuurwerk was erg vet! Zo een filmpje uploaden.

Overigens een enorme drukte op de weg.
Afbeelding
Tsja, zo kan je er ook van genieten :P


Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 03:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even snel wat plus- en minpunten, als ik zin heb zal ik hier morgen nog wat aan toevoegen en toelichten.

+:
+ Psyko Punkz
+ Noisecontrollers met show
+ Eindshow en vuurwerk
+ 50 Euro geven en 4 muntjes vragen, 60 euro en 4 muntjes terug krijgen

-:
--------------------- Drama als je drank wilde halen, heb in de Euphoria DRIE KWARTIER moeten wachten op een cola en rond 10 uur heb ik eerst een halfuur op de main in de rij gestaan en ben daarna maar van de main af gelopen om ergens anders drinken te halen, dit was echt zo slecht!
--------------------- Drama bij de kluisjes, serieuze Love Parade praktijken waren hier gaande, ik en een maat werden helemaal platgedrukt en we konden serieus niet voor of achteruit, toen maar met de menigte mee naar achter gesleurd (terwijl we naar voren moesten maar ik wilde niet dood)
- Buikpijn als de tering en geen wc papier in de plee
- Parkeerplaats was een doolhof, gelukkig was ik nuchter anders had ik die bus nooit gevonden (nu hadden we hem rond half 1 toch nog gevonden)

Het was een goed feest, maar wat hier gebeurde bij de barren en bij de kluisjes deden dit feest echt de das om :mad:
Nog nooit zoiets meegemaakt en hopelijk ook noooooit meer, wat een bende.

EDIT:
Heb Sjefke gespottt! Met zijn shirt, anders had ik het nooit gezien :D
Ik liep een meter of 20 achter jou, we liepen van de H4L(en Loudness volgens mij) richting de main rond 6 uur.
Heb trouwens niemand met een Hardtraxx shirt gezien of iemand anders bekends.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 03:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was weer een geniaal feest! Morgen een uitgebreid party-report, maar wat heb ik gelachen met Roberttt :P

Ben nu helemaal naar de kloten, zal zo maar eens gaan slapen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 04:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo weer thuis van een mooi feest :-) behoorlijk na de klote nu.
En zeg dat wel chukkels , nog bedankt dan ik met jullie mee kon ;) terwijl ik behoorlijk lalal was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 10:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nog nooit zoveel mensen met klapper kaken bij elkaar gezien.

+ loudness area
+ Psyko punkz & Zatox op main.

- Wildstylez met commercieele set
- nu spierpijn xd

Was echt voor mij bruutste feestje ever
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 11:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wildstylez zette een hardere set neer als dat hij Defqon mee afsloot :P ik kon zn set nog wel waarderen, draaide ook zany's remix van face the enemy en wat andere harde platen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 11:30 
 
Hardtraxxer

DarkNoize schreef:
--------------------- Drama bij de kluisjes, serieuze Love Parade praktijken waren hier gaande, ik en een maat werden helemaal platgedrukt en we konden serieus niet voor of achteruit, toen maar met de menigte mee naar achter gesleurd (terwijl we naar voren moesten maar ik wilde niet dood)


Godsklere ja wat was hier een Chaos zeg, iedereen duwen en trekken.. Ik had "mazzel" dat de menigte mij naar voor duwde, aangezien ik naar de kluisjes moest.. Maar als je hier zou vallen zou je echt wel doodgestampt kunnen worden, wat een chaos! Nog niet eerder meegemaakt zoiets..

Verder vond ik het wel jammer dat het geluid bij Neophyte zo zacht stond, kon gewoon normaal praten met vrienden van me :').. Set zelf was ook niet echt super bijzonder overigens.

Verder zeker een vet feest! Volgend jaar toch maar weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 12:02 
 
Donateur

`t was weer een top feest!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer helemaal geweldig! Vanaf Deepack ongeveer alleen bij de main geweest. Nergens over te klagen wat betreft de sets. Maarten nog gezien. En nu ga ik weer verder slapen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Chukkels schreef:
PS. Was er nog een planning voor een meeting? :P

Geloof het niet.. Ik heb gewoon een HT shirt aan, dus spreek me maar aan!


Je had je shirtje in je broek zitten -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 12:47 
 
Hardtraxx Addict

+ Deepack zijn set damn geweldig wat een sfeermakers zeg!!!
+ Zatox! Damn die ging lekker hard! Zijn set bestond volgens mij alleen uit tracks van hemzelf! Maargoed die waren wel erg dik!
+ Mad Dog en daarna angerfist hoppa ff tussendoor flink gassen @ h4l! Ging echt knetterhard helemaal bezweet van top tot teen!

+/- Donkey rollers live. Ik weet niet maar het pakte me niet echt, weet niet waardoor het kwam vond het tegen vallen
+/- Psyko punkz! Ze draaide lekkere tracks ging lekker hard maar de kwaliteit van t draaien vond ik erg slecht. Veel fouten in het mixwerk...

- Neophyte... in 1 uurtje 5 meezingers afgespeeld waarvan er 4 op elk groot feest wordt gedraaid! Army of hardcore was dan wel heel vet!

En nu heb ik spierpijn in me kuiten!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ooh ik ben die Yellow Minute Remix echt al beu man... gister ook weer 4 of 5 keer gehoord.
En Sleepwalker niet 1x :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
En Sleepwalker niet 1x :cry:

Crypsis gooide hem erop, B-Front ook wel gok ik zo haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Ooh ik ben die Yellow Minute Remix echt al beu man... gister ook weer 4 of 5 keer gehoord.
En Sleepwalker niet 1x :cry:


Ik heb sleepwalker 1 keer gehoord op de main
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 12:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
freddyadu8 schreef:
En Sleepwalker niet 1x :cry:

Crypsis gooide hem erop, B-Front ook wel gok ik zo haha!


BFront legde em erop en daarna gooide ie who wants this er tegen aan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

Crypsis en B-Front beide gemist :P
Had gehoopt dat A² hem er wel op zouden gooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

Stond trouwens gisteren bij DBSTF. Ze gooide MMA erin. Noouuuuu je had dat publiek is moeten zien losgaan zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Stond trouwens gisteren bij DBSTF. Ze gooide MMA erin. Noouuuuu je had dat publiek is moeten zien losgaan zeg

Ja ik dus ook, vrienden wouden daar heel graag staan.. Was weer niets voor mij. Ik snap heel goed dat mensen die minder vaak Hardstyle luisteren het een top-act vinden, want het is heel toegankelijk. Maar ik heb het WEER geprobeerd (Qontinent vorige week ook al) en het was het weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 13:21 
 
Hardtraxx Newbie

Ik weet niet wat het was, maar ik vond het gisteren ivm vorig jaar echt tegenvallen.
Het lag misschien om te beginnen ook wat aan mezelf, omdat ik vrijdag een iets te zwaar feestje had gehad, waar ik wat teveel gezopen had.
Dus ik moest sowieso langer inkomen voordat ik wat los kwam, want kwas zo gaar als wat :P

Maar goed.. bij Psycho Punkz, dat geluid.. ellende was het! Telkens bij het mixen knalde die boxen. Gelukkig werd de mixer bij Deepack vervangen.
Verder niet echt sets gehoord die er voor mij uitsprongen. En ik vond heel het publiek op de main zo tam als wat, zelfs wanneer er bij een vet nummer gevraagd werd om de handen in de lucht te doen, deden misschien 20 man dat.
Terwijl dat normaal veel meer mensen zijn. Pas vanaf Noisecontrollers leek het publiek wat los te komen.

Verder had ik wel veel meer van het vuurwerk verwacht.. maar misschien is dat ook omdat ik te verwend ben xd
Vorig jaar duurde dat vuurwerk veel langer volgens mij.

Maar goed, niet dat ik het feest slecht vond, maar vooral het publiek leek me zo rustig, dat is wel jammer.
In Euphoria ging het publiek , toen ik er was tijdens Stephanie en D-Block & S-Te-Fan, veel meer los!

En het was ook vaak net iets te druk op de main om goed los te kunnen gaan.. waar wij stonden dan toch.

Maar goed, volgend jaar waarschijnlijk weer , en dan de dag ervoor maar wat rustiger aan doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 13:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeer geslaagd feest! Psyko Punkz was weer zeer geslaagd! Jammer van de kapotte mixer die ze pas tijdens Deepack verwisselde. Nieuwe track van PP is echt weer heerlijk, weer van die vocale om mee te schreeuwen. Deepack was oké, ik begon me toen ook redelijk te ergeren aan het stilstaan van de "partygangers" daar. Ondertussen naar Luna gegaan, hoorde van een gozer dat we redelijk veel gemist hadden kwa nieuwe tracks, ze schijnen ook echt hard te zijn! Daar kwam The Beholder aanzetten met en gevarieerde tracklist. Nummer zoals upgrade the noise waren weer fijn om te horen. Daarna A2, weer de nieuwe PP kwam langs. Nog een nieuwe gehoort en de remix van lost in dreams. Daarna richting DR, op de weg naar de main kwam ik Datwasikniet weer tegen en zijn we met ze alle naar DR gegaan! Vooraan was het iets te druk, hoorde altijd dat er veel word losgegaan daar maar Decibel heeft het tegendeel bewezen, het volk stond namelijk stil daar. Jammer. Meteen naar b-front gegaan, en echt weer een brute set gaf hij weg! Nog 1 nieuw nummertje van hem gehoort. En verder Sleepwalker, ik heb totaal niets met deze plaat. Daarna nog Activator, jammer dat ik zijn openings nummer WTTRS heb gemist maar ik was ook toe aan een hapje. Halve wegen naar de main gegaan, goed plekje uitgezocht en genoten van de heerlijke afsluiter wat Decibel rijk is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok, even een opsomming van het feest:

Tegen kwart over 9 vertrok onze bus rechtstreeks naar Decibel. Sommige mensen uit Winschoten zaten er al vanaf half 7 in, maar niemand had nog een CD'tje aangevraagd. Dus aan mij de eer om DJ Ranitor - Free Selection op te zetten, die hard door de bus knalde. Ff wat promotie maken, dacht ik ^^
Na een stop van een half uur werd een CD erin gegooid met lekkere hardcore, de dag kon al niet meer stuk. Iets voor 12 uur waren we op het terrein.

Wat me opviel is dat de controle een stuk sneller verliep dan op Defqon. We stonden welgeteld 5 minuten te wachten, daar waar het op Defqon wel een half uur leek te duren. Kluisje halen ging ook snel, en voor het eerst hadden we een kluisje op perfecte hoogte, waar ook nog eens 2 tassen in pasten :)

Daarna munten gaan halen aan de rechterkant van de main (bij de ingang was het veel te druk), om daarna een biertje te pakken en Max Enforcer te gaan beluisteren. Ik heb een aantal negatieve reacties gezien over deze man, maar ik vond het een heerlijke opener. Geluid stond hard, de muziek was goed te doen, BPM stond precies goed en het was een perfecte set om goed in de sfeer te komen. Het hoeft niet alleen maar hard te zijn.

Na Max Enforcer zijn we naar Ran-D gegaan en wat gaf die man een knalset weg! Niet normaal gewoon. Zijn eigen knallers afwisselend met de hardste beukers van andere artiesten, wat een set. En het geluid was ook enorm goed tijdens die set (later bleek dat dit een uitzondering was). Ik vond het enorm jammer dat ik er pas om half 3 was, want daarvoor nog ff gemeet met Roberttt, dus kwamen we wat later aan. Hij had maar één minpuntje in z'n set staan en dat was een hardstyle remix van We No Speak Americano. Ik snap niet dat je dát in je beukset (of überhaupt in je set) durft te gooien. Verbazing was ook alom bij mensen. Desalniettemin was dit DE set van de dag!

Na Ran-D gingen we weer terug naar de mainstage voor dé teleurstelling van de dag: Deepack. Ik weet niet wat er aan de hand was, maar die set kon me gewoon niet bekoren. De nummers die werden gedraaid trokken mij niet, maar misschien lag het ook aan het feit dat ik al verwend was met de set van Ran-D. Onder deze set hebben we veel gedronken, wat gegeten, want losgaan zat er voor mij niet in.

Daarna Crypsis en dat was dan wél weer lekker. Het geluid was ineens weer harder en we hebben het eerste half uur/drie kwartier meegemaakt. Ook stond in de planning dat we een meeting zouden hebben, maar alleen Roberttt was opkomen dagen om half 5. Zonde. Na Crypsis zijn we doorgegaan naar The Beholder en dat was ook wel leuk voor even. Het beukte er goed op los.

Tegen half 6 of iets later hebben we voor het eerst voet gezet in de Euphoria stage. D-Block & S-Te-Fan. Daar heb ik totaal geen spijt van gehad. Ze draaiden zeker lekker! Nooit geweten dat hun zó hard konden draaien. Het haalt het bij lange na niet bij de set van Ran-D, maar toch ging het hard. Anger, Shiverz, Gold (Bioweapon Remix) en de anthem van Q-Base passeerden de revue. Het sfeertje was top! Headhunterz zou later voor nog geen 500 man staan, terwijl deze 2 mannen de hele tent op z'n kop zette! Later eventjes twee nummers gebleven voor Tatanka om daarna door te gaan voor de Alpha². Ook deze set was weer lekker hard, zoals je gewend bent. De ene knaller na de ander kwam voorbij, maar toch kozen we ervoor om de Donkey Rollers aan het werk te zien tegen 7 uur.

Dat was een slechte keuze. Waar in godsnaam was het geluid? Het enige wat ik kon horen, waar ik ook stond, was de bass. Echt B2S, dit was enorm zonde, want ze draaiden op zich best lekker. Maar als je het vanaf 20 centimeter vóór de boxen nóg niet goed kan horen en alleen maar de bass kunt voelen, is de lol er voor mij snel van af. Terug dus naar de Alpha², die op dezelfde toer doorgingen als daarvoor. Lekker beuken en knallen en de energie spatte er vanaf. Na Alpha² gebleven voor B-Front en dat was geen slechte keus. Zatox was ook een optie, maar vanwege het tegenvallende geluid op de main, hadden we de plannen gewijzigd.

B-Front dus. Wat een knalset zette hij neer! Vooral bij Magic, wat ging iedereen lost. Waarschijnlijk hét moment van de avond! Tussendoor ook nog even naar Isaac geweest, dat ging ook enorm hard los. Hij draaide lekker. En Showtek heeft hij even een enorme upgrade gegeven. In één nummer al hun vocals gebruikt, en het klonk nog lekker ook! Toen ik het hoorde dacht ik echt van WTF, maar het was gewoon lekker. Ook toonde hij nog even z'n scratchkunsten. Damn, als ik daar ooit voor een kwart aan kan tippen, ben ik blij. Daarna weer even terug gegaan voor Activator in de Loudness en ook hij zette een knalset neer. Deze tent is het beste wat Decibel ooit is overkomen, wat een energie en wat een beukgehalte! Wat helaas wel jammer was, is dat het geluid in de Loudness zachter stond dan bij de Euphoria tent. Maar in ieder geval wél harder dan bij de main. Dat was echt zonde.

Tegen half 10 zijn we naar de main gegaan om daar de afsluiter te bekijken en het laatste stukje van NC mee te pakken. Eerst vooraan gestaan, maar ook daar was het geluid bij lange na niet top. Achterin al helemaal niet, maar we besloten om halverwege Neophyte daar te gaan staan, zodat we de show ook nog mee konden maken. Het geluid was dramatisch, maar de sfeer was top. Nog even lekker m'n laatste energie eruit kunnen stampen en daarna met een zeer goed gevoel naar huis gegaan.

Plus-en minpunten:

+++ Loudness
+++ Ran-D
++ B-Front
+ Het weer
+ Sfeer in Euphoria
+ Geluid in Euphoria
+ WC's in overvloed
+ Hardtraxx meeting met Roberttt
+ Dopjes op flesjes als je er om vroeg!
+ D-Block & S-Te-Fan laatste half uur
+ Pussy Lounge tijdens Paul Elstak

- Deepack
-- Donkey Rollers met alleen maar bass en niks anders.
--- Geluid op de mainstage
-- Geen boxen achteraan op de mainstage
- Wachttijden voor drank halen

Gevolgde artiesten van goed naar minder:

Ran-D (cijfer 9,9!), B-Front, DBSTF, Isaac, Alpha², Activator, Max Enforcer, Crypsis, Neophyte, Noisecontrollers (cijfer 5,9).

Donkey Rollers (dramatisch geluid), Paul Elstak (enorm goed!), Tatanka, Luna, The Beholder zijn ook beluisterd, maar te kort (max 3-4 nummers) om te beoordelen.
Ran-D krijgt als cijfer een 9,9 (0,1 punt aftrek vanwege We No Speak Americano remix) en Noisecontrollers een 5,9. Degene die ertussen staan, krijgen een cijfer tussen de 9,8 en de 6,0.

Al met al een zeer geslaagd feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Stond trouwens gisteren bij DBSTF. Ze gooide MMA erin. Noouuuuu je had dat publiek is moeten zien losgaan zeg

Toen stond ik dus in de rij bij de bar, jesus wat ging dat publiek opeens los zeg, terwijl ze op de echt goede nummers zowat stil stonden :cry:

We no speak Americano @ Main, Psyko Punkz:

De komende dagen zullen er nog wel meer filmpjes volgen ;)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten